הודעה לבלוגרים לגבי תקלות באתר

הודעה לבלוגרים לגבי תקלות באתר


לגולשי הבלוגיה שלום,

בתקופה האחרונה, כידוע לכם, אנחנו חווים התקפות על האתר, פריצות ונזקים שונים. חלקם באופן טבעי גם נובעים מגלי תקיפת אתרים ישראלים ע"י גורמי חוץ כמו שבוודאי שראיתם בטלוויזיה.
אנו כמובן מודעים למצב ומבינים שקשה להתנהל בבלוג ובאתר בצורה הזו - גם לכם וגם לנו.
למרות שכרגע קשה לנו לתת מענה מידי לכל הבעיות חשוב לנו לעדכן אתכם ששכרנו מומחה לאבטחת מידע ואנו מטפלים ומכירים את האמצעים הגורמים לנזקים.

בנוסף, בחודשים האחרונים התחילה לעבוד באתר חברת פיתוח מהמובילות בשוק הישראלי שמטפלת גם היא בנושא ובחודש האחרון יש ריכוז מאמץ לפתור את הבעיות אחת ולתמיד.
החברה אף תעבוד על כל התקלות ותפתח פונקציות חדשות נוספות לשיפור חוויית המשתמש שלכם.
כמו שאתם יודעים, בעבר, תקופה ממושכת בעבר משאבי הפיתוח היו נמוכים ובאופן טבעי לא כוסו כל האתגרים הטכנולוגיים, אך עם ההנהלה החדשה כבר מספר חודשים אנחנו משקיעים את מירב המאמצים כדי לשפר את האתר. בתכנית העבודה התייחסות להמון סוגיות שעלו מצידכם בעבר.
מכיוון שמדובר במערכת מאוד מורכבת הבנויה מהמון מערכות משנה, תהליכי השינוי הם איטיים ונדרשות המון בדיקות כדי ליישם כל תיקון וכן כדי לאבחן את מקור התקלות. גם לאחר התיקון נדרשות שעות רבות של בדיקת השפעות העדכון.

כאמור אנו מודעים לכל הבעיות, קוראים את התלונות ומדברים עם חלקיכם באופן אישי ועובדים מסביב לשעון כדי לתת פתרון, אולם באופן טבעי קשה לנו לתת מענה פרסונאלי לכל אחד במיוחד כשאותה הבעיה צצה בפורומים שונים.
אנחנו מקווים שתמשיכו לכתוב בפורום ומתנצלים על אי הנוחות ואי הנעימות הזמנית אבל בטוחים שבקרוב זה יהיה מאחורינו.
בברכה


בברכת שנה טובה ונטולת באגים,
שלכם תמיד
הנהלת הבלוגים -שרון
 

motior

Member
בעבר כשלא היו משאבי פיתוח, תקלות חמורות נפתרו לרוב תוך ימים

ולעיתים שבועות.
כיצד ייתכן שעם חברת הפיתוח מהמובילות בשוק הישראלי לקח כחודשיים לתקן והבעיה שלא ניתן להגיב בבלוגים קיימת כבר כשלושה שבועות?
&nbsp
אגב, אני ממשיך להגיב ברשומות. מקווה שכל התגובות שכתבתי לא ייעלמו כשהבעיה סוף סוף תתוקן.
 

אתי כק

New member
היי

תקלה בתגובות שלא נראות בבלוג אני יודעת שאתם מודעים לבעיה אבל צוות בכיר ומומחה הבעיה עדיין לא נפתרה כהאמת שכבר אין חשק ורצון להעלות פוסטים
חבל ממש חבל במיוחד שאנחנו לפני החג התכוונתי להעלות פוסטים לראש השנה .
 
אתי ומוטי היקרים, אתם צודקים. מה שכן, אנו מתמודדים עם פרצות

אבטחה חסרות תקדים (בעיקר בפורומים) וזה כרגע בראש סדר העדיפויות.
כתבתי לכם כדי שתראו שאנו מתנהלים בשקיפות ורואים בכם חברים למסע, ורצינו לעדכן ולספר לכם מה קורה מאחורי הקלעים. אני מודה שהמצב רחוק מלהיות מושלם.
שלכם, שרון
 

אתי כק

New member
תודה שרון

בתקווה שנתח את השנה ברגל ימין עם חדשות טובות
שנה טובה
 
הכנסת תגובות - בעדיפות ראשונה

אני מבין שיש בעייות שונות, וגם הגנה מפני האקרים, זה חשוב מאוד, אבל יש פונקציות שהן בעדיפות עליונה: 1. יכולת להכניס פוסטים, 2. יכולת להכניס תגובות. זה צריך לבוא לפני כל טיפול אחר. המצב הנוכחי, שמאז 16.8.2018 אין הכנסת תגובות, ומה עוד שלא יוצאת כל הודעת שגיאה, לפני, או אחרי - זה ממש בלתי מתקבל על הדעת.
גולשים, אל תכניסו תגובות, כל עוד לא תוקנה התקלה הזאת. הסיכוי שהתגובות יופיעו אחרי שהתקלה הזאת תתוקן - הסיכוי לכך אפסי. כיתבו את התגובות, ושימרו אצלכם בקובץ - להכניס כאשר התקלה תתוקן.
 
למעלה