סלח לי אבל זאת שטות גם כן.
כל הבעיה של הכיסוי בימי רוחות כאלה (וגם של קטנועים אגב) הוא שאתה מגדיל את שטח הפנים שמול הרוח. לי בימים כאלה יש נוהג שאני מנסה לראות מאיזה כיוון מגיעה הרוח. ברחובות של היום בין כל הבניינים הסיכויים יהיו גבוהים שהרוח תגיע מאותו הכיוון לרוב, ואז אין יותר מדי מה לדאוג. פשוט מעמידים את הקטנוע למול הרוח ומסיימים את העניין. כאשר אתה שם כיסוי אתה בעצם הופך את האופנוע למעין מפרש גדול שכולל כעת את המראות וקו ישיר למיכל ולזנב ובעצם מגדיל את שטח הפנים שהרוח תוכל "לתפוס" אותו יותר טוב. לא ממש הכי חכם בימים אלה. תכין את הדלי לשטיפת האופנוע או שתמצא מקום מוגן מהרוח לשים אותו. במידה ואין לך יותר מדי ברירה, אז תמנע מכיסוי בינתיים או שתמצא דרך לעגן אותו כמו שצריך שלא יעוף. אני את הקטנוע בימים אלא קושר עם השרשרת ומוסיף גם מנעול פרסה שתופס אותו מלמעלה למעקה שלא לספק לו אפשרות להתנתק ממנו. אני מעדיף למצוא אותו על המעקה מאשר על הכביש. לפחות מבחינת מרחק של הנפילה (20 ס"מ או מטר וקצת).