SNAPBRIDGE vs WIFI

liroykas

New member
SNAPBRIDGE vs WIFI

היי מה קורה?

רציתי לשאול את דעתכם על ההבדלים בין הטכנולוגיות, SNAPBRIDGE זאת טכנולוגיה חדשה של ניקון למיטב ידיעתי שעובדת יותר על תדרים של בלוטוס ו NFC, השאלה מה החסרונות שלה לעומת שימוש ב WIFI? אשמח לחוות דעתכם.
 

sagiKor

New member
---->

היתרונות הם שהתפעול פשוט ואוטומטי, זה פיצ'ר שמאפשר מעבר אוטומטי של תמונות לאתר ואו לטלפון. בעוד ש WIFI דורש תפעול ידני של התחברות, בחירה, העברה לטלפון ואז שליחה ופרסום באתר כלשהו לבחירתך.

הרעיון של סנאפברידג' נחמד אבל להבנתי זה עדיין מאד מקרטע וישום של זה לדעתי כיום דיי מוגבל כי ישום דומה למצלמות מירורלס למשל ירוקן את הסוללה מהר מאד...

אגב, זאת לא טכנולוגיה אלא אפליקציה תוכנתית.
 

liroykas

New member
ויש לזה חסרונות אל מול ה WIFI? בהנחה שלוקחים מצלמה שתומכת רק

בזה וללא WIFI
 

sagiKor

New member
לא מכיר את זה מספיק לעומק

אז לא יכול לענות.

למיטב הבנתי זה עובד רק עם אנדרואיד אז למשתמש אייפון זה ממש לא יהיה רלוונטי.
לא הייתי מוותר על WIFI כל כך מהר, יקח זמן לדעתי עד שסנפברידג' יהיה שמיש בצורה מספקת.
 

steiff

New member
להערכתי, כשיבשיל, יהיו לזה בעיקר יתרונות

וויפי מצריך ניתוק של הנייד מהרשת האלחוטית וחיבורו למצלמה. כך שזה לא פתרון בו המצלמה מחוברת באופן קבוע לנייד אלא מצריך התחברות ידנית בכל פעם. חיסרון אפשרי של בלוטות׳ הוא קצב העברת הנתונים. איטי יחסית לוויפי.

להערכתי סנאפברידג׳ (או ישום דומה שאינו נעול ליצרן בודד) מבוסס BT יתפוש ויהפוך לסטנדרט בכל המצלמות. וויפי (או אפילו חיבור קווי) ישמש בעיקר צלמי ספורט וווידאו שצריכים רוחבי סרט ש-BT לא מסוגל להעביר. מאחר והיישום של שני סוגי החיבורים לא מסובך מדי אני מניח שנמצא במצלמות העתיד את שניהם ולמשתמש תהיה אפשרות לבחור באיזה מהם להשתמש.
לחלופין יתכן ונמצא בעתיד מצלמות עם כרטיס SIM וחיבור סלולרי.
 

AviL30

New member
snapbridge. לא שימושי כלל. איטי בטירוף. לא עובד טוב.

ניסתי את snapbridge בניקון החדשה שלי. במילה אחת ביזיון. מלא בגים.

זה פשוט מכה. עד שזה מתחבר. ממשק מזעזע. והכל איטי בטירוף עד כדי להחריד. UI עלוב. פשוט בושה לחברה הזאת שהוציאו דבר כזה. הם עד כדי כך שיכורים. זה פשוט רמאות להראות בסרטים שלהם כמה שזה פשוט. זה ממש לא עובד טוב. אני לא מבין מה ניקון ניסו להכיח. שהם לא חברת תוכנה? שהם אפסים בכל מה שקשור לתכנות ותקשורת.

הפונקציה היחידה שנחמד להשתמש בה. למי שיש הרבה סבלנות כי עד שזה מתחבר....זה שליטה מרחוק על המצלמה דרך הסלולר. כמו כן, ניתן לשאוב נתוני GPS לתמונה....אבל אם זה היה עובד חלק (וזה לא)

להבדיל אלף הבדלות. יש לי מצלמת כיס של קנון g9x . חיבור WIFI + אפליקציה. אבל שם הכל עובד הרבה יותר חלק ונקי.
 
למעלה