טיול מצדה...הסיכום...

  • פותח הנושא R1100
  • פורסם בתאריך

cafesito

New member
מתאים בענק. רק תבוא, יש המון...

המון טיולים רגועים במהלך כל חודש רק צריך לחפש או להכיר את האנשים הנכונים.
 

פיני007

New member
רק שאמצא את הפרטים...

אני מראשל"צ, ומכיר את טוביה מהמועדון.
 

guygo

New member
כל קשר בין הטיול הנ"ל לבין המועדון

מקרי בהחלט. ואף פחות מכך.
 

guygo

New member
קפהסי , מה עם התמונות?!?!

עוד הרבה זמן נחכה? בזדמנות חגיגית, מזכיר לכל הצלמים - גם אנחנו רוצים לראות אז יאללה.
 

jps

New member
בימר...

רגוע מדיי כי בסוף איחרנו למצדה,למרות שיצאנו בדיוק בזמן.
 
טיולים רגועים בהחלט../images/Emo60.gif

פשוט עוד לא יצא לכם לרכב בטיולי הרגועים של המועדון,השד בכלל אינו נורא כל כך,פשוט צריך לנסות ולהופיע לטיול אחד כדי להווכח שגם קטנועים(כמו אלו שראיתי בתמונות)נוסעים איתנו בכיף,אני עצמי מוביל טיולים ב"SPAZIO" לכן אי אפשר להשמיץ במבלי לדעת את העובדות לאשורן. המהירות בטיולים רגועים של המועדון הינה 100-90 קמ"ש, ותמיד ישנו המאסף שיאסוף את המתעכבים, וחוץ מזה יש את הבטחון של הגרר הצמוד שנוסע עם הטיול לכל אורכו, אני מציע לבוא לטיול הבא, ב-14 לחודש בשעה 08:00 לגלילות, אמנם המסלול מעט אתגרי-בירידה לעין-זיו(אספלט כמובן)אך בטח רוכבים מנוסים כמוכם לא יירתעו !?!? לא לשכוח להביא ארוחת בוקר מהבית ומי שתיה בכמות מספקת, את הפאן אנחנו מתחיבים לספק
 

Little Max

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo4.gif

בימר, אני מבין שבטיולי הרגועים של המועדון טרם היית. מציע לך להשתתף בטיול רגועים קודם (שאחוז לא מבוטל בו מגיעים על קטנועי 250 סמ"ק ומעלה, אגב) ורק אח"כ להפריח הערות לא נכונות לאוויר. Little Max
 

בימר

New member
הייתי, אבל

רק בזמנו של אלחנן, ולא חושב שהיו איתנו קטנועים, וממה ששמעתי לאחר שעזב, שהעניינים קצת הואצו. עם אלחנן, אם מצאת את עצמך רגעית על 100, וזה כנראה היה בעקיפה בירידה, הבנת שחווית חוויה נדירה. ממה שהבנתי היום גם 120 זה לא חריג. אם טעיתי, אני מצטער, אם לא, אני מציע לדבוק ב- 100 כמהירות מכסימאלית (זה אומר מוביל ב- 90 קמ"ש). בכל מקרה - התכוונתי לכך שצריך לגרום ליותר ויותר רוכבי קטנועים להצטרף למועדון ולטיולים ולחוות את הדו"גיות במיטבה. במועדון זה לא נעשה מספיק, ואני אומר את זה מידיעה. והסיפור על הטיול עם אלחנן רכבנו לפארק אשכול במהירויות המתוארות לעיל. בהתחלה זה באמת לא פשוט, אבל מתרגלים. היה לנו גם גשם בדרך, דבר שהקל לשמור על מהירות נמוכה. כשהגענו לפארק קידמה אותנו שמש נפלאה. הסתכלתי לצדדים והצעתי לכמה דו"שים לבוא לעשות איתי את נחל הבשור - עד לגשר הארוך המתוח בחלק הדרומי, קרוב לצאלים. יצאנו 4 והיינו צריכים לחצות את הנחל בתוך הפארק, לעבור לצידו המערבי. לפני הירידה לנחל, רק ממבט בירידה, פרשו 2 רוכבים (אני בכוונה לא מציין סוגי אופנועים...). המשכנו 2 (נו, טוב, XT500, אני, אגב, הייתי אז על BMW F650GS) בכיוון העליה לגדה השניה של הנחל, שהתבררה כלא פשוטה כלל ועיקר. לאחר שעליתי ראיתי שה- XT לא הצליח, הדרדר אחורנית ונפל. הביא אותה בעיקום כידון לא יאומן. אז משכנו ודחפנו ויישרנו את הכידון קצת (ממה הוא עשוי? מרגרינה?). בכל מקרה - ברור שהוא לא ימשיך. קצת איבד בטחון הבחור, אז העליתי לו את האופנוע בחזרה לגדה המזרחית, וחזרתי. המשכתי לבד, כל הדרך עד לגשר. היה נפלא. חזרתי בכביש העוקף לפארק אשכול והחברה גמרו לאכול צהריים. התנצלתי אלפי התנצלויות בפני בעל ה- XT על השידול לשטח, אבל הוא היה ספורטאי ולקח את זה בקלות. משם חזרנו הביתה בקבוצות. מהירות יותר חופשית. היה כיף. בעיקר בשטח. אז מה Little Max ? זה נחשב שהייתי בטיול רגועים?
 

ערבה

New member
הזריחה במצוקי דרגות היום בבוקר היתה

הרבה יותר רומנטית.... כשיושבים שם עם בחור מדהים, מוסיקה תואמת אוירה ויין לבן מקורר היטב... אין כמו הטבע ומה שהוא מסוגל לעשות... מקבלים פתאום תובנות מדהימות על החיים... ערבה שעדיין בהלם כמה יפה הייתה הזריחה היום בבוקר.
 

jps

New member
ערבה

הייתם על אופנועים? ואם כן איזה? ולמה לא באתם איתנו!!!??!!!
 

guygo

New member
ג´יפי נו מאמת...

אתה לא יודע לקרוא בין השורות
האם לכל מה שלימדתי אותך אין ערך
האם הכח הג´יירוסקופי של התשובה לא תמנע את השאלה, שמכח הנסיבות נחשבת אנרגיה מתועלת לעצירה שאין בה מן הראוי
באמת ג´יפי...
 

jps

New member
אתה,אל תתחיל בכלל

חוץ מזה שידוע שאנרגיה שמתועלת לעצירה שאין בה מין הראוי גורמת לאפקט ג´יירוסקופי הפוך על הבולמים הצדדים.וכאן טמון הכלב!
 

guygo

New member
ל א ל א ל א ל א . . .

כנראה שאתה ידידי לא הבנת על מה בכלל כל ה- Thread... שכן ידוע שלאפקטים למיניהם דרושה אנרגיה מצרכית בכדי להתקיים, שלא לדבר על לתעל... הסבר מינמלי אך ממצה תמצא כאן. ובכלל - אם תפתח כל ספר ביוכימיה בסיסי תגלה שלכלבים אין כל קשר לעניין. סמוך עלי - אני יודע על מה אני מדבר... בברכה...
 

jps

New member
וחשבתי שאני פתחתי את הת´רד../images/Emo46.gif

אבל תסלח לי אתה טועה! לכלבים יש המון קשר.בהרמת רגל הם מזיזים את כל ההסתברות של האפקט האולטרסגולי ואז נוצרת פעולה פסיכולוגית הפוכה על האפקט! הוא מתבלבל,והופך לאפקט דו מומנטי עם יחס הפוך בריבוע חלקי שורש של האינטלקלט. באמת זו אלגברה של כתה א´.
 

guygo

New member
קודם כל, זו שפתחה את הת´רד היא ערבה

, וחוצמזה, כנראה שלא קראת את ההסבר שלי , אני אפילו חושב שמיותר להגיב כי התגובה תהיה פשוט העתקה של ההסבר המקורי , ואולי גם תוספת מהלינק שננתי (שגם בו כנראה שלא תרחת לעיין). אני לא מבין איך גררת אלגברה לתוך כל זה?? אנשים! תעזרו לי פה! זה כמו להסביר לאיש קדמון שדינושאורים כבר לא קיימים!! (אני יודע שהם כן - זו הייתה דוגמה היפוטית , אל תקפצו עלי)
 

jps

New member
אז רגע

מה שאתה אומר בסופן של עניין שזה פשוט אלכימיה קלה למתחילים? וחוץ מזה ידוע שדינושאורים קיימים הם רק מתחבאים. חוץ מזה שקראתי את הלינק אבל הוא לחלוטין לא נכון שים לב: א.לא ב.אולי ג.כנראה ד.כן ה.כל התשובות נכונות!
 

guygo

New member
ב"סופן של עניין" מה שאני אומר זה...

שאין לך מושג על מה אתה כותב , והרשה לי להוסיף שאני לא מבין איך מי שאין לו מה שלך יש (וגם - רק לפעמים) מצליח ברמה כזו בולטת לא להבין את מה שהלינק הזה (שאני חייב לציין שקרע אותי לגמרי) נושא בערבתו (ע"פ פרויד). וזהו! אני מבקש שתקרא את זה בלי להגיב , ותנסה להפנים. יותר מזה לא ינתנו הסברים נוספים ואני חש שאנחנו מובלים ע"י עצמנו למבוי סתום שממנו לא תהיה חזרה. ועכשיו ברשותך , אני ארוץ לי למקום שבו אני צריך להיות עכשיו ואני לא. לילה טוב - ובזה נגמר הדיון בינינו. אדוני יאהב את ההסבר - יאהב . לא יאהב - יעזוב את המקום , יגיש כתב טביעה , יוגש כתב הגנה ויפתר העניין בצינורות המקובלים. שלום.
 

jps

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

זהו קרעת אותי!!!
 
שללללללווווום....

אכן, טיול סבבה...התמונות לא מתחילות לתאר את מה שהלך שם...והבירכיים שלי עוד רועדות מסדום-ערד ומהכביש המקורצף...מקווה להרגע עד מחר. תודה לכל התומכים ולכל המצטרפים לטיול. היה מאוד מאוד נחמד. לגבי שנה הבאה...אני אראה מתי הבירכיים ירגעו ולפי זה אחליט
זהו. אז שוב, תודה...ושנה טובה!
 
למעלה