האם SONY סוני A6000 עם עדשת הקיט היא מצלמה טובה

eliyaho155

New member
האם SONY סוני A6000 עם עדשת הקיט היא מצלמה טובה

כאן תמיד מסתייגים מהעדשה ,אני אומר שטויות ,גם כשאני משווה לפוגי ולעדשת הקיט של פוגי . סוני עם עדשת הקיט ,בכוונה באוטומט ,ראויה גם ראויה .קל וחומר A6300 A6500 ה6500 עולה 1200 דולר ה 6300 1000 דולר ה6000 בארץ 2900 ומשומשת ויש הרבה, בערך 2000 שקלים ,והיא לדעתי מצלמה נהדרת . במיוחד שניתן להתקדם ולהוסיף לאחר מיכן עדשה 55-210 סוני חדשה ב1100 שקל משומשת ב700 שקלים . מצלמה טובה וראויה .

 

eliyaho155

New member
סוני A6000 מצלמה ראויה ,ועל תשימו לב לשטויות .

ראיתי אתמול תמנות עם אולימפוס, באי מדרה ,חיוורות ללא ברק ללא שום כלום ואומרים שצריך לראות משהו בתמונה אז נו .

 

eliyaho155

New member
ולא עשינו כלום אם לא נתנו שני תמונות בתוך גן ללא פלש באוטומט

הסוני

 

eliyaho155

New member
הסוני A6000 בתוך גן ללא פלש באוטומט ,עדשת הקיט

הסוני ונקנתה משומשת ב 1900 שקלים חדשים וישנים .מספיק גם ככה יקטלו כמו תמיד ,אבל מצד שני לא ראיתי של אחרים משהו מיוחד ,בבקשה תנו קונטרה של איזה אולימפוס עם חיישן פיצפון .

 

eliyaho155

New member
ואחרון חד של הסוני

ללא פלש עם העדשה לדעתי טובה כנראה תלוי מי מחזיק את המצלמה אז באוטומט אני חשבתי זהוא הפוגי EX2 ניצחה עם עדשת הקיט ,מתברר שלא ,שסוני נותנת פיט רציני ,ואין לה רגשי נחיתות . התמונות אתמול לנחד שלי יום הולדת 5 בגן בקיבוץ שריד, ליד מגדל העמק .

 

eliyaho155

New member
לקחת בחשבון שתפוז לוקח מאכות התמונה ,איזה 30 אחוז מס במקור

 

eliyaho155

New member
הסוני הרבה יותר קטנה מהפוגי XE2 או XT1 מתברר שזה חשוב מאוד

אתמול כשיצאתי לצלם ביום ההולדת של הנכד , הקופקטיות והמשקל ,היו לטובת הסוני ,שהיא הרבה יותר קלה ,וקטנה ,והוידאו שגם צילמתי ביום ההולדת בגן בקבוץ שריד ,יותר משובח מהפוגי .התיק של המצלמה חצי הגודל מהפוגי .ולכן הסוני ניצחה . לקחתי אותה .מכוון שהנוחות חשובה . באכות התמונה .אין הבדל או שאני כמעט ולא מוצא הבדל משמעותי . ומתברר שהגודל והמשקל יש להם משקל משמעותי בבחירת מצלמה . הפעם הסוני ,ניצחה בנקודות את הפוגי ,תודה ושבת שלום .
 

חובב1

New member
אצלך זה הכל מספרים

אתה מצלם לפי מחיר, גודל גוף, גודל חיישן, הכל במספרים. חוץ מאיכות התמונה שאותה אתה לא יודע למדוד. התייחסת מקודם לתמונות של אולימפוס ואמרת שהן חיוורות, אז אם הן חיוורות, איך תקרא לתמונות שלך? חסרות צבעים לגמרי? הנה תמונה "חיוורת" שצילמה אשתי בגן עם האולימפוס בעלת "החיישן הפיצפון", מה אגיד לך, לא רואים בכלל צבע...

 

חובב1

New member
שאלה טובה

אבל מושגים כמו "תמונה חיוורת" אמורים להיות ברורים לכולם, לא? כלומר, אם מישהו טוען על תמונות שהן "חיוורות ללא ברק ללא שום כלום" ואז מעלה בעצמו תמונות חיוורות, מה תאמר על זה?
 

Papito

New member
חיוורת זה די קל

הצבעים דהויים.
&nbsp
ללא ברק ללא שום כלום - אין לי מושג מה זה אומר.
&nbsp
אבל איכות של תמונה, זה משהו שאני לא מצליח להבין. מה הקריטריונים לאיכות של תמונה? אם אני מצלם במצלמת לייקה מונוכרום עם עדשת לייקה, הצבעים יהיו חיוורים עד ללא קיימים, נכון? האם איכות התמונה תהיה טובה?
&nbsp
מדברים הרבה על איכות תמונה ועל עדשה ועל הבדלים בין חיישנים ועל כל הדברים האלה ואין לי מושג מה זה אומר. בתור מישהו שכתב ודיבר על איכות תמונה, רציתי להיעזר בך (-:
 

חובב1

New member
נראה לי שזה נושא ל"שרשור על" בלתי נגמר


אפשר לפתוח שרשור חדש על זה אם רוצים.
 
תשמע...

בתור בעלים מרוצה של סוני a6000 אני יכול להעיד על עצמי שדעתי על עדשת הקיט ממש לא טובה.

היא לא גרועה, אבל היא, להגיד בדיפלומטיות, בינונית מינוס. וגרוע מזה, היא מוציאה שם רע למצלמה.

נכון, היא מיוצבת. ונכון, היא קומפקטית. ובאור יום היא גם תצליח להוציא תמונות סבירות.

אבל, וזה האבל הגדול - הביצועים שלה בתאורה לקויה (ובמיוחד בבית) לא משהו בגלל צמצם מאוד סגור (אלא אם אתה מצלם כל הזמן בקצה הרחב של הזום), החדות שלה לא משהו, מנגנון הזום שלה מאוד לא נוח, על בוקה בכלל אין על מה לדבר, והתמונות חסרות כל אופי.

אני כמעט לא משתמש איתה - אלא אם אני מצלם וידאו (שאז הייצוב שלה מאוד חשוב), אבל לסטילס?

קח ליד את הסיגמא 30/1.4 (לצילום כללי) כדוגמא - ותראה איזה הבדל כשיש עדשה ממש טובה. אגב, יש גם המון עדשות ידניות מעולות שמוציאות תמונות מופלאות עם ה a6000, אז שווה לנסות...
 

eliyaho155

New member
יש לי את העדשה של סוני 16 צמצם 2.8 ולא ניסתי אותה .מה דעתך

שווה לנסות אותה עולה 1100 קניתי יד 2 ב400 שקלים .
 
מחיר טוב

אם ממילא יש לך אותה, למה שלא תנסה ותתרשם?

צמצם 2.8 ייתן לך ביצועים יותר טובים בצילומים בתוך הבית. עד כמה שידוע לי היא לא נחשבת מאוד חדה (התעניינתי בה בגלל היכולת לחבר אליה מתאם לפישאיי) אבל היא מאוד קומפקטית.
 

ravivme

New member
אתה יכול לנסות

אבל מכל מה שראיתי מהעדשה הזו מדובר במשהו מאוד לא מוצלח.
 
למעלה