הצעת החוק עברה בקריאה טרומית

34TK

New member
לאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

 

C O L T

New member
למה בנו בלי אישורים?

משקיעים כזה כסף בלי לבדוק אם ישנם כל האישורים הדרושים לבניה? או שחשבו להוציא אישורים בדיעבד? נראה לי שמקימי המסלול יכולים רק להאשים את עצמם. ככה עושים אצלנו הכל, בלי שכל ולפעמים גם עם כסף שחור.
 

34TK

New member
זה כי בישראל מותר .

וזה לא ממש המסלול הראשון בארץ (אוי מבעבעת לי לפתע קונספירציה) שנבנה כך. עדיין לא ראיתי צוי הריסה שמבוצעים בכזו "יעילות" מימי,ראה ערך "התנחליות" או כמו שהמתנחלים קוראים להן "התיבשויות". ולפינוי מאחזים יש צווים צבאיים וממשלתיים אז פאקינג מה ?????
 

Shredingerscat

New member
זה נמצא באזור תעשיה שחצי

ממנו בלי רישיון כבר שנים, תעשיות מזהמות בלי פיקוח ואף אחד לא עושה כלום, להתנפל ככה על המסלול הלא מזיק שגם ככה נמצא בתהליכי אישור- זה מסריח, מאוד מאוד מסריח.
 

jinjy SportBike

New member
איזה מדינה מפ!@#

מה עובר פה על אנשים!? תראו מה זה! למה כולם נגדנו?! עד שיש קצת תקווה כבר באים והורסים!
 

mooshead

New member
../images/Emo46.gif איזה מדינה יש לנו

במקום להרוס מסלול שיבואו להרוס בניה לא חוקית של ערבים או בתים לא חוקיים של בדואים פה בדרום ,הם כבר בונים ישובים שלמים ללא שום אישור . איזה מדינה מחורבנת עוד חמישים שנה הכל יקרוס פה
 

מיצו

New member
אני אספר לכם באיזו מדינה אנחנו חיים

והבטן שלי עוד מלאה מזה. אתם בוודאי יודעים (אבל מדחיקים) שעצמאיים שמזדכים במע"מ על האופנוע שלהם מחוייבים על פי חוק לשלם ב- 1500 ש"ח יותר על ביטוח החובה שלהם??? (וזה עוד לפני ה"רפורמה המזדרגגת!!!) אתם ידעתם את זה? כלומר, אדם שעוסק בעיסוק חופשי כמו למשל רופא, עו"ד, רו"ח, סתם נגר שמתנייד לעבודתו בקטנוע או באופנוע, כל אלה מחוייבים לשלם הרבה יותר מאשר אדם אחר שעושה בדיוק את אותה נסיעה אבל איתרע עליו מזלו והוא לא מזדכה במע"מ. למה? למה? מילא שליח שנסיעתו היא עבודתו. אבל למה אדם שעובד במשרד עם חלונות סגורים וממלא דו"חות כספיים ללקוחות צריך לשלם יותר מהעובד שלו שעובד באותו משרד, שולחן לידו, ממלא את אותם דו"חות, יוצא בבוקר באותה שעה, חוזר בהיתה באותה שעה. למה? למה? למה? האם נסיעתו של העצמאי מסוכנת יותר? האם הוא בר סיכון גבוה יותר? למה? למה? תענו לי על זה.
 

u d i f 4

New member
אפסים.

כל אחד יודע פה רק להרוס, להוציא צווים, לשבור, לקחת מיסים לא הגיוניים. לבנות ולחשוב על משהו חיובי
הצחקתם את הפקידים האפסים האלה.
 

asparagos

New member
זה מחלחל לאט לאט

לכל מי שיש שכל כדאי לעוף מפה למדינה נורמלית.
 

xfwind

New member
בוריס../images/Emo26.gif

גאידמאק רוצה לקנות את הכשרת הישוב
 

t s a c y

New member
../images/Emo7.gif

התגובה הראשונית היתה צרחה במשרד, עכשיו נשארו רק עניים אדומות, והכרה פה אני חי, הכל רגיל
 
למעלה