שאלה?

yaniv3000

New member
שאלה?

איפה אפשר לקנות חליפה נגד גשם במחירים "נורמלים" במטרו רוצים 500 ש"ח. או ש500 שקל זה המחיר?
 

Easy_Rider

New member
טיפ חינם לחיים מאיזי ../images/Emo70.gif

סקר שוק ! או סקר שווקים, או השוואת מחירים, תקרא לזה איך שאתה רוצה. זה תופס לגבי מכשירי DVD, זה תופס לגבי חופשה בלונדון, זה תופס לגבי קניית מיקרוגל, וזה תופס גם לגבי קניית חליפת גשם
מדהים, הא ? עוד טיפ קטן מאיזי ... עיקר החנויות והעסקים בענף מרוכזים בשניים וחצי רחובות בת"א, תתחיל ברחוב שוקן - כנס למטרו-שופ, תמשיך ממול ליפו-נוע, תעלה במעלה הרחוב וגש לשחר אופנועים, ומשם עוד כמה מטרים וכנס לאבנוע. ממשיכים לכיוון צפון ומגיעים למפגש עם רחוב סלמה - צמודות אחת לשניה - לרט ואופנועית, גם שם אפשר לברר ! נכנסים לרחוב צ´לנוב וקופצים לשפס, ולבייקר ... מספיק בתי עסק כדי לבדוק ולהשוות ? תמדוד, תבדוק, ותקנה את מה שהכי מתאים לתקציב שלך.
 

מיצו

New member
גם מיצו יתן לך רמז (בהמשך לזה של

איזי): כל החנויות המוזכרות לעיל מקמבנות אחת עם השניה. אין לו מה שאתה צריך אבל יש לך דיבור איתו וסידרו לך הנחה של חמש מאות אחוז? אין בעיה. תוך דקה ה"בוי" (כינויים של העבדים הכושים בימי טרום מלחמת האזרחים האמריקאית, ואולי גם הרבה אחרי זה) המקומי חיש קל עולה על קטנועו המסמורטט ו/או דופק ריצה קלה אל מעבר לכביש, מביא לך את החליפה ובעלהבית מסדר לך את המחיר. עד היום זכורה לי לרעה הקסדה "ההיא" שכמעט קניתי. רציתי קסדה נפתחת של שואי (מה לעשות, רציתי. אז מה? תהרגו אותי על זה? יש כאן אנשים שרוכבים על קאסטום, אז מה, צולבים אותם על זה? יש כאן אנשים שורכבים על אופנועי ספורט עאלק בנס-הרים, אז מה, מצלמים אותם לטלויזיה והופכים אותם לפושעים? אההה.... בעצם תשכחו מהדוגמא האחרונה...). אז הלכתי לכל החנויות שהכרתי. ושאלתי, וביררתי, אצל היבואן ואצל זה שמתחרה עם היבואן ואצל המתחרה של היצרן שהיבואן מביא ואצל אלה שמוכרים בבסטה ליד צמיגי חנניה. ומה מצאתי? שבני בייקר הכי זול. אז באתי אליו עם הפפלינוס כלאחר כבוד, אבל מה, בדיוק נגמרה לו המידה שלי. אז ה"בוי" התורן קופץ על הקטנוע ורץ לא זוכר לאן, ומביא את אותה קסדה שמדדתי אצל אותה חנות אחרת, ועליה יש את אותה שריטה מיניאטורית שבגללה לא רציתי לקנות "שם". נו מילא. אמנם המחיר היה נמוך יותר באיזה 10 ש"ח, אבל אני לא קונה עם שריטות. אז התבאסתי, ובני התבאס (מאז לא נכנסתי אליו משום מה) ובעיקר התבאס ה"בוי" שרץ בגללי בחמסין וחזר עם איזה עשר קסדות עליו. אה כן, ואתם יודעים מי זה ה"בוי" של בני בייקר? כן כן, הוא משרת במשטרה (הוירטואלית של הפורום).
 

גיאג

New member
מיצו מה יהיה ??? עלולים בטעות

לחשוב שאתה זה אני , אתה מדהים את עצמך , פשוט טרום אליל , מה הכוון אח שלי ?
 

ransnow

New member
הנה רשימת החנויות

כפי שפורסמה ב"ראשי" של האתר. ראה קישור. במוטו לוח (חינם בכל חנות - או מצורף למוטו) האחרון יש גם מפה + רשימת החנויות . וכפי שכבר נאמר - עשה לעצמך מצווה וסור לרכוש 2 חלקים... במכנס - קח בחשבון שהרגליים מקופלות - קצות במכנס עלולות לעלות מעבר למגף/נעל + מרחב מחיים "לחבילה" שבין הרגליים. חולצה/עליונית - קח בחשבון מעיל הגנה. זהירות מהיורה!
 

כRובי

New member
כי

זה יותר שימושי ויותר נוח (תחשוב על הסירבול שבהשתחלות לחליפה מלאה עם ביגוד חורף מלא לעומת הנוחות של מכנסיים ומעיל נפרדים זה מזה)
 

M.Z

New member
מכמה סיבות:

לפעמים המצב בכביש לא מחייב את כל החליפה אלא רק חלק עליון או לחילופין אין גשם ממש אבל הכביש רטוב ואותך מעניין רק המכנס כדי לא להרטב מהזרזיפים. נוחות- חליפת חלק אחד לא נוחה במידה ואתה רוצה למלא אותה בעוד בגדים בגלל גל קור שפוקד את הארץ (היפוטתי אבל נבואה שמגשימה את עצמה) במצב כזה חליפה שלמה מתקצרת באורך על חשבון הרוחב ויוצרת חוסר נוחות במפשעה והגבלת התנועה על האופנוע. התלבשות והתפשטות מהירות וקלות יותר. בשני החליפות האטימה זהה אז למה להגביל את עצמנו?
 

M.Z

New member
למה כן למה לא- חליפת גשם+צבי צב

לא נוח לי לרכב עם חליפת גשם שמתחתה מעיל - מאוד מסורבל ומכביד על הפעולות הבטיחותיות. חשבתי לרכב עם חליפת גשם + צבי צב ומגיני מרפקים. יש סיבה טובה לא לעשות את זה?
 

enigo

New member
אתה מתכוון חוץ מ...

זה שכל הילדים יצביעו עליך ויקראו לך בשמות מצבי הנינג´ה? לתשובה המהותית יותר - אין לי כרגע סיבה טובה בראש, אבל לא נראה לי שצבי צב מתוכנן להגן מפני תאונות החלקה כמו בכביש. אבל יכול להיות שכן.
 

M.Z

New member
כשאתה נמצא בתחתית - אתה לא יכול

ליפול נמוך יותר.
שכחת על מה אני רוכב? איך יכולים לצחוק עליי יותר? חוץ מזה אל תשכח שבתוך עננת עשן הרבה לא רואים
. אבל בגדול - נראה לי שהחורף הזה אני אנסה את העניין, חורף שעבר רכבתי ללא מעיל כלל, לכן כל תוספת מיגון תהיה טובה יותר מכלום.
 

enigo

New member
אבל את הצבי צב...

רואים גם אחרי שיורדים מהאופנוע... מעבר לזה, ילדים בני 5 לא מבדילים בין R ל MZ, אבל צבי נינג´ה הם מזהים יופי!
מה גם שאצלי המכנס והצביצב ירוקים, ככה, אתה יודע, לעזור גם לאלה עם הדמיון הפחות מפותח...
 

זאביקDR

New member
ברכיבה בשטח יש יתרונות ל2 חלקים

מכיוון שלפעמים נוסעים כשאין גשם ולכן צריל ללבוש רק את החלק התחתון כגד המים מהשלוליות והחלק העליון סתם מפריע אני אישית דאגתי שהחליפה תעלה עליו גם כשאני לובש חרמונית למקרים של נסיעה בקור כלבים (נפוץ באזור שלי) ואני לובש את החליפה על החרמונים (שכאמום לא מגינה נגד גשם)
 
למעלה