קצת תמונות מנס הרים ..

OfirGS

New member
מה המצב?

הכל בסדר איתך...? זוכר אותי בכלל..? מקווה שלמדת לקח ...מסויים בשבילך... שGPZ זה GPZ...ובמיוחד שאתה לא מכיר את הכביש !
 

liVEmeALoneOCD

New member
לא זוכר אותך מי אתה?{היו כמה שם}

ואני מבקש אל תלמד אותי לקחים אוקיי?סבבה.
 
כמה מוזר...

היום יצאו כמה אנשים שאני מכיר על 500ים לנס הרים,וגם אצלהם אחד החליק,רק על GS... הוא יצא בלי פציעות. קבלו את ההחלקה בלייב...
 

fungas

New member
צא, צא לטבע

תסתכל מסביב, יש לנו מדינה שהיא הפרומו של כדור הארץ, כמעט כל סוגי הנופים, בייחוד בחורף. סע לתל-אביב, שב בבית קפה בעזריאלי, או בבאזל, או על דיזינגוף. אומרים שיש כאן את הבחורות הכי יפות בעולם. בייחוד בקיץ. שב בבית, תקשיב למוזיקה באוזניות לדברים שאתה באמת מעריך תיפגש עם חברים על הדשא בשישי אחה"צ, תריצו קטעים לך תזדיין עם בת הזוג, או עם מזדמנת בסטוץ' תעמוד בגשם עם חליפת סערה וקסדה על צוק מעל הים תעשה את כל אלה, תנשום אותם, תעריך, תנצור כל שנייה. כי אם המאזדה הזאת הייתה מגיעה חצי שניה אח"כ... FUNGAS שלא מטיף לך, אבל מקווה שאתה מבין כמה קרוב זה היה.
 

bikerman

New member
קבעו לכם כבר תאריך

לניתוח הוצאת הלשון מעכוזו של פאנגס?
 

כRובי

New member
חיובי. מייד לאחר החתמת

תעודת הזהות שלך בתואר "גבר גבר" על הביצים שהפגנת בכך שהלכת נגד הזרם והצלחת להציג עצמך כנונקונפרימסט. ג-ב-ר. תגיד, ד.ביל - איפה ראית חנופה?
 

וירוסון

New member
החלמה מהירה.../images/Emo193.gif

מפחיד לרכב ולראות מזוית העין ניידת טיפול נמרץ עומדת ולידה אופנועים. לאחר שראיתי אותך, דיברנו והבנתי שלא נפגעת בצורה קשה, המצב נראה יותר טוב .שמחתי כשראיתי שכבר הספקת לכתוב תגובה. החלמה שלמה ומהירה.
 
../images/Emo57.gifלא אני החלקתי...

אני לא הבן אדם שהחליק על הGעז הכחול. הרוכב הוא חבר פורום אופנועים רוסי,שהיה שם יום אחרי. בכל זאת תודה על איחולי ההחלמה-אני אדעג שהוא יקבל אותם. נ.ב:אני רוכב על ER שחור...
 
למעלה