עליית מחירים ואופנועים

bronco88

New member
עליית מחירים ואופנועים

שלום לכולם, כמו כל מי שרוכב על דו"ג להנאתו, אני מוצא את העובדה שהעלו את מחירי הביטוח מטרידה מאוד. ניסיתי להבין אם אני אוכל לעמוד בזה כלכלית והבנתי שאני מסוגל- כעת השאלה היא אחרת: אם אשלם את מחיר הביטוח (ואני לא מתכוון לרכב בלי ביטוח) זה בעצם לעודד את המגמה הזו של ההתעללות ברוכבים: ואם אעבור לרכב (ישן ומסריח) אסבול אני בעצמי. היום, כשישבתי בפורד פיאסטה 84 מעופשת, במחיר של זוג אגזוזים פתוחים הגונים, הבנתי את התשובה. אני לא יורד מדו"ג. בחיים לא. ואף אחד לא יכריח אותי. אני גם לא רוצה להיות עבריין וטיפש ולנסוע בלי ביטוח. בשבילי דו"ג זה דרך חיים. כמו אוויר לנשימה, שפיות, ספורט, שלווה. ואף פקיד לא ייקח את זה ממני. אז מה לעשות? אני החלטתי שאני מכוון מהיום והלאה את דרכי החוצה ממדינת ישראל. אמנם לא היום ולא מחר, ואולי לא עוד חודש. אבל אני לא רוצה לסבול את השערורייה של הביטוחים \ מחירים \ כבישים \ רישוי שהולכת פה. ולמי שיגיד שזה שטחי, ארץ הקודש, דם שנשפך וכל טיעון אחר: אני שרתי (ת דגושה. לא שרתתי כנהוג. זה לא נכון לכתוב כך) בצבא כמו כולם, התנדבתי לעזור במד"א וכל מיני מקומות. איבדתי חברים ומכרים בפיגועים ובצבא. לכל אחד יש את נק' השבירה שלו והעקרונות שלו. האופנוע זה קו השבירה שלי. ויודעים מה? אם היו מעלים את מס ההכנסה ב 5%, היה אכפת לי פחות. היה מעצבן, אבל לא הייתי עוזב. גם אם הייתי צריך לשרת 60 יום בשנה מילואים, היה אכפת לי פחות. גם אם היו מחזירים רק את ערוץ אחד בטלויזיה ואוסרים על נינט להופיע לעד בכל סוג מדיה אפשרית, לא הייתי עוזב. קחו הכל- אל תגעו לי באופנוע.
 

S h l o m y R

New member
../images/Emo45.gif אהבתי...

אני שירתתי 3 שנים בתור לוחם וגם חושב כמוך... המדינה נהרסת!!!! והכל מתחיל מהראש ממשלה וכו'...
 

C O L T

New member
מסכים, אבל לעזוב זה הפתרון?

אז הכל היה לשווא, לא רק ההשקעה האישית של כל אחד, גם החיים שרבים וטובים מסרו בשביל פיסת האדמה המקוללת הזאת. על ההשקעה שלנו אנחנו יכולים לוותר אבל מה שהם נתנו כבר אין להשיב. מה נגיד להם כשנפגש בעולם הבא? סליחה, פישלתם, נתתם את חייכם והשקעתם את עבודתכם במקום אשר יהפוך לאי של טמטום וממלכת "כאילו" אשר אפילו העיירה חלם יכולה לשמש לה אור ומופת. הם יקבלו בהבנה? או יקללו אותנו לנצח נצחים על כך שלא יכולנו לשנות במעט את דרכה של מדינה אשר הוקמה בדם יזע ודמעות? מי שלא זוכר את העבר נדון לחיות אותו שוב ושוב, אתמול זה היה באירופה, מחר או מחרתיים אנחנו עלולים לחזור על חוויות של השמדת עם גם במקום אחר. העולם לא נהיה נחמד יותר. בינתיים אני נשאר וממתין עד שיישבר לכולם, לא לעוזבים כי הם חלק מהבעיה, בזכות מלאה כמובן, אבל אני ממתין לאלה הרעים באמת, אנשים שאם דורכים עליהם לא יברחו ולא יתחילו בדיונים אלא ינקטו יוזמה ויפעלו. אני יודע שאני לא היחיד הממתין לאבן הראשונה ואני חושב שעדיין נותרו מספיק אנשים המסוגלים להפוך את השולחנות ולא רק לדפוק עליהם. אולי אני אידאליסט טיפש אבל במקרה שלא, נתראה ברחובות.
 

z x 7 r

New member
אמרתי לך כבר מזמן -

מתי עולים לבריקדות?
 

ishaysiv

New member
הדשא אצל השכן תמיד ניראה ירוק יותר

לדוגמא, באיטליה משלמים הרבה יותר לביטוח חובה, וזה אפילו לא כולל פיצויים במקרה של תאונה עצמית. מעניין למה אנשים מסתננים לארץ בכל מיני דרכים מסוכנות מכל מיני מדינות. אולי בשביל עבודה וחיים יותר טובים ממדינות האם שלהם. חוץ מזה, אתה רוצה ללכת? תלך. אתה חושב שכל העולם יקבל אותך בחיבוק ובזרועות פתוחות? על אנטישמיות שמעת? מעבר לזה, אתה חושב שלהחליף שניים שלושה אנשים שלא מוצאים חן בעינייך יפתרו את כל הבעיות בארץ? שכל תופעת ה"מגיע לי" ו"תעשו לי" תעלם? הינה, אוסיף כמה סימני קריאה בשבילכם: !!!!!!!!!!!!!!!!!! עכשיו זה בטוח נכון.
 

ishaysiv

New member
אתה יודע למה אני מתכוון

פשוט הגישה של "הכל בארץ שלנו חרא + מגיע לי" הדליקה אותי. אני רוצה לראות אותם מתמודדים עם אנטישמיות אירופאית, עם בירוקרטיה ומשטרה איטלקית, עם אפס הקצבות סוציאליות או ביטוח רפואי כמו באמריקה, עם זכויות אדם כמו בסין, לא חסר. לא צריך ללכת עד המלחמות, צרות, עוני ומחלות כמו במדינות באפריקה. הם רוצים ללכת? שילכו. שלא יצפו שנקבל אותם בזרועות פתוחות כשיחזרו על ארבע. לא שחסר דברים בעיתיים כאן, אבל התביכנות לשמה בלי מחשבה לעשות משהוא בנידון לא מוצאת אותי על הצד הטוב שלי.
 

r2m

Member
אל תזלזל בביטוח הבריאות האמריקאי

שם זו נורמה לתת אותו במקום העבודה והוא שווה הרבה יותר ממה שאתה מקבל פה...(ביטוח בריאות בכאילו)
 

Pumi

New member
לא מדויק

בארה"ב יש רמות שונות של ביטוח בריאות, ואתה גם לא חייב שם בביטוח בריאות בכלל, ולהרבה מאוד אנשים עובדים במשרות של המעמד הנמוך, אין ביטוח בריאות בכלל בכלל שהמעבידים שלהם לא מוכנים לשלם, ולא מחוייבים. בארץ זה שונה. אתה מחויב לשלם ולקבל ביטוח בריאות. לא שאותו ביטוח הוא יותר טוב, אבל אתה מקבל אחד.
 

x0d

New member
תמיד הטיעון של המסכנים עולה,

ונכון, למי שאין כסף לביטוח בכלל עדיף להיות במדינה "חברתית" שתדאג לו. אבל מה עם היתר, בני המעמד הבינוני, עליו אין לי ספק שנמנים רוב חברי הפורום הזה, למשל? איפה הם יקבלו כיסוי עדיף?
 

Pumi

New member
עם או בלי ביוקרטיה? בלי כאן, עם שם.

אם אתה מדבר על ארה"ב. שם יתנו לך מה שרשום בפוליסה, ולא יותר ולא פחות. יום אישפוז יותר מהרשום הפוליסה, ואתה מחוץ לבית החולים. כאן, יתנו לך הכל, רק שזה יקח 10 חודשים יותר, 100 טיולים לקופת חולים יותר ו 100,000 טפסים יותר, וגם אז את כל הזמן הזה תמצא את עצמך שוכב במיטה במזדרון ליד השירותים, כאשר כל שעה מישהו אחר נכנס עם שלשלת מהאוכל.
 

mj1

New member
אל תזלזל בביטוח הבריאות האמריקאי

מערכת הבריאות בארה"ב בקריסה מוחלטת ואפילו הילארי קלינטון שניסתה לעשות רפורמה לא הצליחה
 

h a j b i

New member
לא צריך ללכת רחוק בשביל לראות

אנטישמיות. אפשר גם פה ביום יום. אנטישמיות ישראלית...
 

Dresdner

New member
איזה שירשור

רוב התגובות פה על החיים בחו"ל (במקרה שלי גרמניה) לא נכונות לחלוטין אז אני יתחיל בזה שהכול פה (בגרמניה) יותר טוב 1. משכורות יותר גבוהות 2. שרותי בריאות יותר מתקדמים 3. העלות מחיה הממוצעת היא פחות מישראל 4. ביטוח לאופנועים יותר זול 5. החזר כספי מלא ללא שאלות לכול מוצר שאתה קונה אפילו אם השתמשת בו 6. לא צופרים בתוך העיר כי גם לא צריך 7. אין רעש של אזעקות כל שנייה כי לאף אחד אין הזעקה 9.יש אלף אגמים כמו הכנרת ולא צריך לשלם על כל פיסת אדמה 10. יום לימודים ארוך כולל ארוחות 11. אוניברסיטה חינם!! וזה רק מה שעלה לי בראש בחמש דקות המינוס היחיד הוא שהמשפחה שלי בישראל וזה קשה לחיות בלי המשפחה. עכשיו בקשר לאנטישמיות, ניסית לחיות בארץ כאתיופי? או כרוסי כי אם תנסה אני בטוח שאז תבין מהי אנטישמיות לפחות כאן אף אחד לא קרא לי יהודי אבל בישראל מילים כמו רוסי מסריח הם נורמה. מה שיש באירופה זה שנאה לישראל לא בגלל יהדותה אלה בגלל המצב עם הערבים והשנאה הזאת היא מחוסר ידיעה של העובדות והתקשורת שמדווחת בצורה מעוותת. לפי דעתי הרצל מתהפך בקברו כי לא לזה הוא התכוון
 

mj1

New member
עליית מחירים ואופנועיםו

הבנתי שבגלל 1000 שקל לשנה אתה יורד
 
ברור שהפיתרון הוא בטח לא לרדת

אתם שואלים מה הפיתרון ? גם אני שואל אין ממש מוצא מהסבוך של מבוך המורכב מאוד יש המון אנשים שמשתמשים בדרך ציבורית אופנוען נמצא בדרגת הסיכון הגבוהה ביותר , מה לעשות איך שלא תנסו ליפות את זה (מי שרוכב מצויין) לכן ע"פ חישוב פשוט מינמלי זה התעריף שעליו לשלם בשנה אך ככל שאני מעמיק במחשבה על הנושא דווקא עולים לי רעיונות כיצד ניתן בכל זאת לחלק את הביטוח לפוליסות שונות כגון : א. רוכב שעולה על האופנוע רק בסופי שבוע (כגון הספורטיבים) = ישלם לפי חישוב הימים ה' ו' ש' בלבד. ב. שליח = תשלום גבוהה יותר וכדומה .... אך מפה ורעיון הירידה מהארץ סורי אך זה ממש ממש לא לעניין ואין צורך בכלל להרחיב את הדיבור על כך ! יום טוב וחג שמח
 
למעלה