הנה זה בא, הדבר האמיתי

הכל יחסי בחיים,לא ידעת?

יחסיתלמתחרה היחיד שלו בארץ הBMW R1200 GS/GSA הוא לא כ"כ יקר.הוא זול מהם ב30-40K (בשאר העולם ההבדל בינהם במחיר זניח, כך שבארץ הוא כנראה נובע מהתימחור של היבואנים) ולדעתי ולדעת עוד מ'ס מגזינים שבחנו אותו בעולם הוא גם טוב מה ב.מ.וו ברוב האספקטים להם האופנועים האלה מיועדים. אבל תשתעשע,זה תמיד טוב
 

רמי בר1

New member
זה נכון מה שכתבת,וזה אומר

שהאופנוע הזה ישפר משמעותית את מצבם של הרוכשים הפוטנציאליים של ה-BMW המתחרה.
 

מיצו

New member
כן, כבר הבנתי שיצאה שם

אי הבנה קלה. אבל אם זה הכל אז אני מניח שזה בסדר. (לזכור לקרוא שוב את ההיסטוריה של האופנוע לפני שאני לוחץ על SEND)
 

כRובי

New member
"שעשע אותך מאוד"?

אז הבחור טעה, וכתב שהוא וותיק, כשבעצם המנוע הוצג רק לפני 3 שנים... זה "בדיוני" ומשעשע מאוד?
 

Shredingerscat

New member
לא רק זה משעשע

הכתיבה של מיצו משעשעת באופן כללי, תענוג לקרא. בהתחשב בעובדה שאופנוע ההדגמה הקודם של היבואן חזר כמעט מכל מבחן על גרר, גם נושא האמינות נאמר בהומור אני מניח.
 

Shredingerscat

New member
אכן יש לי מזדה

אבל יש לי גם אופנוע, שעשה יותר ק"מ מכל KTM, כולם ביחד איתי, עד היום היה שלוש פעמים על גרר, בגלל פנצ'רים. תמצא KTM שעושה 50K לשנה בכביש ובשטח כל שנה בלי לאכזב, הבאוורי יכול, והוכיח את זה, אבל האופנוע שלי עולה בערך כמו הירידת ערך של שני האחרים ועדיין אין לו בכלל מה להתבייש בהשואת ביצועים מולם.
 

asparagos

New member
נמק/הסבר/פרט

נראה לי שShredingerscat רוכב על סופר טנרה, דו"ש גדול וכבד. האם ביצועיו עלובים ליד הBMW וה ADVENTURE? אתה מכיר אישית אופנוע KTM ADVENTURE שעבר רבע מיליון ק"מ?
 
אני אנמק אפרט ואסביר

אז הוא רוכב על טנרה שעבר 250K ללא תקלות מיוחדות,כל הכבוד.אני אישית פגשתי ודיברתי עם יותר מבעלים אחד של טנרה שעשו אוברול למנוע הרבה לפני הק"מ הזה,אז יכול להיות שהוא יד 1 וטיפל באופבוע באדיקות אבל זה ממש לא מייצג את רוב המנועים האלה בארץ.ועם כל הכבוד לטנרה, לא, הוא לא מתקרב לביצועים של האדוונצ'ר ,בטוח שלא בשטח,בכביש,נו נניח. לגבי הב.מ.וו ,היה לי 3 שנים 1100GS ,אכן המנוע אמין מאוד וה 140Kק"מ שהיו לו כשמכרתי אותו לא ריגשו אותו בכלל, אבל לגבי שאר המכלולים ,מתקלקלים כמו בכל אופנוע אחר רק שלתקן אותם עולה הרבה יותר.יש הילה אדירה סביב האופנוע הזה ובה לדעתי משתמשים כדי לתמחר אותו כ"כ גבוה,האמת,ממש לא שווה את המחיר המופרז. לגבי ה LC8 אמנם לא מנוע ותיק ולכן קצת קשה לספר על אנשים שעברו איתו 250K( למרות שכל הארופאים והאמריקאים עם זמן לטיולים סובבי עולם כבר הגיעו לק"מ מכובד ללא תקלות רציניות במנועים,ולא קראתי על אף אחד שדיווח על פתיחת מנוע או אוברול בינתיים) אז תנו לו צ'אנס.עקב כך שבארץ אני מ"שפני הנסיון " הראשונים אני מבטיח לדווח בעתיד הרחוק(למרות שקצב צבירת הק"מ העכשוי שלי די נמוך). ולמי שבאמת מענינות אותו כל המפלצות האלה ודוש"ים בכלל שיסתכל כאן .
 

Shredingerscat

New member
על ה950 רכבתי

לא ממש התלהבתי, הוא יותר חזק מה 750, אבל לא יותר חזק מה טנרה 850 (נכון שזה שיפור, אבל כולל שיפורים ה S10 עדיין זול בהרבה הרבה מה KTM) ועם כמה שידרוגים לא מטורפים ובהחלט לא מזיקים לאמינות מסוגל להרבה מאוד, עובדה שKTM היו צריכים להשקיע הרבה מאוד מאמצים פוליטיים כדי להיפתר ממנו לפני שהם יכלו לגעת בפודיום בדאקר. (לא משנה שכל הפוליטיקה חזרה להם כמו בומרנג ועכשיו גם ה 8 בחוץ) טנרה 850 עם אגזוז תיקני מוצי 84 סוסים בגלגל על הדינו, נכון שהצמיג האחורי הוא רק 140, אבל זה ממש לא מה שעושה את ההבדל. בשורה התחתונה, יש לי הרגשה שהאופנוע שלי עוד יבעט חזק הרבה אחרי שכל הכתומים האלה יהיו במיחזור. הוא לא כולו רע, תגובת המצערת של ה 950 הייתה הטובה ביותר שנתקלתי בה, הבולמים היו קשים מדי ליום יום (זה לא שאני רגיל לרכיכות של הסופר טנרה, אצלי הבולמים כבר משודרגים מזמן) הידיים זימזמו לי אחרי כמה שעות, הגובה סבבה, בשורה התחתונה, אחרי סיבוב על סופר משודרג תדבר לגמרי אחרת, ביחוד שכל השידרוגים יחד יעלו פחות מהביטוח מקיף וירידת הערך לשנה של אופנוע שעולה 140K.
 

kramberg

New member
אתה יודע, אני קורא את מה שאתה אומר

וזה נשמע לי, אוי אוי אוי, אף פעם לא היה לי אופנוע אמיתי. תנסה ק.ט.מ, אתה לא תבין למה לא ניסית קודם.
 

Shredingerscat

New member
ניסיתי

אם זה אופנוע אמיתי, פדיחה להיות אופנוע. סתם, אופנוע בהחלט מוצלח, במחיר יותר שפוי עם רקורד אמינות יותר מוכח אולי הייתי שוקל יותר ברצינות את ה950 (פוי הזרקה) אבל השילוב של אופנוע שעוד צריך הרבה עבודה של שיפורים כדי שיהיה באמת טוב, עם מחיר אסטרונומי ואמינות מפוקפקת, נו, אני מעדיף להשאר עם מה שיש, כל מה שהיה חסר לי כבר הוספתי, תפרתי אותו בדיוק לצרכים שלי, איך בדיוק אופנוע פס יצור יכול להתקרב לזה? בייחוד שבשש השנים האחרונות הייתה לי ירידת ערך של 1000 ש"ח, והאוסטרי הולך לעלות לי משהו כמו הערך של האופנוע שלי כולו בשנה הראשונה והשניה.
 
למעלה