האמת ? עיצובית - הוא לא משהו..

איילR

New member
במילה אחת....אכזבה!

שיחזרו לעיצוב של ה916 וישקיעו בשיפורים טכנולוגיים.
 

syellows

New member
אני לא מבין ממה כולם מאוכזבים?!?

999 הוא האופנוע המדהים ביותר שראיתי עד היום. העיצוב מרשים, דומיננתי, סקסי וממוקד. שימו לב על פנסי האיתות האחוריים. מושלם. האגזוזים גאוניים. איך אפשר לא להאוב אותם? אנשים, תתבוננו שוב. אני בטוח שאתם מפספסים משהו.
 

כRובי

New member
כשלעצמו - האופנוע מדהים (כמעט

"כרגיל" אצל דוקאטי
) אבל לעומת העיצוב שהוא החליף...הוא לא מתעלה עליו לדעתנו..
 

WWRROOOM

New member
../images/Emo45.gif ומעל הכל הוא מחדש! הוא שונה

מכל אופנוע אחר וזה דוקטי, לגבי העיצוב, מתי נראה את הפנסים קידמיים היוצאים ממיכל דלק, האיטלקיים האלה! מדהים פשוט, מדהים. PUSITE GA SVI
 

indiana650

New member
ד"א יש פה עוד מישהו שרוכב על דוקאטי

בפורום הזה חוץ מימני? ואולי יש פה מישהו שיודע אייך לכוון את מערכת הדזמו?
 

WWRROOOM

New member
לא דוקאטי, אבל כמעט, אפשר להגיד

שזה חיקוי היפני, אפילו נזילות שמן יש.
 

CBRRRRRR

New member
DMX_must_fly

הפרוטוקול רוכב על הפיל - קאג´יבה עם מנוע של דוקאטי (דזמו). הפרוטוקול (יחד עם הפיל) קצת במילואים. אתה יכול לשלוח מסר אישי והוא ישמח לעזור.
 

Sheshet

New member
יש עוד אופנוע בארץ

עם ויקרים יפים מאחורה, ראיתי אותו פעם במפגש...האופנוע היה כסוף, נדמה לי בנדיט 600 או משהו כזה (לפי הצמיג)... אחולשילינג וינקרים, לוקח את הדוקאטי הזה ביופי ובטוח במהירות (היבהוב של הוינקרים) מישהו מכיר את האופנוע ?
 

איילR

New member
וחוצמזה...

קצת מזכיר את הMV ...שהוא בעצמו קצת מזכיר את בפרטים עיצוביים את ה916 .. האם מעצבי דוקאטי מעתיקים את מעצבי MV (בעצם קאג´יבה) שהעתיקו מהם?...:) ..אולי זה אותו צוות עיצוב?..לאיטלקים פתרונים (טוב אני מודה הוא יותר יפה מכל יפני שבשוק, אבל קצת מקוריות לא תזיק.. פורצה אפריליה!)
 

dmx_must_fly

New member
סליחה??

MV בעצם קגיבה? כבר לא! MV שייכים לבעלים המקוריים של קג´יבה וקג´יבה כבר לא.
 

איילR

New member
נו טוב אני כבר לא עומד בקצב...

אבל בכל זאת תסכים איתי שלמותג יש משמעות אחרת בימינו... כשמיני מיוצרת בגרמניה על ידי BMW, וגם רולס רויס שהמותג נקנה אם אני לא טועה מחברת מנועי המטוסים (צ´רצ´יל כבר הפך לג´ירו בקברו), שבנטלי מיוצרת במפעל המקורי שבכלל בבעלות פולקסווגן, ומוטוגוצי שייך לאפריליה, שקנתה גם את המותג לברדה,וקטנועי ימאהה הקטנים מיוצרים בכלל על ידי MBK , ודוקאטי נפרדו מקאג´יבה ובימוטה מחכים שמישהו (יש למישהו איזה דוד עשיר?) יחייה את המותג המפואר בקיצור, סאמאטוחה .
 
למעלה