הוספת תמונה בפייסבוק ועוד שאלה

freenl

New member
הוספת תמונה בפייסבוק ועוד שאלה

הי
מהרגע שעברתם למערכת החדשה אני לא מצליח לעשות שני דברים טריוויאליים שהצלחתי בעבר:
1. איך שמים תמונה שתהיה תצוגה מקדימה בפייסבוק? הכוונה שלי, כשאני מפיץ פוסט בפייסבוק אני לא רואה יותר את התמונה ששמתי בפוסט ואז אין שום תמונה בפייסבוק וחבל. ניסיתי להוסיף תמונת טיזר לתמונה שיש בפוסט ועדיין זה לא עוזר. מה אני אמור לעשות? אני מקווה שהתשובה היא לא להוסיף תמונה ראשית כי אז צריך תמונה גדולה ותמיד זה עושה לי בעיות.
2. אני לא מצליח להבין איך אני נכנס לקוביית הרשימות שלי ואיך אני מוסיף את הפוסטים החדשים שלי לשם
תודה
ניר
 
שלום לך, אשמח לעזור >>

1. לגבי התמונה בפייסבוק- אם אתה עושה שיתוף רגיל דרך כפתור ה-F פייסבוק אמורים למשוך את תמונת הטיזר אוטומטית לפוסט המשותף.
לפעמים זה לא עובד ורואים רק את תמונת ברירת המחדל של תפוז. דבר זה קורה בדרך כלל אם מידות תמונת הטיזר שבחרת לא מתאימות לפייסבוק, למשל התמונה ברזולוציה נמוכה מדי...(קורה הרבה עם תמונות שנלקחו מגוגל) בכל מקרה זה ברירת מחדל של פייסבוק ופחות בשליטתנו.
עשיתי ניסיון עם הפוסט האחרון שפרסמת על החתונות ובאמת תמונת הטיזר שלך לא נראית שם באופן אוטומטי. אתייעץ עם הטכנאים,אולי יש משהו אחר שניתן לעשות.
2. לדבי קוביית הרשומות- עליך להיכנס למערכת הניהול של הבלוג, להקיש על לשונית "עיצוב" הכחולה" ובתפריט שמימין לבחור ב"קוביות תוכן" . לאחר שתגיע למקום הזה תראה שהקוביות מוקפות בקו מקווקו ולכל קובייה יש כפתור עריכה או הסרה. בליחה על עריכה נפתח חלון שבו אפשר להוסיף/ לסדר/ להסיר רשומות.
אני כאן לכל שאלה נוספת אם ההסבר לא היה ברור
שרון
 

freenl

New member
תודה אעשה זאת. אנא בדוק לגבי התמונה

קצת מוזר שלא רואים אותה, היא לא קטנה מדי
 
הי ניר הטכנאים סידרו את הבעיה, היה צורך להסיר משהו >>

שנקרא Cache בפייסבוק על מנת שהתמונה תשותף כראוי. עשיתי ניסיון ועכשיו זה בסדר... שיתוף נעים!
 

freenl

New member
תודה האם מעכשיו הבעיה לא תחזור?

או שכל פעם תופיע הבעיה הזו?
 
למעלה