ה 12.12 זה תאריך יפה לקבלת עדכונים על הנעשה בבלוגיה

series4u

New member
ה 12.12 זה תאריך יפה לקבלת עדכונים על הנעשה בבלוגיה

שלום,

כשהבלאק פריידי מאחורינו והשנה האזרחית החדשה לפנינו, רציתי לדעת אם משהו מתקדם עם מספר נושאים שעלו בעבר, והיו אמורים להיות בטיפול.

הוספת התבנית החדשה, שיודעת לטפל ולהציג נכון תמונות טיזר מאונכות (גם בקוביות התוכן. התבניות הנוכחיות יודעות להציג תמונה לא חתוכה, ולטעמי זה מספיק, אבל זה צריך או חייב להיות גם בקוביות התוכן להצגת רשומות).

הוספת תמונת טיזר כלינק חיצוני. בדיוק כמו שמוסיפים תמונה "רגילה". אולי אפילו הוספת שמות ותיאורים לתמונות ואפשרות לחפש לפי שם או תיאור ...

הוספת לינק של הפוסט בתוך עמוד העריכה. יש היום אפשרות לפתוח את הפוסט, אבל אין אפשרות לקבל ישירות את הלינק של הפוסט.

עריכת פוסט. כפתור שמירה שיהיה קרוב לחלון העריכה. היום כדי לבצע שמירה תוך כדי כתיבה, יש לגלול את המסך עד למיקום הכפתורים הנוכחיים. באחד העורכים הקודמים, שמו את כפתור השמירה גם בתחתית המסך, וגם ליד חלון העריכה.

שינוי הלוגיקה של הוספת התגיות. הוספה של כל התגיות שהמשתמש מבקש, וסינון רק של התגיות הבעייתיות.

שידרוג רשימת הפוסטים במסך הניהול. הזכרתי בעבר שאורך הפוסט המוצג הוא קצר מידי (כל תו שיתווסף יוכל לעזור), והעליתי אפשרות לוותר על חלק מהפעולות במסך הפוסטים, שיותר הגיוני לטפל בהם בעריכת הפוסט. כמו התצוגה המקדימה.

ושוב רשימת הפוסטים. מתן אפשרות להכנס לעריכה של הפוסט בעמוד נפרד, כדי שעריכה של מספר פוסטים לא תדרוש כניסה מחדש לרשימה, חיפוש ושוב עריכה.

סטטיסטיקה. הוספת נתוני סטטיסטיקה לפוסטים, גם מהיום הנוכחי. היום רק הסיכום היומי והכללי, כוללים את הנתונים של היום. בסטטיסטיקת אתרים ופוסטים - נתוני היום לא נכללים.

סטטיסטיקת פוסטים. הוספת אפשרות חיפוש באותו מסך. אני משער שלא רק אני רוצה לראות מה עשו הפוסטים שמכילים בכותרת את המילה "שיר".

סטטיסטיקות אתרים. להוסיף עוד נתונים, כמו כמות כניסות מכל אתר. בכניסות מתפוז - מאיזה פורום/בלוג/פוסט נכנסו. (הצגת כתובת הפוסט בלבד לא נותנת הרבה בלי להכנס אליה). באתרי חיפוש - מה חיפשו כשהגיעו לבלוג / פוסט. וכו'.

תגובות. במסך ניהול התגובות, לתת אפשרות לפתוח / להציג את התגובה המלאה, ללא צורך לפתוח את הפוסט ואז לחפש את התגובה המסויימת.

הוספת סטטיסטיקות נוספות ללוח הבקרה (או לעמוד הסטטיסטיקות), כמו סה"כ גולשים (בניגוד לכניסות) בטווח התאריכים. או כללי. סה"כ גולשים ביום. וסה"כ כללי. סה"כ גולשי תפוז (גולש עם שם משתמש של תפוז. בלי שמות) ביום. ובכלל. ממוצעים של כל הנתונים, כמות כניסות/גולשים מקסימלית ביום ... כשיש את הנתונים, אפשר להשתולל איתם ...

הערה קטנה בקשר לתגיות. תגיות בפורמט הקודם, שקישורים אליהם פזורים בבלוגים השונים, לא עובדים בכלל (מעבירים לדף הבית של תפוז). גם לתגיות קיימות. הכצעתקה?



יש עדכונים / תיקונים / תוספות חדשות שאמורות להכנס בזמן הקרוב?
 
למעלה