אתה מבין שרוב הרוכבים לא יקבלו?
הנושא עלה כבר בפורום בעבר - ודחיית דרך הפעולה היתה כללית, כמעט ביחס למקרה, אני לא חולק על תיאור העובדות כפי שאתה מציג אותן (וראוי לזכור שלקח הרבה זמן, חקירה ודרישה, עד שפרטי המקרה הובררו) - אלא על שיקול הדעת בהפעלת אמצעי אכיפה ביחס למקרה. אולי באמת "דברים שרואים משם לא רואים מכאן" (ואולי באמת אני מבין בביטוח יותר מאשר באכיפה) אבל נדמה לי שיש כאן שתי בעיות: - הרשאונה, כפל הסטנדרטים של הציבור ביחס להפעלת כח באכיפה. מה שטוב ביחס לאוכלוסיה מסוימת, נדחה כליל ביחס לאוכלוסיה אחרת. - גבול שיקול הדעת בהפעלת כח ע"י המשטרה: למרות שאין בכלל חילוקי דעות ביחס לזכותה (וחובתה) של המשטרה להפעיל כח כדי לבצע תפקידה, הרי שנדמה (לי, לפחות) שלובשי המדים לא בדיוק יודעים איפה ומתי למתוח את הגבול - ומתיחת הגבול היא כל מה שמפריד ביניהם לבין משרתי שלטון החוק לסתם עבריינים במדים. ואני לא יכול להתאפק מלסיים בשאלה נוספת: "היה חשד (והמספר תרם לזה לא מעט ) שמדובר בניסיון פיגוע", כתבת. שמת לב כמה רוכבים רוכבים עם לוחית מספר משובשת? הדעת נותנת שחשד בקשר בין לוחית זיהוי מוסתרת וחשד לפח"ע היה זוכה מכבר לטיפול יסודי יותר. עצם העובדה שלא כך הוא, מטיל אור מסוים מאוד על הטענה הנ"ל. כמה פיגועים נגרמו ע"י רוכב על דו"ג "כבד"?