לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2391423,914 עוקבים אודות עסקים

פורום גרפיקה ודפוס

שלום לכולם וברוכים הבאים !
פורום גרפיקה ודפוס בתפוז הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הויזואלי משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות ותוכנות עיבוד, עד לשלבי ההבאה לדפוס.
הפורום נפתח על מנת לתת מענה לצרכי העוסקים בתחום הגרפיקה בארץ והמעוניינים ליצור קשר עם אנשים נוספים בתחום בכדי להעביר ביקורת על עבודות, תכנות, החלפת ידע מקצועי וכו`.
תוך כדי שמירה על כללי האתיות והתמקדות בתחום הפורום, מתקיימת בעזרת כל משתתף - סביבה המספקת במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מנסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש.
הערות חשובות:
1. שמות הגולשים המודגשים באדום - הלא הם מומחי הפורום כמובן!
2. הערות ויוזמות יתקבלו בברכה. יש לפנות אלי במסרים.
3. כל מי שמעוניין לפרסם מודעת דרושים - אשמח אם תפרטו ככל הניתן על אודות המשרה. כל שבוע יועלה שרשור דרושים.
4. מזכירה לכם שלוחות הפורום עומדים לרשותכם ועודכנו לאחרונה. כל מודעה שלא תפורסם בלוח המיועד לה - תימחק ללא התראה מוקדמת!
5. קישורי הפורום עודכנו גם הם ואשמח לקבל מכם לינקים להעשיר את המאגר שלנו.
6. כל פרילאנס/נותן שירות המעוניין לפרסם עצמו בתחום מוזמן לעשות זאת בלוחות  אינדקס מעצבים או באינדקס נותני שירות בלבד. אין לפרסם מודעות עצמאיות על גבי הפורום אלא רק בחלק של הקישור של מחפשי עבודה והצעות עבודה שהן גם רלוונטיות לפרילנסרים.
7. הודעות המבקשות עיצוב חינמי מחברי הפורום תמחקנה שכן זהו פורום לשאלות ותשובות בתחום המקצועי ואין אנו מעודדים עבודות עיצוב חינמית למטרה עסקית או כל מטרה שהיא. בקשות מיוחדות ניתן לשלוח אלי במסרים, ורק אם הם יקבלו אישור, ניתן יהיה לפרסמן. 
 
גלישה נעימה !
 
* לתשומת לבכם: --------------------- הודעה העוברת על חוקי הפורומים של תפוז, או בעלת תוכן הפוגע ברוח הדיונים בפורום או באופן אישי - תמחק, לרבות דיונים הקשורים במישרין או בעקיפין בתכנות גנובות וכיוצא בזה. פורום גרפיקה ודפוס שומר על זכויות יוצרים. עבודות לא מקוריות לא יזכו לתגובה והודעתן תימחק.

אודות הפורום גרפיקה ודפוס

שלום לכולם וברוכים הבאים !
פורום גרפיקה ודפוס בתפוז הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הויזואלי משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות ותוכנות עיבוד, עד לשלבי ההבאה לדפוס.
הפורום נפתח על מנת לתת מענה לצרכי העוסקים בתחום הגרפיקה בארץ והמעוניינים ליצור קשר עם אנשים נוספים בתחום בכדי להעביר ביקורת על עבודות, תכנות, החלפת ידע מקצועי וכו`.
תוך כדי שמירה על כללי האתיות והתמקדות בתחום הפורום, מתקיימת בעזרת כל משתתף - סביבה המספקת במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מנסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש.
הערות חשובות:
1. שמות הגולשים המודגשים באדום - הלא הם מומחי הפורום כמובן!
2. הערות ויוזמות יתקבלו בברכה. יש לפנות אלי במסרים.
3. כל מי שמעוניין לפרסם מודעת דרושים - אשמח אם תפרטו ככל הניתן על אודות המשרה. כל שבוע יועלה שרשור דרושים.
4. מזכירה לכם שלוחות הפורום עומדים לרשותכם ועודכנו לאחרונה. כל מודעה שלא תפורסם בלוח המיועד לה - תימחק ללא התראה מוקדמת!
5. קישורי הפורום עודכנו גם הם ואשמח לקבל מכם לינקים להעשיר את המאגר שלנו.
6. כל פרילאנס/נותן שירות המעוניין לפרסם עצמו בתחום מוזמן לעשות זאת בלוחות  אינדקס מעצבים או באינדקס נותני שירות בלבד. אין לפרסם מודעות עצמאיות על גבי הפורום אלא רק בחלק של הקישור של מחפשי עבודה והצעות עבודה שהן גם רלוונטיות לפרילנסרים.
7. הודעות המבקשות עיצוב חינמי מחברי הפורום תמחקנה שכן זהו פורום לשאלות ותשובות בתחום המקצועי ואין אנו מעודדים עבודות עיצוב חינמית למטרה עסקית או כל מטרה שהיא. בקשות מיוחדות ניתן לשלוח אלי במסרים, ורק אם הם יקבלו אישור, ניתן יהיה לפרסמן. 
 
גלישה נעימה !
 
* לתשומת לבכם: --------------------- הודעה העוברת על חוקי הפורומים של תפוז, או בעלת תוכן הפוגע ברוח הדיונים בפורום או באופן אישי - תמחק, לרבות דיונים הקשורים במישרין או בעקיפין בתכנות גנובות וכיוצא בזה. פורום גרפיקה ודפוס שומר על זכויות יוצרים. עבודות לא מקוריות לא יזכו לתגובה והודעתן תימחק.
x
הודעה מהנהלת הפורום
 המידע הניתן בפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי אישי!
תפוז ומנהל הפורום לא יהיו אחראים לכל נזק שייגרם כתוצאה מהשימוש בו!
נוהלי הפורום רועננו - נא לעיין בהם, בתודה מראש.
המשך >>

לצפיה ב-'פורום גרפיקה ודפוס מארח את ברוך נאה'
פורום גרפיקה ודפוס מארח את ברוך נאה
<< ההודעה הנוכחית
14/02/2011 | 10:07
32
1628
אני שמחה להודיע שביום רביעי הקרוב ה- 16/2/11 בשעה 18:00 אנו מארחים את המעצב המדהים: ברוך נאה.

קצת על ברוך נאה....

ברוך נאה strategic design היא חברת עיצוב מהמובילות בישראל.
המשרד מפורסם בעשייתו היצירתית והמקורית בתחום המיתוג, החל מבניית שפת המותג דרך עיצוב האריזות ועד פיתוח אלמנטים וויזואליים שיווקיים.
כתפיסת עולם אצלנו עובדים אסטרטגית, כך שהעולם הוויזואלי שהמשרד מספק ללקוחותיו בנוי מהאסתטי בשילוב האסטרטגי כך שישרתו את מטרותיו של הלקוח לעתיד ובהתאם לתפיסת המיתוג שלו.
לתפיסת המיתוג שלו. המשרד מורכב מצוותים של מעצבים מתחומים שונים כשהתוצרים מגיעים משילוב של חשיבה משותפת ותפיסה אינטגרטיבית של תחומי העיצוב השונים מתוך אמונה שרעיונות טובים יכולים להגיע מכל מקום, מכל אחד ובכל זמן
תפיסה זו מתעצמת בזכות נכונות לפריצת גבולות ומחויבות לחשיבה יצירתית שאינה מוגבלת מראש ע"י המציאות.
יש גם דברים שאנחנו עושים מאחורי הקלעים, עיצוב ופיתוח מוצרים פורצי גבולות מקוריים שכרגע אינם חשופים לציבור.


אתם מוזמנים להעלות כל שאלה, הערה ושיתוף וברוך יגיב על כך בזמן האירוח ביום רביעי.


יום נפלא,
עירית
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'עיצובים של ברוך נאה על קצה המזלג...'
עיצובים של ברוך נאה על קצה המזלג...
15/02/2011 | 07:32
13
78
לצפיה ב-'עיצובים נהדרים - אתר בלתי אפשרי... '
עיצובים נהדרים - אתר בלתי אפשרי...
15/02/2011 | 13:19
7
51
לצפיה ב-'את באמת מצפה לתגובה עיניינית?'
את באמת מצפה לתגובה עיניינית?
15/02/2011 | 15:48
3
47
לצפיה ב-'לא'
לא
15/02/2011 | 15:58
2
17
לצפיה ב-'אז אבקש ממך ומשאר החברים לא להעלות'
אז אבקש ממך ומשאר החברים לא להעלות
15/02/2011 | 16:18
42
הודעות מסוג זה. זה לא מטרת האירוח...

אתם מוזמנים לשאול שאלות, להעיר הערות בכיף אך לנמק ולהיות עיניינים.
אחרי הכל - זו הזדמנות חשובה בשביל כולנו וכדאי לנצל אותה היטב...
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'נראה לי שהיא מתכוונת שתנסחי את זה בצורת שאלה'
נראה לי שהיא מתכוונת שתנסחי את זה בצורת שאלה
15/02/2011 | 17:23
14
לצפיה ב-'אוקיי. מתנצלת על הניסוח הקודם'
אוקיי. מתנצלת על הניסוח הקודם
16/02/2011 | 13:01
2
33
עברתי על האתר והפורטפוליו והפריע לי מאוד הצבעוניות של האתר.
בניגוד לצבעוניות המדויקת של כל מיתוג שנעה ע"י הסטודיו, הרגשתי שהאתר - הן הצבעוניות והן המבנה - מחטיא את המטרה. יותר מידי תזוזות צבעים ויותר מידי דגש על "טכנולוגיה" מאשר על העיצובים הנפלאים שבתוכו. זה הכל... (אין פה שאלה, רק תהייה בנוגע להבדלים החדים בין המדיות)

קצת קשה לחשוב על שאלות. אני לא יודעת מאיפה להתחיל, ומבחן בכלכלה ושיווק למעצבים נושף לי בעורף. אני עוד אחזור
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'בכל זאת תשוב :)'
בכל זאת תשוב :)
16/02/2011 | 19:16
1
32
מכיוון שאני מעצב וקל לי יותר לעצב בשביל אחרים אני מסכים איתך שבאותו רגע שעיצבתי את האתר חמש דקות אח"כ רציתי משהו אחר....
לצערי מאותה הסיבה כמעט שבע שני לא היה לי אתר בכלל ולקח לי המון זמן ליצור מבנה שאני יהיה שלם איתו.
אבל דבר אחד היה מאוד ברור שאני רוצה את כל העבודות שלי בעיקר להעביר בעדינות וברמזים קלים בלבד תהליכים של פתרונות וחשיבה מיתוגית שפה אני חושב שהאתר מעביר זאת. ולכן גם הטריטוריה של Strategic Design מבדלת אותי מכל מעצב אחר בישראל שעוסק או אומר שעוסק במיתוג
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'ירדה לי אבן'
ירדה לי אבן
17/02/2011 | 07:55
24
כשאני קוראת שגם לברוך נאה האגדי יש חיים קשים עם עיצוב לעצמו
שחמש דקות אחרי שהוא מעצב אתר לעצמו, הוא כבר רוצה חדש...

אז אני מבינה שאולי כך זה עובד גם אצל הטובים ביותר
אחרי תחלופה של עיצוב האתר שלי אין ספור פעמים
וחוסר החלטיות לגבי כל מה שקשור לעיצובים שלי לעצמי

נרגעתי :)
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'שאלה לברוך: מי אחראי לעיצוב הלוגו של שטראוס?'
שאלה לברוך: מי אחראי לעיצוב הלוגו של שטראוס?
15/02/2011 | 08:16
1
121
מצד אחד שמענו שאתה עיצבת את הלוגו החדש של שטראוס, מצד שני - שמענו שזו חברת מיתוג מלונדון, ומצד שלישי - את הלוגו הזה (בשינויים קלים בלבד) ניתן להוריד תמורת תשלום סימלי באתר אינטרנט מסויים.
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'לוגו שטראוס'
לוגו שטראוס
16/02/2011 | 18:05
100
הלוגו עוצב בפיוצאר בראנד אנגליה
אני מעצב של עלית ולכן נתנו טיפולים קלים בצורניות של הגופן בחוזק שלו שיעבוד בפונקציות שונות ובממשקים שלו -
שחור לבן
צבע
בולטות
לא נכון לומר שאני עיצבתי את הלוגו
אני עיצבתי את לוגו תנובה.
לגביי הערה שלקנות צורות גרפיות אשמח לא להגיב וייתכן שהמון צורות גרפיות אי אפשר לומר שאפשר להמציא - תמיד ימצא עולם השראתי במקום אחר.
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'שאלות לברוך:'
שאלות לברוך:
15/02/2011 | 09:16
1
66
-באיזו רמה אתה מעורב כיום בתהליכי העיצוב במשרד?
-ובהמשך לזה, האם יש פרוייקטים שיוצאים ממשרדך ללא טביעת העין/יד שלך?
-אילו תכונות אתה מחפש אצל מעצב צעיר שאתה שוכר לעבודה?
-איך אתה מתמודד עם מיתוג חברות מתחרות בהפרשי זמן קצרים יחסית? כיצד נמנעים מניגוד עניינים?
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'תשובות רבות...'
תשובות רבות...
16/02/2011 | 18:22
58
לשמחתי אחריי עשרים וחמש שנים של עיצובים אני מאוד נהנה מלהוביל קווים עיצובים, רעיונות וחוויות עיצוביות בלי לעסוק בליטוש של פונט או צורה גראפית ברמה של שרבוט קטן ברור למעצב ולי איך זה יראה ואיך זה יתפתח עד לחוויה גראפולוגית של כל צורה בעיצוב.

לצערי אין מצב שיוצאים עיצובים או החלטות מ"המקדש" שלי ללא הטאץ והאמירה שלי. יש מקרים שבהן הדינמיקה זורמת על בסיס רצונות ועקשנות וידענות של הלקוח הרלוונטי ואני לא מרגיש מספיק חזק לא לעשות כרצונו. המקצוע שלנו כמעצבים זה לתת שירות ללקוח, למותג אני לא מתיימר להיות אומן במוזיאון.

לגביי תכונות אצל המעצבים שלי -
פתיחות
כשרון יצירתי
בטחון עצמי
חברי
ופתיחות והתמודדות בדקה נתונה אם עשרות חוויות עיצוביות שונות. אין גבולות ליצירת חוויה למותג, אין גבולות לאיפיון אישיות למותד - למעצב שעובד תחתיי שיהיה ברגע נתון לעצב את "אדום אדום" את "אצבעות עלית" ולעצב לוגו לחברת תכשיטים בד בבד עם גרפולוגיה של אריזת בוטיק.

לגביי חברות מתחרות
לצערי איני מתמודד אם ניגודי אינטרסים לדוגמא: עלית בה אני מעצב בחטיבת התענוג וההנאה ואין שום קשר לדוגמא לשטראוס מלבד ההנהלה. בתנובה אני מעצב הכל לדוגמא אנשים יודעים יודעים מה אנחנו עיצבנו  במידה ויש ניגוד אינטרסים אני מחויב ליידע את הלקוח ולקבל אישור.
אין מצב שיהיו אצלי בעשרים וחמש שנין של עיצוב מותג אשר דומה למותג אחר מתוך אידיאלים ומתוך עומק חשיבה של איפיון  ואישיות חוויתית המותג שמדבר ומתנהג אחרת!
אחד אשר ידבר ברגש השני בהומור והשלישי ידבר עם ההיגיון
אחד יעוצב בהשראה יפנית והשני יעוצב לפסטיבלרחוב ישראלי
על כן אין מצב שעיצוב שלי יהיה דומה ברמז לעיצוב אחר שעשיתי.
מעצבים תחתיי יעשו את מאמא עוף ויום למחרת יעצבו אריזות גלידה בוטיק.
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'ועכשיייייו ברוך........'
ועכשיייייו ברוך........
15/02/2011 | 13:07
2
53
היי ברוך,
אני מעריצה מושבעת של העבודות שלך. אפשר להגיד שהלכתי ללמוד עיצוב דיי הרבה בזכותך. החלום שלי לכשאסיים את הלימודים זה להיות כמוך (רק אישה) ככה שתתכונן בקרוב תהיה לך תחרות קשה. חחחחח....

בכל אופן רציתי לשאול אותך מספר שאלות
1. איזה מחקר אתם עושים לפני התחלת עיצוב מוצר? האם אתם אוכלים את המוצר לפני שאתם מעצבים לו אריזה.
2. האם יש אילו חוקים לעיצוב אריזה שחשוב לדעת. הרבה דברים נראים לי כמו בחירה אקראית.
3. בתור אחד שלא מפחד לחדש ולשנות. מאוד אהבתי את העבודה שלך על האריזות של "גריסיני" זה נראה מאוד שונה מכל החטיפים האחרים ולפי דעתי עושה עבודה מצוינת. איך אתה מצליח לשכנע את הלקוח לחדש.
4. אני מאוד נהנית לשבת ליד המחשב ולעצב. קשה לי לראות את עצמי מוותרת על זה לטובת ניהול סטודיו. למרות שאני מניחה שזה חייב לקרות. האם עדיין יוצא לך לשבת ליד המחשב ולעצב או שאתה מתעסק רק בניהול?

תודה רבה,
אתחבר בזמן שתהיה כי בטח יהיו לי עוד שאלות
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'גריסיני זה לא של סטודיו בלנד-איט?'
גריסיני זה לא של סטודיו בלנד-איט?
15/02/2011 | 15:36
114
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
16/02/2011 | 18:44
48
ראשית אענה לשאלה 3
גריסיני אינה עבודה שלי העבודה יפה עיצובית לצערי אני חושב שהאסטרטגיה מוטעית או שהפתרון העיצובי סחף את המותג לבעיות של "ראבק מה אתם רוצים לומר".

1. כל תהליך של בניית מותג נעשה על בסיס מתודות שפותחו במשרד במשך 16 שנה שהם מלוים את מיטב העבודות שעיצבנו ברור שהמותגים הגדולים שאני מחובר אליהם נבדקים בכל השיטות החדשות עד לרמה שלדוגמא אנו לוקחים את המוצר המעוצב לבדיקת מדף וגם שם יש מצב שחוזרים לשולחן לעיצוב מחדש.

2. בגדול לא מאמין בחוקים אבל אני כן מאמין בהפתעה במסר יחיד ואחיד ברעיון גדול בסיפור ברור מכיוון שאני עוסק ברגשות לכן התגובה הרגשית חשובה, חשוב מאד ליצור עיצוב פוקציונלי מבדל חדשני לאורך זמן ולא גימיק קטן ומגניב, מעבר לזה קיימים כמה קודים קטנים שהם אינטימיים למשרד.

4. לשמחתי אני מטייל בעולמות קריאטיביים מעל העננים והמעצבים מורידים אותי לקרקע לכן לשבת על המחשב ולהסתכל על המסך מאחרי הגב של המעצב מאפשרים לי פתיחות נטולת רגשות על הטיפול העיובי ולכן זה מביא אותי ואת המעצב לרמות הגבוהות ביותר ולשמחתי  - עמית רון  - מנהל את המשרד ולא אני אני רק בקריאטיב :)
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'שאלה לברוך: מה המאפיינים של לוגו טוב?'
שאלה לברוך: מה המאפיינים של לוגו טוב?
16/02/2011 | 14:48
1
31
לצפיה ב-'סמלים'
סמלים
16/02/2011 | 18:52
46
סמל חברה הינו הפנים של החברה אותו היא מייצגת
הינו המסך הראשון בסרט של החברה
הסמל צריך לייצג את אישיות המותג שעומד מאחריו תמיד יצירת חוויה של עיצוב סמל אני מקשה על עצמי ושואל כל כך הרבה שאלות בדרך כלל בנוסף אני חוקר חוויות מותגיות בעולם שמשחקות הכי קרוב לאותו מסר וחוקר את הגרפולוגיה של אותה אישיות ואז יש ליח את עשרת הדיברות שהם הכלים הבסיסיים שאני את הלוגו או הסמל
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'שאלות לברוך'
שאלות לברוך
16/02/2011 | 16:02
2
28
שלום מר ברוך... שמך הולך לפניך כשם טוב, וכבר כתוב במקורות: טוב שם טוב משמן טוב! תצליח בכל מעשי ידיך.

1. איך בונים קונספט שיתאים את עצמו עבור הציבור? כלומר, שטראוס או עילית, האם ערכת בדיקות עומק האם הלוגו יתקבל או שהחלטתם לאחר תהילך ארוך לצאת לשוק, האם עורכים מיני סקר כזה לפני המיתוג?
2. מיתוג, עד כמה הלקוח מעורב בתהליך הפיתוח, ואם ישנם מספר מקבלי החלטות כמה וורסיות של כל מוצר את מעניקים ללקוח?
3. האם במיתוג ועיצוב הלקוח יכול לבוא עם רעיון שלו? או שאתם מציעים מה שיש לכם.

תודה
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
16/02/2011 | 19:05
1
28
1. על שאלה זו עניתי קודם אבל מכיוון שהמותגים שבהם אני מלווה מותגים ששולטים בשוק ושווים מאות מליונים או מיליארדים ולכן הם נבדקים בכל הפרמטרים ע"י הלקוח ולא סומכים רק על הכשרון שלי
תמיד הלקוח מעורב בתהליך המיתוג בכל תהליך החשיבה ובכל פרמטר שאפשר לשתף ולטייל ביחד עם הלקוח בחוויה ה מיתוגים אני נושא הדגל העיצובי של הלקוח ומנצל את הכשרון שלי כנושא כיליו. דוגמא לחשיבה של האמת שלי שבה אני עושה האנשה כמו להביא ילד לעולם עם הלקוח ואיתו לחלום על איך הוא ידבר ואיך הוא יתלבש
3. בשמחה תהליכים שבהם אני מעצב הם חוויה משותפת עם הלקוח ואני נזהר מהאגו ואם הרעיון הוא של הלקוח תמיד אעזור לו לעשות ממנו מיליון דולר בסוף עובדים עם אנשים עם המון רגש ואנטימיות והתוצאות הן העקביות שבה הלקוחות עובדים איתי זה 16 שנה וכל יום מחדש אני מתלהב בכל פיפס קטן שמאפשר לי ולמעצבים ליצור חדשנות ויצירתיות מפתיעה
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'תודה תודה!!!!'
תודה תודה!!!!
16/02/2011 | 21:00
16
לצפיה ב-'שלום ברוך! רציתי לשאול מספר שאלות'
שלום ברוך! רציתי לשאול מספר שאלות
16/02/2011 | 16:26
1
34
קודם כל - תודה על זמנך באירוח.
רציתי לשאול אותך שאלות בנושא אינטרנט, וקידום מותג באינטרנט

נניח ויש לי אתר חדש בתחום לא כזה חדש ברשת.
שאר האתרים הקיימים בשוק די חזקים וממותגים.
איך אפשר למתג את עצמי יותר? איך לגרום ללקוחות להבין שלמרות שאני חדש בתחום, הם יכולים לפרסם אצלי גם?
אמנם האתר חדש יחסית, אבל הוא מקודם די טוב בגוגל. אולי לוגו שימשוך את העין?
ומה יהיה לוגו טוב בשביל עמוד אינטרנט? האם למקם את זה בחלק העליון של המסך, לרוחב? אולי באחד הצדדים, לאורך?

תודה על הזמן ועל התשובות.
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'לידידי מלך ההר'
לידידי מלך ההר
16/02/2011 | 19:10
31
לצערי כמו כולם אני לא יהיה שרלטן, אני כל רגע מתלהב ומתנסה בחוויות מטורפות בעולם האינטרנטי. אני לומד ולומד ומפתיע את עצמי כל יום מחדש בהמצאות ובתכנים המאפשרים לי גם באינטרנט ליצור רעיון גדול וסיפור ברור.
אני לא חושב שלוגו הוא הפתרון האבסלוטי אלא הסיפור הייחודי והמבדל שתיצור והעברתו עם תכנים אטרקטיבים לאותו קהל שאתה יכול ליצור איתו שפה משותפת.
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'ערב טוב לכולם!'
ערב טוב לכולם!
16/02/2011 | 18:11
20
ברוך הצטרף אלינו זה עתה לפורום ואתם מוזמנים לשאול
שאלות כמובן...



עירית
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'השראה/הערכה'
השראה/הערכה
16/02/2011 | 19:19
1
28
1. הייתי שמח לדעת אילו מעצבים/סטודיואים בעולם אתה מעריך במיוחד, עכשוויים והיסטוריים.

2. איך אתה רואה את המאבק בין המסחריות, השמרנית בד"כ, לחדשנות עיצובית? ומה עמדתך בנושא טרנדים?

תודה
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'השראה הערכה'
השראה הערכה
16/02/2011 | 22:57
35
1 אני מאוד מעריך את המשרד פארל פישר מאנגליה! יש מה ללמוד מהעשייה והחדשנות הקריאטיביות החשיבה האסטראטגית.
אין שם רק עיצובים יפים, המותג אינוסאנט בראש העשייה שלהם ועכשיו הם עיצבו את הקוו המיתוגי למוצרי אהבה בישראל הם מהממים נקודה!

2  המסחריות היא אתגר ולא מלחמה ומאבק במישהוא. .
האתגר לעצב מוצרים מסחריים למיליונים בארץ ובעולם, האתגר לרגש וליצור חווית קנייה המייצרת ערך מוסף כלכלי  למותג לבעלי המניות. הצלחה של המסחריות לפי הכינוי שלך תאפשר לנו המעצבים להמשיך להנות מהכישרון שלנו לעזור למסחריות להצליח.
בגדול כולם יהיו מאושרים!
לגבי המילה שמרנות היא כנראה לא במקומה מכיוון שהלקוח יצר עקביות ומסר ברור עם הצרכן יצר נאמנות ורומן מתמשך המייצרת מיליארדים.
באיזה זכות יש למעצבים שלא פיתחו מותגים עם הצלחות כאלה לומר שהם שמרנים. קהל המטרה שלהם לא בדיוק חדשן יש לו נאמנות למותג שלו לקוקה קולה שלו.

האמת שאני מעצב לא ללקוח אני מעצב כמעט חמישים אחוז מהעבודות שלי לאזרחינו ב"כנען", המדינה של כל הישראלים, ובעיקר לא למתייפייפים
אני עוסק ביצירה מסחרית.  האתגר ליצור תכנים מגניבים דרך המותג הם הסיפור והם המאפשרים לנו ליצור חדשנות.

חדשנות עיצובית תמיד בראש החשיבה והאתגר היצירתי שלי. אבל אף פעם לא על חשבון הייחוד והסיפור של המותג וברור שלא על חשבון הלקוח והמותג.
אני מעצב לסופר-מרקט שבו יש אלפי מוצרים וביים העיצובים האלה אני מנסה ליצור סיפור וחוויה חדשנית. אני לא מעצב למוזיאון תל-אביב.
המותג והמוצר הם לא שלי אני עובד עם השיווק וזה פיתוח משותף לכן החדשנות היא גבולית, אבל אם נראה מה קרה מאז שהתחלתי לעצב מותגים בישראל ההצלחות הענקיות יצרו נאמנות למותג והצלחה במחירות .
יש לנו, המעצבים, המון הצלחה בארץ ובעולם.

טרנדים קשה ליצור, אבל התמדה בעיצוב מודרני נקי עם סיפור וחדות של מסר אחד הם בסוף יוצרים חלק מתוך  נראות חדשה. עם זה חלק מהטרנד אני לא יודע אני ממשיך ליצור עם האמת הפנימית שלי, מייצר חוויות עם הלקוחות שלי והמעצבים. אז כנראה שההיסטוריה תספר סיפור מה היה טרנד ומה היה חדשנות. קשה לי להצביע על טרנדים אבל מקווה שיש לי חלק בעיצוב הישראלי. ההצלחה הענקית של העיצובים שלי בעולם וגם בארץ מייצרת לנו המעצבים המון פרנסה ואושר.
גרפיקה ודפוס >>
לצפיה ב-'סיום האירוח '
סיום האירוח
16/02/2011 | 19:56
23
תודה רבה ברוך על שהקדשת מזמנך וענית על שאלות הגולשים.

באופן אישי נהנתי מאוד לקרוא את הדיאלוגוים ובטוחה שגם הגולשים נהנו.
נאמרו כאן דברים שסיפקו לי חומר למחשבה...

אאחל לך עוד שנים רבות של עשייה ואינסוף של מקורות השראה!


המשך ערב נפלא,
עירית




גרפיקה ודפוס >>

הודעות אחרונות

14:14 | 09.10.16 ravitgili100
14:17 | 05.10.16 המכשפה הלבנה
21:22 | 03.10.16 האמיתית
13:19 | 29.09.16 SicTransit
13:26 | 24.09.16 nir w
09:46 | 22.09.16 זה כבר לא חשוב
08:38 | 22.09.16 ליאונרדו3
20:45 | 14.09.16 אמא מתגייסת
20:39 | 11.09.16 יכיר12345

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ