העדשה החדשה של סוני 24-105 F4
סוני צריכה להמשיך לשפר את ליין עדשות זום F4. סוני צריכה לכוון לזה. אין סיבה להחזיק מערכת FF מירורלס של סוני עם עדשות זום F2.8 כאשר האבסורד שהעדשות האלה כבדות וגדולות יותר מעדשות מקבילות DSLR. מה שהופך את המערכת למצחיקה. תמיד שאני טס להונג קונג/יפן מהעבודה, ואני רואה צלם סוני עם עדשה 24-70 F2.8, פשוט לא יכול שלא לצחוק. וכשהוא בא לצלם מקרוב נראה כמו הליצנים המפחידים.
סוני צריכה להתמקד בעדשות F4. להפוך אותם למושלמת. state of the art. צבעים חיים. ולשכנע שלמעט צלמי סטודיו, עדשות זום F2.8 עם החיישנים המטורפים של היום מיותרים. אולי את אפקט של הפרדה מהרקע, ינסו לתת בעיבוד.
סוני צריכה להמשיך לשפר את ליין עדשות זום F4. סוני צריכה לכוון לזה. אין סיבה להחזיק מערכת FF מירורלס של סוני עם עדשות זום F2.8 כאשר האבסורד שהעדשות האלה כבדות וגדולות יותר מעדשות מקבילות DSLR. מה שהופך את המערכת למצחיקה. תמיד שאני טס להונג קונג/יפן מהעבודה, ואני רואה צלם סוני עם עדשה 24-70 F2.8, פשוט לא יכול שלא לצחוק. וכשהוא בא לצלם מקרוב נראה כמו הליצנים המפחידים.
סוני צריכה להתמקד בעדשות F4. להפוך אותם למושלמת. state of the art. צבעים חיים. ולשכנע שלמעט צלמי סטודיו, עדשות זום F2.8 עם החיישנים המטורפים של היום מיותרים. אולי את אפקט של הפרדה מהרקע, ינסו לתת בעיבוד.