מבחנים קוגניטיביים להשארת תגובה בבלוג

מבחנים קוגניטיביים להשארת תגובה בבלוג

היום נכנסתי לבלוג של מוטי. קראתי ורציתי להשאיר תגובה. לא נכנסתי דרך תפוז (שזה מותר), רק רשמתי את הכינוי התפוזי שלי בשם, סימנתי שאני לא רובוט, ובמקום שזה יספיק נפתח לי מסך עם מבחן קוגניטבי. בהתחלה נדרשתי לסמן את כל התמונות שיש בהן הרים. היתה לי התבטות לגבי תמונה אחת אם יש שם הר או לא כי היו מלא עצים אבל מהזוית לא היה ברור אם זה מישור או גבעה או באמת הר. אחר כך סימנתי את כל התמונות עם בית. מה זה בית? בניין של שלושים קומות עם מלא חלונות זה בית או משרד? ואז סימנתי מספרים שהם רחובות. רוצה לומר לכם שהיו שם כמה מספרים סהם לא מספר של רחוב אבל לא היה אכפת לי כבר כי נמאס לי אז סימנתי כל מספר. ועוד ועוד תמונות עלו עם מספרים. אחרי דקות ארוכות הוחלט שאני לא סנילית מספיק ולכן מותר לי להשאיר תגובה.
תודה לתפוז על זה שהם דואגים להשאיר אותי חדת מח. זה מאוד חשוב בגילי המתקדם בכל זאת השנה אני מחליפה קידומת לחמישים, אבל בחייאת. להשאיר תגובה בבלוג צריך לקחת כל כך הרבה זמן? ועוד עם כזו טרדה?
 
הי אפרת הדבר שבו נתקלת הוא פיצ'ר חדש יחסית שכל >>

מטרתו היא לשמור על איכות הבלוגיה, שלא יהיו בה בלוגים ספאם או מסרים שמופצים על ידי רובוטים. זה לא נועד כדי להקשות ואם היית נכנסת מהיוזר שלך לא היית מתבקשת לענות על כל השאלות, אך בגלל שלא זיהינו שאת משתמשת קבועה אנו נוקטים באמצעי זהירות
 
תארתי לעצמי, רק שזה די מעיק. אין דרך אחרת לוודא שאני לא

רובוט? ובכלל מה העניין עם רובוטים? הרי כבר לא משלמים לפי צפיה אז מה זה משנה אם רובוטים יסמנו? אם זה קידום רשומות אז זה גם קידום תפוז לא?
 
הבעיה היא עם המסרים, זה ערימות של ספאם שאנחנו מעדיפים להימנע

מהן. לצערי אין דרך אחרת להיכנס ללא זיהוי משתמש
 
למעלה