סוזוקי R750 החדש נחת בארץ.

tygger

New member
סוזוקי R750 החדש נחת בארץ.

--הודעה לפורום ולעיתונות-- תל-אביב,יום ראשון 24 דצמבר 2006, ה-GSX-R750 בישראל. • אופנוע הספורט האולטימטיבי, המשלב את הטוב מכל העולמות, נחת בישראל • 163 ק"ג, כ-150 כ"ס, ו 115,950 אלף שקל כולל מע"מ • האספקה מיידית חברת "עופר-אבניר" החלה בשיווק דגמי 2007 של אופנוע הספורט האולטימטיבי. בשלב הראשון, נחתו בארץ מספר מצומצם של כלים שנמכרו, כאשר משלוח רחב של כלים צפוי להגיע בינואר. מחיר ה-GSX-R750 הוא 115,950 כולל מע"מ, אספקה מיידית. ה- GSX-R750 החדש שומר על דמיון לעיצוב המשפחתי, עד שרק המדבקה מבחינה בינו לבין אחיו הקטן, בנפח ה-600. המפלט של ה-750 מציץ מתחת למנוע ושומר על עיצוב הרמוני ונקי של החלק האחורי. ה-750 מגיע עם משקף באבל מקורי, המעניק הגנה משופרת מפני הרוח; ועם רגליות מתכווננות – לגובה ולמרחק, לשם התאמה מיטבית למימדים ולצרכים של כל רוכב. לוח המחוונים מציג גם חיווי למצב ההילוכים. המושב והמרחק בין המושב לידיות הכידון, ואופן שבו הן מוצבות, מאפשרים תנוחת רכיבה נוחה במיוחד, ולא רק במסלול, אלא גם ברכיבה עירונית ומנהלתית. ה-R750 משלב את הטוב מכל העולמות – המשקל, יכולת התמרון וההפלקה של אופנועי ה- 600, עם העוצמה של אופנועי הליטר. ה-R750 שהושק השנה הוא מכוכבי המכירות בשווקים חובבי אופנועי הספורט, כמו השוק הבריטי, ולא בכדי. רוכבים ספורטיביים רבים חשים מאוימים מהעוצמה של אופנועי הליטר, אפילו רוכבים מיומנים במיוחד מגלים שהם מהירים פחות על אופנועי הליטר, הכבדים והחזקים. מנגד, רוכבים רבים אחרים מוצאים את אופנועי ה-600 כתובעניים לרכיבה, כיוון שההספק שלהם נמצא בתקרת הסל"ד. ה-R 750 שוקל כמו אופנוע 600, ומציע עוצמה שבה התהדרו אופנועי הליטר של לפני שנים ספורות – כ-150 כ"ס (כ-130 כ"ס במנוע). בפועל, השינויים שחלו בדגם החדש התמקדו דווקא על שיפור המומנט בסל"ד נמוך ובינוני, על-פני גידול בהספק בתקרת הסל"ד, לרכיבה נוחה יותר בכל מצב. כך, חלק הארי של הרוכבים מוצאים שעם ה- 750R הם מהירים יותר בכל מצב, בהשוואה לכל אופנוע. נתונים טכניים: • מנוע: ארבעה צילינדרים בשורה, 4 פעימות, קירור מים, 749 סמ"ק. • הספק: 150 כ"ס • הנעה: חשמלית. • בסיס גלגלים: 1,400 מ"מ • גובה מושב: 810 מ"מ • מיתלים: בולם אחורי ומזלג הפוך קדמי עם כל הכוונונים.(קובי נכון ?) • אורך: 2.04 מטר • רוחב: 71.5 ס"מ • משקל: 163 ק"ג • תיבת הילוכים: 6 מהירויות. • מיכל דלק: 16.5 ליטר. רקע: כששוחרר ה-R 750 הראשון, ב-1985, הוא היכה בתדהמה את עולם האופנועים. ה-R הראשון היה אופנוע מרוץ עם רישוי לכביש (רפליקת מסלול), הראשון בעולם. ההיסטוריה הדו-גלגלית מתחלקת לדברי הימים לפני ה-R הראשון, ואחריו. ה-R הראשון שילב בין ביצועים יוצאי דופן, משקל נוצה לתקופה, מנוע סקרימר עצבני, עיצוב אגרסיבי והתנהגות כביש פנומנלית. דגמי ה-R שיצאו במהלך השנים הצליחו לשמור על השושלת המפוארת. רבים אמנם ניסו להספיד את קטגוריית ה-750, ושאר היצרנים היפנים גרעו את רפליקות המסלול בעלות הנפח הבינוני מהיצע הדגמים שלהן, אך סוזוקי שמרה על המסורת, ולא בכדי. נפח ה-750 מקנה את השילוב המושלם בין הזריזות ויכולת ההפלקה של אופנועי ה-600 לבין העוצמה של אופנועי הליטר. עכשיו, אפילו קטגוריית המוטו גרנד-פרי ויתרה על נפח ה-1,000 ועוברת בשנה הקרובה לנפח של 800 סמ"ק.
 

asparagos

New member
מעניין אם ישימו שוב פרסומת במוטו

עם תמונה של ה 4 הראשונים שכבר קנו
 

T0MERKE

New member
5 הרוכשים הראשונים ../images/Emo6.gif

"חמשת האוסטרים האלה ששמו את הפרצוף שלהם במוטו האחרון -חיים בטיחה, שמעון צ'רנוחה, סמי מועלם, ניסו בן טובים ורמזי קארחנה."
 

600RR

New member
10,199$המחיר בחו"ל

מתי ועד הפעולה מתחיל את פעולותיו כנגד השוד לאור היום של מדינת ישראל (מחירי הרכב הבלתי הגיוניים בעליל)?
 

gilbola

New member
מייד! וברגע שהוועד יסיים הוא יתחיל

לעבור בכל בתי הספר בארץ ויבדוק מי מציק לילדים של אופנוענים!
רק באהבה.
 

enigo

New member
אפילו עם מיסים זה לא אמור להגיע

ל-90K. מעניין איפה נעלמים עוד 30K...
 

rcarbone

New member
גם לא מת כלכך על האגזוז

אבל בין זה למכוער לאללה הוא מדהים זה רק אני או שה- 600 ה- 750 וה- 1000 נראים בדיוק אותו דבר??
 

menyroth1

New member
אז מצבך טוב !

ביני ובין האושר שלי מפרידים כמה מליוני דולארים !
 

menyroth1

New member
מה עוד צריך חוץ מכסף?

את כל היתר אשאיר לך ! אני אסתפק בכסף ! הוא קונה גם בריאות (או לפחות טיפול רפואי טוב יותר בהנחה שנחלה בכל מצב ).
 
למעלה