נשמע אחלה טיול
הוכחתם ש
אפשר לרכב רגוע (אפילו יותר מדי רגוע!?!?!?) - ולהנות. כל הכבוד. אבל פריצת הדרך היא אף גדולה יותר - הוכחתם ש
ניתן לשלב גם קטנועים בטיול שכזה - וכולם נהנים. אחת הבעיות המרכזיות של הדו-גלגליות בארץ היא כוחם הדל של הדו-גלגליים, ונציגיהם. ובכך שרק מיעוט שבמיעוט הם רוכבי אופנועים, והרוב רוכבים על קטנועים. המועדון, בהתאם, הוא מועדון
אופנועים, ולא דו"גים או קטנועים. והטענה - אין מקום לקטנועים, מי שרוכב על קטנוע עושה זאת מסיבות של נוחות ולא כתחביב ואין מה להציע לרוכבי קטנועים במועדון. אתם הוכחתם אחרת. מעל לכל ספק.
אפשר גם אפשר שהכלי הנוח המשמש את הרוכב כל השבוע ישמש אותו גם בשבת לטיול, ואפילו ארוך. אז מה אם הטיול נעשה במהירות חוקית. ב- 100 קמ"ש בלבד. גם ב- 100 קמ"ש נהנים בטיול על דו"ג. ושיפור תדמית האופנוען? - כמובן. יש הרבה שם "בחוץ" שלא מעיזים (או שהנשים שלהם לא מעיזות בשבילם
) לקפוץ למים, וכל מעבר רגוע של חבורה - נותן נקודת בונוס לטובת אופנועים (אנחנו רואים את זה הרבה במועדוננו הקטן, BMW-GS). תמשיכו, תסחפו עוד קטנועים להנות מטיולים משולבים ותמשיכו לרכב "רגוע" - זה בהחלט משפר את תדמית האופנוענות. ומה קרה לעזאזל לפאנגאן. כל כך הרבה רמזים ואף אחד לא אומר מה קרה. בלי פרשנויות, אלא פשוט מה קרה.