אתגר
שבועי 25.3-31.3 (*) : מועדון לילה

אתגר
שבועי 25.3-31.3 (*) : מועדון לילה

לפי ויקיפדיה: מועדון לילה הוא אולם או מתחם סגור קטן יותר, המשמש להצגת מופעי בידור ולריקודים, ופועל בעיקר בשעות הלילה המאוחרות ובסופי שבוע.

אפשר להעלות גם תמונות שניתן לשייך לאופי הפעילות של מועדוני לילה, לאו דווקא שצולמו במועדון לילה לפי הגדרתו הרשמית.

(*) אפשר להעלות תמונות עד יום ראשון 31.3 ב 20:00. במידה ולא יועלו לפחות 5 תמונות, מועד סיום האתגר יידחה בשבוע ל 7.4 ב 20:00.

תהנו ותצליחו
 
תוצאות


יחידה במינה
big ass blue

תמונה קולעת לנושא האתגר, מעניינת ומסקרנת, מראה פעילויות שונות בהמולה השוררת במועדון. הבחירה בשחור/לבן מעניינת. עם זאת לא הרגשתי שהסיפור של הבחורה מספיק מרכזי כפי שאפשר היה לצפות מהולכת העין אליה.

לא מעוניינת
big ass blue

תמונה אפלה, מעלה אסוציאציות קשות של הפן הפחות נעים של מועדונים מסויימים. הבחורה מטושטשת אבל בתמונה הזו זה מסתדר לי נהדר כדי להמחיש את הנסיון לברוח משם. ממש התחבר לי לקטע הסוגר בקליפ שראיתי היום https://www.youtube.com/watch?v=2SYMi5-DwOs

הופעה
nadavkna

הצבעוניות, הטשטוש, בטוח שזה לא צולם בגיהנום או לפחות בהופעה של כת שטנית? המיוחדות של התמונה הזו מעניינת ושונה, אבל האסוציאציות שלי לאו דווקא הולכות למועדון.

ערב חורפי בבר
nadavkna

תמונה של סצנה שקטה, ועצובה בבר, לאו דווקא מועדון לילה. הרבה אנשים עם עצמם ועם כוס המשקה. חבל לי שפני האנשים לא חדות, כי העין נמשכת לנסות לקרוא את מחשבותיהם.

מועדון לילה-222
יורםשניר

תמונה כייפית, התאורה על רקע כל השחור נראית כאילו ספוט מופנה לנקודה אחת מתוך האולם. ההשתקפות מוסיפה יופי לצילום.

מועדון לילה-333
יורםשניר

צבעוניות מסחררת. היה יכול להיות נהדר כרקע לזוג רוקד בדיסקוטק, אבל כאן היא מייצרת אפקט הזוי שלאו דווקא מתקשר לי למועדון לילה.

Friends Underground 1 @
dudi4321

במבט ראשון חשבתי שמצולמת מישהי שמתקינה את איפורה מול המראה, אבל השיער מסגיר שלא ממש. שתי החברות יכלו להצטלם גם במקום אחר, המקום מאוד מזכיר לי דווקא מסעדות דרומיות בארה״ב שבנויות על טהרת העץ.

Kraken in TLV
המשורר5

תמונה מאוד פורימית, מעניינת ומשעשעת. אולי לא שגרתי אבל בהחלט אפשר לצפות ממועדון בפורים. הנעת עין טובה לליצן מבלי לפספס את הפנים של המתבונן והמצלמת. העייניים בסוף מתמקדות בליצן ודווקא הוא מטושטש לגמרי וחבל.

והתוצאות:

מקום 3: Kraken in TLV של המשורר5
מקום 2: מועדון לילה-222 של יורםשניר
מקום 1: לא מעוניינת של big ass blue

תודה למשתתפים ומזל טוב לזוכים, big ass blue הכדור עובר אליך.
 

dudi4321

Member
ליעדעד, תודה על השיפוט ותודה על התגובה הבונה.

הפן הפוליטי לא מומחש. אבל יש כאן מפלגה בהתהוות.
&nbsp
 
למעלה