לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2775927,759 עוקבים אודות עסקים

פורום צילום סטילס

מטרת הפורום היא שיתוף תמונות לצורך מתן ביקורת, דיון בענייני צילום סטילס, סיוע לרוכשים ועזרה בתפעול. דיונים בנושאים קרובים יתקבל בשמחה אולם נא לא למתוח את החבל. שאלות בנושא צילום וידאו מומלץ להפנות לפורום הפקת וידאו (קישור בראש העמוד).

יש להימנע מהתפרצות לשרשור תמונות שהעלה משתמש או מביצוע שינויים בתמונות שהעלה משתמש - ללא קבלת רשותו. מעת לעת מתנהל בפורום אתגר בו מתבקשים המשתתפים להעלות תמונות  הקשורות לנושא האתגר. הציבור מוזמן להשתתף.

בהיסטוריית הפורום קיים מאגר ידע עצום, נצלו אותו לקבלת מענה לשאלות נפוצות.

הנכם מתבקשים לשמור על התנהגות בוגרת ולהקפיד על דיונים ענייניים הנמנעים מגלישה לפסים אישיים.

 

נהלי הפורום

 1. אין לנהל דיון בנושא אופן ניהול הפורום על גבי הפורום. בכל שאלה/השגה ניתן לפנות אל המנהלים במסר.

2. יש לשמור על תרבות דיון. אנא הימנעו מתגובה לגופו של כותב והיתמקדו בנושא השרשור.

3. אין לחשוף פרטים אודות גולש (אווטינג) ללא הסכמתו.

4. פרסום קנייה/מכירה מותר בשרשור המיועד לכך בלבד. הודעות אשר לא ישורשרו למקום ימחקו.

5. בהתאם לנהלי תפוז, אין לפרסם בפורום. ניתן לפרסם מודעה דרך מחלקת הפירסום של תפוז. הודעה על פעילויות/הטבות הקשורות לתחום הצילום ניתן לפרסם לאחר קבלת אישור מהמנהלים.

6. בעלי עניין עסקי מתבקשים לבצע גילוי נאות בעת כתיבת בפורום.

7. אין לפרסם הודעה בעלת תוכן בלתי חוקי.

8. אין לעודד ביצוע פעולות בלתי חוקיות.

 

בכל מקרה של מעבר על נהלי הפורום, שמורה למנהלים הזכות למחוק הודעות ולהגביל את הכותב. במקרה ונתקלתם בהודעה פוגענית אנא פנו אל המנהלים.

 

זכרו, אנו מנהלים את הפורום בהתנדבות ולא יכולים לפקח על הנעשה בכל רגע.

 

תודה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צילום סטילס

מטרת הפורום היא שיתוף תמונות לצורך מתן ביקורת, דיון בענייני צילום סטילס, סיוע לרוכשים ועזרה בתפעול. דיונים בנושאים קרובים יתקבל בשמחה אולם נא לא למתוח את החבל. שאלות בנושא צילום וידאו מומלץ להפנות לפורום הפקת וידאו (קישור בראש העמוד).

יש להימנע מהתפרצות לשרשור תמונות שהעלה משתמש או מביצוע שינויים בתמונות שהעלה משתמש - ללא קבלת רשותו. מעת לעת מתנהל בפורום אתגר בו מתבקשים המשתתפים להעלות תמונות  הקשורות לנושא האתגר. הציבור מוזמן להשתתף.

בהיסטוריית הפורום קיים מאגר ידע עצום, נצלו אותו לקבלת מענה לשאלות נפוצות.

הנכם מתבקשים לשמור על התנהגות בוגרת ולהקפיד על דיונים ענייניים הנמנעים מגלישה לפסים אישיים.

 

נהלי הפורום

 1. אין לנהל דיון בנושא אופן ניהול הפורום על גבי הפורום. בכל שאלה/השגה ניתן לפנות אל המנהלים במסר.

2. יש לשמור על תרבות דיון. אנא הימנעו מתגובה לגופו של כותב והיתמקדו בנושא השרשור.

3. אין לחשוף פרטים אודות גולש (אווטינג) ללא הסכמתו.

4. פרסום קנייה/מכירה מותר בשרשור המיועד לכך בלבד. הודעות אשר לא ישורשרו למקום ימחקו.

5. בהתאם לנהלי תפוז, אין לפרסם בפורום. ניתן לפרסם מודעה דרך מחלקת הפירסום של תפוז. הודעה על פעילויות/הטבות הקשורות לתחום הצילום ניתן לפרסם לאחר קבלת אישור מהמנהלים.

6. בעלי עניין עסקי מתבקשים לבצע גילוי נאות בעת כתיבת בפורום.

7. אין לפרסם הודעה בעלת תוכן בלתי חוקי.

8. אין לעודד ביצוע פעולות בלתי חוקיות.

 

בכל מקרה של מעבר על נהלי הפורום, שמורה למנהלים הזכות למחוק הודעות ולהגביל את הכותב. במקרה ונתקלתם בהודעה פוגענית אנא פנו אל המנהלים.

 

זכרו, אנו מנהלים את הפורום בהתנדבות ולא יכולים לפקח על הנעשה בכל רגע.

 

תודה,

x
הודעה מהנהלת הפורום
 
 
הודעות פירסומיות ו\או בעלות אופי מסחרי יימחקו מהפורום.לא תישלח הודעה. למקרים מיוחדים יש לקבל אישור הנהלת הפורום.
 
בטרם שואלים מומלץ להיעזר במשאבי הפורום: קישורים,מאמרים,חיפוש בפורום,קריאה בדפי הפורום מהשבוע האחרון.
 
כדאי לנסח שאלה הכוללת כמה שיותר פרטים לגבי הדרוש לכם,כולל שמות מדויקים של הדגמים ,אותיות ומספרים,   קישור פעיל למיפרט הטכני.
המשך >>

לצפיה ב-'סורק שקרכלשהו - חוות דעת'
סורק שקרכלשהו - חוות דעת
<< ההודעה הנוכחית
23/06/2020 | 12:05
22
58
הזמנתי באליאקספץ סורק למטרת סריקת פילם נגטיבים ושקופיות.
עלה 49$.
הגיע ואני מריץ עליו ניסויים.
יש שטחים מעורפלים - מה שהביא אותי למסקנה שיש ליכלוך על העדשה. אנסה לנקות (היא פיצפונת, והגישה בעייתית).

מצורף צילום ששלחתי לספק עם עיגולים אדומים לציון מקומות הטשטוש. בוצעו תיקוני צבע.
וגם - הדפסה מאותו צילום שנעשה לאחר הצילום המקורי - אני מניח שאי שם לפני כ-23 שנים.

בגדול התוצאה (גם אם תהיה חדה) - מאכזבת למדי.
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'באסה'
באסה
23/06/2020 | 12:47
14
14
לצפיה ב-'לא ממש נורא. אני מחכה שיהיה לי אלכוהול ואנקה את העדשה'
לא ממש נורא. אני מחכה שיהיה לי אלכוהול ואנקה את העדשה
23/06/2020 | 13:14
13
27
מכסימום נחזיר/נבקש זיכוי.
היה לי פעם סורק שולחני עם אופציות סריקת נגטיבים/שקופיות - גם לא היה להיט...
 
כאן מדובר בעדשה פצפונת וכנראה גם חיישן זעיר. חלק מהאיכות היא מכפלה דגיטלית.
 
אם הייתי יכול להעניק לסמארטפון שלי את האפשרות להציץ לתוך קופסת הסורק ולקבל כמה מהתכונות (הפיכת נגטיב לקריא) או להשתתף בתהליך  - היה טוב.
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'הצעתי לך בזמנו סורק יעודי של אפסון..'
הצעתי לך בזמנו סורק יעודי של אפסון..
23/06/2020 | 14:09
2
15
לצפיה ב-'זוכר. חיבור USB? אני על חלונות 10...'
זוכר. חיבור USB? אני על חלונות 10...
23/06/2020 | 14:18
1
10
לצפיה ב-'נמסר לפני שבוע. סורי'
נמסר לפני שבוע. סורי
23/06/2020 | 14:49
11
לצפיה ב-'מן הסתם המשלוח בחזרה יעלה לך לא מעט'
מן הסתם המשלוח בחזרה יעלה לך לא מעט
23/06/2020 | 16:58
9
23
וגם אז אולי תקבל את הכסף אחרי כמה חודשים כשהמשלוח יואיל בטובו להגיע (אתמול קיבלתי הזמנה מסין שנשלחה באמצע ינואר).
גם אלי אקספרס לא ממש בעד הלקוחות, הם מעדיפים פיצוי כלשהו (למרות שגם זה משהו, יקטין את הנזק).
זו אחת הסיבות שאני מעדיף לקנות מאיביי ולא מאלי - שם אין חוכמות אם המוצר לא הגיע או שהוא לא עומד בהבטחות, הם הרבה יותר אגרסיביים כלפי המוכר.
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'נראה איך יתקדם - מבטיח לעדכן'
נראה איך יתקדם - מבטיח לעדכן
23/06/2020 | 18:43
9
לצפיה ב-'הניסיון שלי אחר. חוץ ממקרה אחד, קיבלתי תמיד החזר מלא'
הניסיון שלי אחר. חוץ ממקרה אחד, קיבלתי תמיד החזר מלא
23/06/2020 | 19:23
7
10
לצפיה ב-'עברתי למוד של דורש החזר בתקיפות. נראה כמה יתרגשו.'
עברתי למוד של דורש החזר בתקיפות. נראה כמה יתרגשו.
24/06/2020 | 17:57
6
11
לצפיה ב-'בהצלחה '
בהצלחה
24/06/2020 | 18:12
1
11
מקווה שתזכה להחזר מלא
צילום סטילס >>
לצפיה ב-''
24/06/2020 | 19:19
2
לצפיה ב-'פתח דיספיוט דרך עלי אקספרס. המוכרים לא תמיד מגיבים'
פתח דיספיוט דרך עלי אקספרס. המוכרים לא תמיד מגיבים
24/06/2020 | 21:02
3
10
אבל עלי אקספרס מגיבים מהר.
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'יש פער של שעות (4-5). היום נתתי את אמירתי האחרונה'
יש פער של שעות (4-5). היום נתתי את אמירתי האחרונה
24/06/2020 | 22:32
2
17
הם התנצלו ואמרו שמחכים לפידבק מה"מהנדסים" שלהם...
במהלך התקשורת איתם שחרורו לי עצות ברמת שטויות של מוכרן זוטר שלועס את דאמפלינג הצהרים שלו. מה שקיצר לי את הסבלנות.
 
אני מניח שמחר לקראת הצהרים אראה מה כותבים ואם זה לא "סליחה ותודה וזיכינו אותך" אפנה לג'ק מה בערוצים הפרטיים שלנו.
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'כן, לפעמים התגובות שלהם מביכות, אבל זה ככה גם עם נותני שירות'
כן, לפעמים התגובות שלהם מביכות, אבל זה ככה גם עם נותני שירות
25/06/2020 | 19:44
1
11
ישראליים.
התחברתי לסלקום בזמנו כשהם רק יצאו עם שירות הטלוויזיה. היו המון בעיות טכניות בהתחלה, ולמרות שאיש/ת התמיכה הטכנית ראו בבירור שעשיתי את כל הצעדים הבסיסיים ופניתי אליהם רק אחרי שזה לא עזר, עדיין הם תמיד התעקשו שאכבה ואדליק את הטלוויזיה, ואז אכבה ואדליק את הנתב - ורק אחרי זה הסכימו להיכנס להגדרות מהצד שלהם ולטפל בבעיה...
מצד שני, אני תמיד נזכר בצוערי הקצינים שכשהגעתי לבדוק למה הם נעלמו מהרשת בזמן שמירה, הסבירו לי שיש בעיה במכשיר הקשר - הם החליפו סוללה, החליפו אנטנה, ועדיין הוא לא עובד. אז הדלקתי להם אותו...
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'התחברתי לחודש לסלקום TV כי אשתי רצתה לראות איזה סדרה'
התחברתי לחודש לסלקום TV כי אשתי רצתה לראות איזה סדרה
25/06/2020 | 21:19
14
מילא התקלות שהיו - אבל ההתנהלות מולם היתה מייגעת ומעצבנת כמקובל אצל דינוזאורים שאבד עליהם הקלח.
 
אצל אליאקספרס פתחתי היום דספיוט ונראה איך יתקדם. אני צופה קשיים מסויימים כי האישיו הוא טכני עם ניואנסים ולא עובד/לא עובד.
יתכן ויעדיפו לתקתק החזר מאשר התנצחויות וחוות דעת שליליות שיצוצו ממני בהמשך. מדובר על 50 דולר...
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'תשובת החנות אחרי התייעצות עם ה"מהנדסים"'
תשובת החנות אחרי התייעצות עם ה"מהנדסים"
27/06/2020 | 09:39
6
15
This is a relatively common scanner, there may be no way to take a clear shot in every corner
 
 
 
מה יותר: חוצפה או טמטום?
 
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'ומה ההתיחסות השיווקית/שירותית של החברה לתגובת ה"מהנדסים"?'
ומה ההתיחסות השיווקית/שירותית של החברה לתגובת ה"מהנדסים"?
27/06/2020 | 12:35
1
8
לצפיה ב-'התגובה בעברית ספרותית: פחחחחחחחחחחחחחח'
התגובה בעברית ספרותית: פחחחחחחחחחחחחחח
27/06/2020 | 16:37
6
לצפיה ב-'נראה כמו תרגום של גוגל טרנסלייט '
נראה כמו תרגום של גוגל טרנסלייט
27/06/2020 | 21:16
1
9
הנה התרגום הנכון:
 
תקשיב חבר, זה בסה"כ זבל סיני זול שאנחנו מייצרים בכמויות והוא נמכר כמו לחמניות חנות לתיירים שמחפשים מתנות. אתה לא באמת חושב שזה באמת אמור לעשות את העבודה? אבל תודה על האמת, האריזה ממש יפה, לא?
צילום סטילס >>
לצפיה ב-''
27/06/2020 | 22:07
1
לצפיה ב-'תכלס, הם ענו לך בדיוק מה שגם אני הייתי עונה לך...'
תכלס, הם ענו לך בדיוק מה שגם אני הייתי עונה לך...
28/06/2020 | 17:02
1
9
You get what you pay for...
 
פעם ראיתי בקטלוג שלהם שלדת אופניים עם התיאור (בעברית) ״פחם סיב מסגרת נוצת אור״.
צילום סטילס >>
לצפיה ב-'תכלס - העבירו דרך אליאקספרס בקשה לוידאו שמוכיח'
תכלס - העבירו דרך אליאקספרס בקשה לוידאו שמוכיח
28/06/2020 | 18:13
7
את אופן השימוש במוצר ואת התוצאה הפגומה (שהם בתכתובת מודים שיתכן ומתקיים).
אני גם יכול להחזיר להם את המוצר. נדמה לי שעל חשבוני.
 
צילום סטילס >>

הודעות אחרונות

00:29 | 14.07.20 אורחים בפורום
00:11 | 14.07.20 אורחים בפורום
23:52 | 13.07.20 אורחים בפורום
23:34 | 13.07.20 אורחים בפורום
23:16 | 13.07.20 אורחים בפורום
22:58 | 13.07.20 אורחים בפורום
22:39 | 13.07.20 אורחים בפורום
22:21 | 13.07.20 אורחים בפורום
22:03 | 13.07.20 אורחים בפורום
21:45 | 13.07.20 אורחים בפורום
21:26 | 13.07.20 אורחים בפורום
21:08 | 13.07.20 אורחים בפורום
20:49 | 13.07.20 אורחים בפורום
20:31 | 13.07.20 אורחים בפורום
20:12 | 13.07.20 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ