סורק שקרכלשהו - חוות דעת

xfwind

New member
סורק שקרכלשהו - חוות דעת


הזמנתי באליאקספץ סורק למטרת סריקת פילם נגטיבים ושקופיות. עלה 49$. הגיע ואני מריץ עליו ניסויים. יש שטחים מעורפלים - מה שהביא אותי למסקנה שיש ליכלוך על העדשה. אנסה לנקות (היא פיצפונת, והגישה בעייתית). מצורף צילום ששלחתי לספק עם עיגולים אדומים לציון מקומות הטשטוש. בוצעו תיקוני צבע. וגם - הדפסה מאותו צילום שנעשה לאחר הצילום המקורי - אני מניח שאי שם לפני כ-23 שנים. בגדול התוצאה (גם אם תהיה חדה) - מאכזבת למדי.
 

xfwind

New member
לא ממש נורא. אני מחכה שיהיה לי אלכוהול ואנקה את העדשה

מכסימום נחזיר/נבקש זיכוי. היה לי פעם סורק שולחני עם אופציות סריקת נגטיבים/שקופיות - גם לא היה להיט... כאן מדובר בעדשה פצפונת וכנראה גם חיישן זעיר. חלק מהאיכות היא מכפלה דגיטלית. אם הייתי יכול להעניק לסמארטפון שלי את האפשרות להציץ לתוך קופסת הסורק ולקבל כמה מהתכונות (הפיכת נגטיב לקריא) או להשתתף בתהליך - היה טוב.
 
מן הסתם המשלוח בחזרה יעלה לך לא מעט

וגם אז אולי תקבל את הכסף אחרי כמה חודשים כשהמשלוח יואיל בטובו להגיע (אתמול קיבלתי הזמנה מסין שנשלחה באמצע ינואר). גם אלי אקספרס לא ממש בעד הלקוחות, הם מעדיפים פיצוי כלשהו (למרות שגם זה משהו, יקטין את הנזק). זו אחת הסיבות שאני מעדיף לקנות מאיביי ולא מאלי - שם אין חוכמות אם המוצר לא הגיע או שהוא לא עומד בהבטחות, הם הרבה יותר אגרסיביים כלפי המוכר.
 

enigo

New member
הניסיון שלי אחר. חוץ ממקרה אחד, קיבלתי תמיד החזר מלא

 

xfwind

New member
עברתי למוד של דורש החזר בתקיפות. נראה כמה יתרגשו.


 

enigo

New member
פתח דיספיוט דרך עלי אקספרס. המוכרים לא תמיד מגיבים

אבל עלי אקספרס מגיבים מהר.
 

xfwind

New member
יש פער של שעות (4-5). היום נתתי את אמירתי האחרונה

הם התנצלו ואמרו שמחכים לפידבק מה"מהנדסים" שלהם...
במהלך התקשורת איתם שחרורו לי עצות ברמת שטויות של מוכרן זוטר שלועס את דאמפלינג הצהרים שלו. מה שקיצר לי את הסבלנות. אני מניח שמחר לקראת הצהרים אראה מה כותבים ואם זה לא "סליחה ותודה וזיכינו אותך" אפנה לג'ק מה בערוצים הפרטיים שלנו.
 

enigo

New member
כן, לפעמים התגובות שלהם מביכות, אבל זה ככה גם עם נותני שירות

ישראליים. התחברתי לסלקום בזמנו כשהם רק יצאו עם שירות הטלוויזיה. היו המון בעיות טכניות בהתחלה, ולמרות שאיש/ת התמיכה הטכנית ראו בבירור שעשיתי את כל הצעדים הבסיסיים ופניתי אליהם רק אחרי שזה לא עזר, עדיין הם תמיד התעקשו שאכבה ואדליק את הטלוויזיה, ואז אכבה ואדליק את הנתב - ורק אחרי זה הסכימו להיכנס להגדרות מהצד שלהם ולטפל בבעיה... מצד שני, אני תמיד נזכר בצוערי הקצינים שכשהגעתי לבדוק למה הם נעלמו מהרשת בזמן שמירה, הסבירו לי שיש בעיה במכשיר הקשר - הם החליפו סוללה, החליפו אנטנה, ועדיין הוא לא עובד. אז הדלקתי להם אותו...
 

xfwind

New member
התחברתי לחודש לסלקום TV כי אשתי רצתה לראות איזה סדרה

מילא התקלות שהיו - אבל ההתנהלות מולם היתה מייגעת ומעצבנת כמקובל אצל דינוזאורים שאבד עליהם הקלח. אצל אליאקספרס פתחתי היום דספיוט ונראה איך יתקדם. אני צופה קשיים מסויימים כי האישיו הוא טכני עם ניואנסים ולא עובד/לא עובד. יתכן ויעדיפו לתקתק החזר מאשר התנצחויות וחוות דעת שליליות שיצוצו ממני בהמשך. מדובר על 50 דולר...
 

xfwind

New member
תשובת החנות אחרי התייעצות עם ה"מהנדסים"


This is a relatively common scanner, there may be no way to take a clear shot in every corner
מה יותר: חוצפה או טמטום?
 
נראה כמו תרגום של גוגל טרנסלייט


הנה התרגום הנכון: תקשיב חבר, זה בסה"כ זבל סיני זול שאנחנו מייצרים בכמויות והוא נמכר כמו לחמניות חנות לתיירים שמחפשים מתנות. אתה לא באמת חושב שזה באמת אמור לעשות את העבודה? אבל תודה על האמת, האריזה ממש יפה, לא?
 
למעלה