טיול מצדה...הסיכום...

  • פותח הנושא R1100
  • פורסם בתאריך

R1100

New member
../images/Emo41.gifטיול מצדה...הסיכום...../images/Emo41.gif

אז קודם כל..לפני הכל..אני מרגיש צורך להודות לפנגן, הוגה הרעיון.. שמענו שעברת חוויה קטנה וכולנו מקווים שאתה בסדר ושבקרוב תשוב לרכב איתנו בכל טיול אפשרי... אז ככה...היה טיול נהדר, היגיעו 14 אופנועים...כן כן...14 אופנועים.. חלקם עם רוכב בלבד וחלקם עם רכובים.. אותי דפקו כמאסף..
והיזדחלתי לי להנאתי בסוף השיירה... היגעו חבר´ה מירושלים..דיוויד, מקס קליפורניה..מהמרכז..סוס ברזל, כחול גדול, קוקי על סוזוקי וכמובן המוביל שלנו...נטלה...שהוביל אותנו לעבר הזריחה בכביש ......ערד - סדום . כן, ערד סדום..במקום מצדה...נהייה ערד סדום.. משם המשיך הטיול (לאחר הפסקת קפה כמו בצבא...)ודרך כביש ים המלח נסענו למצפה מצוקי דרגות. בדרך לשם, בעלייה, נתקע אחד האופנועים אך לאחר אילתורים ועצירות רבות הגיע האופנוע עד שכונת הגבעה הצרפתית בירושלים, שם החליט האופנוע שכנראה הספיק לו הטיול ולאחר כבוד הובל על גרר לביתו ברמת גן. אז שיסלחו לי כל אלו שלא היזכרתי אותם...אני פשוט עדיין עייף מהטיול ולא ממש מצליח לחשוב, רציתי רק להגיד לכם שאני בכל אופן מאוד נהנתי וזאת למרות ש"תקעתם" אותי בסוף ... באמת, היכרנו בטיול הזה חבר´ה נהדרים, כייף לנסוע, כייף לטייל, וכייף לדעת שמאחורי הפורום הזה יש ממש אחלה אנשים... זהו..ועכשיו תורכם...שרשרו...
 

royboy1

New member
איזה כיף!!!

גם אני רוצה! איך שיש לי אופנוע יוצאים שוב הא? חסר לכם שלא !!! שמייח שנהניתם, מקווה שהגרר לר"ג לא היה יקר מדי
ברוכים הבאים,royboy
 

guygo

New member
אני עדיין

מהופנט מהגראנדינק שנתן בראש בסדום-ערד וגיהץ את הסיבובים כמו אופנוע אמיתי... חוצמזה רצינו לציין את הנהלת האתר של ´מצדה´ שהחליטה לנדב לנו הנחה משמעותית בלי שאפילו נבקש. (ולמרות שרוב החבר´ה התפדלעו והחליטו להשאר לשחק למטה עם הזבובים...) אגב - למי שמתכנן נסיעה לצוקי דרגות - שידחה את זה . הכביש בשיפוץ וכמובן שקודם קירצפו את כל הכביש ורק לאחר מכן התחילו לסלול , כראוי במדינת ישראל. אני חושב שחוץ מזה חבל על המילים , פשוט נחכה שהחבר´ה יתעוררו ויעלו את התמונות. בגדול - היה טיול מדהים , נהנתי מכל רגע, ומחכה לטיול הבא שבו בתקווה שכבר לא יהיה לי מסמר באחורי ואני אוכל להגיע עם האופנוע האמיתי... גיא , שבשארית כוחותיו מצרף אותיות בסדר רנדומאלי וידוע מראש , נוסע להחזיר את הגראנדינק ונשפך למיטה או אולי אפילו הולך לישון. אה - וכמובן , כדי שההודעה תהיה קשורה לפורום: קיפוד,
 

_casper

New member
מה זה??

נסעת לטיול לדרום עם גרנד דינק? כל הכבוד, עמדת בקצב או שעיכבת את השאר? (למרות שמדובר בטיול "משפחות"). בקצב הזה אני אצטרף לטיולים עם הראנר 180 שאני עתיד לקנות.
 

royboy1

New member
יא עוואר!

אתה לא יודע לקרוא?!
בגלגל של הGPX יש מסמר!!! מה עם האופנוע? ראית כבר משו טוב?
 

masterform

New member
נשמע ממש טוב.

תנו לי לצבור קצת יותר נסיון כביש, ואין סיכוי שאני אפספס את הטיולים האלה בעתיד! מקווה (ומבין) שעשיתם חיים משוגעים והצקתם להרבה נהגים (כמו שכתוב במאמר החוקים לרוכב). וגם מקווה לראות אתכם בעתיד באחד מהטיולים הבאים.
 

cafesito

New member
היה גדול, אפילו שניתקעתי. תודות.

תודות תודות! לנטלה על העזרה והליווי וההמתנה עד החילוץ, (מקווה שהגעת הביתה לפנינו. לR1100 על הסיוע והסבלנות, תודה לGUYGO על הקפה, המון תודות נוספות יגיעו ממני ומבת זוגי וכמובן מהCX שיתוקן מחר ויחזור לכביש ביום שני. כמובן תמונות, כשנקום נפרוק את התמונות ונעלה לפורום ולריידרס. שינה מתוקה לי ושנת טיולים לכולנו.
 

כח מחץ

New member
היה מדהים חוויה נהדרת

חבל שנגמר היום ראיתי מהי עזרה ואחווה אמיתיים, ראיתי איך קבוצה שלמה עוצרת לעזור לחבר אופנוען, ראיתי איך לא משאירים פצוע (או תקוע) בשטח, נהנתי עם כולם אהייתי פעם ראשונה בחיי במצדה. מחכה לטיול הבא.
 

Le Duke

New member
היה טוב

היה טיול מוצלח מאוד למרות ההתארגנות החפוזה ,המסע התנהל בסדר מופתי ,רק להבא נא להוריד את המהירות בישורת והגביר בסיבובים - ע"ע הגרנד "סופרמוטו" דינק. את התוכנית האמנותית סיפק קפסיטו עם ה-CX המוזיקלי - איזה סאונד ,רק שבפעם הבאה לא משאירים פצועים בשטח אלא יורים בהם - CX ראה הוזהרת! אם נצליח לארגן רכב ליווי שיסחוב מנגל וכמה פרות לפעם הבאה זה יהיה מצוין. נתראה שוב בהדלקת נר ראשון בחרמון...
 

guygo

New member
תסביר לי בבקשה על

מה אתה מדבר
("יותר מהר בסיבובים..." "ע"ע גראנדינק...") אנשים עןד עלולים לחשוב שאני האטתי אותך! תראה, אולי זכרוני מתעתע בי, אבל כשנטלה ואני הובלנו בסיבובי סדומרד לא זכור לי איזה ´סופרמוטו´ בצורת ק.ט.מ ש´נדבק´ אלינו יותר מדי...
הסבר הגדר באר ופרשן
 

DavidGPZ

New member
היה ממש כיף!../images/Emo24.gif

סוף סוף יצא לי להצטרף אך האנשים בפורום ולצאת לטיול רגוע. כולם היו פשוט אחלה אנשים! היה כיף לפגוש את כולכם וסליחה שנטשתי אותכם- לקראת הסוף הרגשתי ממש לא טוב. או קיי! אז תמונות! אני שם תמונות באיכות נמוכה לכול משתמשי המודמים בנינו אבל אלה שרוצים את ה3.3 מגה פיקסל אז שתשלחו לי הודעה לאי סי קיו (1700359).
 
למעלה