לכל חברי הפורום

  • פותח הנושא kle
  • פורסם בתאריך

kle

New member
לכל חברי הפורום

החלטתי לעשות צעד למען הרחבת קהילת האופנועים של תפוז והצעתי לכרובי לנהל את הקהילה כאן לכן אני מודיע כאן על פרישתי מניהול הפורום... אני כמובן אשאר כמשתתף קהילת האופנועים של אי או אל (לשעבר) תצטרף אלינו בקרוב כולכם בוודאי מכירים את כרובי מי שלא מכיר לדעתי הוא מנהל פגז ואגב... ראיתי כאן כמה תלונות על זה שיבש פה אני מקווה שתעמדו במבול ההודעות מעתה והלאה יום טוב צחי ;-)
 

Easy_Rider

New member
יש !!!!!! סוף כל סוף בית ראוי !!!

צחי, תודה על ההחלטה הנבונה ! כרובי, אנחנו מאחוריך ! ושיהיה לכולנו בהצלחה !!!
 

© DrorZi

New member
חברה - מזל טוב, ברוכים הבאים

KLE, כל הכבוד על המהלך. כרובי מזל טוב ובהצלחה כמובן ולכל השאר שאני לא אתחיל לספור אבל אתם יודעים שאת רובכם אני מכיר - ברוכים הבאים ותהנו. B-) דרור זי , מנהל פורום רכב.
 

turtle

New member
אחלה מנהל

KLE יקר אמנם רק חודש נהלת את הפורום הנפלא הזה אך לכל מדורה צריך ניצוץ להדליק מה שגם אתה היית כמו שאר חברי הפורום מקווה שהפורום יעלה ויצליח מהצב
 

Enni

New member
אתה ממעיט בערך עצמך!

גם כרובי התחיל מכלום ולא שמעתי פה תלונה של אף אחד מאיתנו על ניהולך. (-לא משהו אישי נגדך, כרובי..) חבל שאתה פורש. חבר`ה, שמתם לב לעניין שכל המנהלים שלנו פורשים אחרי זמן מועט למדי?? יום נפלא לכולם אנני :cool:
 

Easy_Rider

New member
אנני שלום !

קהילת האופנועים של IOL ז``ל היתה בית חם לחבורה של אופנוענים במשך זמן רב. אני מאמין שעשרות הודעות חדשות בכל יום יעשו רק טוב לפורום הזה. במשך זמן חיפשנו בית חם חדש שיקלוט אותנו ובו נוכל להמשיך את המסורת ולהוות שוב את מקור המידע המקיף ביותר ברשת בעברית לענייני דו -גלגליים. אז... שיהיה לנו בהצלחה !
 

kle

New member
אל תפרשי אותי לא נכון

לא עשיתי את ההחלטה הזו בגלל שחשבתי שאיני יכול לעמוד בתפקיד אלא בגלל רצוני שפורום אופנועים של תפוז יפרח נכון שקיימת גם האופציה של סבלנות ועם הזמן היה פה פורום פורח בחרתי באופציה שמתרחשת כרגע בהצלחה לכולנו צחי
 

_רונן_

New member
כמו שצריך. עכשיו רק צריך לשכנע

את מי שיושב בחלונות הגבוהים שיוסיפו את כל האייקונים הקטנים כמו שהיו ב- IOL.
 

zataomm

New member
חלום שהתגשם

האמת עד עכשיו התביישתי להציע לכרובי לעבור לכאן (יגידו שאני נוטר טינה ל-IOL וכדו`) אך איו מה לעשות זה הפתרון האידיאלי: הדירה יפה וגם השכנים נחמדים ועכשיו מצטרפים דיירים חדשים ישנים. בהצלחה לכולנו ולכרובי במיוחד והלוואי והפורום הזה יפרח ויגדל כמו הישן. כרוב, מתי חנוכת הבית? נ.ב. צחי גילית אצילות מדהימה, אתה בחור משכמך ומעלה.
 

Big Max

New member
KLE, עשית מעשה אצילי!

הלוואי ויותר אנשים היו כמוך (ואני ממש מתכוון לזה , עם השמאלץ והכל...) כה לחי!!!
 
למעלה