לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2912029,120 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-' הנה זה בא, הדבר האמיתי '
הנה זה בא, הדבר האמיתי
03/11/2006 | 17:30
113
12
מקווה שיהיה לכם כח לקרוא את הכל, כרגיל, אשמח לקבל פידבקים טובים או אחרים, אם יש.
אופנועים >>
לצפיה ב-' קראתי עד הסוף, מצויין כרגיל?'
קראתי עד הסוף, מצויין כרגיל?
03/11/2006 | 17:31
1
2
יש עוד?
אופנועים >>
לצפיה ב-'מנהלים, תחסמו אותו!!!'
מנהלים, תחסמו אותו!!!
03/11/2006 | 17:33
2
לצפיה ב-'מיצו כותב על KTM 990 Adventure.'
מיצו כותב על KTM 990 Adventure.
<< ההודעה הנוכחית
03/11/2006 | 17:32
87
20
ברצוני להבהיר נקודה חשובה: כל מה שאתם עומדים לקרוא במאמר זה אינו מבחן ולא בדיקה מקיפה לאופנוע עליו נסעתי. אין בנסיעה של 6 שעות די כדי לכלול את כל מאפייני התנהגות האופנוע, וממילא גם אם כן, הרי שחלק גדול מהרכיבה הוא הרוכב עצמו, וב- 6 שעות של רכיבה עדין קשה להתרגל במאת האחוזים לכלי שהוא חדש עבור הרוכב. לא בחינה ולא בוחן. מדובר בהתרשמות אישית שלי, מיצו. ראו גם הערה בסוף המאמר.

אופנועים >>
לצפיה ב-'עבר'
עבר
03/11/2006 | 17:33
86
2
מיצו היה פעם מאוהב. עיניה התכולות היו מביטות בי ומי שהיה האומץ להסתכל אליהן פנימה היתה התחושה של עומק אינסופי, גופה החטוב...

אוופס, זה לא הסיפור הזה. אבל בעצם... נו טוב, מהתחלה.

פעם מיצו היה מאוהב. בימים ההם היו אופנועים דו-שימושיים מפלצתיים משוטטים חופשי על דיונות במדבריות הסהרה, על גביהם היו רוכבים נורדיים מחוספסים, פניהם צרובות השמש ועיניהם הכחולות היו מקשטים את קירות חדרו הקט. ברגעים בהם היה לבדו היה מיצו שוקע אל מחוזות הדמיון, ובעיני רוחו היה רואה את עצמו כשהוא רוכב על מכונה עם מיכל דלק עצום, ארגזי ציוד מאחוריו, צמיגי שטח מפרפרים על שבילי כורכר אי-שם בערבות ****** (השלם את החסר). כשהיה חוזר לעצמו היה מיצו מניד בראשו, נושף את האוויר שהיה לכוד בריאותיו למשך שניות רבות, וחוזר אל עמל יומו. קשה. קשה. ברבות השנים היה החלום הולך ונמוג, מדי פעם היה חוזר (בעיקר במהלך עונת המירוצים האינסופיים הבין-יבשתיים) אבל הניצוץ נעלם, ומיצו הבין שחלומות ומציאות לחוד. מיצו הפנים שהוא כנראה אינו מקורץ מן החומר המתאים. יש ביצים לרכיבה ספורטיבית על מכונות מהירות כשד על כבישי ארץ הקודש, ויש ביצי שור למסעות חובקי עולם. מיצו לא היה שור.

אופנועים >>
לצפיה ב-'לפני זמן קצר'
לפני זמן קצר
03/11/2006 | 17:35
85
2
אני מתעורר מאחת מתנומות המקלדת החטופות שלי. אני רק מקווה שלא יראו את סימני המקשים על הלחי שלי. לפתע תופסת את עיני הודעה מוזרה בפורום 8. "עכשיו אפשר להודיע..." מה אפשר להודיע? אני פותח את ההודעה, ולנגד עיני מתנוססת הכותרת. אחת מאושיות השוק הדו-גלגלי בישראל קיבלה את משרת חייה, משרת מפתח, משרה אצל יבואני KTM בישראל. לאט לאט שוקעת התובנה, ואני חש את שיערות גבי סומרות כאשר מתח חשמלי עובר בי... KTM? מה לי ול- KTM?

עוברים כמה ימים, באחד הפורומים מתפרסם אשכול ובו לינק לפורום בחו"ל, ובפורום ההוא יש אשכול של למעלה מ- 80 עמודים מלאי תיאורים ותמונות של מכונות מופלאות, מפלצות דו-שימושיות, מכונות עתירות נפח וכוח, והרוכבים עליהם – פניהם צרובות שמש וכולם בעלי שמות נורדיים... האסימון נפל!

אופנועים >>
לצפיה ב-'הווה'
הווה
03/11/2006 | 17:37
84
1
אני מגיע למשרדי היבואן כשאני רכוב על ה- BMW K1200R השחור/כסוף שלי. הבטיחו גשם, אני מגיע מצויד. בחוץ אני מבחין ב- KTM 990 Adventure עומד וממתין. כולו כתום עם חלקים שחורים, כמה שהוא כתום! המכונה עומדת גבוה על הכביש, המושב שלה נראה מאיים בגובהו. לרגע עוברים בי זרמים, אני לא יכול להמתין לעלות עליו.

אחחח כמה שהוא כתום!

לאחר החלפת פרטים חפוזה אני מגיע אל הכלי. המראה שלו, פרט לעובדה שהוא כתום, משדר כוחניות ואגרסיביות ללא פשרות. למי שמכיר את ההיסטוריה של ה- Adventure ואת כמות השבחים שהוא קטף ברחבי העולם מאז יצאה גרסת ה- 950 שלו לא נותר אלא להסכים לכך שחיצונית הוא נראה מדהים (אני חושב שכשחור הוא יראה עוד יותר טוב, אבל זה עניין של טעם אישי).

החזית של האופנוע גבוהה ומאיימת, מגן הרוח עומד כמעט בניצב לקרקע על גבי מסיכת חרטום עם פנסים בתצורת אחד על אחד. מיכלי הדלק הכפולים משמשים כמשטחי הגנה משני צידי המנוע, מגן גחון העשוי בחלקו ממתכת מלמטה. המזלג הקדמי, הזרוע האחורית והצמיגים עצמם נראים פשוטים ולא משפרים את המראה החיצוני, אבל צמד אגזוזים נאים מקשטים את האחוריים. בדיעבד מסתבר שעל המכונה הספציפית הזו הורכבו מגני חום נוספים, ואני חושב שאני מבין מדוע (רמז, קיץ, שטח, עיר, חם. לא טוב.)

אופנועים >>
לצפיה ב-'המשך...'
המשך...
03/11/2006 | 17:38
83
4
אני עולה על המכונה ומסובב את המפתח בסוויץ'. אורות חיווי נדלקים ומערכת המחשב מבצעת בדיקה, אפשר להניע. לוח השעונים הוא דיגיטלי עם מד סל"ד סטנדרטי, כשבצד שמאל יש חלון LCD המציג את המהירות בספרות שחורות ודי קריאות, יחד עם פרטים נוספים כמו טמפרטורה וקילומטראז'. במהלך הרכיבה מצאתי שהלוח כולו שימושי וקריא גם באור שמש ישיר, וגם במהלך רכיבה אגרסיבית.

מנוע ה- LC8 האמין והוותיק מפמפם כמו שרק טווין יודע לעשות, מעביר ויברציות עדינות אל הרוכב, לא חזקות מדי, אבל הן שם, והן חלק מהאופי של המכונה. עם תוספת של כ- 50 מ"ק מהדגם הקודם (ה- 950), המנוע בעל 990 סמ"קים ומערכת הצתה חדשה מפיק כ- 97 כוחות סוס ומומנט נדיב של כ- 7.8 קג"מ ב- 7,000 סל"ד. הטווח האדום (שחור במקרה שלנו) בו נכנס לפעולה מנתק ההצתה מאפשרים משחק נדיב עם ההילוכים ברכיבה עירונית ובינעירונית מהירה. למרות כל זאת, בשעת האצה מהירה הצלחתי להביא אותו לתחום הניתוק לא פעם, אבל אני מניח שרוכב שמורגל בו יוכל להימנע מכך בקלות. יש לזכור שלא מדובר באופנוע ספורט. על כך בהמשך.

למרות כל זאת האופנוע משייט בנוחות רבה במהירות (תיאורטית כמובן) של עד כ- 160 קמ"ש. מיגון הרוח סביר לגובהי (כ- 184 ס"מ) אבל אטמים משפרים את חוויית הרכיבה בצורה משמעותית. כשרוצים לדחוף קדימה המנוע מסוגל לספק את הסחורה והוא מגיע בריצות קצרות לאזור (התיאורטי) של ה- 200 קמ"ש. יש (שוב) לזכור שלא מדובר באופנוע ספורט.
אופנועים >>
לצפיה ב-'המשך...'
המשך...
03/11/2006 | 17:40
49
2
למרות שלא ערכתי מבחן משותף מול המתחרה העיקרי של ה- Adventure, הלא הוא ה- BMW R1200GS החדש, יהיו פה ושם נקודות בהן אציין הבדלים או נקודות דמיון בין שני הכלים. אחת מנקודות ההבדל היא הדרך שבה המנוע מתנהג והתחושה אותה הוא מעביר אל הרוכב. בניגוד לתחושת ה"פולסווגן חיפושית" של ה- GS (מצטער, כך אני מרגיש אותו, ולא, זה לא עלבון) ה- KTM 990 מעביר תחושה של טווין אמיתי. שתיהן מכונות מופלאות ללא ספק, אבל יש הרבה שמרגישים מנוכרים מהדרך שבה מנוע הבוקסר של ה- GS מעביר את הויברציות אל השלדה של האופנוע. ה- KTM עושה זאת בדרך המקובלת, וללא ספק מצוינת, בשילוב עם צליל המפלטים המרשים (בעיקר בזמן האצה).

במהלך שיוט סביר ניתן בקלות לפתוח מצערת ולברוח לתנועה ללא שום קושי. ההילוך השישי משמש לשיוט ויחסי ההעברה הם כאלה שהאופנוע מסוגל להגיע לכל טווח המהירות שלו גם בהילוך חמישי. אחד הפרמטרים החשובים עבורי היה היכולת של האופנוע להגיע מנקודה אל"ף לנקודה בי"ת דרך כבישים בינעירוניים מהירים במהירות וביעילות ללא קושי או תחושת חוסר נוחות. האופנוע בהחלט מספק את הסחורה בתחום הזה, אבל, ויש אבל, מיגון הרוח אינו מושלם, ושיוט מהיר יותר מ- 160 קמ"ש לאורך זמן עשוי להוות בעיה. תשאלו אותי למה אני צריך לשייט במהירות גבוהה מכך, והתשובה היא כמובן שאני עצמי לא זקוק לכך, אבל אם, תיאורטית, הייתי צריך (במדינה בה היה הדבר חוקי) אז כן, זהו אחד המדדים.

במהלך תנועה בינעירונית פקוקה האופנוע משתחל היטב והכידון הגבוה משמעותו שאתה נמצא מעל רוב מראות הרכבים ביניהם אתה עובר. מזוודות יקשו את התמרון אבל ללא מטען עודף הכלי עוזר לך לעבור את הפקק בבטחה יחסית. התאורה החזקה (רכבנו במהלך מרבית היום עם אורות גבוהים) מגבירה את הראות שלך מאחורי הרכבים אותם אתה עוקף.
אופנועים >>
לצפיה ב-'המשך...'
המשך...
03/11/2006 | 17:41
48
2
הרכיבה המהירה העלתה את אחת התכונות המדהימות של האופנוע, היא יכולת התמרון המדהימה שלו. הכידון הרחב (מתוצרת Renthal), זווית וגובה הישיבה על האופנוע, הרגליות הרחבות, כל אלה מאפשרים לרוכב כביש מיומן להוציא מן ה- 990 ביצועים שלא מביישים אופנועי ספורט כבדים. ההגעה למגבלת ההטיה של האופנוע (רגליות באספלט) היא קלה ממה שנדמה, כפי שגיליתי על אחד מכבישי הכרמל. דורון שרכב אחרי דיווח על רגעי חרדה מבחינתו כשראה אותי בשיאה של הטיה, אבל אני לא הרגשתי מאוים לרגע.

הכוח שהמנוע מפיק יחד עם מערכת הצתה (EFI) טובה לטעמי משרה על הרוכב תחושת נינוחות. כמו ה- GS המתחרה, גם כאן אתה מרגיש "בבית" מהר מאד. פתיחת מצערת מהירה ואתה מאיץ, ולא משנה באיזו מהירות ובאיזה הילוך היית. חוויה משכרת חושים!

הבלימה ברכיבה מהירה משקיעה את החרטום בצורה טיפה מוגזמת לדעתי. אין בכך להפחית את עצמת הבלימה, אבל תחושת השקיעה מפריעה לי מעט. אני מניח שאפשר להקשיח את הבולמים ולשפר מעט את התחושה. בלמי הברמבו (שני דיסקים מקדימה בקוטר 300 מ"מ, דיסק אחד מאחור בקוטר 240 מ"מ) עושים את העבודה היטב בהתחשב במשקל האופנוע והרוכב, אבל, ויש אבל, ה- ABS בברקס האחורי נכנס לטעמי מהר מדי לפעולה, וההרגשה היא כאילו הוא מוותר מהר מדי. בנוסף, לא פעם ולא פעמיים בשעת ריצה מהירה במהירות גבוהה כאשר נאלצתי לשלב ברקס קדמי ואחורי מצאתי את עצמי חש את הזנב כשהוא מוחה נמרצות. לא משהו בלתי נשלט, אבל זהו תחום שבו הייתי דורש שיפור. מערכת ההתראה של תקינות ה- ABS מהבהבת בלוח השעונים עם ההתנעה, וניתן לבטל אותה בלחיצה ארוכה. יש לציין כי מספר כלים (בחו"ל) הוחזרו ליצרן עקב תקלה בכפתור זה, אבל ככל הידוע לי התקלה נפתרה.

אופנועים >>
לצפיה ב-'המשך...'
המשך...
03/11/2006 | 17:43
47
2
ברעננה נפגשתי עם המדריך שלי להיום, הוא דורון, הרוכב על KTM 990 Adventure S. האופנוע עליו הוא רוכב גבוה יותר משלי, עם כידון מוגבה, ונטול ABS. בנוסף, דורון שינה את גודל גלגלי השיניים ולכן האופנוע שלו שילם על כך במהירות סופית נמוכה יותר. דורון הבטיח לי שייקח אותי לשטח שיהיה קל עבורי (בהיותי חסר ניסיון כמעט לחלוטין בשטח). אכן, כמובטח, לאחר רכיבת כביש מהנה לעבר אזור אלייקים הגענו לשביל המתפתל על מורדותיו המזרחיים של הר הכרמל.


אם בכביש האופנוע הרגיש טוב, הרי שבמהרה נוכחתי לגלות שבשטח הוא מרגיש בבית (וברור שכך, כיוון שמדובר באופנוע שאמור להיות כזה). אין רוכב כביש כמוני שירגיש טוב בשטח ללא ניסיון קודם, אבל עם ה- 990 הרשיתי לעצמי לפתוח מצערת, לזרוק זנב, להחליק גלגל אחורי, ואפילו לבלום מעט חזק יותר ממה שהייתי מרשה לעצמי בתנאים רגילים. רכיבה דומה בשטח עם GS הניבה נפילה קלה אחת ולא מעט רגעי חרדה. עם ה- KTM הרגשתי נוח, ואני רק מסוגל לדמיין לעצמי מה יכול לעשות איתו רוכב שטח מיומן (ואפילו אני אחרי מספר פעמים שכאלה). תארו לעצמכם, היה לי זמן אפילו להסתכל מסביב וליהנות מן הנוף...

בשטח ניתן לבטל את ה- ABS ע"י לחיצה של מספר שניות על כפתור גומי בעל 3 מחווני צבע שנמצא במקום נגיש באמצע לוח השעונים. אין ספק שהבלימה משתנה מקצה לקצה והיא כעת הרבה יותר אגרסיבית. בגלל חוסר הניסיון שלי בשטח לא בלמתי בצורה חזקה מאד, אבל כשהייתי צריך הוא לא שידר שום תחושות מצוקה ולא העביר את הלחץ הזה אל הרוכב.

המתלים הם כאמור בעלי יכולת כוונון מפוארת, אבל אני הותרתי אותם כפי שמצאתי, ונמסר לי ע"י עופר מנהל המוסך שהם נמצאים במצבם המקורי. גם כך הם משרתים את האופנוע בצורה מעולה (פרט לשקיעת החרטום במהלך בלימה עם קדמי) ומעבירים את תחושת הביטחון אל הרוכב. אתה מרגיש שבתוך העיר אין אף באמפ שמסוגל להפריע לך ואכן כך הוא הדבר. מדרכות, באמפים, מדרגות, הכל עביר, ומרווח הגחון הנדיב (כ- 260 מ"מ) מאפשר לך לעשות זאת בקפיצה מבלי לחשוש מן המכה שתקבל במעבר מעל המכשול.

אופנועים >>
לצפיה ב-'מחר'
מחר
03/11/2006 | 17:46
45
2
במאמר זה לא יהיה סיכום, כי כפי שאומר הפתגם הכורדי העתיק – "זה לא נגמר עד שהגבר השמן יגיד את דברו", ובמקרה הזה המבין יבין.


אין ספק שחוויית הרכיבה על ה- KTM 990 Adventure היתה אחת מחוויות הרכיבה המדהימות שעברו עלי בשנים האחרונות. מפה והלאה נותר לי אלא לאחל ליבואן הצלחה בשיווק מכונה מופלאה שכזו, והלוואי ונזכה לראות יותר ויותר כלים כאלה על כבישי ושבילי הארץ. המכונה עומדת בכבוד במטרות שהוצבו לה, ואין ספק שכמתחרה ישיר לבהמה הבווארית היא מספקת פייט לא קל, במיוחד כשמסתכלים גם על תג המחיר הסופי שעומד על כ- 140,000 ₪. המתחרים האחרים – ה- Triumph Tiger שלא נמכר בארץ, וה- Honda Varadero האנמי (בלשון המעטה) בשטח – לא מסוגלים כלל להתקרב לליגת הגדולים.

אופנועים >>
לצפיה ב-'הערת אזהרה, כרגיל'
הערת אזהרה, כרגיל
03/11/2006 | 17:49
7
3
כמו תמיד, הערה: אין בכל הכתוב לעיל שום אמת. אם תצטטו אותי אכחיש שאמרתי או כתבתי את הדברים. כל המספרים המתוארים בכתבה הם בסנטימטרים לשנה. אין בכתוב מן ההפללה העצמית, ואין לראות בדברים כל המלצה או עידוד לביצוע מעשים בלתי-חוקיים מכל סוג שהוא. אין מיצו מעודד לאלימות מכל סוג שהוא, ובטח שלא לאלימות נגד בעלי חיים ונשים. לבישת פרוות כמו כרצח. כל הדמויות המופיעות לעלן הן פיקטיביות ומצוצות מן האצבע, וכל קשר בינן לבין דמויות חיות הוא מקרי בהחלט. שמות האנשים בכתבה שובשו על מנת להגן על פרטיותם. שמות חלק מהמקומות עוותו כדי לשמור על סודיותם. יש לקרוא בחדר מואר היטב, בהופעת כאבים או מיחושים יש להפסיק את הקריאה ולהתייעץ עם מומחה. צמחוניים שאוכלים דגים הם נמושות וחסרי עמוד שדרה, וככאלה יש להוציאם להורג בתלייה בכיכר העיר. כל הפעלולים שראיתם בסרט זה בוצעו בידי אנשי מקצוע מיומנים. אנא ילדים, אל תנסו זאת בעצמכם. ווילי הוא פעולה מנוגדת לחוק, ולכן איננה מומלצת כלל ואסורה. סוס הוא סוג של חיה מוגנת. אין האחריות מקיפה כל נזק כתוצאה מכוח עליון, רעשי אדמה, גלי צונאמי, נפילת מטאוריטים ו/או סוללות. במקרה של הופעת פריחה אדומה ו/או נקודות שחורות בשדה הראיה אין לעודד הקאה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תענוגעשית לי את הערב, מתי הסרט?'
תענוגעשית לי את הערב, מתי הסרט?
03/11/2006 | 18:24
3
3
לצפיה ב-'אתה חסום, אני לא שומע'
אתה חסום, אני לא שומע
03/11/2006 | 18:26
2
2
לצפיה ב-'תודה רבה!'
תודה רבה!
03/11/2006 | 21:37
1
2
עזרת לי למצוא אופנוע שיכנס לנעליו של הXT ללא בעיה.

אלדד
אופנועים >>
לצפיה ב-'אלדד עם הXT הכחול מרחובות? חזור אלי'
אלדד עם הXT הכחול מרחובות? חזור אלי
04/11/2006 | 19:24
2
לגבי השבת הקרובה - תבוא לטיול השבילים של המועדון.
ממתין לטלפון - זיו: 050-6275731
אופנועים >>
לצפיה ב-'רק מ'ס תיקונים קלים'
רק מ'ס תיקונים קלים
03/11/2006 | 22:17
2
3
1. כשמיצו כותב מערכת הצתה חדשה הוא מתכוון כמובן למערכת הזרקת דלק חדשהEFI  (ה 950 הוזן ע"י קרבורטורים) ודווקא היא רגישה מידי לטעמי ודורשת תקופת הסתגלות,במיוחד בשטח.
2.מהלך המתלים אמנם נדיב מאוד, מספיק וללא תחרות בסוג האופנועים האלה אך הנתון הנכון הוא 215מ"מ קדימה ואחורה באדוונצ'ר ה"רגיל" ו245מ"מ בדגם ה S (שלי).בהתאם גם מרווח הגחון 260 ברגיל ו295 ב S וכמובן גם בגובה המושב(לא זוכר בדיוק אבל משהוא סביב 910-920 בדגם ה S ופחות 30 מ"מ ברגיל).
חוץ מזה,באמת תענוג של אופנוע ותענוג לקרוא מיצו
דורון.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תודה דורון,'
תודה דורון,
03/11/2006 | 23:06
1
3
ושוב תודה על החניכה!
אופנועים >>
לצפיה ב-'תודה לך תודה לו, נו מה יהיה'
תודה לך תודה לו, נו מה יהיה
05/11/2006 | 11:49
1
קחו חדר המלון, בשביל זה היה הטלפון הדחוף, איפה המסעדה הזאת, נו זאת שאמרתם, נו זאת ששם.
תענוג לקרוא, אפילו יותר מ JACKR1
אופנועים >>
לצפיה ב-'כף לקרוא אולם הערה קטנה אחת'
כף לקרוא אולם הערה קטנה אחת
03/11/2006 | 23:40
2
3
במקום שטח קרא " שביל ".
לא נראה לי שדורון לקח אותך ל "שטח".
תקן אותי אם טעיתי.
אבל גם שבילים הם מקום נפלא למי שרוצה בטבע נטו ללא מכוניות ואוכפי חוק למיניהם.
אופנועים >>
לצפיה ב-'זה לא אופנוע לשטח שאתה מתכוון,וגם'
זה לא אופנוע לשטח שאתה מתכוון,וגם
03/11/2006 | 23:51
3
שלך לא.הראלי שאופנועים אלה מתוכננים לעמוד בו ,הוא רכיבת שבילים מהירה. (בחלקה דיונות)
אופנועים >>
לצפיה ב-'הערתך מתקבלת בברכה'
הערתך מתקבלת בברכה
04/11/2006 | 00:22
2
אבל מבחינתי כל מה שאין עליו אספלט הוא "שטח". השלולית בכניסה לחניה שלי היא שטח. השיערות בבית השחי של... נו לא משנה, הפואנטה הובנה.

לעניינינו, הקטומ מספק את הסחורה, קרא לזה איך שאתה רוצה. ואני משוכנע שאתה, כשבילאי מנוסה, יודע להעריך את זה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כיף לקרוא,אבל...'
כיף לקרוא,אבל...
04/11/2006 | 09:03
29
3

בתור מי שחנך אותך בשטח על ה- R1200GS - אני מוחה בתוקף

נכון שה- GS יותר יקר מהכתום במספר עשרות אלפי ש"חים.

נכון שה- GS מכר רק כמה עשרות (רק בדגם ה- 1200 שלו בשנתיים האחרונות) בעוד הכתום כבר הספיק למכור שניים: אחד בדגם הקודם ועוד אחד בדגם הנוכחי (מז"ט דורון ) - וזה עושה אותו אופנוע חשוב ביותר לקהל הישראלי

נכון שעל ה- GS נפלת, אבל זה היה בקטע טכני בכלל לא פשוט: ירידה תלולה (כ- 30-40 מעלות) בסיבוב מעט חולי (ועזרתי לך להרים את האופנוע).

נכון שכרובי מונה למנהל מותג הכתום, דבר המעצים עוד יותר את חשיבות הכתימות, המותג, האופנוע ובכלל...

אבל כל אלה אינן סיבה לאפליה קשה כל כך כפי שה- GS סובל  - למה לא פורסם מבחן מיצו ל- GS?

הכל באהבה כמובן

אופנועים >>
לצפיה ב-'בקיצור... ובמילים אחרות...'
בקיצור... ובמילים אחרות...
04/11/2006 | 09:07
3

מיצו - שלח אלי כמה תמונות מהמבחן ההוא...

אופנועים >>
לצפיה ב-'גם את המאזדה 3 קנו עשרות'
גם את המאזדה 3 קנו עשרות
04/11/2006 | 09:17
23
3
(ואף מאות) זה מוכיח שהיא טובה?

ה-990 שמיצו בחן הינו חדש יחסית בישראל. לא ה-990 ולא ה-950 שהגיע בשנה שעברה זכו לפעילות כשלהי שתציג אותו לקהל הרלוונטי. האם זה אומר משהו לגבי טיבו? אי אפשר לקשר בין המכירות המצומצמות של האדוונצ'ר בישראל (אגב, נמכרו 4, ולא כפי שרשמת), לבין טיב האופנוע.


גם הדיוורז'ן 600, בנדיט 600, YZF600 והפייזר 600 הקודם לא הצליחו בישראל (מובילי מכירות באירופה) - האם זה אומר משהו לגבי טיבם?

האדוונצ'ר באירופה זוכה להצלחה גדולה במיוחד, ונחשב למתחרה שווה ל-GS של ב.מ.וו... במובנים רבים הוא אף מתעלה עליו, ע"פ מבחנים השוואתיים.  יש לזכור שמדובר על 2 יצרניות האופנועים הגדולות באירופה - כל אחת מהן מייצרת מעל 100 אלף אופנועים בשנה. לא מדובר באיזו חברה קטנה ואקזוטית שמתחרה בב.מ.וו הגדולה, אלא בחברה שבקצב הנוכחי תעבור את הבוואריים תוך 3 שנים מבחינת קצב הייצור (ב-15 השנים האחרונות גדלו מכירות אופנועי KTM ב-20 אחוזים בממוצע מדי שנה). בארה"ב למשל, הייתה KTM החברה האירופאית הנמכרת ביותר... וזאת כשלגרמנים יש היצע דגמי כביש גדול בהרבה משל האוסטרים.

ההבדל הוא בארץ - קמור עשו עבודה מעולה בקידום האופנוע (מועדון, קהילה, טיולים וכו') לעומת חוסר פעילות של היבואן השני בתחום KTM בכלל והאדוונצ'ר 990 בפרט. אני מתכוון לשנות את האמור לעיל בכל הקשור לKTM..



אופנועים >>
לצפיה ב-'לגבי ארה"ב - הנתונים הם לגבי 2005'
לגבי ארה"ב - הנתונים הם לגבי 2005
04/11/2006 | 09:18
1
לצפיה ב-'אגב ובלי קשר,'
אגב ובלי קשר,
04/11/2006 | 09:25
14
2
אמנם נכון שקנו את המאזדה 3 עוד בתרום השקה מאות אנשים (אולי אפילו אלפי) וכל זאת מבלי לנסוע בכלל ברכב,
אבל כן, הם צדקו, הרכב מעולה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'בדיעבד - נכון. אבל זה עדיין לא'
בדיעבד - נכון. אבל זה עדיין לא
04/11/2006 | 09:27
1
1
"עובדה" שממנה ניתן להסיק לגבי טיב הרכב.



(לך שאל בפורום קטנועים לגבי הקשר בין נתוני המכירות של ה-X9 לבין טיב הכלי )
אופנועים >>
לצפיה ב-' לצערי / מזלי לא מכיר את עולם'
לצערי / מזלי לא מכיר את עולם
04/11/2006 | 09:48
2
הקטנועים.

אופנועים >>
לצפיה ב-'מעולה מעולה ...'
מעולה מעולה ...
04/11/2006 | 09:46
11
1

אבל מה עם המזגן?


אופנועים >>
לצפיה ב-'אין לי שמץ על מה אתה מדבר. '
אין לי שמץ על מה אתה מדבר.
04/11/2006 | 09:49
לצפיה ב-'גם המזגן מעולה (עד לאילת וחזרה)'
גם המזגן מעולה (עד לאילת וחזרה)
04/11/2006 | 09:50
9
לצפיה ב-' (מנסיון של 170 ק"מ יום יום)'
(מנסיון של 170 ק"מ יום יום)
04/11/2006 | 10:18
8
3
לצפיה ב-'חוץ מהמזגן- הכל דרעק'
חוץ מהמזגן- הכל דרעק
04/11/2006 | 16:24
7
צפוף ליושבים מאחור. תנוחת הישיבה בכסא הנהג מהגרועים שהכרתי. הגיר פסיכי שמנוע ה-1.6 לא מסתדר איתו. שדה הראייה הצידי מתחת לכל בקורת ומתלים שמכוילים לכבישי יפן ולא למהמורות ארצנו.

אבל מה אני מבין, חמישים אלף איש לא טועים
אופנועים >>
לצפיה ב-''
04/11/2006 | 20:48
לצפיה ב-'כמו שציינת.'
כמו שציינת.
05/11/2006 | 11:18
4
"מה אתה מבין".

תנוחת ישיבה - דורשת כיוון מדוייק, יש אופציות כיוון מרובות וכולל כיוון הגה לגובה ולעומק. (מודה לוקח זמן לכוון),
מאחורה לא מעניין אותי מה הולך - לכלב יש מספיק מקום.
גיר מעולה - ובעיקר במצב טיפטרוניק.
מתלים מעולים - בעיקר למי שרוצה מעט יותר מרכב משפחתי ממוצע.

אופנועים >>
לצפיה ב-'אז זהו - שמבחינת מקום הוא פחות'
אז זהו - שמבחינת מקום הוא פחות
05/11/2006 | 11:48
3
מרכב משפחתי ממוצע.
נסה לשים כסא תינוק ,עגלה וקניות במאזדה 3.
חזור על הניסוי עם הפוקוס.
גם הכלב שלך יודה לך.

אופנועים >>
לצפיה ב-'כמו שאמרתי - מקום לא מעניין אותי'
כמו שאמרתי - מקום לא מעניין אותי
05/11/2006 | 14:29
2
והכלב שלי לא סובל (אמנם הוא גדול מאוד),
הקניות שלי נזרקות גם מאחורה וגם בתא מטען.
וכל מה שאמרתי עושה את המאזדה 3 לרכב טוב, שלא כמו הפוקוס האומללה שלא יכול לעבור 40K בלי לגמור איזה חלק ראשי שמשבית את הרכב.

(שלא נדבר על 100K עגולים)

מנסיון רב מאוד :) (ולא נקודתי)

אופנועים >>
לצפיה ב-'B S תגיע למאה אלף'
B S תגיע למאה אלף
05/11/2006 | 20:51
1
ונראה אם הגיר ישרוד לאחר כל הגרירות של העגלה הכתומה שלך..
שלושה פוקוסים, כל אחת גמרה אצלי 160 אלף בלי ציוץ אחד, לפני שחזרה לאלבר. חוץ מרפידות קדמיות כל 10K, רק לשים דלק ולנסוע
נוחות ואחיזת כביש- מבין היותר טובות שהיו לי (והאמן לי, היו גם היו לי)












ו-GTV זה חרא של אוטו
אופנועים >>
לצפיה ב-'בולשיט? חושב? אולי אתה מיוחד?'
בולשיט? חושב? אולי אתה מיוחד?
07/11/2006 | 10:41
בחברה שלנו יש כ600 מכוניות...
מתוכם חצי לפחות פוקוסים, ברמת תקלות, אין בכלל מה להשוות את הכרכרה הזאת ל3, אני אישית עשיתי סקר בין החברים שיש להם כזאת פה, מצטער להגיד לך, 100K זה נתון דמיוני לפוקוס בכולם יש תקלה אחת או יותר שנחשבת "רצינית".

ואם אתה משווה אחיזת כביש בין פוקוס עם המתלים הרופסים שלה ל3, אתה לא נוהג נכון. (ובקשר ל"מבין היותר טובות שהיו לי " אני לא ישאל מה היה לך...אם הפוקוס נחשבת לך מבין הטובות"...)

אגב לעגלה שלי אין בעיה לסחוב את העגלה השנייה שלי, והיא עושה את זה הרבה עם יותר מאופנוע אחד.

ואין לי בעיה עם השורה האחרונה שלך,שיהיה לי מספיק כסף לאחת תדע את דעתי בנושא.

אופנועים >>
לצפיה ב-'לגבי מנוע 1600'
לגבי מנוע 1600
05/11/2006 | 17:02
הוא באמת לא מוציא ביצועים של אופנוע, ניסיתי.
אחרי סיבוב בפז'ו 307 הבנתי כמה המתלים של המזדה מוצלחים, נשבר לי הגב מהפז'ו!
מראת האמצע חוסמת הרבה משדה הראיה, אבל ככה זה ברוב המכוניות, אז זה לא באג זה פיצ'ר כנראה.
חרא בגז' והיא קטנה יחסית למתחרות, אבל בליסינג היא הייתה יקרה מהאקסנט ב 200 ש"ח לחודש, ויחסית לאקסנט....
אופנועים >>
לצפיה ב-' לכרובי'
לכרובי
04/11/2006 | 09:49
2
אולי תארגן גם איזו הנחה לחברי הפורום?.... מת לסופרמוטו  קטומ....
אופנועים >>
לצפיה ב-' לכRובי ו למיצו'
לכRובי ו למיצו
04/11/2006 | 12:45
לצפיה ב-'כן, דווקא מוכיח'
כן, דווקא מוכיח
04/11/2006 | 18:33
4
נכון שהמזדה 3 הפכה לרכב המוני בעקבות הצפת הכבישים בציי ליסינג אבל העובדה שחברות רבות כל כך בחרו במזדה 3 מוכיחה שכל הנראה מדובר ברכב אמין ששומר היטב על ערכו ונותן את התמורה הטובה ביותר לכסף.

בקשר לשני האופנועים האלה. העובדה שה-KTM זול בהרבה לפי דעתי מכריעה את הכף לטובתו. במיוחד במדינה כמו שלנו עם מיסוי גבוה כל כך, חלפים וטיפולים יקרים ובקרוב - מחירי ביטוח בשמיים אני חושב שאי אפשר להתעלם מהפרש מחירים משמעותי כזה.

אופנועים >>
לצפיה ב-'אכן, הוכחות למהדרין!'
אכן, הוכחות למהדרין!
04/11/2006 | 19:45
3
כל החברות שרצו וקנו כמויות של ה3 עשו זאת לאחר שבדקו את אמינותו (בתנאים קשים ולאורך זמן. אין חברת הייטק בארץ שלא מחזיקה לפחות שתי מעבדות ניסוי, במדבר גובי ובאנטרקטיקה, שבהן בוחנים לאורך שנים מאות מכוניות מכל דגם, למען האמינות הסטטיסטית) ולאחר מחקר ממושך על התנהגותו בשוק היד שניה בארצנו, בעבר בהווה ובעתיד (בנוגע לעתיד היה להם קושי מסוים, אבל היי, זה הייטק, בשביל זה הם כאלה מתוחכמים ויצירתיים. את מה שהיה בעבר יכולים למצוא גם בחברה לייצור סוליות נעליים). רק אחרי תום המחקרים הללו, נקנו המאזדות.

למה כולם קונים בכל זאת? בגלל שכולם קונים. ככה פשוט. וכמפרקים את ה"כולם" הזה לאנשים בודדים, שקונים מכוניות ושואלים כל אחד מהם למה הוא קונה, התשובה של כולם זהה. במילים אחרות, אם כולם יחד וצפוף, זה לא משנה מי הפריח, כולם סובלים מהריח.
אופנועים >>
לצפיה ב-'במילים אחרות חוק העדר'
במילים אחרות חוק העדר
04/11/2006 | 20:45
2
דווקא על הנייר הייתי מצפה שאופנוענים ימלאו פחות אחרי חוק העדר.
מעבר לזה החברות הגדולות קנו כמויות מה-3 כי זה הוצא להן במחיר אטרקטיבי שכלל את הטיפולים התקופתיים, וזה כמובן שונה ממה שמקבל הצרכן הפשוט.
וככה מילאו את כבישי הארץ בדגם הזה, וייצרו את אפקט העדר. (מדיניות שיווק חכמה)
נו, אם לכולם יש, אז כנראה כדאי כי זה טוב.

אופנועים >>
לצפיה ב-'אף חברה לא קנתה כלום,'
אף חברה לא קנתה כלום,
04/11/2006 | 20:53
1
ואלו שקנו לרוב קונים יונדאי וכו'.

את המאזדה לוקחים כולם דרך חברות ליסינג, תמורת 2500 ש"ח תקבל כמעט מה שתרצה מקבוצה 2. אם כבר, אלו העובדים שבחרו לקחת מאזדה 3 ולא קורולה, למשל. אני מרוצה מהמאזדה, אם כי זה בעיקר נובע מההתנהגות המצויינת שלה (מנוע סביר אין לאף מכונית בקטיגוריה, אז לפחות שתתנהג בסדר). המזגן חרא, גם ב2006 אצלי. ברקסים טובים, הגה טוב, שלדה טובה, עכשיו רק צריך לשמור מומנטום בין פניות...
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא ככה סיפר מנכ"ל השיווק של מזדה'
לא ככה סיפר מנכ"ל השיווק של מזדה
05/11/2006 | 17:26
בראיון איתו לפני מעל שנתיים שלש,  כשהמזדה 3 רק הגיעה לארץ הוא פירט את מדיניות השיווק, המאד חכמה.
הנה, אתה הדוגמה לזה כי באמת אחרי כמה שנים הרוב לא זוכרים את תהליכי ההצפה של המכונית בכל חברות הליסינג, אבל החברות האלה קונות לא רק את הרכב אלא סל שירותים של טיפולים, ציוד בלאי ועוד.
כאמור באותו הראיון סופר כי המחיר להפצה זו שונה מהמחיר לצרכן הפרטי בתכלית השינוי.
מאד ייתכן שכיום היות שהמכונית יושבת טוב בשוק, המחיר גם לחברות הגדולות מעט פחות אטראקטיבי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'בימר, אין על מה למחות בכלל'
בימר, אין על מה למחות בכלל
04/11/2006 | 11:43
2
2
הרכיבה איתך היתה חוויה מרתקת בשבילי, וכבודו של ב- GS במקומו מונח. אני לא חושב שהכתבה שלי הוציאה את ה- GS לא טוב, כלל וכלל לא. הנפילה שלי לא היתה בגלל האופנוע אלא בגלל הרוכב (גם כן רוכב דמיקולו, מה אני מבין בשטח? אהה, סליחה, שביל?)


הסיבה שבגללה לא פורסם מבחן מיצו ל- GS היתה טכנית. רצה הגורל ונסיבות אישיות העיבו על יכולתי להפיק דברים ראויים ממוחי הקודח באותה תקופה (זכור שהמבחן על ה- K1200R גם הוא בא אחרי תקופת שקט של קרוב לשנה, ומאז ועד היום גורנישט).


מה שכן, אני ארים בוודאי את הכפפה. זרוק מילה לזאב, בוא נפיק משהו.
אופנועים >>
לצפיה ב-'למיצו ול ... כרובי...'
למיצו ול ... כרובי...
05/11/2006 | 10:34
1
2

למיצו - בסה"כ רציתי לקבל תמונות מהרכיבה המשותפת הכיפית של אותו יום בבוקר - אנא שלח אלי לדואל.

לכרובי - אני לא עובד בקמור ואין לי כל בעיה על KTM, ההפך - תחרות טובה מצד KTM תשפר את המצב של כל הרוכבים.

ואם תגיע להיקף שוק סביר באדוונצ'ר הגדול, ולכמות כלים מינימלית שתהיה משמעות ל"מחיר שוק", וכשתהיה הספקת חלפים שוטפת ומלאה אצל היבואן, קרא לי לרכיבת מבחן - אולי יהיה אז שמי - "קטימי" או "כתומי" או "קטומי" - אני לא פוסל זאת על הסף

ובינתיים אל תשכח - יש התחייבות של מועדון ה- GS לארח את דורון כל עוד הוא בודד... לגבי ההמשך - צריך לחשוב

יאללה - תתחיל לעבוד.

אופנועים >>
לצפיה ב-'אכן,מארחים אותי יפה מאוד'
אכן,מארחים אותי יפה מאוד
05/11/2006 | 11:56
1
במועדון BMW-GS-IL ,יופי של מועדון,יופי של אנשים ויופי של טיולים.פשוט כייף
אופנועים >>
לצפיה ב-'3040 מעלות? בשילוב עם סיבוב חולי?'
3040 מעלות? בשילוב עם סיבוב חולי?
05/11/2006 | 18:02
לא פלא שהוא נפל עם ה-GS, גם עם אופנועים קלים יותר זו בעיה. שורה תחתונה - בדוק את מד הזווית שלך...
אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 08:22
3
4
לצפיה ב-' כל מילה בסלע.'
כל מילה בסלע.
05/11/2006 | 12:05
2
1
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 17:21
1
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 18:23
לצפיה ב-'כל הכבוד על הכתיבה'
כל הכבוד על הכתיבה
03/11/2006 | 23:41
31
2
כמו תמיד כייף לקרא, שיעשע אותי מאוד הקטע הבידיוני ("...מנוע ה- LC8 האמין והוותיק ...").
אופנועים >>
לצפיה ב-'אותי דווקא שיעשע המחיר.אבל תענוג'
אותי דווקא שיעשע המחיר.אבל תענוג
03/11/2006 | 23:47
2
1
לצפיה ב-'הכל יחסי בחיים,לא ידעת?'
הכל יחסי בחיים,לא ידעת?
04/11/2006 | 00:29
1
1
יחסיתלמתחרה היחיד שלו בארץ הBMW R1200 GS/GSA הוא לא כ"כ יקר.הוא זול מהם ב30-40K (בשאר העולם ההבדל בינהם במחיר זניח, כך שבארץ הוא כנראה נובע מהתימחור של היבואנים) ולדעתי ולדעת עוד מ'ס מגזינים שבחנו אותו בעולם הוא גם טוב מה ב.מ.וו ברוב האספקטים להם האופנועים האלה מיועדים.
אבל תשתעשע,זה תמיד טוב
אופנועים >>
לצפיה ב-'זה נכון מה שכתבת,וזה אומר'
זה נכון מה שכתבת,וזה אומר
04/11/2006 | 07:41
1
שהאופנוע הזה ישפר משמעותית את מצבם של הרוכשים הפוטנציאליים של ה-BMW המתחרה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כן, כבר הבנתי שיצאה שם'
כן, כבר הבנתי שיצאה שם
04/11/2006 | 00:23
1
אי הבנה קלה. אבל אם זה הכל אז אני מניח שזה בסדר.

(לזכור לקרוא שוב את ההיסטוריה של האופנוע לפני שאני לוחץ על SEND)
אופנועים >>
לצפיה ב-'"שעשע אותך מאוד"?'
"שעשע אותך מאוד"?
04/11/2006 | 08:06
26
2
אז הבחור טעה, וכתב שהוא וותיק, כשבעצם המנוע הוצג רק לפני 3 שנים... זה "בדיוני" ומשעשע מאוד?
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא רק זה משעשע'
לא רק זה משעשע
04/11/2006 | 18:25
25
1
הכתיבה של מיצו משעשעת באופן כללי, תענוג לקרא.
בהתחשב בעובדה שאופנוע ההדגמה הקודם של היבואן חזר כמעט מכל מבחן על גרר, גם נושא האמינות נאמר בהומור אני מניח.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תמשיך להניח הנחות שגויות... '
תמשיך להניח הנחות שגויות...
04/11/2006 | 19:16
24
5
לצפיה ב-'תבוא כשיהיה לך אחד עם 1/4 מיליון'
תבוא כשיהיה לך אחד עם 1/4 מיליון
04/11/2006 | 19:25
23
1
ק"מ ובלי תקלות.
Kניתי Tקנתי Mכרתי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'עוד אחד שבחיים לא היה בעלים'
עוד אחד שבחיים לא היה בעלים
04/11/2006 | 20:26
13
1
של קטום

אופנועים >>
לצפיה ב-'עוד אחד שבחיים לא יהיו לו...'
עוד אחד שבחיים לא יהיו לו...
04/11/2006 | 20:42
1
בנים זכרים.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
04/11/2006 | 20:43
לצפיה ב-' ובטח גם יש לו מזדה'
ובטח גם יש לו מזדה
04/11/2006 | 21:03
9
1
לצפיה ב-'אכן יש לי מזדה'
אכן יש לי מזדה
05/11/2006 | 00:32
8
1
אבל יש לי גם אופנוע, שעשה יותר ק"מ מכל KTM, כולם ביחד איתי, עד היום היה שלוש פעמים על גרר, בגלל פנצ'רים. תמצא KTM שעושה 50K לשנה בכביש ובשטח כל שנה בלי לאכזב, הבאוורי יכול, והוכיח את זה, אבל האופנוע שלי עולה בערך כמו הירידת ערך של שני האחרים ועדיין אין לו בכלל מה להתבייש בהשואת ביצועים מולם.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כמו שחשבתי'
כמו שחשבתי
05/11/2006 | 00:42
5
1
אין לך מושג על מה אתה מדבר.

אופנועים >>
לצפיה ב-'נמק/הסבר/פרט'
נמק/הסבר/פרט
05/11/2006 | 08:52
2
2
נראה לי שShredingerscat רוכב על סופר טנרה, דו"ש גדול וכבד.

האם ביצועיו עלובים ליד הBMW וה ADVENTURE?

אתה מכיר אישית אופנוע KTM ADVENTURE שעבר רבע מיליון ק"מ?
אופנועים >>
לצפיה ב-'אני אנמק אפרט ואסביר'
אני אנמק אפרט ואסביר
05/11/2006 | 10:35
1
2
אז הוא רוכב על טנרה שעבר 250K ללא תקלות מיוחדות,כל הכבוד.אני אישית פגשתי ודיברתי עם יותר מבעלים אחד של טנרה שעשו אוברול למנוע הרבה לפני הק"מ הזה,אז יכול להיות שהוא יד 1 וטיפל באופבוע באדיקות אבל זה ממש לא מייצג את רוב המנועים האלה בארץ.ועם כל הכבוד לטנרה, לא, הוא לא מתקרב לביצועים של האדוונצ'ר ,בטוח שלא בשטח,בכביש,נו נניח.
לגבי הב.מ.וו ,היה לי  3 שנים 1100GS ,אכן המנוע אמין מאוד וה 140Kק"מ שהיו לו כשמכרתי אותו לא ריגשו אותו בכלל, אבל לגבי שאר המכלולים ,מתקלקלים כמו בכל אופנוע אחר רק שלתקן אותם עולה הרבה יותר.יש הילה אדירה סביב האופנוע הזה ובה לדעתי משתמשים כדי לתמחר אותו כ"כ גבוה,האמת,ממש לא שווה את המחיר המופרז.
לגבי ה LC8 אמנם לא מנוע ותיק ולכן קצת קשה לספר על אנשים שעברו איתו 250K( למרות שכל הארופאים והאמריקאים עם זמן לטיולים סובבי עולם כבר הגיעו לק"מ מכובד ללא תקלות רציניות במנועים,ולא קראתי על אף אחד שדיווח על פתיחת מנוע או אוברול בינתיים) אז תנו לו צ'אנס.עקב כך שבארץ אני מ"שפני הנסיון " הראשונים אני מבטיח לדווח בעתיד הרחוק(למרות שקצב צבירת הק"מ העכשוי שלי די נמוך).
ולמי שבאמת מענינות אותו כל המפלצות האלה ודוש"ים בכלל שיסתכל כאן .
אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 15:36
לצפיה ב-'על ה950 רכבתי'
על ה950 רכבתי
05/11/2006 | 16:45
1
3
לא ממש התלהבתי, הוא יותר חזק מה 750, אבל לא יותר חזק מה טנרה 850 (נכון שזה שיפור, אבל כולל שיפורים ה S10 עדיין זול בהרבה הרבה מה KTM)  ועם כמה שידרוגים לא מטורפים  ובהחלט לא מזיקים לאמינות מסוגל להרבה מאוד, עובדה שKTM היו צריכים להשקיע הרבה מאוד מאמצים פוליטיים כדי להיפתר ממנו לפני שהם יכלו לגעת בפודיום בדאקר. (לא משנה שכל הפוליטיקה חזרה להם כמו בומרנג ועכשיו גם ה 8 בחוץ) טנרה 850 עם אגזוז תיקני מוצי 84 סוסים בגלגל על הדינו, נכון שהצמיג האחורי הוא רק 140, אבל זה ממש לא מה שעושה את ההבדל.
בשורה התחתונה, יש לי הרגשה שהאופנוע שלי עוד יבעט חזק הרבה אחרי שכל הכתומים האלה יהיו במיחזור.
הוא לא כולו רע, תגובת המצערת של ה 950 הייתה הטובה ביותר שנתקלתי בה, הבולמים היו קשים מדי ליום יום (זה לא שאני רגיל לרכיכות של הסופר טנרה, אצלי הבולמים כבר משודרגים מזמן) הידיים זימזמו לי אחרי כמה שעות, הגובה סבבה, בשורה התחתונה, אחרי סיבוב על סופר משודרג תדבר לגמרי אחרת, ביחוד שכל השידרוגים יחד יעלו פחות מהביטוח מקיף וירידת הערך לשנה של אופנוע שעולה 140K.
אופנועים >>
לצפיה ב-' אשריך,יש מצב לתמונה של האופנוע'
אשריך,יש מצב לתמונה של האופנוע
05/11/2006 | 20:50
1
לצפיה ב-'אתה יודע, אני קורא את מה שאתה אומר'
אתה יודע, אני קורא את מה שאתה אומר
05/11/2006 | 05:49
1
2
וזה נשמע לי, אוי אוי אוי, אף פעם לא היה לי אופנוע אמיתי.

תנסה ק.ט.מ, אתה לא תבין למה לא ניסית קודם.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ניסיתי'
ניסיתי
05/11/2006 | 17:13
1
אם זה אופנוע אמיתי, פדיחה להיות אופנוע.
סתם, אופנוע בהחלט מוצלח, במחיר יותר שפוי עם רקורד אמינות יותר מוכח אולי הייתי שוקל יותר ברצינות את ה950 (פוי הזרקה)
אבל השילוב של אופנוע שעוד צריך הרבה עבודה של שיפורים כדי שיהיה באמת טוב, עם מחיר אסטרונומי ואמינות מפוקפקת, נו, אני מעדיף להשאר עם מה שיש, כל מה שהיה חסר לי כבר הוספתי, תפרתי אותו בדיוק לצרכים שלי, איך בדיוק אופנוע פס יצור יכול להתקרב לזה? בייחוד שבשש השנים האחרונות הייתה לי ירידת ערך של 1000 ש"ח, והאוסטרי הולך לעלות לי משהו כמו הערך של האופנוע שלי כולו בשנה הראשונה והשניה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'למזלי'
למזלי
04/11/2006 | 22:20
1
אחרי הרבה חרה שאכלתי בגלל חבר שהאמין שהכל עלילה וה 400 האוסטרי באמת אמין כמו היפנים, והוא בן שנה מה כבר יכול לקראת? והתשובה היא הכל.
אבל עזוב אותי היום מהוויכוח הזה, שכל אחד ירכב על מה שמתאים לו, אני יודע שלכל אחד יש הגדרה שונה לאמינות, ושלא לכולם זה קריטריון חשוב, וליפנים אין נשמה וכו'.
אופנועים >>
לצפיה ב-'Kנס לTוסיק הMתוק שלי'
Kנס לTוסיק הMתוק שלי
04/11/2006 | 21:57
1
לצפיה ב-'Kולכם Tמותו Mקנאה.......'
Kולכם Tמותו Mקנאה.......
04/11/2006 | 22:21
2
לצפיה ב-'Kניתי Tיל Mעופף'
Kניתי Tיל Mעופף
04/11/2006 | 22:49
5
1
לצפיה ב-'Kמצן, Tעשה Mחיר...'
Kמצן, Tעשה Mחיר...
04/11/2006 | 23:13
4
1
ד"ש ממרדכי

אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 00:44
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 06:43
לצפיה ב-''
05/11/2006 | 12:27
לצפיה ב-'Kפצתי Tחנתי Mכרתי'
Kפצתי Tחנתי Mכרתי
05/11/2006 | 05:50
לצפיה ב-'הLC8 אולי אמין'
הLC8 אולי אמין
05/11/2006 | 09:50
3
אבל ותיק הוא ממש לא.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה שהירקות האלה עושים לאנשים'
מה שהירקות האלה עושים לאנשים
03/11/2006 | 18:02
קרבוסילן וזה עובר.....







אבל עושה (הרבה) חשק.....
אופנועים >>
לצפיה ב-' ג'יזוס פאקינג קרייסט '
ג'יזוס פאקינג קרייסט
03/11/2006 | 18:51
החזרת אותי לימים בהם בהיתי מרייר מול יורוספורט כל ערב ב 23:30 ...
הגירסה הישראלית הכי קרובה למפלצות ההוליוודיות האלו היתה DR600 דז'בל.
עמדתי ליד כתום כזה לא מזמן ... יותר נכון נהניתי מהצל של הענק הזה. כמה כתום ככה גבוה.

בגללך הפוסטרים חוזרים לקירות
אופנועים >>
לצפיה ב-'והופה זה במאמרים.'
והופה זה במאמרים.
03/11/2006 | 19:26
מיצו כותב על ה-KTM 990 Adventure

הבחורים עם החלוקים הלבנים אצלך בדלת רוצים לשחק בתחפושות...
אופנועים >>
לצפיה ב-'סלט חומוס עם פטריות? גוואלט!!'
סלט חומוס עם פטריות? גוואלט!!
03/11/2006 | 19:36
9
3
לצפיה ב-'גש למפגש הסטייק בת"א'
גש למפגש הסטייק בת"א
03/11/2006 | 22:19
8
תזמין "חומוס עם פיטריות" ואז תחזור לפורום להתנצל על ה"גוואלט"
אופנועים >>
לצפיה ב-'החומוס הלא (?) הכי טוב'
החומוס הלא (?) הכי טוב
04/11/2006 | 01:07
7
2
לצפיה ב-'החומוס הכי טוב נקודה.!'
החומוס הכי טוב נקודה.!
04/11/2006 | 01:12
6
6
לצפיה ב-'בוא נסכים על "החומוס הכי", טוב?'
בוא נסכים על "החומוס הכי", טוב?
04/11/2006 | 01:21
4
5
לצפיה ב-'החומוס הכי טוב נמצא בעכו העתיקה!'
החומוס הכי טוב נמצא בעכו העתיקה!
04/11/2006 | 02:24
3
85
לצפיה ב-'אפשר להתווכח על סעיד'
אפשר להתווכח על סעיד
04/11/2006 | 07:03
2
4
מישחתי מידי - לטעמי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'עלי קראן-אבו חסן יפו. רח' דולפין.'
עלי קראן-אבו חסן יפו. רח' דולפין.
04/11/2006 | 13:41
1
אין לו מתחרה. אלוהי.
[ראו כתבות קובי ניב ודוד גבע זקצו"ל].
אופנועים >>
לצפיה ב-'החומוס של דיר אל אסאד גם חזק'
החומוס של דיר אל אסאד גם חזק
05/11/2006 | 06:04
1
חבל שחברה שלי לא מוכנה שאני יאכל את זה :(
אופנועים >>
לצפיה ב-''
04/11/2006 | 01:36
תמיד יש את אבו חסן..
אופנועים >>
לצפיה ב-'יש בכחול?'
יש בכחול?
03/11/2006 | 22:53
1
1

עשית לי חשק לשטח (למרות שעברו איזה 200 שנה) ... אחלה כתבה .

אופנועים >>
לצפיה ב-''
04/11/2006 | 10:07
1
לצפיה ב-'תענוג לקרוא'
תענוג לקרוא
03/11/2006 | 23:27
לצפיה ב-' מיצו במיטבו'
מיצו במיטבו
03/11/2006 | 23:56
לצפיה ב-''
04/11/2006 | 08:07
לצפיה ב-'מיצו אתה רק משתבח עם השנים'
מיצו אתה רק משתבח עם השנים
04/11/2006 | 10:56
2
לצפיה ב-'מעולה'
מעולה
04/11/2006 | 13:49
כל הכבוד מיצו, כתבת גם אינפורמטיבי, גם משעשע וגם הצלחת להעביר בצורה מרתקת את תחושותיך במהלך הרכיבה. ואפילו לא השתמשת במלה "עמלץ":)
אופנועים >>
לצפיה ב-' קול מיוחד ומקסים בשיממון'
קול מיוחד ומקסים בשיממון
04/11/2006 | 16:29
1
העוטף את הכתיבה הדו גלגלית.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ואני מצטט'
ואני מצטט
04/11/2006 | 17:03
"מה נסגר עם השפם? "
אופנועים >>
לצפיה ב-'נהנתי מאד לקרא'
נהנתי מאד לקרא
04/11/2006 | 18:23
מרגישים שנהנת מאד לרכב
אופנועים >>

הודעות אחרונות

00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934
16:28 | 18.05.19 tedys strm
20:17 | 06.05.19 etype1
10:04 | 26.04.19 Orh1989
21:32 | 21.04.19 MotoLamed1

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ