לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919929,199 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'חלום... או מציאות?'
חלום... או מציאות?
06/08/2002 | 20:39
76
17
ללכת לסוכנות, לעשות טרייד על DR350.. להפוך אותו לסופרמוטרד
הסיבה, יהיה לי יותר קל איתו וממש לא בשביל הביצועים, כלומר לעשות סופר הכי פשוט שיש בלי התחכמויות ושיפורים מיותרים..

השאלה, כמה זה יעלה לי?
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה ישר לשנות לSM ??'
למה ישר לשנות לSM ??
06/08/2002 | 20:44
1
12
חכי קצת,
נסי אותו ככה,

אם לא יתאים שני לSM...
וזה בטח די יקר...

רצית לחסוך לא ?
אופנועים >>
לצפיה ב-'כי קצת מדאיג אותי'
כי קצת מדאיג אותי
06/08/2002 | 20:52
9
שאין לו תפיסת כביש
אופנועים >>
לצפיה ב-'זה רק אני או...'
זה רק אני או...
06/08/2002 | 20:58
35
12
שיש פה גל....

הכRוב עבר, הכריש חולם, העיזי יעבור, הבילבי תוהה...

ואם את יודעים או לא, כבר יש עוד שלושה בקנה, שבנתיים שומרים את העניין בשקט, אבל כבר בשלבים של חיפוש האופנוע....

כה לחי

אדיוס
אופנועים >>
לצפיה ב-'אין לו אחיזה ? ...'
אין לו אחיזה ? ...
06/08/2002 | 21:08
1
11
תגדירי??

להשכיב איתו בוודאי שלא,
אך עדיין.

אופנועים >>
לצפיה ב-'אני מעדיפה לא להכנס לזה'
אני מעדיפה לא להכנס לזה
06/08/2002 | 21:13
10
כי זה יצור תגובות של בעד ונגד וזה מיותר
אופנועים >>
לצפיה ב-'אבל זה ממש לא ככה...'
אבל זה ממש לא ככה...
06/08/2002 | 21:10
32
10
יש כאלה שעושים את בגלל ה"אופנה", כאלה בגלל הביצועים.. ואני עושה את זה בגלל הפרקטיות של העניין,
מאז התאונה הGS ממש גדול עלי וכבד לי.. אני לא יכולה לקחת אותו ברוורס,
השבוע הוא נפל לי על האוטו של אבא כי ניסיתי לצאת ברוורס ולא הצלחתי להרים אותו

היות ואני לא בונה על טיולים יותר מידי והוא מיועד לתוך העיר ולא לשטח
ולקטנועים אני לא חוזרת.. הכי טוב בשבילי יהיה אופנוע DR עם גלגלי כביש.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אני מסכים מאה אחוז...'
אני מסכים מאה אחוז...
06/08/2002 | 21:15
31
11
נשמע לי אחלה רעיון שבעולם
אופנועים >>
לצפיה ב-'גם הDR כלי נורא כבד'
גם הDR כלי נורא כבד
06/08/2002 | 22:55
30
10
קחי בחשבון....

אופנועים >>
לצפיה ב-'אלפא הDR לעומת הGS לא כלי נורא כבד.'
אלפא הDR לעומת הGS לא כלי נורא כבד.
06/08/2002 | 23:09
29
8

סחתיין על הרעיון אופנוברית נשמע מאוד פרקטי. השאלה כמה זה יעלה

אופנועים >>
לצפיה ב-'נכון, חבל שאף אחד לא עונה..'
נכון, חבל שאף אחד לא עונה..
06/08/2002 | 23:17
28
7
יש מן הרגשה כזאת באויר שSM היא רק למקצועים ואם רוכב זוטר שואל על כך הוא לא מקבל התיחסות רצינית, חבל..

אני לא רוצה משהוא ברמת ההתלהבות אלא כזה קטן שישמש אותי בצורה הכי טובה
אופנועים >>
לצפיה ב-'תשובה ...'
תשובה ...
06/08/2002 | 23:36
27
10
תקני DR350.
תחליפי ג´אנט קידמי ל "17.
תחליפי צמיגים למשהו בסגנון הדאנלופ GT501 או הבריג´סטון BT39, וסעי לשלום ...
את תהני חבל על הזמן

עלויות ?
סט צמיגים: כ 1000 ש"ח
ג´אנט: עוד 1500-2000 ש"ח כולל העבודה

בהצלחה !

קחי קישור על הדרך ...

אופנועים >>
לצפיה ב-'אלף ות.....'
אלף ות.....
06/08/2002 | 23:39
8
בדיוק זה מה שרציתי לשמוע!!
אופנועים >>
לצפיה ב-'וזהו?'
וזהו?
07/08/2002 | 00:24
9
אין צורך בעוד שינויים?
צמיג רחב?
קפיצים אחרים במזלג?
אנאערף מה...?
אופנועים >>
לצפיה ב-'אפ אפ אפ...רגע...'
אפ אפ אפ...רגע...
07/08/2002 | 00:36
24
10
אם אני לא טועה, אז לDR יש גלגל 18 מאחורה. אם המצב אכן כך, קחי בחשבון מחיר של עוד ג´אנט.
אז מה קורה? על איזה ג´אנט אחורי נוסע DR? שתיים וחצי על 17? שתיים וחצי על 18? למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה?
אופנועים >>
לצפיה ב-'וואלה, צודק ... אז עוד ג´אנט ...'
וואלה, צודק ... אז עוד ג´אנט ...
07/08/2002 | 00:53
23
7
לצפיה ב-'ידידי זה לא נגמר בגאנט בלבד'
ידידי זה לא נגמר בגאנט בלבד
07/08/2002 | 01:05
22
10
ראשית אני לא מבין למה להחליף את קוטר הצמיג המקורי ?
את רוצה כביש נטו?
קני צמיגי כביש 100 % למידה 21\18 אין בעייה למצוא כאלו ( אגב המקוריים מאד מתקרבים לכך )
יתנו לך עדיפות בתוך העיר
חבל על הכסף
הסבה לסופר רק בשביל 17 אינץ מחירון
זוג גאנטים במידה ותמצאי ללא התאמות שיעלו אין ספור שעות עבודה 4000 ש"ח כולל סילקים ( נו מה גם אותם צריכים )
עבודה עוד 300 ש"ח
אה ו.. מה אם הרישוי השנתי ?
האופנוע לא יהיה חוקי בכלל !!
בקיצור תסבוכת מיותרת
סופר מוטרד קיצוני וקרבי שייתן פייט בפניות סטופר זריזות ומהירות אין בעייה שלמי
להסב רק מטעמי נוחות בכביש ? מיותר החישוקים המקוריים יתנו לך אחלה תמורה אם הצמיגים הנכונים

אופנועים >>
לצפיה ב-'look and feel ...'
look and feel ...
07/08/2002 | 01:11
1
7
זה לא נגמר בזה ...
מה עם דיסק קידמי 320 מ"מ ?
ומתאם לקליפר ?
וצינורות פלדה שזורה ?
ובולם אחורי ?
ואולי גם משכך היגויי ?
ואגזוז ?
ואם כבר אגזוז אז מה עם סעפת טיטניום מלאה ?
ופלסטיקה חדשה ?
ומדבקות ? וכיסוי מושב ?
ומה עם כידון תחליפי קליל ?
הא, ומסכת חזית ?
ואיך שכחתי סט רגליות תואמות לצבע השלדה ?
וחיזוקי שילדה כמובן !

בקיצור ...
אין סוף לזה ...
שאל את נציגנו במרכז אמריקה ...
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא לזה התכוונתי איזי'
לא לזה התכוונתי איזי
07/08/2002 | 17:28
4
ל"צערי" הבין אותי השדון ואפילו הסכים עימי ( שוב ????)
אופנועים >>
לצפיה ב-' מה יהיה איתך, ירחמיאל ?'
מה יהיה איתך, ירחמיאל ?
07/08/2002 | 09:21
19
8
אנחנו באמת מסכימים יותר מדי לאחרונה.

לא יתכן המצב הזה.


אופנוברית... לפרקטיות באמת אין יותר טוב מזה...
גם מבחינת עלות.

למה אבל יש לי הרגשה שאת מחפשת יותר מפרקטיות והצעתו
של הקולרגול לא תתקבל ?

אופנועים >>
לצפיה ב-'מצטרף לגל המסכימים..'
מצטרף לגל המסכימים..
07/08/2002 | 09:27
17
8
אם רק פרקטיות היא המטרה , אין שום סיבה "לשחק" במידות הג´אנטים..
פשוט להתקין צמיגים שהם כביש נטו (כמו שזמנו איזי התקין על הKLE) ו..זהו.

עלות החלפת הג´אנטים היא גבוהה מאוד (למעשה , היא העלות הגבוהה ביותר בכל הקשור להסבת אופנוע לSM..יותר משיפורי מנוע אפילו)..

וחוצמזה , גם לא עוברים טסט אם ג´אנטים בגודל ששונה מזה המופיע ברישיון..
אופנועים >>
לצפיה ב-'שלא לדבר על מקרה תאונה... '
שלא לדבר על מקרה תאונה...
07/08/2002 | 10:15
16
8
אם במקרה תאונה מושבת האופנוע ומגיע בוחן תנועה
עירני מספיק...

חוץ מבעיות הבריאות שאיתם צריך להתמודד... תהיינה
עוד בעיות להתמודד עימן.

אגב... איפה אלפרד...


אופנועים >>
לצפיה ב-'ביררתי במוסך!!!'
ביררתי במוסך!!!
07/08/2002 | 13:00
15
8
לא צריך להחליף ג´אנט אולי רק את הקדמי לקטן יותר..
אבל צריך לקצר את הטלסקופים ולהנמיך את הקנף הקידמי.

עבודה+חלקים= מקסימום יעלה לי 4000 בהגזמה

אם ידוע למישהו על DR350 ממורה נהיגה אני אשמח לפרטים!
מבצע- "הטירוף של אופנוברית" יוצא לדרך.............
אופנועים >>
לצפיה ב-'קיצור טלסקופים ? '
קיצור טלסקופים ?
07/08/2002 | 13:37
14
9
הנמכת כנף קידמית ? בשביל מה ?
אופנועים >>
לצפיה ב-'וואלה.. לא מבינה בזה..'
וואלה.. לא מבינה בזה..
07/08/2002 | 13:48
11
5
המוסכניק אמר שצריך

אופנועים >>
לצפיה ב-'את לא רוצה SM....'
את לא רוצה SM....
07/08/2002 | 14:42
10
7
את רוצה אופנוע דו"ש עם צמיגי כביש, לשימוש בכביש בלבד.

למה להכנס להוצאות מיותרות שלא יעניקו לך שום יתרון בפועל?

אני תומך בממליצים להשאר עם המידות המקוריות, לא להתחיל להסתבך עם מזלגות וכד´.
דו"ש עם צמיגים הנוטים לכביש נותן בטחון מעולה ואחיזה טובה מאוד.
לדעתי זה צריך להיות הכיוון שלך.
אופנועים >>
לצפיה ב-' או קיי.....'
או קיי.....
07/08/2002 | 14:48
4
לצפיה ב-' בדיוק...מעניין של 99% מהאנשים'
בדיוק...מעניין של 99% מהאנשים
07/08/2002 | 14:50
8
8
אין שום בעיית אחיזה עם הצמיגים של DR. אלא אם כן את מנסה להוריד את האופנוע עד כדי הרגליות (שבפועל את לא עושה את זה הרי) הרי זה כבר הופך להיות מטומטם. אך החלפת הצמיגים מעניקה שיפור מינימלי עד כדי שולי שאינו שווה לחלוטין 4 רבבות השקלים.
אופנועים >>
לצפיה ב-' בחברות כמובן...'
בחברות כמובן...
07/08/2002 | 14:52
6
4
לצפיה ב-'צריף לקךץ בחשבון שעם הזמן'
צריף לקךץ בחשבון שעם הזמן
07/08/2002 | 15:36
5
6
העכברה שלנו תשלוט על הכלי יותר טוב וכך גם דרישותיה יעלו...

לא?!
אופנועים >>
לצפיה ב-'אז נתחיל לדבר !!!'
אז נתחיל לדבר !!!
07/08/2002 | 17:27
1
3
וכמובן למכור את הDR ומהר !! ולקנות איזה משהו טיפה יותר אקזוטי ובעל בסיס טוב לשיפורים
אופנועים >>
לצפיה ב-'אקזוטי ?! :) כמו מה לדוגמא ?'
אקזוטי ?! :) כמו מה לדוגמא ?
07/08/2002 | 18:47
3
לצפיה ב-'זה לא העניין- בתור רוכב כביש שעובר'
זה לא העניין- בתור רוכב כביש שעובר
07/08/2002 | 20:10
2
3
לDR התנהגות הצמיגים בלתי נסבלת על הכביש. קפיצות רעידות ויכולת פניה עלובה. אןלי זה מספיק לנסיעות קצרות בתוך העיר-
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה??????? אני מציע שתבדוק שוב את'
מה??????? אני מציע שתבדוק שוב את
08/08/2002 | 19:18
1
3
עצמך
אני במקרה רוכב כביש ותיק מאד שעבר לשטח ובהתחלה ( שנת 1996 ) גם לי היה DR350 מה לעשות , והפלא ופלא חשבתי שאתכזב מאד מאד בהתנגות כביש במיוחד כשיורדים מCBR900 אבל לא!! אין לך מושג מה משקל נמוך , מומנט ומרווח הטיה לא מוגבל יכולים לעשות בכביש .
אופנועים >>
לצפיה ב-'אצלי ההשןאה היתה במעבר בין GS500'
אצלי ההשןאה היתה במעבר בין GS500
08/08/2002 | 20:05
2
ל DR650
בכל אופן-כנראה שזה תחושה מאד אישית
אופנועים >>
לצפיה ב-'בדיוק הנקודה שלי!!'
בדיוק הנקודה שלי!!
08/08/2002 | 23:09
2
אני לא יודע מה הדרישות שלך מהאופנוע,
אבל מנסיון, מה צריך יותר?

מה בדיוק את רוצה ממנו??
האלפא
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה זאת תו´מרת ? כדי שיקבל צורה של'
מה זאת תו´מרת ? כדי שיקבל צורה של
07/08/2002 | 13:52
1
ZX9אלה מה חשבת
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה למה שרק רואים בחורה מספרים'
למה למה שרק רואים בחורה מספרים
07/08/2002 | 17:31
3
לה אגדות ? מישהו מוכן להסביר לי ?
מה זה החארטה הזאת
נשבר הזין ממוסכים חובבנים שמוצאים לשאר שם רע
אופנועים >>
לצפיה ב-'תזהר שדון זה התחיל לקרות גם לי'
תזהר שדון זה התחיל לקרות גם לי
07/08/2002 | 17:46
4
לצפיה ב-'סיבות טובות להפוך לSM'
סיבות טובות להפוך לSM
07/08/2002 | 09:11
14
11
שלום לכולם ובמיוחד לגברת ממאדים.
לא רק מי שרוצה לעשות ווילי בעמידה על הפנס האחורי, או רולינג סטופי כשהוא אוחז את הכידון בשיניים, צריך SM
ברגע שאתה משנה את הג´אנט הקידמי, לג´אנט 17, אז יש יותר משקל על הפרונט, מכאן שההיגויי הרבה יותר מדויק, והרבה יותר מהיר.
איכות הבלימה משתפרת, אפשר להפעיל יותר עומס על הבלם הקידמי יותר מקודם,
וכל זה רק בזכות האחיזה היותר טובה שיש בפרונט.
כמובן שבנוסף, ברגע שמוותרים על השטח, אפשר גם לצייד את הג´אנטים בצמיגי כביש איכותיים, שיישפרו את האחיזה באספלט.
אז למה לך לא לקנות אופנוע כביש וזהו?
1) עדיין יהיו לך עלויות החזקה של מנוע סינגל
2) שלדה ומתלים של אופנוע שטח (אותה אתלטיות שהוא מפגין בשטח, הוא יפגין בכביש)
3) תנוחת רכיבה נוחה יותר
4) אופנוע שהוא עדיין יחסית גבוה לשאר כלי הרכב ומקנה שדה ראיה נרחב לרוכב. (למרות שאם את גמדה, אז יש עוד יתרון במעבר לSM והוא שהאופנוע יהיה נמוך יותר בסופו של דבר)
5) הSM יסב לך הנאה וריגוש כבר ב5 קמ"ש במגרש חניה, ואני בטוח שתגלי עולם חדש

לגבי עלויות : אני לא בטוח מה מידת הג´אנט האחורי של הDR350, אבל אני חושב ש17 אינצ´, אז מבחינת עלויות, את רק צריכה להחליף ג´אנט קידמי וסט צמיגים, וזה פחות או יותר 3500 ש"ח. (דרך אגב אני הייתי מעביר את הג´אנט האחורי קדימה, ושם ג´אנט אחורי חדש (רחב יותר))
בשלב ראשון זה מספיק, אין צורך בעוד שינויים, אם מאוחר יותר תגלי על עצמך שאת נצר למשפחת שמבון, אז יש עוד דברים שאפשר לעשות...
תעשי חיים, דני אנגלברג.

אופנועים >>
לצפיה ב-'נו ?'
נו ?
07/08/2002 | 09:22
6
תפרת כבר סכיני גילוח למרפקים ? כמובטח ?


HAVE NO MERCY..

אופנועים >>
לצפיה ב-'השדון, כהרגלו, קטנוני.... '
השדון, כהרגלו, קטנוני....
07/08/2002 | 09:26
6
5
1) צודק. אבל משלמים על זה במנוע ומיגון רוח "עלובים" ליומיום לנוסעים
מחוץ לעיר.

2) יתרון ? תלוי מתי ואיפה !

3) לא מסכים איתך בעליל

4) צודק. זה גם טוב נגד מראות ומעבר בין מכוניות.

5) אין ויכוח...

דני, פשוט ציירת את הסופר כאופנוע מושלם.... או יותר נכון,
כאופנוע כביש מושלם, והוא רחוק מכך. הוא אופנוע עירוני מושלם
(אולי) ואופנוע פאן...
זה לא אופנוע כביש מושלם. בכלל לא.

למקרה הפרקטיות, הצעתו של ירחמיאל בהחלט תופסת היטב למקרה שהציגה החייזרית.

אופנועים >>
לצפיה ב-' מסכים'
מסכים
07/08/2002 | 10:01
5
4
2000 ק"מ בין עירוניים בחודש. לא מסתכל על SM.

אבל מ-א-ד מקנא בעלויות התפעול הזולות שלהם ...
אופנועים >>
לצפיה ב-'ושוב אני מהמסכימים לשדון..'
ושוב אני מהמסכימים לשדון..
07/08/2002 | 10:09
4
6
לצפיה ב-'תנוחת רכיבה'
תנוחת רכיבה
07/08/2002 | 13:03
3
2
להזכירך, שדון, אני קצרה ועל כן עדיף לי מבחינת נוחות רכיבה זקופה
לכן 3. תופס, במקרה שלי..
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא מסכים איתך.'
לא מסכים איתך.
07/08/2002 | 14:01
1
לצפיה ב-'תנוחת רכיבה אינה ערובה לנוחות'
תנוחת רכיבה אינה ערובה לנוחות
07/08/2002 | 14:06
1
3
רבה יותר או מתאימה יותר לנמוכים - ממש לא.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תיקון-"תנוחת רכיבה זקופה אינה.."'
תיקון-"תנוחת רכיבה זקופה אינה.."
07/08/2002 | 14:36
7
לצפיה ב-'הממ... ממה ששמעתי לא ג´אנטים'
הממ... ממה ששמעתי לא ג´אנטים
07/08/2002 | 09:36
4
5
רגילים של 17 לא הופכים לסופר מוטו...

מה שצריך זה 2 ג´אנטים רחבים , לא ?!
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא צריך כלום.'
לא צריך כלום.
07/08/2002 | 10:37
3
13
גם עם צמיגים דו"שיים מקוריים, אלו שהם 80/20% לטובת כביש, אפשר להוציא השכבות ובלימות יותר - אני מנחש - ממה שרובנו מסוגלים לנצל ברכיבה רגילה. אם מתעקשים יש, כמו שנאמר כאן, צמיגים שהם כמעט 100% כביש.
האופנוברית עצמה אמרה שהיא לא מחפשת ביצועי SM, אלא אופנוע כביש רגיל. אז חבל על כל אגורה שתבוזבז בענין.


טל
אופנועים >>
לצפיה ב-'וכהוכחה לדבריו של האורך..'
וכהוכחה לדבריו של האורך..
07/08/2002 | 10:50
9
האבא של היועצת של היועצת , סיפר לי שבביקורו האחרון באיטליה הוא צפה במירוץ סופרמוטארד שלאחריו היה מירוץ נוסף אך עם דו"שים "רגילים" (צמיגי כביש מולבשים על ג´אנטים של 21 אינץ´) וזאת כדי לתת לחבר´ה אפשרות "לטעום" את מירוצי הסופרמוטארד לפני שהם מעבירים את האופנוע הסבה ארוכה ויקרה..
הוא אומר שהם שמרו על קצב לא רע בכלל..
אופנועים >>
לצפיה ב-'הבהרה בבקשה - SM זה כמו S&M'
הבהרה בבקשה - SM זה כמו S&M
07/08/2002 | 14:40
1
3
לצפיה ב-'תשובות..'
תשובות..
07/08/2002 | 14:50
6
SM זה ראשי תיבות של
Super Moto או כמו שכולם קוראים לזה בטעות : Super Motard..

קרא כאן כדי לדעת יותר על התחום..
אופנועים >>
לצפיה ב-'היייי דני!!!!!!!'
היייי דני!!!!!!!
07/08/2002 | 12:40
1
דני...ראית את שכתבתי על "קורס רכיבה מתקדמת"???אתה מככב שם ...שובב
כנס לראות....בעל הZX9-R....זה שהערת לו על "הגז המופרז" חולה המהירות
שבסוף התברר..שהיה די שפוי ולא כל כך "חולה".....חחחחח
בייי
טל
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה לא למה כן ? SuerMoto -'
למה לא למה כן ? SuerMoto -
<< ההודעה הנוכחית
07/08/2002 | 11:39
8
131
אכן בתקופה האחרונה נראה כי עובר על הפורום מעין גל SM. כל אחד שעד לא מזמן רכב על GS,ER והשם יודע מה מחליט לבנות SM. עולה השאלה מדוע דווקא SM ? מה כבר רע באופנועים הקובנציונאלים והשגרתיים שיש בשוק ? מה ? האם כולם בבת אחת הפסיקו לעבוד ? האם כולם ביום בהיר אחד נמאסו על בעליהם ואינם יכולים למלא את תפקידהם נאמנה ?

SM בהגדרתו וכך גם מהותו, להפיק פאן, לייצר פאן, לשנורר פאן. זה הכל אודות פאן, זה המוטיב המרכזי, וזה הקו המנחה. כל מטרה אחרת שנבקש מאופנוע SM אמיתי יהיה כדין חטא נפשע. לא, מטרתו אינה להביא אותך מאושר לעבודה ביום יום כך גם אין בכוונתו לקחתך לטיולי שבת לאורך 250 ק"מ. כאמור, תפקיד אחד ובודד יש לו - פאן. פאן המתקבל בעיקר על מסלול מירוצים אם כי גם מגרש יכול לעזור.
אתה מעוניין/ת באופנוע עם אחיזה טובה ? GS,ER,KLE וכל אופנוע המוגדר ככביש בהגדרתו יספק את הסחורה הייטב. לא חפצה נפשך באספלט החם והמגעיל ? אלא דווקא בחולות המדבר, באיזורים הנידחים של היקום ? אין שום בעיה,תקנה אופנוע שטח.
לצערי, לצערנו יותר נכון, המצב הכלכלי לא מאפשר לנו להחזיק יותר מכלי אחד (לרובנו בכל מקרה). ובארץ מוכת אבטלה וכלכלה קשה צריכים אנו כמו כל שאר האנשים לעשות דין וחשבון עם עצמנו, דהיינו, להתפשר. פעם זה לפה פעם זה לכאן.

בשביל מה לקחת DR 350 ולהפוך אותו ל- SM ? הרי כוח אין לו מספיק בשביל לתת פייט טוב לכל אופנוע SM אמיתי (כדוגמת - CR של מקסמקס ואולי אף ה- XR של דני), לשטח אי אפשר לרדת איתו כי יש עליו צמיגי כביש, ביום יום, הוא נופל מ- GS ע"ג הכביש וגם בשבתות בטיולים. ואם ננסה להאחז בתחזוקת הכלי ? דווקא נראה לי שתחזוקת GS ו DR דומה מאוד, אין הבדלים משמעותיים.
אז מה נשאר ? התפשרנו על השטח, על פונקציונליות היום יום, על טיולים ועל הפאן כאופנוע SM.

אז מה ? שווה לקנות DR 350 ולהפוך אותו ל- SM ? לא.
אלא אם כן אתה ממש חולה SM ומחפש דבר אחד בלבד.......אטרף
(שכאמור DR 350 לא יספק כפי ש-XR650 מספק).

זו בדיוק כמו לשפר אופנוע 500 סמ"ק,תחליפו לו צמיגים ליותר ספורטיביים, תשנו גלגלי שיניים, תוסיפו צינורות בלימה ומה לא ? בגדול ? תקבלו עוד 10 קמ"ש, מ- 180 תעלה ל- 190. ביג דיל, אפשר לחשוב. כל אופנוע 600 אחר ללא מאמץ יקח אותכם. אז לא חבל על הכסף ?
אופנועים >>
לצפיה ב-' הלוואי ולי היה כזה'
הלוואי ולי היה כזה
07/08/2002 | 11:46
1
8
insight לגבי האופנוענות שהותאמה לישראל כשהייתי עם הוותק שלך...היה חוסך לי המון כסף ואכזבות...

קבל שוב , ח"ח עצבני..

אמרת את זה הכי נכון שאפשר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מסכים עם הכרוב , בהחלט ניסחת'
מסכים עם הכרוב , בהחלט ניסחת
07/08/2002 | 13:08
7
את זה כמו שצריך.
אך מה לגבי אם רצונך לשלב פאן עם קצת פרקטיות, אתה אומר ש ה 350 לא מספיק אבל מה לגבי 500?
סוס
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא מסכימה איתך '
לא מסכימה איתך
07/08/2002 | 13:08
5
8
ה-GS כבד לי! אני צריכה כלי קטן יותר וקל
אם קשה לך לקבל את העובדה שיש אנשים שרוצים SM בשביל הפרקטיות, בסדר גמור..
תסתכל על זה ככה, אני רוצה DR עם צמיגי כביש |סהדגש| , יותר טוב?
אופנועים >>
לצפיה ב-'את מפספסת את הרעיון..'
את מפספסת את הרעיון..
07/08/2002 | 13:41
4
8
בשביל צמיגי כביש , אופנוע נמוך וקל משקל שיהיה שיא היעילות בתוך העיר - אין צורך להשקיע את אותם 4000 ש"ח שהמוסך שלך דיבר עליהם..
ניתן להתקין צמיגי כביש 100 אחוז על ג´אנט של 21 אינץ´..למה ההתעקשות על 17"?
כדי שיהיה נמוך ? DR350 יכול להיות בגובה הברך שלי גם עם הג´אנטים המקוריים..
אופנועים >>
לצפיה ב-'אאה.. הבנתי..'
אאה.. הבנתי..
07/08/2002 | 13:45
1
8
סבבה...
אבל בכל מקרה צריך לקצר את הטלסקופים, לא?
אופנועים >>
לצפיה ב-'בפירוש - לא. '
בפירוש - לא.
07/08/2002 | 13:52
10
מכירה את הKLE של TAZ ? זה שהיה קודם של איזי ?
זו בדיוק ההסבה שהDR שלך אמור לעבור TO MEET YOUR DEMANDS
אופנועים >>
לצפיה ב-'כרובי...תבין...'
כרובי...תבין...
07/08/2002 | 13:54
7
קרא שוב את הפסקה האחרונה שלי בהודעה הראשונה
שלי בשרשור הזה ותבין שכל ניסיון לדבר אל ההגיון מיותר...

למרות איך שהדברים מוצגים...


אופנוברית יקירתי.... בהצלחה...

אופנועים >>
לצפיה ב-'קוטר גלגל קידמי קטן יותר נותן'
קוטר גלגל קידמי קטן יותר נותן
07/08/2002 | 16:30
13
יכולת תמרון גבוהה יותר.
זה הקטע של גלגל קידמי קטן, לא?
יכולת תמרון גבוהה יותר זה יתרון בעיר ויתרון ב"מסלול המרוצים" של חניוני מרכזי הקניות בשבתות.

ילא אופנוברית, לכי על זה. ותראי לכול הגברברים איך מחליקים גלגל אחורי בסיבוב בלי לשפוך שמן יקר.

ובעינין הטסט. נו באמת, שימרי את הגלגל הקידמי המקורי ופעם בשנה תשקיעי ת´חצי שעה בלהחליף למקורי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כמה זה יעלה אני לא יודע אבל.....'
כמה זה יעלה אני לא יודע אבל.....
07/08/2002 | 13:40
7
4
אני יודע שבסוף תהני יותר מאשר הGS שעליו את רוכבת, מנסיון אמנם דל, אני חייב לציין שלמרות שנותיי על הכביש כרוכב, לא נהניתי לרכב כמו על SM של אחי שבנוי מXT 500 שעבר הגדלת נפח ל-620 סמ"ק.
לא יודע לומר לך על כל מיני מחירים וחלפים ולהכנס לציציות של עלויות שיפור, אבל יש כמה יתרונות לנושא:
1) האופנוע שיעבור את השידרוג יכול להקנות ב-0 כסף כך שישאר לך מספיק רזרבה להשקיע על האופנוע.
2) לא חייבים לעשות את כל רשימת הקניות שרשומות בהודעות הקודמות, יש אפשרות לחלק לשלבים את השינוי, ובעת הצורך/אפשרות כספית להמשיך.
3) אני רכבתי על האופנוע בתוך העיר מחוץ לעיר, לירושלים, לחיפה ועוד כמה מקומות אני חייב לציין שלאופנוע יש כוח ויציבה על הכביש, והנאה לאורך כל הדרך, יכול להיות שגדולים וחכמים ממני מבינים יותר אבל ברמה שאני רכבתי על האופנוע הנ"ל אני מאוד ממליץ על כיוון כזה.

ולכRובי - זכור לך משפט : "זה נראה לי הולך להיות הטראנד הבא"?
אז יש לי תחושה שיותר ויותר רוכבים מתעניינים בנושא הזה ומתלהבים מהאופנוע, ויכול להיות שיוקם פה דור חדש של אופנועים מוסבים לSM.
אופנועים >>
לצפיה ב-' אבל לדעתי מדובר על אופנה'
אבל לדעתי מדובר על אופנה
07/08/2002 | 13:43
6
9
קצרת מועד (שנה - שנתיים) שגם היא בינתיים , מתבססת רק על חברי הפורום..(לא מדובר על אופנה שסוחפת את כ-ל אופנועני ישראל)
אופנועים >>
לצפיה ב-'איזו אופנה סחפה את כוווווולללללםםם?'
איזו אופנה סחפה את כוווווולללללםםם?
07/08/2002 | 14:12
5
6
אנחנו גם כך מדינה שחיה מיום ליום, לכן אין אצלנו תופעות ששורדות לאורך שנים, אבל ככל שיגבר הביקוש והעניין בכלים כאלו ומיכוון שבשוק קיימים אופנועים בודדים כאלו, יווצר ביקוש לייצור עצמאי פה בארץ וזה יביא לפרוייקטים חדשים להכנס.

מה זה אומר?
שנכון - פה בפורום באמת הנושא צובר תאוצה ומעניין אנשים,
ומיכוון שאין הרבה כלים רוכבים יתחילו יותר ויותר לבנות, ומכיוון שלא מדובר על עלויות היסטריות של 40,000 ש"ח להעמיד אופנוע כזה, יש סיכוי שזה יהיה הטראנד הבא, טראנד הוא זרם מסויים שסוחף, זו לא תהיה מגמת השוק.
בקיצור שמור את האופנוע שלך עוד שנה ואז תמכור אותו פי ..... מכמה שקנית,










או לחילופין אף אחד לא ירצה לקנות אותו בעוד שנתיים
אופנועים >>
לצפיה ב-'הXTSM שלי למכירה !!!'
הXTSM שלי למכירה !!!
07/08/2002 | 14:15
4
5


אל תשכח את אחד המכשולים הכי גבוהים שעומדים בפני מי שרוצה לעשות הסבה שכזו :
העובדה שהאופנוע לא עובר בתצורת SM - טסט.

וזה מצמצם מאוד את מי שמוכן להכניס את הראש לפרויקט שכזה...מצד שני -- מי שעושה זאת אכן מתאים לSM- הוא חוליגן אמיתי בנשמתו..
אופנועים >>
לצפיה ב-'לדעתי הטסט הוא לא מכשול כזה גדול'
לדעתי הטסט הוא לא מכשול כזה גדול
07/08/2002 | 14:21
4
המלצה למי שבונה SM - לשמור את הגלגלים (ג´אנט+צמיג) המקוריים של האופנוע, ובנוסף גם את האגזוז (במידה והוחלף ללחץ) יום לפני הטסט בפעולה פשוטה אפשר להחליף גלגלים למקוריים, שאר השיפורים אינם נראים לעיין בלתי מקצועית (ולא נשכח שאנחנו מדברים על בוחנים לא מקצועיים לפחות בנושא אופנועים), הרי מה תופש את העין במיוחד? רוחב הצמיגים שמדליקים נורה אדומה לבוחנים, החלפה פשוטה ומהירה, ובמידת הצורך החלפה של האגזוז, עוברים טסט פעם בשנה ומחליפים חזרה, מי שבונה כזה אופנוע הוא גם אחד שיש לו ידע מסויים ויד, אילו לא אופנועים סטנדרטיים שרק מוסך נוגע לכן פעולה שכזו היא פשוטה ומחסום הטסט יכול לעבור בקלות.

לגבי האופנוע שלך - תנפיק אותו בבורסה - יש לי תחושה שהמניות שלו הולכות לעלות בקרוב
אופנועים >>
לצפיה ב-'העכברה לא רוצה לשנות ג´אנטים'
העכברה לא רוצה לשנות ג´אנטים
07/08/2002 | 14:28
1
3
אז אין בעיה לעבור טסט , לא ?!
אופנועים >>
לצפיה ב-'השאלה מה רוחב הצמיגים וכמה הם'
השאלה מה רוחב הצמיגים וכמה הם
07/08/2002 | 14:39
2
חורגים מהרשיון רכב, אבל גם אם מדובר על החלפה של צמיגים בלבד, מה שמחייב פנצ´ר מאכר, אין בעיה, עושים איתו דיל של 100 ש"ח לכל ההחלפה והחזרה, ובזה נגמר כל הסיפור, לא משהו משמעותי שמחייב לא לעשות טסט או להפעיל קומבינות שונות.

דובר בגדול על נושא הטסט לא ספציפית אליה, ודובר על אופנוע שהוחלפו בו ג´נטים לרחבים יותר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מה?כבר מוכר?'
מה?כבר מוכר?
07/08/2002 | 14:31
2
לצפיה ב-'אם תרצי אופנוברית...'
אם תרצי אופנוברית...
07/08/2002 | 18:08
5
3
לא יכולתי להתעלם מההזדמנות העסקית...
יש לי צמיגים לדי אר 350 ...
חדשים, עברו רק הרצה 1600 Km
במחיר נמוך הרבה יותר מהקרן...
רק אם תרצי..
צרי קשר
אופנועים >>
לצפיה ב-'הלכת.....'
הלכת.....
07/08/2002 | 19:13
4
4
לראות את הDR????????







עמרי
אופנועים >>
לצפיה ב-'הלו אופנו... לאט לך'
הלו אופנו... לאט לך
07/08/2002 | 20:21
3
4
כמו שכבר אמרו לך.... חבל על ההשקעה.
אין שום בעיה להשיג קיט הנמכה מקורי לDR ולא להנמיך בצורה פושעת כמו שעשו ב-KLE של טאז שהזכירו פה.
ומישהו מוכן להסביר לי מה זה קיצור טלסקופים?
מה, מפרקים, מנסרים אותם ומרכיבים?
וכל מי שדיבר על להרכיב את הגלגל המקורי לפני הטסט לקח בחשבון את האפשרות שמחליפים את הנאבה המקורית כדי להתאים ג´נט אחר?
אין לך שום צורך להשקיע כספים מיותרים. אם נתפסת לרעיון שיהיה לך סופרמוטו בהשקעה מינימלית שכוללת רק החלפת ג´נטים וצמיגים לכי על זה. אבל אם את מחפשת אופנוע נוח לעיר תשאירי אותו כמו שהוא. ככה גם לא תהיה לך בעיה כשיתעורר החשק, וכמו שאני מכיר אותך גם יתעורר, לרדת לשטח.
אופנועים >>
לצפיה ב-' טוב, טוב........'
טוב, טוב........
08/08/2002 | 19:34
2
4
ויתרתי על הרעיון...
אני אקנה DR וזהו

אני רק מקווה שלא יקרה לי כלום



תודה לכולם על העזרה והתמיכה הנפשית, עד השגעון הבא
אופנועים >>
לצפיה ב-'משהו לגבי ה"אופנה" של ה SM'
משהו לגבי ה"אופנה" של ה SM
09/08/2002 | 02:24
1
6
לא יודע אם שמתם לב, אבל לפני חודשיים-שלושה בערך כיכבו בכותרות
המודעות הנרות...

מפה ושם היו המון תאונות בפרק זמן קצר יחסית, התהיות של צהרים עשו את
שלהם וכנראה, אולי בתת-מודע, האופנוענים הותיקים כבר לא חולמים
על ה"מפלצת" הבאה אלא על מקסימום ריגוש וטכניקה, שהם הם הSM.

התמרון הקל, המהירויות הנמוכות, היכולת להתאמן במגרשים ריקים
מאדם (פחיות ליתר דיוק),אולי הם המקדמי בטיחות שמשרים את הבטחון
על הרוכב ונותנים לו להנות לגמרי מהנסיעה (תלוי ברמת השפיות
של הרוכב באותה עת).

אופנועים >>
לצפיה ב-''
09/08/2002 | 02:43
4
סופרמוטרד אולי מספק יותר פאן מרוכז, אבל אופנוע עתיר נפח יספק יותר פאן לאורך זמן (עם פרצי פאן ואדרנלין שיכולים לשים בכיס פאן סופרמוטרדי). בנוסף, אופנוע כביש והוא יוכל להתאים גם לנסיעות שהן מעבר ל"כאסח" או "פה בסביבה", ובל נתעלם ממקדם הוואסח, כמובן.

הסיבה העיקרית שאני מעדיף סופרמוטרד על פני אופנוע כביש מרובע צילינדרים היא אחת: פוטנציאל הנזק - בסופרמוטרד הסיכוי שייגרם לי נזק גופני (או כספי) רציני ואפילו תמידי נמוך בסדרי גודל מהסיכוי שיקרה לי נזק זהה באופנוע ספורט. חד וחלק. ואני אומר בפה מלא שהתאונות הקשות של כמה מחברי הטובים בפורום הוכיחו לי את ההשוואה הזאת, והאיצו בי את קבלת ההחלטה.

סיבה משנית, אגב, היא החסכון הצפוי בעלויות.

לא אומר חס וחלחלה שלא אחזור לכביש. אני עוד רואה בעתידי איזה מרובע צילינדרים עתיר נפח; כרגע - SM הוא הפתרון השפוי.

Little Max, עוד 8 חודשים למנאייק
אופנועים >>

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ