חלום... או מציאות?

כRובי

New member
נו ?

תפרת כבר סכיני גילוח למרפקים ? כמובטח ? HAVE NO MERCY..
 
השדון, כהרגלו, קטנוני.... ../images/Emo3.gif

1) צודק. אבל משלמים על זה במנוע ומיגון רוח "עלובים" ליומיום לנוסעים מחוץ לעיר. 2) יתרון ? תלוי מתי ואיפה ! 3) לא מסכים איתך בעליל
4) צודק. זה גם טוב נגד מראות ומעבר בין מכוניות. 5) אין ויכוח... דני, פשוט ציירת את הסופר כאופנוע מושלם.... או יותר נכון, כאופנוע כביש מושלם, והוא רחוק מכך. הוא אופנוע עירוני מושלם (אולי) ואופנוע פאן... זה לא אופנוע כביש מושלם. בכלל לא. למקרה הפרקטיות, הצעתו של ירחמיאל בהחלט תופסת היטב למקרה שהציגה החייזרית.
 

אזרח פ.

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif מסכים

2000 ק"מ בין עירוניים בחודש. לא מסתכל על SM. אבל מ-א-ד מקנא בעלויות התפעול הזולות שלהם ...
 

כRובי

New member
תנוחת רכיבה אינה ערובה לנוחות

רבה יותר או מתאימה יותר לנמוכים - ממש לא.
 

alophind

New member
הממ... ממה ששמעתי לא ג´אנטים

רגילים של 17 לא הופכים לסופר מוטו... מה שצריך זה 2 ג´אנטים רחבים , לא ?!
 

TShavit

New member
לא צריך כלום.

גם עם צמיגים דו"שיים מקוריים, אלו שהם 80/20% לטובת כביש, אפשר להוציא השכבות ובלימות יותר - אני מנחש - ממה שרובנו מסוגלים לנצל ברכיבה רגילה. אם מתעקשים יש, כמו שנאמר כאן, צמיגים שהם כמעט 100% כביש. האופנוברית עצמה אמרה שהיא לא מחפשת ביצועי SM, אלא אופנוע כביש רגיל. אז חבל על כל אגורה שתבוזבז בענין. טל
 

כRובי

New member
וכהוכחה לדבריו של האורך..

האבא של היועצת של היועצת , סיפר לי שבביקורו האחרון באיטליה הוא צפה במירוץ סופרמוטארד שלאחריו היה מירוץ נוסף אך עם דו"שים "רגילים" (צמיגי כביש מולבשים על ג´אנטים של 21 אינץ´) וזאת כדי לתת לחבר´ה אפשרות "לטעום" את מירוצי הסופרמוטארד לפני שהם מעבירים את האופנוע הסבה ארוכה ויקרה.. הוא אומר שהם שמרו על קצב לא רע בכלל..
 

כRובי

New member
תשובות..

SM זה ראשי תיבות של Super Moto או כמו שכולם קוראים לזה בטעות : Super Motard.. קרא כאן כדי לדעת יותר על התחום..
 

מור 33

New member
היייי דני!!!!!!!

דני...ראית את שכתבתי על "קורס רכיבה מתקדמת"???אתה מככב שם ...שובב כנס לראות....בעל הZX9-R....זה שהערת לו על "הגז המופרז" חולה המהירות שבסוף התברר..שהיה די שפוי ולא כל כך "חולה".....חחחחח בייי טל
 

natla

New member
למה לא למה כן ? SuerMoto -

אכן בתקופה האחרונה נראה כי עובר על הפורום מעין גל SM. כל אחד שעד לא מזמן רכב על GS,ER והשם יודע מה מחליט לבנות SM. עולה השאלה מדוע דווקא SM ? מה כבר רע באופנועים הקובנציונאלים והשגרתיים שיש בשוק ? מה ? האם כולם בבת אחת הפסיקו לעבוד ? האם כולם ביום בהיר אחד נמאסו על בעליהם ואינם יכולים למלא את תפקידהם נאמנה ? SM בהגדרתו וכך גם מהותו, להפיק פאן, לייצר פאן, לשנורר פאן. זה הכל אודות פאן, זה המוטיב המרכזי, וזה הקו המנחה. כל מטרה אחרת שנבקש מאופנוע SM אמיתי יהיה כדין חטא נפשע. לא, מטרתו אינה להביא אותך מאושר לעבודה ביום יום כך גם אין בכוונתו לקחתך לטיולי שבת לאורך 250 ק"מ. כאמור, תפקיד אחד ובודד יש לו - פאן. פאן המתקבל בעיקר על מסלול מירוצים אם כי גם מגרש יכול לעזור. אתה מעוניין/ת באופנוע עם אחיזה טובה ? GS,ER,KLE וכל אופנוע המוגדר ככביש בהגדרתו יספק את הסחורה הייטב. לא חפצה נפשך באספלט החם והמגעיל ? אלא דווקא בחולות המדבר, באיזורים הנידחים של היקום ? אין שום בעיה,תקנה אופנוע שטח. לצערי, לצערנו יותר נכון, המצב הכלכלי לא מאפשר לנו להחזיק יותר מכלי אחד (לרובנו בכל מקרה). ובארץ מוכת אבטלה וכלכלה קשה צריכים אנו כמו כל שאר האנשים לעשות דין וחשבון עם עצמנו, דהיינו, להתפשר. פעם זה לפה פעם זה לכאן. בשביל מה לקחת DR 350 ולהפוך אותו ל- SM ? הרי כוח אין לו מספיק בשביל לתת פייט טוב לכל אופנוע SM אמיתי (כדוגמת - CR של מקסמקס ואולי אף ה- XR של דני), לשטח אי אפשר לרדת איתו כי יש עליו צמיגי כביש, ביום יום, הוא נופל מ- GS ע"ג הכביש וגם בשבתות בטיולים. ואם ננסה להאחז בתחזוקת הכלי ? דווקא נראה לי שתחזוקת GS ו DR דומה מאוד, אין הבדלים משמעותיים. אז מה נשאר ? התפשרנו על השטח, על פונקציונליות היום יום, על טיולים ועל הפאן כאופנוע SM. אז מה ? שווה לקנות DR 350 ולהפוך אותו ל- SM ? לא. אלא אם כן אתה ממש חולה SM ומחפש דבר אחד בלבד.......אטרף (שכאמור DR 350 לא יספק כפי ש-XR650 מספק). זו בדיוק כמו לשפר אופנוע 500 סמ"ק,תחליפו לו צמיגים ליותר ספורטיביים, תשנו גלגלי שיניים, תוסיפו צינורות בלימה ומה לא ? בגדול ? תקבלו עוד 10 קמ"ש, מ- 180 תעלה ל- 190. ביג דיל, אפשר לחשוב. כל אופנוע 600 אחר ללא מאמץ יקח אותכם. אז לא חבל על הכסף ?
 

כRובי

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo47.gif הלוואי ולי היה כזה

insight לגבי האופנוענות שהותאמה לישראל כשהייתי עם הוותק שלך...היה חוסך לי המון כסף ואכזבות... קבל שוב , ח"ח
עצבני.. אמרת את זה הכי נכון שאפשר.
 
מסכים עם הכרוב , בהחלט ניסחת

את זה כמו שצריך. אך מה לגבי אם רצונך לשלב פאן עם קצת פרקטיות, אתה אומר ש ה 350 לא מספיק אבל מה לגבי 500? סוס
 
לא מסכימה איתך ../images/Emo4.gif

ה-GS כבד לי! אני צריכה כלי קטן יותר וקל אם קשה לך לקבל את העובדה שיש אנשים שרוצים SM בשביל הפרקטיות, בסדר גמור.. תסתכל על זה ככה, אני רוצה DR עם צמיגי כביש |סהדגש| , יותר טוב?
 

כRובי

New member
את מפספסת את הרעיון..

בשביל צמיגי כביש , אופנוע נמוך וקל משקל שיהיה שיא היעילות בתוך העיר - אין צורך להשקיע את אותם 4000 ש"ח שהמוסך שלך דיבר עליהם.. ניתן להתקין צמיגי כביש 100 אחוז על ג´אנט של 21 אינץ´..למה ההתעקשות על 17"? כדי שיהיה נמוך ? DR350 יכול להיות בגובה הברך שלי גם עם הג´אנטים המקוריים..
 
למעלה