עליית מחירים ואופנועים

idandi

New member
שכחת שאתה חיי בישראל..?

פה הכול זה "קומבינות".. כולם עושים קומבינות על כולם וכולם משוחדים (כן כולם!) מה נראה לך? שהמשטרה לא סילפה עובדות ולא כיסתה "תחת" נראה לך באמת שכל המשטרה בארץ פועלים על פי החוק? ושוב אני אגיד - אתה חיי בישראל.. תפסיק לחשוב שכולם פה צודקים.. אפילו בית המשפט משוחד, מושחת וגם שם אין צדק. חסר פסקי דין שקבעו דברים כנגד אופנוענים? חסר שופטים ששונאים אופנוענים? חלאס נמאס מכל מה שרשמת כאן, אז נכון אתה עושה רושם של אדם בוגר שיודע על מה הוא מדבר, אבל - תפסיק להלל ולשבח את המדינה כי היא ממש אבל ממש לא מה שאתה חושב. עידן.
 

bronco88

New member
היה לי ביטוח

היה לי ביטוח בחו"ל. 80$ לשנה כולל הכל. (AAA) היה זול כי הוספתי לביטוח של האוטו. (כן היה לי גם רכב וגם אופנוע. יכולתי להרשות לעצמי!) האופנוע היה HONDA SHADOW 1100. שנת 96, שמור להחריד. ואין לי בעיה להפוך שולחנות או לעלות על בריקדות. אני פשוט לא מאמין שניתן לשנות כאן משהו. חברי הכנסת מרופדים יותר מדי ולא אכפת להם יותר מדי. אנחנו מיעוט כאן, מבחינת שוק, מבחינת חברות הביטוח ומבחינת הציבור. זה מתבטא בכל דבר: החוצפה שיש לאנשים לגעת באופנועים ולשבת עליהם? איזו מין חוצפה זו? אני בכלל לא הייתי קושר את האופנוע בארה"ב. לא הייתה לי אזעקה בכלל... אמנם יש גניבות והכל, אבל רק במקומות מסוימים. אנשים לא חולמים לגעת לך באופנוע. כולכם צודקים. מי שאומר שלא צריך לרדת מהארץ ולהילחם- אתם צודקים. אני פשוט לא רוצה לחיות בתחושה של מאבק כל הזמן. לי זה לא מתאים. אני לא חושב שאני צריך להילחם על זכות אלמנטרית וטריוויאלית כמו לרכב על אופנוע.
 

alain b

New member
מנחשים ומדמיינים!!

44% מעוניינים לרדת 720.000 ירדו מי 2000 ל 2005 46.000 רק בניו-יורק תתחילו להתמודד עם האמת בלי קנאות. העליה עולה כסף הפער גודל הטפשות הורסת השחיתות שולטת עכשו אתה יכול להמשיך לדמיין עוד........ כי זו מגמת חיסול של התרבות הקהילה זקוקה לגיבוש ???
 

C O L T

New member
והכי גרוע זה ההבדל באוכלוסיה

מי יורד? בעיקר אנשים עם השכלה ויכולת כלכלית סבירה. משלמי המיסים. מי עולה? לרוב זקנים ועניים, בלי ידע בשפת הארץ ואלה צריכים לקבל כסף מהמדינה כדי לשרוד. אולי חלקם יתפוס ויתבסס, יהפוך למשלמי מיסים, אבל לא מייד. המדינה (אנחנו) נדפקת. בעיה. אם אין כסף, למה מזמינים לכאן אנשים עם שקרים וסיפורים?
 

menyroth1

New member
בחלוקה שנתית זה?

מאיפה הבאת את הנתון של 44% ? למה בתור להגרלת הגרין קארד לא נרשמו השנה כ 3,000,000 איש (שזה 44% מתושבי המדינה ) גם בשנים עברו הרבה לפני שנולדתי אני הייתה ירידה כזו באותם מספרים ואפילו רבין כינה אותם ב77 בכינויי גנאי
 

bronco88

New member
ניסיון אישי (שם)

לכל המגיבים תודה רבה. לא היה בכוונתי לעצבן אף אחד, פשוט רציתי לחלוק את תיסכולי עם באי הפורום. אני בחור בן 24. בגרות בהצטיינות, בן למשפחה ממוצעת ביותר. לפני עשר שנים אפילו פחות מקו הממוצע. לצבא התגייסתי בתחושת שליחות שנעקרה ממני כלאחר יד, כתוצר לוואי של המערכת. המסלול המוכר: עבודה מועדפת וטיול לארה"ב אל אחי המתגורר שם כעשר שנים. גם אחרי כל זה לא רציתי לעזוב. עבדתי פה בבנייה חכמה מעץ בצפון. (בית פרטי של בן משפחה) לא הרווחתי הרבה כסף, אבל נהניתי מאוד, למרות שהיה קשה. גם אחרי זה לא רציתי לעזוב. קיבלתי הזדמנות להשתתף בפרוייקט בנייה בארה"ב. עבודה חוקית למהדרין עם ניירות וכו'. עבדתי כפועל פשוט בתחילה יחד עם כל המקסיקנים. הרווחתי 800$ בשבוע.ביטוח בריאות דרך העבודה. שכרתי דירה וקניתי אופנוע משומש מדילר. (עם אחריות לשלושה חודשים. נתתי מקדמה 1000$ והשאר באשראי. ביטוח 80$. ציוד עוד 300$) אחרי שלושה שבועות, קידם אותי מנהל האתר לאחראי צוות. 1000$ בשבוע. אחרי חודש בתפקיד, קידמו אותי לאחראי קבוצה (שלושה צוותים) נתנו לי טנדר (DODGE RAM 1500) ועוד העלאה קטנה במשכורת. אחרי חודשיים כבר נתנו לי להיות סגן אחראי אתר. אין לי השכלה בתחום, אני פשוט יודע אנגלית טוב ויודע להסתכל בתוכנית ארכיטקטונית. העבודה פשוטה, רק צריך חוש. נהניתי מאוד והייתי מאושר. אבל היה לי ברור שאני חוזר לכאן, לחיות פה. סיימתי את הפרוייקט וחזרתי לכאן. התחלתי ללמוד. מצאתי עבודה. שכרתי דירה. אני חי ברמה די גבוהה. אבל אני לא מאושר. הכל לחוץ, מוסר העבודה שונה, הכל מחופף. ממש חייתי בארה"ב. לא הייתי מוכר בקניון או משהו כזה. היו לי חיים, עם קניות בסופר, חשמל גז ומים כמו כולם. אז נא לא להתנשא וללמד אותי על הדשא של השכן. ואם יש לך שריטות מן האספלט, תשתדל לרכב עם מגיני ברכיים. עבד בשבילי. עכשיו, אני לא ממש מבין למה להישאר פה. אני לא חי בשביל לעבוד ורק לשרוד. אני עובד בשביל לחיות ולנצל את הזמן שלי בצורה הטובה ביותר שניתן. אין לי בעיה לעבוד גם 16 שעות ביום: תגמל כראוי ותן לחיות כמו בנאדם בלי להילחם על כל דבר. עכשיו, אחרי שאני חי פה, משלם מיסים, שוכר דירה, עובד, מחזיק כלי רכב, לומד: אני יודע. פה, אני לא מעונין לחיות. סליחה אם עצבנתי מישהו, אבל כולכם יודעים שאני צודק. אי אפשר להשוות כלכלה חזקה ויציבה עם ניסיון ושוק ענק למדינה הקטנה שלנו. ועם כל הסימפטיה שיש לי לארץ, אני לא רוצה לבלות פה את שארית חיי.
 

menyroth1

New member
נסיעה טובה אחי

ואם תגיע לרוצ'סטר ניו יורק אני יכול לסדר לך עבודה אצל קונסטרוקטר של פרוייקטים בינוניים (חנויות כלבו וכו ' ) בשם אמיר בונדר ישראלי שעשה אותו דבר כמוך רק שהוא עשה את זה לפני 30 שנה וכיוון שהוא מתכנן לסגור היום את העסק שם ולבוא לכאן אולי הוא יעביר את העסק אליך (הוא באמת חי טוב שם ביקרתי אותו שנה שעברה ) . אני אישית עם ברוטו 19,000 ש"ח 4418$ לחודש חי טוב מאוד פה בארץ ומגדל 4 ילדים מחזיק אוטו (לא חדש מידי ולא ישן מידי ) מחזיק אופנוע (טוב הושבת לפני שלושה חודשים אבל יהיה במקומו אופנוע אחר ) חדש ולא חושב כמוך (בכנות ) . אני בעל 3 אזרחויות שונות . קנדית (מכוח קירבה משפחתית ) , הונגרית (מכוח קירבה משפחתית ) וישראלית נולדתי פה חייתי שנה וחצי במונטריאול בשנות ה 80 . וברחתי משם כל עוד נפשי בי . ביקרתי שם עוד עשרות פעמים מאז אבל לא חשבתי שוב לרדת ואני מרגיש פה הרבה הרבה הרבה יותר טוב מאשר שם (אבל כמובן שזה סובייקטיבי ) .
 

MrBlack1

New member
לפני שאתה ממהר לעזוב

קח בחשבון שבכל המקומות הטובים שאתה שוקל לעבור אליהם, היה ועדיין יש חרא, לוקח זמן להתגבר ובסוף עושים משהו בנידון, או שלא. ללכת כי הדשא של השכן ירוק יותר במקום לטפל בשלך נשמע לי קצת עקום... איך גאנדלף אמר לפרודו בשר הטבעות? "אנחנו לא בוחרים באיזה תקופה ומקום אנחנו נולדים, כל מה שיש לנו לבחור זה מה לעשות עם הזמן שיש בידינו"... אחד הדברים היותר חכמים שקראתי בחיים שלי. שיהיה לך בהצלחה
 

TTמאניה

New member
you wanna know how much it is in au

Australia? 500$ rego which is like "biyuach hova" + test 720$ full comprehensive insurance which is "mekif" in israel australia dollar is 3.2 shekel now so... but i cant find good humos like i had in Aco.... the motorcycle cost me 10000$ icluding 1 year rego and 2 years warranty from Suzuki Vstrom 650 Cheers
 

34TK

New member
את מי זה מעניין יחס בין כלים ..

לתאונות ? בכל מקום קורותתאומות אבל אם לפי מה שברונקו מתאר נמאס מהיחס של מי שמנהל את ארצנו היפה אך המתדרדרת תדיר. אם מצב הכבישים היה טוב יותר,אם היינו משלמים ביטוח חובה כמו ליפני 10 שנים ,אם כשרוצחים רוכב אופנוע (שוטר ופקח)יוצאים מזה חופשי?אז כן ברונקו צודק ב100% אין שום סיבה ניראים לעיין להישאר כאן. מה גם שלמרות שאיני יודע את גילו של ברונקו אני יכול לשער שישנן עוד סיבות. רמת מיסוי מטורפת ביחס לכלום תקבול מהמדינה(ביטחון,אויר נקי,מים נקיים,) דמי החינוך עלו פלאים בעשור האחרון ביחוס לירידה ברמת החינוך ותחום הרפואה באותו כיוון בגדול, כל מה שנקרא בסיס להתפתחות המדינה והאזרח (הקטן) נרמס לטובת "שליטה"ודיכוי האדם ,רק כך ערימת זקנים יצליחו לשלוט בהמון אנשים שצעירים מהם בעשרות שנים . ועוד לא נכנסתי לעניין הקשה מכולם ,שליחת ילדינו לצבא שלא יכול לדאוג לעצמו. כל אחד והשיקולים שלו,ברונקו יקירי במקרה זה ....הדשא של השכן לא רק ירוק יותר אלא גם רך יותר ולא משאיר שריטות. טומי.
 

menyroth1

New member
נסיעה טובה טומי !

אני מאחל לך לא להתאכזב אחרי שתגלה שהדשא של השכן לא ירוק יותר , אני מאחל לך (ולברונקו ) לא להתאכזב אחרי שנפלת שם עם האופנוע והחובש של מד"א יחפש בארנק שלך תעודת ביטוח או כרטיס אשראי או סכום במזומן שמכסה את ההסעה באמבולנס ואם לא מצא ישאיר אותך שם להתבוסס בדמך . אני מאחל לך לא להתאכזב כשתכניס יד למכנס להוציא את הארנק עם הרשיונות לבקשת שוטר חשדן קצת שיירה בך כי חשב שאתה מוציא אקדח . אני מאחל לך לא להתאכזב כשתגלה שגם שם הכביש עשוי אספלט (לפעמים באיכות ירודה משלנו ) , אני מאחל לך לגלות שההבדל היחיד הוא מס' כלי הרכב לק"מ של נסועה שנותן לך תחושת רווחה ולא תחושת צפיפות והכי חשוב אני מאחל לך שלא תתאכזב אחרי שבכביש ריק לחלוטין באמצע שום מקום יופיע רכב שלא ציית לתמרור כלשהוא (בדיוק כמו בארץ וזה קרה לי שבוע שעבר גם כן בטורקיה במקום שלא ראה מכונית בשבוע לפני שעברתי והמכונית שאחרי עברה בדיוק כשעברתי ולמזלי ניצלתי מתאונה ) . לעניין הצבא אני לא מתווכח איתך כי אני לא נכנס לסוגיות פוליטיות וכל הוויכוח הזה נגוע בסוגיות פוליטיות כבר 30 שנה וזה לא התחיל אתמול . אני ממליץ לך לבוא ולראות בברך שלי איזה שריטות השאיר הדשא של השכן לפני כחמש שנים (הם עדיין יותר עמוקות מהשריטות שחטפתי בברך השניה בדשא שלנו לפני שלושה חודשים )
 

uh60a

New member
אתה צודק. פה נהג האמבולנס ייקח אותך

יעמיס אותך על האוטו בלי לשאול שאלות, יטפל בך וייקח אותך לחדר מיון. אחר כך כשאתה כבר בחדר מיון (לפעמים אחרי) אתה תקבל את השטוזה. אם לא יאשפזו אותך תצטרך לשלם מחיר מלא לחדר מיון, אם תהיה נחמד ותתחנן יפה אולי קופת החולים תהיה נחמדה ותעשה לך הנחה של שני שקל (וגם זה אחרי צעקות והרבה דיו). ידידה שלי עברה תאונה לפני שנתיים, המר צבאי על עליה!!! פינה אותה אמבולנס לחדר מיון, אמא שלה הצטרפה לנסיעה. פיצויים היא עדין לא קיבלה (עדין בבית משפט), אחרי חודשיים היא קיבלה מכתב דרישה לתשלום ממגן דוד אדום. הדרישה הייתה לתשלום כפול!!!! למה??? כי אמא שלה הצטרפה לנסיעה. אתה משלם בארץ ביטוח בריאות, ביטוח מושלם וביטוח לאומי כולם טובים בלקחת כסף כל חודש כשצריך להחזיר או לתת לך אז יש וועדות וחוקים ובתי משפט וחודשים אם לא שנים של ארכאות והחלטות ושוב וועדות. לא יודע מה יותר טוב, אף פעם לא חייתי במקום אחר, רוב חברי הילדות שלי כבר לא פה, ממה שאני שומע מהם שם באמת יותר טוב.
 

menyroth1

New member
זה נכון שמד"א דורש תשלום

אבל כשהיא תקבל את הפיצויים היא תקבל גם את ההוצאה הזו (אגב אני החלקתי ביום 22 בחודש מאי שנת 2006 לספירת הנוצרים ולא שילמתי למד"א עד היום וקיבלתי מכתב כפל וגם קיבלתי מקדמה מהביטוח על החשבון בשביל זה ולא שילמתי בכל זאת ואשלם כשיבוא לי )
 

r2m

Member
../images/Emo45.gif

לא פטריוט ומגזים: ארץ אוכלת יושביה, דופקים אותך איפה שרק אפשר ולוקחים את הכסף לעצמם, איפה שאפשר לא לתת להם להרוויח על חשבוני, לא אתן! (חמישייה מרלבורו לייט בדיוטי
)
 
למעלה