משמר מחאה,מחר בבוקר

מגיעה ../images/Emo45.gif

קדימה פחות דיבורים,תירוצים ורחמים עצמיים ויותר עשייה.מי שיכול שיגיע ומי שלא שישתדל להגיע.
 

liquidspice

New member
../images/Emo221.gifהודעה חשובה ללוחמי המקלדת

ההודעה הזו מיועדת לכל מי שמתחיל משפט ב"הבעיה שלכם" או "מה נראה לכם" או כל שטות מצוצה בסגנון. ויסלח לי מר נימיץ שהפעם ההתפרצות באה בעקבות מה שהוא כתב. ההחלטה לפעול בצורה הזו ובזמן ההתראה הזה,הוחלטה בעקבות כמה משתנים שאתם לא מודעים להם. לחלקם אתם לא מודעים כי לא איכפת לכם לקרוא עדכונים,חלקם מכיוון שלא רצו להלאות אתכם במידע וחלקם מכיוון שאת הפורומים קוראים גם אויבנו הפוליטים ונכון לנו לשמור על בטחון שדה. ועכשיו לכמה עובדות: - מחאת הביטוח היא מחאה חוקית. קריאה לפעילות לא-חוקית תהה באחריות היוזם\ים.וועד הפעולה לא קשור לפעילות שתיעשה בצורה לא חוקית -בעקבות יום שישי בו נפגשנו בפעילות שיזם אתר נזק וחלקנו יצא ברכיבה לביתו של שר האוצר על דעת עצמו ועל דעת כמה דמויות מוכרות מהענף, שלא בברכת וועד הפעולה או באישורו הביאה את אחד השכנים להגיש תלונה במשטרה. התלונה המיותרת (והמוצדקת) הזו העסיקה אותי אישית כמה שעות טובות עד שהוסרה.זאת דוגמה מצויינת למה שקורה כשעושים דברים בצורה פרטיזנית. סיכום: כל מי שרוצה לקשקש שיקשקש...זכותו הדמוקרטית. כל מי שרוצה לבטל או לבקר מבלי שבילה יום בנעליו של מישהו אחר...בסה"כ מבייש את עצמו ומושך אחריו פזורה עלובה של לוחמי מקלדת. אבל דעו שיש החלטות מטומטמות (אומנם באות ממקום טוב),שלא קשורות לפעילות הראשית,המקצועית הממומנת והמוכרת....שבסך הכל גורמות פגיעה במאבק הקיים. קל מאוד לדבר-קשה יותר להשתתף,לפעול וליזום יש לכולנו את הזכות והחובה לבוא ולפעול...לא מבקשים מכם כסף או צלע...סה"כ להראות נוכחות לכמה דקות. אלעד.
 

h a j b i

New member
עזוב אותך שטויות

אתה בא לשילת היום? ואם כן אל תשכח להביא 4 ליטר שמן.
 

dptnl

New member
למרות שאני נגד פעילות לא חוקית..

קחו את מלחמת לבנון האחרונה, למשל. באופן רשמי, היתה קיימת ממשלת לבנון, יש שיאמרו פרו העולם המערבי, שחיה ונתנה לחיות, ובאופן לא רשמי, היה קיים בתוך שטחה ארגון גרילה שעשה כראות עיניו, בצורה "מחתרתית" (בגלוי פעל ופועל כארגון פוליטי). והנה, פרצה מלחמה, ואנחנו, לא יכלנו להאשים את ממשלת לבנון מאחר והיא חלשה להלחם בארגון הפנים מדינתי, ולכן נאלצנו להאבק בארגון הפנים מדינתי בעצמנו. אי היכולת שלנו לפגוע בלבנון כולה, הוא אחד הגורמים בכשלון המלחמה. (חלק אחד קטן מתוך..) מאחר ולא היה מדובר במלחמה "רשמית" בין מדינות בה תאורטית באמת היינו יכולים לעשות "סדר" מהאוויר.. (למשל מה שעתיד להיות לנו+בנות הברית שלנו במלחמת העולם השלישית כנגד מדינות האיסלם הרדיקאלי ומדינות המזרח). מאחר ואני יודע ש-ללא מעט מהאנשים, הקוראים את מה שכתבתי, ניחנת אינטיליגנציה גבוהה, קראו שוב את הטקסט, והסיקו את המסקנות בלבד. ראוי לציין, שלחיזבאללה היו יחידות אופנוענים. אנקדוטה..
 

Le Duke

New member
כמה קשקושים בהודעה אחת...

הבעיה מתחילה בהגדרה. אתם לא מפגינים ,אלא "מוחים". אני מוחה את האף או את השמשות ברכב. הסתכל בדפי ההסטוריה וראה מי השיג יותר: זה שהפגין או זה שמחה. אתם יכולים לחנות מול כיכר העיר עד שמילניום הבא ,אבל ככה לא מזיזים דברים. רוצה להשאיר חותם? רוצה שהמסר יקלט? עבור לדרכים פחות מתיפיפות. דוגמאות: הרעשה עם האופנועים (וניקוי שסתומים בתור בונוס) ,להעמיס תביעות על חברות הביטוח (ע"ע מוצלאחי)... ואני עוד חשבתי לבוא להפגנה בפארק הירקון. טוב שלא בזבזתי על כך את הזמן - במקום הפגנה ,היתה "מחאה" או ליתר דיוק "הפנינג" חלבי (שלא לומר פרווה). על הביטוח זה בוודאי לא השפיע ויש דרכים יותר טובות ומועילות להעביר את הזמן. לוחמי מקלדות? בינתיים אני רואה קבוצה של רוכבי מקלדות הנלחמים בתחנות רוח.
 

אהוד א1

New member
מספר תיקונים,דיוקי:

א.גני יהושוע לא אורגן על ידי ועד הפעולה.הוא גם מראש אורגן כ"מפגש".לא "הפגנה",לא "מחאה". ב.מעבר ל"מחאות" יש גם בג"ץ בתהליך ושתי הצעות חוק.ה"מחאות" הן רק גיבוי.
 

Le Duke

New member
קיבלתי

מפגשים היו ,יש ויהיו(?) - קשה להאמין שלמפגש בגני יהושוע יש השפעה כלשהי אם בכלל על המאבק. דרכי הפעולה שישנתי יכולות להתבצע בד בבד עם הצעות החוק (למרות שיהיו שיצעקו כי מדובר בניגוד).
 

liquidspice

New member
כן...אתה ומי עוד?

למדתי לחבב אותך עם הזמן... אבל ברוך900 ממש אובססיבי לגביך, שמור על הגב
 

Le Duke

New member
אם נניח לקבעון האנאלי של ברוך900

דרכי הפעולה עד כה לא הצליחו לעורר גלים בביצה המקומית ,שלא לומר אדווה. זה הזמן לבצע הסלמה במהלכים. כשתחליטו לפעול ברצינות - אתה יודע איפה איך להשיג אותי (הסיסמא לא השתנתה).
 

tiptipon666

New member
ג'ובניק מקלדת

לא מתערב...אין לי כוח לזה, להלחם בפרזיטים שיושבים שם למעלה? כמו לנסות לדחוף קיר.
 

nimiz

New member
אוי אוי אוי, השכנה התקשרה למשטרה..

דפוקי, אתה לא קולט שעל זה אני מדבר? הלחץ צריך להיות פרוס גם על הסביבה.. ומה יעשו לך? יש שם אין כניסה? אתה עובר על המהירות החוקית? אם לא הפרת חוק אין מה לעשות נגדך.. אבל אתה רחוק מלהבין על מה אני כותב..אתה מאילו שמשתינים עליהם ישר הם שמחים על הגשם. מחאה עדינה לא תעזור לך בכלום. ע"ע מחאת המילואימניקים..
 
למעלה