נגנב אופנוע DRBIG 750 כחול שנת 89'

areuveny

New member
נגנב אופנוע DRBIG 750 כחול שנת 89'

שלום לכולם.ביום שלישי נגנב לי אופנוע DRBIG 750 שנת 89'.מדהים! אני גר בת"א ברחוב אמיל זולה פינת ז'אן ז'ורס.האופנוע היה על המדרכה קשור.מי שיש לו מושג או כל פיסת אינפורמציה אני מבטיח פיצוי כספי הולם!!! חוץ מזה שאני מת לתפוס את החלאות האלה...תודה לכולם. אסף 050-7124660
 

Fat Cat

New member
../images/Emo208.gif

באמת אופנוע יפהפיה, מקווה שתמצא אותו
 

motorcycle boy

New member
מקווה שימצא...נראה שיש מכת גניבות

בשבוע האחרון רק כאן בפורומים פורסמו שני אופנועי סופר מוטו,DR650,הרלי אחד ועכשיו המודעה הזאת. סביר להניח שיש עוד שלא פירסמו...מזעזע,השתדלו לשמור על הכלים. אסף,באיזה אמצעים האופנוע היה קשור?
 

kalipox

New member
אזעקה שקטה...

קודם כל משתתף בצערך, אני עם אותו סיפור.... ממליץ לכל אחד לשים אזעקה עם ביפר באופנוע. ניתן לכוון את האזעקה כך שרק הביפר יצפצף! מה שנותן לכם את האופציה לתפוס את הגנב על חם!
 

גויבא

New member
לא חכם במיוחד...

אני מעדיף שהאזעקה שלי "תפחיד" את הגנבים ותעיף אותם משם... או לפחות יגרום למישהו להגיע לכיוון...
 
אזעקה לא מפחידה גנבים

להיפך, כשהיא פועלת הם מיד יודעים של איזה יצרן היא ואיך לנטרל.
 

174M4R

New member
ממתי?....

ברגע שהאזעקה תתחיל לפעול הם יברחו בגלל שיגיעו אנשים בשביל לראות מה מקור הרעש. במקרה ואתה לא ליד האופנוע, עדיף שהאזעקה תעיר את כל הרחוב ותפחיד את הגנבים מאשר שאתה תדע שמתעסקים לך באופנוע ועד שתגיע אליו ישארו כמה שרשראות ומנעולים.
 

areuveny

New member
צריך לחתוך לגנבים את הידיים !

כן אני מסכים איתך...אני ממש מבואס מהקטע..אתה יודע שבת בלי טיול אני פשוט נגנב....! לא יודע איך האנשים האלה ישנים בלילה,מה אין להם מצפון?חלאות של אנשים. תודה בכל אופן...ושבת שלום ושקטה לכל עם ישראל ולחיילי צה"ל.. אסף
 
למעלה