אחים שמעוני החלו לשווק את פנטקס

enigo

New member
אחים שמעוני החלו לשווק את פנטקס

ישווקו את ה-545Z, את ה-K1 (תעלה 8800 ש"ח לגוף), KP (תעלה 4800 ש"ח לגוף) ו-K70 (תעלה 4000 שקלים לקיט עם 18-135). כמו כן ישווקו את ה-GR II (תעלה 3000 שקלים) הקומפקטית (איפה שגיא, היתה לו פעם כזו אם אני זוכר נכון).
כל המצלמות אמורות לעבוד עם כל העדשות של פנטקס לאורך כל הדורות, אם כי בחלק מהמקרים ידרש מתאם. כל מצלמות ה-SLR אטומות למים ועם מייצב בגוף.
מזכיר שבעבר קרט היו עם הזכיון לפנטקס-ריקו, אבל לא ממש שיווקו אותם. בזמנו, כשהחלפתי מצלמה, התעניינתי ב-K70, אבל התחושה שלי היתה שאין למותג גב בארץ, וזה הרתיע אותי. אולי עכשיו הוא יהפוך לשחקן יותר משמעותי.
 

enigo

New member
היא מהדור הראשון או השני?

כשחיפשתי ברשת מצאתי ב-BH דגם בשם GR III, אבל המפרט שם נראה לא הגיוני בעליל - חיישן קטן יותר (1/1.7) ועם פחות פיקסלים. נראה לי כמו טעות כלשהי של BH או סתם דרך ללכוד את כל מי שמחפש בגוגל את הדגם (שכנראה עוד לא יצא).
 

sagiKor

New member
GR

היסטורית, לריקו הייתה את ה GR1 שהייתה מצלמת פילם קומפקטית מאד נחשקת, יש לה כמה תת דגמים

בעידן הדיגיטלי, ריקו המשיכו עם סדרת מצלמה שנקראת GRD וגם לה היו ארבע גרסאות, היו להן חיישן 1/1.7 אינטש והיחוד שלהן מול המתחרות היה בכך שהיו להן עדשות פריים, מה שראית זה כנראה GRD III

ה GR היא קומפקטית בעלת חיישן APS-C ועדשת פריים 19מ"מ שנותן 28 מ"מ בקירוב.
ה GRII היא גרסה חדשה יותר כשההבדל היחידי עד כמה שאני יודע הוא תוספת WIFI.
אני ממתין ל GRIII, המצלמה הזאת חייבת עדכון לחיישן, למעבד ולמערכת הפוקוס בעיקר.
 

enigo

New member
האמת שהייתי בטוח שאתה תכתוב על זה משהו, תמיד היה נראה שיש

לך איזה קשרים מאחורי הקלעים בשמעוני...
 

dani666

New member
אי פעם כתבתי על זה כאן. מהיכן המידע ? בכל מקרה...

... אם זה אכן נכון, רק נשאר שריקו גם תספק להם חומר גלם עדכני.
&nbsp
ה 645Z, K-1 כבר קצת ישנות. ה K-3II כבר מאד ישנה (ולא פלא שלא מיובאת אם בכלל מיוצרת). אם ריקו לא תספק להם סחורה עדכנית (כולל בתחום העדשות) ומשופרת (AF למשל) לא רואה עתיד לפנטקס לא רק בישראל אלא בכלל.
 

enigo

New member
המידע ממסיבת עיתונאים שהם ערכו היום וחבר נכח בה

אז כנראה שזה די סגור

לגבי המצלמות עצמן - קטונתי. לא התעמקתי בנושא מעולם. לפני כמה שנים כשרציתי להחליף את ה-40D, שקלתי דגם שלהם בעיקר בגלל נושא האטימות לאבק, אבל כאמור חוסר העניין המוחלט שהפגין היבואן בזמנו גרם לי לוותר.
 
למעלה