קצת מחיי הלילה של המועדונים בגרסה שלי.

shirai ryu

New member
קצת מחיי הלילה של המועדונים בגרסה שלי.

תהנו.

מוזמנים כמובן לבקר, לתת דיעה אישית וכד' על הצילומים.
 

shirai ryu

New member
SHOOT DONT TALK



 

steiff

New member
לטעמי המוצלחת מהשלוש למרות היעדר פוקוס

אם משהו בתמונה היה בפוקוס (עדיף משהו באזור כף היד המושטת קדימה) זה יכול היה להשלים את התמונה. האם זה מכוון או שזה מה שהפוקוס האוטומטי הצליח לייצר?
אבל הקומפוזיציה הזו היא המוצלחת מהשלוש לטעמי.
 

shirai ryu

New member
אני משתמש בפוקוס ידני

זה אכן מכוון מאוד. גם קצת ביימתי את הפריים.
 

shirai ryu

New member
אני לא משקיען גדול בכותרות

מעדיף להשקיע יותר בצילום.
אין לי כללים בצילום. אני לא למדתי צילום או אומנות.
אני מגיע ממחשבה שאפשר ללמדת את עצמך,
ועדיף כך, כי איני מעוניין להיות מושפע מאנשים אחרים.
לכן גם לרוב לא פשוט להבין את המסרים שלי בצילום.
 

noni me

New member
אני לא מאשים

אותך שלא הבנת כוונתי (בקשר לכותרות), כי קימצתי במילים.
*
כדי לחסוך לי הקלדה, אעתיק לכאן כמה מילים שנכתבו בקשר לצילום אחר (אולי מהן תובן כוונתי):
.....................................................................................................................
אני חושב שהכותרת "מקטינה" את תוכן הצילום,
כלומר, ניתן לפרש את הצילום בדרכים נוספות, מלבד "עליצות",
ולפיכך, אני רואה כטעות להגביל, ע"י הכותרת, לפרוש אחד בלבד.
כמובן, צילום המאפשר פירושים מספר - ערכו גדל.
.....................................................................................................................
.
 

shirai ryu

New member
הכל עניין של פרספקטיבה

לא כולם חושבים אותו דבר.
לא כל ביקורת, כדאי להסכים איתה,
כן חשוב לקבל ביקורת, אבל האם לאמן להסכים?
זה כבר לא חשוב.

בתחום הצילום הישראלי, וגם אפשר להגיד שבעולם,
יש צביעות אצל צלמים כאשר הם מבקרים צלמים אחרים.
זה נובע הרבה מכעס בגלל חוסר תשומת לב,
זה מעצבן כאשר איזה מישהו שלא למד צילום מסוגל להפיק צילומים כאלה,
ועוד מקבל יותר תשומת לב בגלל התוכן,
אז לפעמים הביקורת בעייתית וצריך לדעת כיצד להתעלם,
בצורה נחמדה.

אני חווה את זה הרבה, ההתנשאות הזו מצלמים שטרחו ללמוד בבתי ספר,
וכל מיני...

התשובה היא מאוד פשוטה,
אני מצלם בשביל הכיף,
ותו לא.

אז צריך לפעמים גם להנות מהצילום ולא רק להיות כבדים כל הזמן.
 

noni me

New member
לפני שאגיב לדברים עצמם (הו, יש לי מה לומר) - אני

מבקש לדעת, האם הדברים האלה שכתבת הם תגובה לדברי ("אני לא מאשים ..."),
... ואם כן - מה הקשר.
 

shirai ryu

New member
חשוב מאוד להכיר את הנפש של האמן בעיניי

לפני שמבטלים משהו.
אכן הגבתי לדברייך.
 

noni me

New member
"איני מעוניין להיות מושפע מאנשים אחרים" (תגובה

חלקית לדבריך. הפעם רק למצוטט).
*
- האם אתה נמנע מלצפות בצילומים של אחרים ?!
- אז להבין שאתה משתתף בפורום רק בשביל להציג צילומים, ונמנע מצפות בצילומי אחרים?
 

steiff

New member
זו פרשנות מצומצמת מאד לדברים שנכתבו על ידי אנטון

ודומה מאד לציטוט שהבאת בנוגע ל״עליצות״.
כאשר צלם רוצה להיות מקורי ולפתח סגנון משלו יכול להיות שהדרך לאושר אינה עוברת דרך בית ספר, שבחלק גדול מהמקרים או שעוסק רק בטכניקה ולא מלמד אמנות, או שמלמד אמנות באופן שגובל באינדוקטרינציה.
אין זה אומר שצלם שמנסה לפתח סגנון יחודי משלו (ואת התמונות של אנטון בהחלט אפשר להגדיר כסגנון מקורי) לא יצפה בצילומים של אחרים.
הערה אחרת של אנטון שראויה לטעמי לתשומת לב היא יחסו של ״הממסד״ האמנותי לצלמים שלא עברו את המסלול השגרתי של בית ספר לצילום אלא פיתחו לעצמם סגנון באופן עצמאי. אנטון מתאר מסכת יסורים לא קלה.
אותי באופן אישי העבודות של אנטון מרתקות וכאשר אני צופה בהן יש לי תחושה שהוא מעז לגעת בנושאים ואסוציאציות שה״מיינסטרים״ נזהר מלגעת בהם. יש בזה, לטעמי, לא מעט אומץ, ומכאן אפשר להבין מדוע זה מייצר אנטגוניזם אצל צלמים שאין להם את האומץ הזה.
 

steiff

New member
מציע שתעיין קצת בהיסטוריה של הפורום

לא צריך ללכת רחוק. כבר בעמוד הראשון יש מספיק התייחסויות שיכולות לסייע לך לזהות מי הוא אנטון.
 

steiff

New member
נחמד אבל...

לטעמי, אם כבר חתכת את התמונה לפורמט רבוע, אפשר היה לחתוך עוד ולהוציא את הפרצוף וצלליתו מהפינה הימנית העליונה.
תפישת העיניים מצויינת ועושה את התמונה. העיניים מתמקדות מייד בעיניים שבמרכז התמונה ואז מדלגות ימינה לפרצוף השני שלא תורם הרבה.
 
למעלה