הנה זה בא, הדבר האמיתי

גיקסר

New member
תודה לך תודה לו, נו מה יהיה

קחו חדר המלון, בשביל זה היה הטלפון הדחוף, איפה המסעדה הזאת, נו זאת שאמרתם, נו זאת ששם. תענוג לקרוא, אפילו יותר מ JACKR1
 

זהר זהר

New member
כף לקרוא אולם הערה קטנה אחת

במקום שטח קרא " שביל ". לא נראה לי שדורון לקח אותך ל "שטח". תקן אותי אם טעיתי. אבל גם שבילים הם מקום נפלא למי שרוצה בטבע נטו ללא מכוניות ואוכפי חוק למיניהם.
 

רמי בר1

New member
זה לא אופנוע לשטח שאתה מתכוון,וגם

שלך לא.הראלי שאופנועים אלה מתוכננים לעמוד בו ,הוא רכיבת שבילים מהירה. (בחלקה דיונות)
 

מיצו

New member
הערתך מתקבלת בברכה

אבל מבחינתי כל מה שאין עליו אספלט הוא "שטח". השלולית בכניסה לחניה שלי היא שטח. השיערות בבית השחי של... נו לא משנה, הפואנטה הובנה. לעניינינו, הקטומ מספק את הסחורה, קרא לזה איך שאתה רוצה. ואני משוכנע שאתה, כשבילאי מנוסה, יודע להעריך את זה.
 

בימר

New member
כיף לקרוא,אבל...

בתור מי שחנך אותך בשטח על ה- R1200GS - אני מוחה בתוקף
נכון שה- GS יותר יקר מהכתום במספר עשרות אלפי ש"חים. נכון שה- GS מכר רק כמה עשרות (רק בדגם ה- 1200 שלו בשנתיים האחרונות) בעוד הכתום כבר הספיק למכור שניים: אחד בדגם הקודם ועוד אחד בדגם הנוכחי (מז"ט דורון
) - וזה עושה אותו אופנוע חשוב ביותר לקהל הישראלי
נכון שעל ה- GS נפלת, אבל זה היה בקטע טכני בכלל לא פשוט: ירידה תלולה (כ- 30-40 מעלות) בסיבוב מעט חולי (ועזרתי לך להרים את האופנוע
). נכון שכרובי מונה למנהל מותג הכתום, דבר המעצים עוד יותר את חשיבות הכתימות, המותג, האופנוע ובכלל... אבל כל אלה אינן סיבה לאפליה קשה כל כך כפי שה- GS סובל - למה לא פורסם מבחן מיצו ל- GS?
הכל באהבה כמובן
 

בימר

New member
בקיצור... ובמילים אחרות...

מיצו - שלח אלי כמה תמונות מהמבחן ההוא...
 

כRובי

New member
גם את המאזדה 3 קנו עשרות

(ואף מאות) זה מוכיח שהיא טובה?
ה-990 שמיצו בחן הינו חדש יחסית בישראל. לא ה-990 ולא ה-950 שהגיע בשנה שעברה זכו לפעילות כשלהי שתציג אותו לקהל הרלוונטי. האם זה אומר משהו לגבי טיבו? אי אפשר לקשר בין המכירות המצומצמות של האדוונצ'ר בישראל (אגב, נמכרו 4, ולא כפי שרשמת), לבין טיב האופנוע. גם הדיוורז'ן 600, בנדיט 600, YZF600 והפייזר 600 הקודם לא הצליחו בישראל (מובילי מכירות באירופה) - האם זה אומר משהו לגבי טיבם? האדוונצ'ר באירופה זוכה להצלחה גדולה במיוחד, ונחשב למתחרה שווה ל-GS של ב.מ.וו... במובנים רבים הוא אף מתעלה עליו, ע"פ מבחנים השוואתיים. יש לזכור שמדובר על 2 יצרניות האופנועים הגדולות באירופה - כל אחת מהן מייצרת מעל 100 אלף אופנועים בשנה. לא מדובר באיזו חברה קטנה ואקזוטית שמתחרה בב.מ.וו הגדולה, אלא בחברה שבקצב הנוכחי תעבור את הבוואריים תוך 3 שנים מבחינת קצב הייצור (ב-15 השנים האחרונות גדלו מכירות אופנועי KTM ב-20 אחוזים בממוצע מדי שנה). בארה"ב למשל, הייתה KTM החברה האירופאית הנמכרת ביותר... וזאת כשלגרמנים יש היצע דגמי כביש גדול בהרבה משל האוסטרים. ההבדל הוא בארץ - קמור עשו עבודה מעולה בקידום האופנוע (מועדון, קהילה, טיולים וכו') לעומת חוסר פעילות של היבואן השני בתחום KTM בכלל והאדוונצ'ר 990 בפרט. אני מתכוון לשנות את האמור לעיל בכל הקשור לKTM..
 

Alfa156 GTA

New member
אגב ובלי קשר,

אמנם נכון שקנו את המאזדה 3 עוד בתרום השקה מאות אנשים (אולי אפילו אלפי) וכל זאת מבלי לנסוע בכלל ברכב, אבל כן, הם צדקו, הרכב מעולה.
 

כRובי

New member
בדיעבד - נכון. אבל זה עדיין לא

"עובדה" שממנה ניתן להסיק לגבי טיב הרכב. (לך שאל בפורום קטנועים לגבי הקשר בין נתוני המכירות של ה-X9 לבין טיב הכלי
)
 
חוץ מהמזגן- הכל דרעק

צפוף ליושבים מאחור. תנוחת הישיבה בכסא הנהג מהגרועים שהכרתי. הגיר פסיכי שמנוע ה-1.6 לא מסתדר איתו. שדה הראייה הצידי מתחת לכל בקורת ומתלים שמכוילים לכבישי יפן ולא למהמורות ארצנו. אבל מה אני מבין, חמישים אלף איש לא טועים
 

Alfa156 GTA

New member
כמו שציינת.

"מה אתה מבין". תנוחת ישיבה - דורשת כיוון מדוייק, יש אופציות כיוון מרובות וכולל כיוון הגה לגובה ולעומק. (מודה לוקח זמן לכוון), מאחורה לא מעניין אותי מה הולך - לכלב יש מספיק מקום. גיר מעולה - ובעיקר במצב טיפטרוניק. מתלים מעולים - בעיקר למי שרוצה מעט יותר מרכב משפחתי ממוצע.
 

Le Duke

New member
אז זהו - שמבחינת מקום הוא פחות

מרכב משפחתי ממוצע. נסה לשים כסא תינוק ,עגלה וקניות במאזדה 3. חזור על הניסוי עם הפוקוס. גם הכלב שלך יודה לך.
 

Alfa156 GTA

New member
כמו שאמרתי - מקום לא מעניין אותי

והכלב שלי לא סובל (אמנם הוא גדול מאוד), הקניות שלי נזרקות גם מאחורה וגם בתא מטען. וכל מה שאמרתי עושה את המאזדה 3 לרכב טוב, שלא כמו הפוקוס האומללה שלא יכול לעבור 40K בלי לגמור איזה חלק ראשי שמשבית את הרכב. (שלא נדבר על 100K עגולים) מנסיון רב מאוד :) (ולא נקודתי)
 
למעלה