מעשה בתריס, גלגלת, ואחריות של MACK

lightflake

New member
פחות ממאה ש"ח? שאלתי כאן לא מזמן על אחריות הזו בדיוק

אף אחד לא אמר שניתן לרכוש את זה באיביי

&nbsp
רק לפני שלושה ימים קיבלתי בדואר רשום מקמרהמיה את האחריות. קיבלתי במעטפה חתיכת קרטון שאני כנראה צריך למלא או משהו, עוד לא היה לי זמן לקרוא מה רשום בקטן באנגלית, אף מילה בעברית לגבי מה לעשות עם זה הם לא צירפו לזה... וזה עלה אגב מעל 300 שח ולקחתי את הרגיל לא את הדיאמונד שעלה 500
&nbsp
יכולתי סתם לרכוש את זה באיביי ?
 

slarti

New member
רכישת אחריות מאק באיביי

אחריות מק אפשר לרכוש מכל מוכר - ומומלץ לרכוש באיביי במקום בארץ - פשוט כי זה עולה בערך חצי (אם זה עלה 300 זה כנראה לא היה עולה פחות מ-100 בארץ - זה כמובן תלוי במחיר המצלמה וסוג האחריות).
&nbsp
התנאים לרכישה, רישום ואחריות של מק הם כלהלן:
- צריך לרכוש את המוצר, ושיהיה לך חשבונית של רכישת המוצר
- צריך לרכוש את האחריות של מק, ושיהיה לך את החשבונית של רכישת האחריות של מק. תאריך החשבונית של מק צריך להיות לא יאוחר מ-30 יום מתאריך החשבונית של הרכישה של המוצר.
- צריך לרשום את האחריות באתר של מק, הרישום צריך להתצבע תוך 30 יום ממועד הרכישה של ה*מוצר* (כלומר צריך לקנות ולרשום את ה-מק תוך 30 יום מרכישת המוצר).
https://www.mackworldwidewarranty.com/
&nbsp
במעמד הרישום - תתבקש להכניס את המידע על תאריך הקניה, סכום הקניה, תאריך הקניה של המק, סכום הקניה של תעודת המק, מספרים סידוריים, וכו'.
&nbsp
&nbsp
אחרי שאתה ממלא את הכל - הרישום נקלט ויש בפורטל אפשרות לראות את כל הרישומים...
&nbsp
&nbsp
 

lightflake

New member
אני אבדוק מה שאתה אומר כי כבר עברו 30 יום מרכישת המצלמה ורק

עכשיו הוצאתי את הדואר עם האחריות...
 

lightflake

New member
אז ככה... הדרישה של MACK היא לא לרשום את האחריות 30 יום

מקניית המצלמה, אלא 30 יום מקניית האחריות !!
&nbsp
לגבי המצלמה לא מצויין על כתב האחריות כמה זמן מקנייתה אבל מצויין שעל האחריות המקורית של המצלמה להשאר לפחות עוד 90 יום... כלומר בעקרון לפי זה יכולתי לחכות עוד כמה חודשים אבל בחנות (קמרהמיה) אמרו לי שאני יכול לרכוש את את האחריות רק עד חודש מקניית המצלמה... מקווה שזה מובן...
 
למעלה