חלום... או מציאות?

כRובי

New member
בפירוש - לא. ../images/Emo13.gif

מכירה את הKLE של TAZ ? זה שהיה קודם של איזי ? זו בדיוק ההסבה שהDR שלך אמור לעבור TO MEET YOUR DEMANDS
 
כרובי...תבין...

קרא שוב את הפסקה האחרונה שלי בהודעה הראשונה שלי בשרשור הזה ותבין שכל ניסיון לדבר אל ההגיון מיותר... למרות איך שהדברים מוצגים... אופנוברית יקירתי.... בהצלחה...
 

Xטיל

New member
קוטר גלגל קידמי קטן יותר נותן

יכולת תמרון גבוהה יותר. זה הקטע של גלגל קידמי קטן, לא? יכולת תמרון גבוהה יותר זה יתרון בעיר ויתרון ב"מסלול המרוצים" של חניוני מרכזי הקניות בשבתות. ילא אופנוברית, לכי על זה. ותראי לכול הגברברים איך מחליקים גלגל אחורי בסיבוב בלי לשפוך שמן יקר. ובעינין הטסט. נו באמת, שימרי את הגלגל הקידמי המקורי ופעם בשנה תשקיעי ת´חצי שעה בלהחליף למקורי.
 

M.Z

New member
כמה זה יעלה אני לא יודע אבל.....

אני יודע שבסוף תהני יותר מאשר הGS שעליו את רוכבת, מנסיון אמנם דל, אני חייב לציין שלמרות שנותיי על הכביש כרוכב, לא נהניתי לרכב כמו על SM של אחי שבנוי מXT 500 שעבר הגדלת נפח ל-620 סמ"ק. לא יודע לומר לך על כל מיני מחירים וחלפים ולהכנס לציציות של עלויות שיפור, אבל יש כמה יתרונות לנושא: 1) האופנוע שיעבור את השידרוג יכול להקנות ב-0 כסף כך שישאר לך מספיק רזרבה להשקיע על האופנוע. 2) לא חייבים לעשות את כל רשימת הקניות שרשומות בהודעות הקודמות, יש אפשרות לחלק לשלבים את השינוי, ובעת הצורך/אפשרות כספית להמשיך. 3) אני רכבתי על האופנוע בתוך העיר מחוץ לעיר, לירושלים, לחיפה ועוד כמה מקומות אני חייב לציין שלאופנוע יש כוח ויציבה על הכביש, והנאה לאורך כל הדרך, יכול להיות שגדולים וחכמים ממני מבינים יותר אבל ברמה שאני רכבתי על האופנוע הנ"ל אני מאוד ממליץ על כיוון כזה. ולכRובי - זכור לך משפט : "זה נראה לי הולך להיות הטראנד הבא"? אז יש לי תחושה שיותר ויותר רוכבים מתעניינים בנושא הזה ומתלהבים מהאופנוע, ויכול להיות שיוקם פה דור חדש של אופנועים מוסבים לSM.
 

כRובי

New member
../images/Emo13.gif אבל לדעתי מדובר על אופנה

קצרת מועד (שנה - שנתיים) שגם היא בינתיים , מתבססת רק על חברי הפורום..(לא מדובר על אופנה שסוחפת את כ-ל אופנועני ישראל)
 

M.Z

New member
איזו אופנה סחפה את כוווווולללללםםם?

אנחנו גם כך מדינה שחיה מיום ליום, לכן אין אצלנו תופעות ששורדות לאורך שנים, אבל ככל שיגבר הביקוש והעניין בכלים כאלו ומיכוון שבשוק קיימים אופנועים בודדים כאלו, יווצר ביקוש לייצור עצמאי פה בארץ וזה יביא לפרוייקטים חדשים להכנס. מה זה אומר? שנכון - פה בפורום באמת הנושא צובר תאוצה ומעניין אנשים, ומיכוון שאין הרבה כלים רוכבים יתחילו יותר ויותר לבנות, ומכיוון שלא מדובר על עלויות היסטריות של 40,000 ש"ח להעמיד אופנוע כזה, יש סיכוי שזה יהיה הטראנד הבא, טראנד הוא זרם מסויים שסוחף, זו לא תהיה מגמת השוק. בקיצור שמור את האופנוע שלך עוד שנה ואז תמכור אותו פי ..... מכמה שקנית, או לחילופין אף אחד לא ירצה לקנות אותו בעוד שנתיים
 

כRובי

New member
הXTSM שלי למכירה !!!

אל תשכח את אחד המכשולים הכי גבוהים שעומדים בפני מי שרוצה לעשות הסבה שכזו : העובדה שהאופנוע לא עובר בתצורת SM - טסט. וזה מצמצם מאוד את מי שמוכן להכניס את הראש לפרויקט שכזה...מצד שני -- מי שעושה זאת אכן מתאים לSM- הוא חוליגן אמיתי בנשמתו..
 

M.Z

New member
לדעתי הטסט הוא לא מכשול כזה גדול

המלצה למי שבונה SM - לשמור את הגלגלים (ג´אנט+צמיג) המקוריים של האופנוע, ובנוסף גם את האגזוז (במידה והוחלף ללחץ) יום לפני הטסט בפעולה פשוטה אפשר להחליף גלגלים למקוריים, שאר השיפורים אינם נראים לעיין בלתי מקצועית (ולא נשכח שאנחנו מדברים על בוחנים לא מקצועיים לפחות בנושא אופנועים), הרי מה תופש את העין במיוחד? רוחב הצמיגים שמדליקים נורה אדומה לבוחנים, החלפה פשוטה ומהירה, ובמידת הצורך החלפה של האגזוז, עוברים טסט פעם בשנה ומחליפים חזרה, מי שבונה כזה אופנוע הוא גם אחד שיש לו ידע מסויים ויד, אילו לא אופנועים סטנדרטיים שרק מוסך נוגע לכן פעולה שכזו היא פשוטה ומחסום הטסט יכול לעבור בקלות. לגבי האופנוע שלך - תנפיק אותו בבורסה - יש לי תחושה שהמניות שלו הולכות לעלות בקרוב
 

alophind

New member
העכברה לא רוצה לשנות ג´אנטים

אז אין בעיה לעבור טסט , לא ?!
 

M.Z

New member
השאלה מה רוחב הצמיגים וכמה הם

חורגים מהרשיון רכב, אבל גם אם מדובר על החלפה של צמיגים בלבד, מה שמחייב פנצ´ר מאכר, אין בעיה, עושים איתו דיל של 100 ש"ח לכל ההחלפה והחזרה, ובזה נגמר כל הסיפור, לא משהו משמעותי שמחייב לא לעשות טסט או להפעיל קומבינות שונות. דובר בגדול על נושא הטסט לא ספציפית אליה, ודובר על אופנוע שהוחלפו בו ג´נטים לרחבים יותר.
 

origlide

New member
../images/Emo177.gifאם תרצי אופנוברית...

לא יכולתי להתעלם מההזדמנות העסקית...
יש לי צמיגים לדי אר 350 ... חדשים, עברו רק הרצה 1600 Km במחיר נמוך הרבה יותר מהקרן... רק אם תרצי..
צרי קשר
 

dmx_must_fly

New member
הלו אופנו... לאט לך

כמו שכבר אמרו לך.... חבל על ההשקעה. אין שום בעיה להשיג קיט הנמכה מקורי לDR ולא להנמיך בצורה פושעת כמו שעשו ב-KLE של טאז שהזכירו פה. ומישהו מוכן להסביר לי מה זה קיצור טלסקופים? מה, מפרקים, מנסרים אותם ומרכיבים? וכל מי שדיבר על להרכיב את הגלגל המקורי לפני הטסט לקח בחשבון את האפשרות שמחליפים את הנאבה המקורית כדי להתאים ג´נט אחר? אין לך שום צורך להשקיע כספים מיותרים. אם נתפסת לרעיון שיהיה לך סופרמוטו בהשקעה מינימלית שכוללת רק החלפת ג´נטים וצמיגים לכי על זה. אבל אם את מחפשת אופנוע נוח לעיר תשאירי אותו כמו שהוא. ככה גם לא תהיה לך בעיה כשיתעורר החשק, וכמו שאני מכיר אותך גם יתעורר, לרדת לשטח.
 
../images/Emo4.gif טוב, טוב........

ויתרתי על הרעיון... אני אקנה DR וזהו אני רק מקווה שלא יקרה לי כלום תודה לכולם על העזרה והתמיכה הנפשית, עד השגעון הבא
 

Roadstar

New member
משהו לגבי ה"אופנה" של ה SM

לא יודע אם שמתם לב, אבל לפני חודשיים-שלושה בערך כיכבו בכותרות המודעות הנרות... מפה ושם היו המון תאונות בפרק זמן קצר יחסית, התהיות של צהרים עשו את שלהם וכנראה, אולי בתת-מודע, האופנוענים הותיקים כבר לא חולמים על ה"מפלצת" הבאה אלא על מקסימום ריגוש וטכניקה, שהם הם הSM. התמרון הקל, המהירויות הנמוכות, היכולת להתאמן במגרשים ריקים מאדם (פחיות ליתר דיוק),אולי הם המקדמי בטיחות שמשרים את הבטחון על הרוכב ונותנים לו להנות לגמרי מהנסיעה (תלוי ברמת השפיות של הרוכב באותה עת).
 

Little Max

New member
../images/Emo45.gif

סופרמוטרד אולי מספק יותר פאן מרוכז, אבל אופנוע עתיר נפח יספק יותר פאן לאורך זמן (עם פרצי פאן ואדרנלין שיכולים לשים בכיס פאן סופרמוטרדי). בנוסף, אופנוע כביש והוא יוכל להתאים גם לנסיעות שהן מעבר ל"כאסח" או "פה בסביבה", ובל נתעלם ממקדם הוואסח, כמובן. הסיבה העיקרית שאני מעדיף סופרמוטרד על פני אופנוע כביש מרובע צילינדרים היא אחת: פוטנציאל הנזק - בסופרמוטרד הסיכוי שייגרם לי נזק גופני (או כספי) רציני ואפילו תמידי נמוך בסדרי גודל מהסיכוי שיקרה לי נזק זהה באופנוע ספורט. חד וחלק. ואני אומר בפה מלא שהתאונות הקשות של כמה מחברי הטובים בפורום הוכיחו לי את ההשוואה הזאת, והאיצו בי את קבלת ההחלטה. סיבה משנית, אגב, היא החסכון הצפוי בעלויות. לא אומר חס וחלחלה שלא אחזור לכביש. אני עוד רואה בעתידי איזה מרובע צילינדרים עתיר נפח; כרגע - SM הוא הפתרון השפוי. Little Max, עוד 8 חודשים למנאייק
 
למעלה