הנה זה בא, הדבר האמיתי

B S תגיע למאה אלף

ונראה אם הגיר ישרוד לאחר כל הגרירות של העגלה הכתומה שלך.. שלושה פוקוסים, כל אחת גמרה אצלי 160 אלף בלי ציוץ אחד, לפני שחזרה לאלבר. חוץ מרפידות קדמיות כל 10K, רק לשים דלק ולנסוע נוחות ואחיזת כביש- מבין היותר טובות שהיו לי (והאמן לי, היו גם היו לי) ו-GTV זה חרא של אוטו
 

Alfa156 GTA

New member
בולשיט? חושב? אולי אתה מיוחד?

בחברה שלנו יש כ600 מכוניות... מתוכם חצי לפחות פוקוסים, ברמת תקלות, אין בכלל מה להשוות את הכרכרה הזאת ל3, אני אישית עשיתי סקר בין החברים שיש להם כזאת פה, מצטער להגיד לך, 100K זה נתון דמיוני לפוקוס בכולם יש תקלה אחת או יותר שנחשבת "רצינית". ואם אתה משווה אחיזת כביש בין פוקוס עם המתלים הרופסים שלה ל3, אתה לא נוהג נכון. (ובקשר ל"מבין היותר טובות שהיו לי " אני לא ישאל מה היה לך...אם הפוקוס נחשבת לך מבין הטובות"...) אגב לעגלה שלי אין בעיה לסחוב את העגלה השנייה שלי, והיא עושה את זה הרבה עם יותר מאופנוע אחד. ואין לי בעיה עם השורה האחרונה שלך,שיהיה לי מספיק כסף לאחת תדע את דעתי בנושא.
 

Shredingerscat

New member
לגבי מנוע 1600

הוא באמת לא מוציא ביצועים של אופנוע, ניסיתי. אחרי סיבוב בפז'ו 307 הבנתי כמה המתלים של המזדה מוצלחים, נשבר לי הגב מהפז'ו! מראת האמצע חוסמת הרבה משדה הראיה, אבל ככה זה ברוב המכוניות, אז זה לא באג זה פיצ'ר כנראה. חרא בגז' והיא קטנה יחסית למתחרות, אבל בליסינג היא הייתה יקרה מהאקסנט ב 200 ש"ח לחודש, ויחסית לאקסנט....
 

kangal

New member
../images/Emo45.gif לכרובי../images/Emo70.gif

אולי תארגן גם איזו הנחה לחברי הפורום?.... מת לסופרמוטו קטומ....
 

h a j b i

New member
כן, דווקא מוכיח

נכון שהמזדה 3 הפכה לרכב המוני בעקבות הצפת הכבישים בציי ליסינג אבל העובדה שחברות רבות כל כך בחרו במזדה 3 מוכיחה שכל הנראה מדובר ברכב אמין ששומר היטב על ערכו ונותן את התמורה הטובה ביותר לכסף. בקשר לשני האופנועים האלה. העובדה שה-KTM זול בהרבה לפי דעתי מכריעה את הכף לטובתו. במיוחד במדינה כמו שלנו עם מיסוי גבוה כל כך, חלפים וטיפולים יקרים ובקרוב - מחירי ביטוח בשמיים אני חושב שאי אפשר להתעלם מהפרש מחירים משמעותי כזה.
 

Raffael

New member
אכן, הוכחות למהדרין!

כל החברות שרצו וקנו כמויות של ה3 עשו זאת לאחר שבדקו את אמינותו (בתנאים קשים ולאורך זמן. אין חברת הייטק בארץ שלא מחזיקה לפחות שתי מעבדות ניסוי, במדבר גובי ובאנטרקטיקה, שבהן בוחנים לאורך שנים מאות מכוניות מכל דגם, למען האמינות הסטטיסטית) ולאחר מחקר ממושך על התנהגותו בשוק היד שניה בארצנו, בעבר בהווה ובעתיד (בנוגע לעתיד היה להם קושי מסוים, אבל היי, זה הייטק, בשביל זה הם כאלה מתוחכמים ויצירתיים. את מה שהיה בעבר יכולים למצוא גם בחברה לייצור סוליות נעליים). רק אחרי תום המחקרים הללו, נקנו המאזדות. למה כולם קונים בכל זאת? בגלל שכולם קונים. ככה פשוט. וכמפרקים את ה"כולם" הזה לאנשים בודדים, שקונים מכוניות ושואלים כל אחד מהם למה הוא קונה, התשובה של כולם זהה. במילים אחרות, אם כולם יחד וצפוף, זה לא משנה מי הפריח, כולם סובלים מהריח.
 

tedys strm

New member
במילים אחרות חוק העדר

דווקא על הנייר הייתי מצפה שאופנוענים ימלאו פחות אחרי חוק העדר. מעבר לזה החברות הגדולות קנו כמויות מה-3 כי זה הוצא להן במחיר אטרקטיבי שכלל את הטיפולים התקופתיים, וזה כמובן שונה ממה שמקבל הצרכן הפשוט. וככה מילאו את כבישי הארץ בדגם הזה, וייצרו את אפקט העדר. (מדיניות שיווק חכמה) נו, אם לכולם יש, אז כנראה כדאי כי זה טוב.
 

x0d

New member
אף חברה לא קנתה כלום,

ואלו שקנו לרוב קונים יונדאי וכו'. את המאזדה לוקחים כולם דרך חברות ליסינג, תמורת 2500 ש"ח תקבל כמעט מה שתרצה מקבוצה 2. אם כבר, אלו העובדים שבחרו לקחת מאזדה 3 ולא קורולה, למשל. אני מרוצה מהמאזדה, אם כי זה בעיקר נובע מההתנהגות המצויינת שלה (מנוע סביר אין לאף מכונית בקטיגוריה, אז לפחות שתתנהג בסדר). המזגן חרא, גם ב2006 אצלי. ברקסים טובים, הגה טוב, שלדה טובה, עכשיו רק צריך לשמור מומנטום בין פניות...
 

tedys strm

New member
לא ככה סיפר מנכ"ל השיווק של מזדה

בראיון איתו לפני מעל שנתיים שלש, כשהמזדה 3 רק הגיעה לארץ הוא פירט את מדיניות השיווק, המאד חכמה. הנה, אתה הדוגמה לזה כי באמת אחרי כמה שנים הרוב לא זוכרים את תהליכי ההצפה של המכונית בכל חברות הליסינג, אבל החברות האלה קונות לא רק את הרכב אלא סל שירותים של טיפולים, ציוד בלאי ועוד. כאמור באותו הראיון סופר כי המחיר להפצה זו שונה מהמחיר לצרכן הפרטי בתכלית השינוי. מאד ייתכן שכיום היות שהמכונית יושבת טוב בשוק, המחיר גם לחברות הגדולות מעט פחות אטראקטיבי.
 

מיצו

New member
בימר, אין על מה למחות בכלל

הרכיבה איתך היתה חוויה מרתקת בשבילי, וכבודו של ב- GS במקומו מונח. אני לא חושב שהכתבה שלי הוציאה את ה- GS לא טוב, כלל וכלל לא. הנפילה שלי לא היתה בגלל האופנוע אלא בגלל הרוכב (גם כן רוכב דמיקולו, מה אני מבין בשטח? אהה, סליחה, שביל?) הסיבה שבגללה לא פורסם מבחן מיצו ל- GS היתה טכנית. רצה הגורל ונסיבות אישיות העיבו על יכולתי להפיק דברים ראויים ממוחי הקודח באותה תקופה (זכור שהמבחן על ה- K1200R גם הוא בא אחרי תקופת שקט של קרוב לשנה, ומאז ועד היום גורנישט). מה שכן, אני ארים בוודאי את הכפפה. זרוק מילה לזאב, בוא נפיק משהו.
 

בימר

New member
למיצו ול ... כרובי...

למיצו - בסה"כ רציתי לקבל תמונות מהרכיבה המשותפת הכיפית של אותו יום בבוקר - אנא שלח אלי לדואל. לכרובי - אני לא עובד בקמור
ואין לי כל בעיה על KTM, ההפך - תחרות טובה מצד KTM תשפר את המצב של כל הרוכבים. ואם תגיע להיקף שוק סביר באדוונצ'ר הגדול, ולכמות כלים מינימלית שתהיה משמעות ל"מחיר שוק", וכשתהיה הספקת חלפים שוטפת ומלאה אצל היבואן, קרא לי לרכיבת מבחן - אולי יהיה אז שמי - "קטימי" או "כתומי" או "קטומי" - אני לא פוסל זאת על הסף
ובינתיים אל תשכח - יש התחייבות של מועדון ה- GS לארח את דורון כל עוד הוא בודד... לגבי ההמשך - צריך לחשוב
יאללה - תתחיל לעבוד.
 
אכן,מארחים אותי יפה מאוד

במועדון BMW-GS-IL ,יופי של מועדון,יופי של אנשים ויופי של טיולים.פשוט כייף
 

enigo

New member
3040 מעלות? בשילוב עם סיבוב חולי?

לא פלא שהוא נפל עם ה-GS, גם עם אופנועים קלים יותר זו בעיה. שורה תחתונה - בדוק את מד הזווית שלך...
 

Shredingerscat

New member
כל הכבוד על הכתיבה

כמו תמיד כייף לקרא, שיעשע אותי מאוד הקטע הבידיוני ("...מנוע ה- LC8 האמין והוותיק ...").
 
למעלה