בעיה בחיפוש פוסטים ברשימת הפוסטים

series4u

New member
בעיה בחיפוש פוסטים ברשימת הפוסטים

אני משער שעם הרשימה הקודמת שפרסמתי
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/807/181533717/מחשבים/הבלוגיה_-_תמיכה_טכנית
לא נעשה הרבה,

אז עוד בעיה/תקלה שנתקלתי בה,

חיפוש ברשימת הפוסטים. כשאני מסתכל על רשימת הפוסטים ומדפדף, נגיד, לעמוד 4, ואז מבצע חיפוש, התשובות מופיעות על המסך, ואני נמצא ישר בעמוד 4, אבל אם אין 4 עמודים של תשובות? לא מופיע כלום בתוצאה, ואי אפשר להגיע לעמוד הראשון (עד רענון העמוד וביצוע החיפוש מחדש).



ובקשה קטנה, לרעיון

ברשימת המדיה יש לי כ 100 תמונות שאני בוחר מהן את התמונה הראשית לפוסטים השונים. מידי פעם מתווספים עוד ועוד תמונות. באיזשהו שלב כשאני מחפש תמונה מסויימת, זה מתחיל להיות מסובך למצוא אותה. חיפוש בעין מבין עשרות תמונות זה לא הכי נוח בעולם.
יש לך אולי רעיון איך אפשר לבצע את החיפוש בצורה יעילה יותר?


תודה מראש !
 
הי סרייס, לגבי הצעות הייעול שלך לא שכחתי, הן מרוכזות אצלי>>

ואני מקווה לקבל בקרוב זמן שיקציבו לי מטעם הצוות הטכני שיתפנה לכך.
לגבי שאלת החיפוש- סורי לא הבנתי כלום. תן לי דוגמה- איזו מילה אתה מחפש ואבדוק בעצמי בתוך הבלוג שלך. על פניו זה נשמע כמו באג אבל לא בדיוק הבנתי מה קרה.
לגבי התמונות- אתייעץ עם הטכנאים מה ניתן לעשות אבל בוא נגיד שזה לא יקרה מחר-מחרתיים אז אולי תרכז לך תיקייה על המחשב עם התמנות בהן אתה משתמש ותעשה העלאה מתוך המחשב. עוזר?
 

series4u

New member
דוגמא לחיפוש

תשתלטי לי על הבלוג,
במסך ניהול הפוסטים, חפשי "שחור". תקבלי עשרות תשובות. תעברי לעמוד 6. תהני מהרשימה. כשאת בעמוד 6 של התשובות, חפשי את המילה "מורשת". תקבלי רשימה ריקה. כנסי מחדש לעמוד ניהול הפוסטים וחפשי "מורשת". תקבלי 2 תשובות.
&nbsp
&nbsp
בקשר לתמונות, להעלות אותן כל פעם מחדש? זה די מעיק. אני גם לא בטוח שיהיה לכם מספיק מקום בשרתים P-:
&nbsp
&nbsp
 

series4u

New member
היה איזשהו עדכון או עדכונון לאחרונה?

אני רואה שהנתונים של היום נכנסים לעמודי הסטיסטיקה (בניגוד לעבר), אבל אליה וקוץ בה. באגון קטן: בהצגת נתונים לפי טווח תאריכים, שכולל את היום, למשל מה 27.2 עד ה 27.2 נתוני היום לא נכנסים. אם אני אשנה את הטווח למה 27.2 עד ה 28.2 - הנתונים יופיעו. כלומר, תאריך היעד צריך לכלול את כל היום, כלומר עד ה 27.2 23:59.
&nbsp
 
למעלה