מעבר למירורלס

sagiKor

New member
למרות המחיר ולמרות הרזולוציה שהיא מעין sweet spot לטעמי

נראה שהדגם הזה סובל קצת ומבחינת ביצועים לחיישן המלא אין כאן ממש תפוקה לעומת מצלמת קרופ שהתמורה הכללית והכלכלית שלה תהיה עדיפה. ומי שלא נמצא במערכת של סוני ולא אוהב את התפעול של מצלמות הקרופ של סוני יכול לבחון את פוג'י.

דווקא שני הדגמים האחרים נראים נכונים יותר.
ה S הוא דגם מאד ממוקד למי שצריך ביצועי ISO ווידאו
בעוד שה R נותנת את החבילה המלאה ביותר, גם מבחינת וידאו היא עדיפה על ה 7 הרגילה, גם מבחינת ביצועי איזו היא לא נופלת בהרבה מה S, גם מבחינת רזולוציה, גם מבחינת פיצ'רים נוספים.

ה A7 הרגילה אולי הזולה בחבילה אבל יש לכך כנראה סיבות טובות...

אם הייתי מחפש היום מצלמת FF אז הייתי נמצא בדילמה גדולה מאד. מצד אחד במירורלס היחידה שבאמת נראית שווה קניה היא ה A7R, מצד שני נראה לי שנכון לעכשיו דיי עדיף ללכת לכיוון של DSLR עבור מי שמחפש FF.

השואל אמנם דיי סגור על FF אבל לטעמי אם מאס בחיישן 4/3 וזה שיש לו הוא דיי מיושן אז מערכת APS-C מודרנית עם סט עדשות תהיה שיפור אדיר.
 

steiff

New member
אחרי שקראתי את השרשור הזה מההתחלה...

הגעתי לתובנה שבעצם מה שאתה רוצה זה לעבור ל-FF.
נשים רגע את עניין המירורלס בצד, משום שמרגע שאתה רוצה גם מירורלס וגם FF האופציות מצטמצמות לסוני, סוני או סוני (או לייקה, אבל בוא נחזור לקרקע המציאות).

מאחר והאופטיקה של מירורלס FF לא שונה בממדיה ובמחיריה מזו של אופטיקת FF למצלמות רפלקס, וגם האיכות שלה לא שונה באופן משמעותי, אפשר לשים את עניין המראה מחוץ למערכת השיקולים ופשוט לבחון את מבחר מערכות ה-FF והאופטיקה המתאימה להן. כולל המערכות של היצרנים המסורתיים.

מהתיאור שלך לא נראה לי שיש לך דרישות מהמערכת בהן יש למירורלס יתרון. נהפוך הוא - בצילום אקשן יש עדיין יתרון לרפלקס במהירות התגובה של מערכת הפוקוס. יתרון קטן - אבל קיים, ובצילומי אקשן - גם מורגש.
 

Ridcully

New member
באמת?

חשבתי שהמצלמות של סוני הם עדיין יותר קלות וקטנות יותר ממקיבליהן מעולם ה-DSLR...
ככה לפחות ראיתי גם מהנתונים שקראתי
חלק מהסיבות למעבר למירורלס זה להקטין את גודל החבילה שאני סוחב איתי לכל מקום
 

sagiKor

New member
המערכת עדיין יותר קטנה וקלה

אבל לא בטוח שההבדל שווה חלק מהפשרות
 

slarti

New member
ה*מצלמות* יותר קטנות

אבל ה*עדשות* לא ממש, וחלקן אף גדולות יותר כדי לפצות על המרחק הקטן יותר בין העדשה לחיישן.
&nbsp
בסופו של יום - מערכת סוני היא לא *באמת* יותר קטנה ממערכת FF מקבילה, למעט אולי אם אתה חי בעיקר על פריימים. הזומים של סוני, האיכותיים, גדולים (ואני מנחש שאתה לא קונה FF בשביל זומים בינוניים).
&nbsp
אתה רוצה פחות גדול? תחשוב פוג'י... עוד פחות גדול? תחשוב מ43...
&nbsp
 

Ridcully

New member
אבל... יש לי 4/3

E620...זה היה כל המטרה לצאת מהקרופ של מיקרו 4/3
בשלב הזה אני באמת די מתחיל לרדת מהעץ של הפול פריים גם בגלל הגודל וגם בגלל העלות וצימצמתי את זה ל A6300 XT10 ואולימפוס MD10 מרק2
 
למעלה