חלום... או מציאות?

כRובי

New member
מצטרף לגל המסכימים..

אם רק פרקטיות היא המטרה , אין שום סיבה "לשחק" במידות הג´אנטים.. פשוט להתקין צמיגים שהם כביש נטו (כמו שזמנו איזי התקין על הKLE) ו..זהו. עלות החלפת הג´אנטים היא גבוהה מאוד (למעשה , היא העלות הגבוהה ביותר בכל הקשור להסבת אופנוע לSM..יותר משיפורי מנוע אפילו).. וחוצמזה , גם לא עוברים טסט אם ג´אנטים בגודל ששונה מזה המופיע ברישיון..
 
שלא לדבר על מקרה תאונה... ../images/Emo4.gif

אם במקרה תאונה מושבת האופנוע ומגיע בוחן תנועה עירני מספיק... חוץ מבעיות הבריאות שאיתם צריך להתמודד... תהיינה עוד בעיות להתמודד עימן. אגב... איפה אלפרד...
 
ביררתי במוסך!!!

לא צריך להחליף ג´אנט אולי רק את הקדמי לקטן יותר.. אבל צריך לקצר את הטלסקופים ולהנמיך את הקנף הקידמי. עבודה+חלקים= מקסימום יעלה לי 4000 בהגזמה אם ידוע למישהו על DR350 ממורה נהיגה אני אשמח לפרטים! מבצע- "הטירוף של אופנוברית" יוצא לדרך.............
 

כRובי

New member
קיצור טלסקופים ? ../images/Emo4.gif

הנמכת כנף קידמית ? בשביל מה ?
 
וואלה.. לא מבינה בזה..

המוסכניק אמר שצריך
 

גרמי

New member
את לא רוצה SM....

את רוצה אופנוע דו"ש עם צמיגי כביש, לשימוש בכביש בלבד. למה להכנס להוצאות מיותרות שלא יעניקו לך שום יתרון בפועל? אני תומך בממליצים להשאר עם המידות המקוריות, לא להתחיל להסתבך עם מזלגות וכד´. דו"ש עם צמיגים הנוטים לכביש נותן בטחון מעולה ואחיזה טובה מאוד. לדעתי זה צריך להיות הכיוון שלך.
 

natla

New member
../images/Emo45.gif בדיוק...מעניין של 99% מהאנשים

אין שום בעיית אחיזה עם הצמיגים של DR. אלא אם כן את מנסה להוריד את האופנוע עד כדי הרגליות (שבפועל את לא עושה את זה הרי) הרי זה כבר הופך להיות מטומטם. אך החלפת הצמיגים מעניקה שיפור מינימלי עד כדי שולי שאינו שווה לחלוטין 4 רבבות השקלים.
 

alophind

New member
צריף לקךץ בחשבון שעם הזמן

העכברה שלנו תשלוט על הכלי יותר טוב וכך גם דרישותיה יעלו... לא?!
 
אז נתחיל לדבר !!!

וכמובן למכור את הDR ומהר !! ולקנות איזה משהו טיפה יותר אקזוטי ובעל בסיס טוב לשיפורים
 

ofnik

New member
זה לא העניין- בתור רוכב כביש שעובר

לDR התנהגות הצמיגים בלתי נסבלת על הכביש. קפיצות רעידות ויכולת פניה עלובה. אןלי זה מספיק לנסיעות קצרות בתוך העיר-
 
מה??????? אני מציע שתבדוק שוב את

עצמך אני במקרה רוכב כביש ותיק מאד שעבר לשטח ובהתחלה ( שנת 1996 ) גם לי היה DR350 מה לעשות , והפלא ופלא חשבתי שאתכזב מאד מאד בהתנגות כביש במיוחד כשיורדים מCBR900 אבל לא!! אין לך מושג מה משקל נמוך , מומנט ומרווח הטיה לא מוגבל יכולים לעשות בכביש .
 

ofnik

New member
אצלי ההשןאה היתה במעבר בין GS500

ל DR650 בכל אופן-כנראה שזה תחושה מאד אישית
 

Alfa156 GTA

New member
בדיוק הנקודה שלי!!

אני לא יודע מה הדרישות שלך מהאופנוע, אבל מנסיון, מה צריך יותר? מה בדיוק את רוצה ממנו?? האלפא
 

pap:-)

New member
מה זאת תו´מרת ? כדי שיקבל צורה של

ZX9
אלה מה חשבת
 
למה למה שרק רואים בחורה מספרים

לה אגדות ? מישהו מוכן להסביר לי ? מה זה החארטה הזאת
נשבר הזין ממוסכים חובבנים שמוצאים לשאר שם רע
 

XR650LSM

New member
סיבות טובות להפוך לSM

שלום לכולם ובמיוחד לגברת ממאדים. לא רק מי שרוצה לעשות ווילי בעמידה על הפנס האחורי, או רולינג סטופי כשהוא אוחז את הכידון בשיניים, צריך SM ברגע שאתה משנה את הג´אנט הקידמי, לג´אנט 17, אז יש יותר משקל על הפרונט, מכאן שההיגויי הרבה יותר מדויק, והרבה יותר מהיר. איכות הבלימה משתפרת, אפשר להפעיל יותר עומס על הבלם הקידמי יותר מקודם, וכל זה רק בזכות האחיזה היותר טובה שיש בפרונט. כמובן שבנוסף, ברגע שמוותרים על השטח, אפשר גם לצייד את הג´אנטים בצמיגי כביש איכותיים, שיישפרו את האחיזה באספלט. אז למה לך לא לקנות אופנוע כביש וזהו? 1) עדיין יהיו לך עלויות החזקה של מנוע סינגל 2) שלדה ומתלים של אופנוע שטח (אותה אתלטיות שהוא מפגין בשטח, הוא יפגין בכביש) 3) תנוחת רכיבה נוחה יותר 4) אופנוע שהוא עדיין יחסית גבוה לשאר כלי הרכב ומקנה שדה ראיה נרחב לרוכב. (למרות שאם את גמדה, אז יש עוד יתרון במעבר לSM והוא שהאופנוע יהיה נמוך יותר בסופו של דבר) 5) הSM יסב לך הנאה וריגוש כבר ב5 קמ"ש במגרש חניה, ואני בטוח שתגלי עולם חדש לגבי עלויות : אני לא בטוח מה מידת הג´אנט האחורי של הDR350, אבל אני חושב ש17 אינצ´, אז מבחינת עלויות, את רק צריכה להחליף ג´אנט קידמי וסט צמיגים, וזה פחות או יותר 3500 ש"ח. (דרך אגב אני הייתי מעביר את הג´אנט האחורי קדימה, ושם ג´אנט אחורי חדש (רחב יותר)) בשלב ראשון זה מספיק, אין צורך בעוד שינויים, אם מאוחר יותר תגלי על עצמך שאת נצר למשפחת שמבון, אז יש עוד דברים שאפשר לעשות... תעשי חיים, דני אנגלברג.
 
למעלה