קנון מול ניקון, מי עדיף לצילומי סטודיו ואנשים?

liroykas

New member
קנון מול ניקון, מי עדיף לצילומי סטודיו ואנשים?

היי חברה,

ברור שלכל חברה יש מאות דגמים שונים, אך חשוב לשאול האם לאחת החברות יש עדיפות באופן כללי על פני השניה לצילומי סטודיו? בהנחה שלוקחים 2 מפרטים זהים?

קראתי מספר טענות שאומרות שהקנון מתאימה יותר לסטודיו בעיקר בגלל שהיא מוציאה צבעים טובים יותר לעומת הניקון שמתמחה בצילומי נופים וכו

האם זה נכון?
 

ravivme

New member
פוג'י

כל האמירות הכלליות האלה הן ערימה של שטויות.
לא צריך להתייחס בכובד ראש לכל נפיחה של מישהו.
אפשר להוציא צילומי סטודיו נפלאים עם ניקון, קנון, ועוד כמה מותגים.
הכל עניין של טעם וריח מבחינת נוחות עבודה, צבעים וכו'.
יותר חשוב לבחור נכון את העדשות. אולי זה יוביל לבחירה בין החברות.
 

sagiKor

New member
לצבעים אין משמעות

כשמצלמים בסטודיו, עובדים ב RAW ועורכים את הקבצים ומגיעים לצבעוניות הרצויה בעריכה.

בסטודיו חשוב לקבל טווח דינמי גבוה ועומק צבע גבוה (מתייחס לצבעוניות בעבודה עם פלאש). לחיישנים של סוני שיושבים במצלמות ניקון יש ביצועים טובים יותר.

אבל בתחלס, רביב צודק, אתה צריך את הפוג'י GFX 50S החדשה.
 

steiff

New member
סוני

החיישנים של סוני עדיפים על החיישנים של קנון.
תמצא אותם במצלמות של סוני או במצלמות של ניקון.

אם בכוונתך להשתמש בפלאשים אז לניקון יש גם יתרון בשליטה אלחוטית. בקנון תצטרך לבחור דגמים מאד ספציפיים שתומכים בפונקציה הזו. בניקון כמעט כל פלאש ומצלמה יעבדו אלחוטית.

האופטיקה, למטרות שציינת, דומה ללא יתרון לכאן או לכאן.
 

Jack D Ripper

New member
אתה לא מעודכן

היום בקנון יש שליטה אלחוטית מהמצלמה כבר ברמת הכניסה (מאז ה600D לדעתי).
בניקון אתה צריך לעלות לרמה של הD7xxx כדי לקבל שליטה מהמצלמה.
 

sagiKor

New member
בכל מקרה בסטודיו לא משתמשים בפיצ'ר המובנה הזה

ועובדים עם תאורה בצורה ידנית.
 
למעלה