חלום... או מציאות?

חלום... או מציאות?

ללכת לסוכנות, לעשות טרייד על DR350.. להפוך אותו לסופרמוטרד הסיבה, יהיה לי יותר קל איתו וממש לא בשביל הביצועים, כלומר לעשות סופר הכי פשוט שיש בלי התחכמויות ושיפורים מיותרים.. השאלה, כמה זה יעלה לי?
 

Alfa156 GTA

New member
למה ישר לשנות לSM ??

חכי קצת, נסי אותו ככה, אם לא יתאים שני לSM... וזה בטח די יקר... רצית לחסוך לא ?
 

MexMex

New member
זה רק אני או...

שיש פה גל.... הכRוב עבר, הכריש חולם, העיזי יעבור, הבילבי תוהה... ואם את יודעים או לא, כבר יש עוד שלושה בקנה, שבנתיים שומרים את העניין בשקט, אבל כבר בשלבים של חיפוש האופנוע.... כה לחי
אדיוס
 

Alfa156 GTA

New member
אין לו אחיזה ?../images/Emo4.gif ...

תגדירי?? להשכיב איתו בוודאי שלא, אך עדיין.
 
אבל זה ממש לא ככה...

יש כאלה שעושים את בגלל ה"אופנה", כאלה בגלל הביצועים.. ואני עושה את זה בגלל הפרקטיות של העניין, מאז התאונה הGS ממש גדול עלי וכבד לי.. אני לא יכולה לקחת אותו ברוורס, השבוע הוא נפל לי על האוטו של אבא כי ניסיתי לצאת ברוורס ולא הצלחתי להרים אותו היות ואני לא בונה על טיולים יותר מידי והוא מיועד לתוך העיר ולא לשטח ולקטנועים אני לא חוזרת.. הכי טוב בשבילי יהיה אופנוע DR עם גלגלי כביש.
 

jps

New member
אני מסכים מאה אחוז...

נשמע לי אחלה רעיון שבעולם
 

guts

New member
אלפא הDR לעומת הGS לא כלי נורא כבד.

סחתיין על הרעיון אופנוברית נשמע מאוד פרקטי. השאלה כמה זה יעלה
 
נכון, חבל שאף אחד לא עונה..

יש מן הרגשה כזאת באויר שSM היא רק למקצועים ואם רוכב זוטר שואל על כך הוא לא מקבל התיחסות רצינית, חבל.. אני לא רוצה משהוא ברמת ההתלהבות אלא כזה קטן שישמש אותי בצורה הכי טובה
 

Easy_Rider

New member
תשובה ...

תקני DR350. תחליפי ג´אנט קידמי ל "17. תחליפי צמיגים למשהו בסגנון הדאנלופ GT501 או הבריג´סטון BT39, וסעי לשלום ... את תהני חבל על הזמן
עלויות ? סט צמיגים: כ 1000 ש"ח ג´אנט: עוד 1500-2000 ש"ח כולל העבודה בהצלחה ! קחי קישור על הדרך ...
 

jps

New member
וזהו?

אין צורך בעוד שינויים? צמיג רחב? קפיצים אחרים במזלג? אנאערף מה...?
 

fungas

New member
אפ אפ אפ...רגע...

אם אני לא טועה, אז לDR יש גלגל 18 מאחורה. אם המצב אכן כך, קחי בחשבון מחיר של עוד ג´אנט. אז מה קורה? על איזה ג´אנט אחורי נוסע DR? שתיים וחצי על 17? שתיים וחצי על 18? למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה?
 
ידידי זה לא נגמר בגאנט בלבד

ראשית אני לא מבין למה להחליף את קוטר הצמיג המקורי ? את רוצה כביש נטו? קני צמיגי כביש 100 % למידה 21\18 אין בעייה למצוא כאלו ( אגב המקוריים מאד מתקרבים לכך ) יתנו לך עדיפות בתוך העיר חבל על הכסף הסבה לסופר רק בשביל 17 אינץ מחירון זוג גאנטים במידה ותמצאי ללא התאמות שיעלו אין ספור שעות עבודה 4000 ש"ח כולל סילקים ( נו מה גם אותם צריכים ) עבודה עוד 300 ש"ח אה ו.. מה אם הרישוי השנתי ? האופנוע לא יהיה חוקי בכלל !! בקיצור תסבוכת מיותרת סופר מוטרד קיצוני וקרבי שייתן פייט בפניות סטופר זריזות ומהירות אין בעייה שלמי להסב רק מטעמי נוחות בכביש ? מיותר החישוקים המקוריים יתנו לך אחלה תמורה אם הצמיגים הנכונים
 

Easy_Rider

New member
look and feel ...

זה לא נגמר בזה ... מה עם דיסק קידמי 320 מ"מ ? ומתאם לקליפר ? וצינורות פלדה שזורה ? ובולם אחורי ? ואולי גם משכך היגויי ? ואגזוז ? ואם כבר אגזוז אז מה עם סעפת טיטניום מלאה ? ופלסטיקה חדשה ? ומדבקות ? וכיסוי מושב ? ומה עם כידון תחליפי קליל ? הא, ומסכת חזית ? ואיך שכחתי סט רגליות תואמות לצבע השלדה ? וחיזוקי שילדה כמובן ! בקיצור ... אין סוף לזה ... שאל את נציגנו במרכז אמריקה ...
 
../images/Emo46.gif מה יהיה איתך, ירחמיאל ?

אנחנו באמת מסכימים יותר מדי לאחרונה. לא יתכן המצב הזה. אופנוברית... לפרקטיות באמת אין יותר טוב מזה... גם מבחינת עלות. למה אבל יש לי הרגשה שאת מחפשת יותר מפרקטיות והצעתו של הקולרגול לא תתקבל ?
 
למעלה