משמר מחאה,מחר בבוקר

../images/Emo41.gifמשמר מחאה,מחר בבוקר../images/Emo41.gif

שלום חברים, בהמשך לפעילות הועד,מחר בבוקר,יום שישי ה 2 לפברואר יערך משמר מחאה מול ביתו של שר האוצר. מטרת הפעילות היא הפעלת לחץ ישיר על שר האוצר לתמוך בהצעות החוק שהוגשו ובמציאת פתרון הוגן והולם ל 80,000 הרוכבים בישראל. נפגשים מחר החל מ 9:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים,מול ביתו של שר האוצר ברחוב דרזנר 41 בתל-אביב. חשוב להגיע,אפילו כדי להראות נוכחות לזמן קצר בין הסידורים של יום שישי. נסו להביא חברים,אופנוענים וקטנוענים. נתראה שם, ועד הפעולה
 

The Dukeless

New member
למה מודיעים רק יום קודם?

לא מפיקים לקחים מפעמים קודמות?
 

nimiz

New member
איזה חבורת אוחצ'ות עצוב בחיי...

אגב, כדאי גם לארגן מנגל, מוטי אתה מביא קציצות?? במה נראה לכם שעמידה מול הבית של אחד משרי האוצר הכי מושחתים בתולדותינו, שר בממשלה הכי עלובה בתולדותינו עם ראש ממשלה לא פחות מאשר גנב ואותו שר אוצר בדרך לכלא על נטילת שוחד. בתקופה ששר המשפטים יצא אשם בהטרדה מינית רק כי העז לחשוב על רפורמה במערכת המשפט... בזמן שהממשלה הזו בדרך לפח האשפה של ההיסטוריה, חבורה של אופנוענים אנמים ישנו משהוא? עד שלא תתחילו להיאבק בצורה אקטיבית ברוע הגזירה, שום דבר לא יקרה.
 

nimiz

New member
בבדאי!!!

כתבתי בעבר שלרכוב מתחת לחלון חדר השינה של סר האוצר ושל "המפקח על הביטח" שהוא לא יותר ממלקק פינכה של אצולת חברות הביטוח (שהן לא פחות חזקות מהבנקים) בתקווה לג'וב אחרי הקדנציה שלו,בקיצור, רכיבה עם משתקים פתוחים ורועמים מול ביתו בשעות המאד קטנות של הלילה לילה לילה יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר להפגין בנימוס מול ביתו של איש כ"כ רקוב ומושחת שטובת הציבור זה הדבר האחרון שמעניין אותו. כנ"ל ענתבי, לילה לילה...סיימת בילוי, בדרך לבית עבור שם. סיימת לעבוד? בדרך לבית עבור שם.. יש לי עוד כמה רעיונות שמבוססים על התרבות הפוליטית של האופנוענים בסקנדינביה, אבל אני עלול להיכלא על העלאתם בפורום.. ANYWAY' YOUR'LL BUNCH OF SISSYZ, כמו שנהוג לומר בדרא"פ.
 

C O L T

New member
זה נבלה וזה טרפה

מסכים איתך לגבי ההצעות האמיתיות והמשפט האחרון. THAT WE ARE, כולם כולל כולם.
 

סטסי

New member
הכל טוב ויפה אבל מה אשמים השכנים

המסכנים שלו ? אחרי הכל הכותרות בעיתונים יעברו מ:"מחאת האופנוענים כנגד הביטוח " ל " חבורה גדולה הפרה את שלוותם של תושבי רמת אביב בשעות הבוקר המוקדמות מספר ימים ברציפות" =\ .
 

Le Duke

New member
ויש עוד דרך...

כמה פעמים החלקתם עם הדו"ג ולא תבעתם את הביטוח כי חבל על המאמץ ,זו בסך הכל "שריטה קטנה" ,זה יעלה לי את הפרמיה? אז הנה מבזק חדשות קצר - זו זכותכם המלאה לתבוע את הביטוח על כל נזק שנגרם לכם. האם הייתם מוכנים לעבוד ללא שכר? אתם מוכנים לתת לאיש זר אלפי שקלים ללא תמורה (להוציא צדקה/נדבה/אד"י)? במידה והייתם שוברים רגל ,האם הייתם מוכנים לוותר על טיפול רפואי? אם יש לכם מסמכים רפואיים המעידים על תאונת דו"ג שעברתם - גשו עוד היום לחברת הביטוח או עו"ד ועימדו על שלכם לקבל את המגיע לכם על פי חוק. הגיע הזמן להצדיק את מחיר הביטוח.
 

nir353

New member
דרך אגב לא צריך פציעה רצינית

לפי החוק מגיע פיצוי על "כאב וסבל" גם מכה יבשה הכי קטנה גורמת לכאב וסבל,כך שבהחלט יש זכות לתבוע.
 

wambam

New member
קח אותו דחוף למיון - יתושים רגישים

מאוד לפגיעות בעיניים
 

Elia4

New member
קראת מה היה בשרשור הקודם

על זה.... במקום לכתוב תשובה עניינית אמרו לכי את מה את רוצה מאיתנו.. כאילו שרק לי זה כואב זה בכיס או סתם מרגיז שגונבים ממני ועוד ברישיון.. כל פעולה שתעלה על הדעת, ימצאו לך עשרות סיבות למה אי אפשר ולמה לא כדאי וחבל לבזבז זמן כי גם ככה זה לא יצליח. אז לעמוד מתחת לבית של שר האוצר...בהתחשב בציבור שהמילה חרם צרכנים לא קיימת בשפה שלו, זה עדיף מכלום.
 

tiptipon666

New member
יאללה...בואו נחמם מנועים

מתחת לבית שלו, לבוא עם אגזוזים פתוחים. אני עצמי פנוי ביום שלישי בערב\לילה. אין צורך להביא את ההילוך השלישי הרביעי והחמישי.
 
למעלה