לא עניין פשוט...
אם לחץ האוויר גבוה מדי, שטח קטן של הצמיג יגע בכביש והוא זה שישא בכל העומסים של תאוצה ובלימה, התוצאה היא התחממות מהירה יותר של אותה רצועת גומי רלבנטית ושחיקה מהירה שלה. את ההסבר סותר ההגיון הזה קיבלתי מטכנאי של אחד מהמתחרים בליגת קארט שתי פעימות, כך שאני סומך על ההסבר, גם אם מקורו בכלי מרובע-גלגלים. מצד שני, לחץ נמוך מדי משמעו עיוות צמיג גדול יותר, שמייצר יותר חום (עיוות הצמיג זה האלמנט העיקרי שמייצר חום בצמיג משלב מסויים. תחשוב מה קורה אם נוסעים עם תקר).
- אניגו (מה זה הפרצוף הזה בכלל? לא מתאים לך)