לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919829,198 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'בוקר טוב, שאלה על צמיגים'
בוקר טוב, שאלה על צמיגים
04/04/2005 | 06:49
24
12
לברידג'סטון קיימים דגמים אלו:
BT-014 ספורטיבי ביצעים גבוהים
BT-012SS סופר ספורט ביצועים גבוהים
BT-001 סופר ספורט
BT-020 טורינג

יש איזשהו הבדל בין BT-010 לBT-020?
שמעתי וקראתי שיש גם את ה010.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כן. יש.'
כן. יש.
04/04/2005 | 09:04
7
ה-010 ספורטיבי יותר, דביק יותר ומחזיר נשמתו לבורא הגומי מהר יותר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'הצמיגים של ברידג'סטון'
הצמיגים של ברידג'סטון
<< ההודעה הנוכחית
04/04/2005 | 09:33
122
נסרק מ-RIDE כולל ההנחיות:
"חפש את נפח המנוע שלך בציר האנכי, חפש את אופי הרכיבה שלך בציר האופקי - מצאת את הצמיג שלך"

אני מיד אעלה גם את שאר היצרנים.

חשוב להדגיש שבניגוד לכמה מהעצות שקיבלת פה (ושעל בשרך למדת שלא ממש משתלמות) לא כדאי ללכת על הצמיג הספורטיבי ביותר אלא על זה שמתאים לאופי הרכיבה שלך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'הצמיגים של ברידג'סטון'
הצמיגים של ברידג'סטון
04/04/2005 | 09:36
15
נסרק מ-RIDE כולל ההנחיות:
"חפש את נפח המנוע שלך בציר האנכי, חפש את אופי הרכיבה שלך בציר האופקי - מצאת את הצמיג שלך"

אני מיד אעלה גם את שאר היצרנים.

חשוב להדגיש שבניגוד לכמה מהעצות שקיבלת פה (ושעל בשרך למדת שלא ממש משתלמות) לא כדאי ללכת על הצמיג הספורטיבי ביותר אלא על זה שמתאים לאופי הרכיבה שלך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מצלר'
מצלר
04/04/2005 | 09:37
13
מהפירמות היותר חביבות עלי
אופנועים >>
לצפיה ב-'דאנלופ'
דאנלופ
04/04/2005 | 09:38
7
לצפיה ב-'מישלין'
מישלין
04/04/2005 | 09:38
8
לצפיה ב-'אבון (אוון?)'
אבון (אוון?)
04/04/2005 | 09:39
4
לצפיה ב-'פירלי'
פירלי
04/04/2005 | 09:40
3
4
לצפיה ב-'זה בדיוק מה שטענתי אתמול..'
זה בדיוק מה שטענתי אתמול..
04/04/2005 | 09:44
8
שצריך להתחשב ג-ם באופי מנוע ולא רק אופי רכיבה.
אגב, מעניין לראות איפה הקורסה ממוקם- בדיוק בין סופר ספורט לצמיג מרוצים.
אופנועים >>
לצפיה ב-' אחלה גרפים! תודה!'
אחלה גרפים! תודה!
04/04/2005 | 10:43
1
6
מקס - זה ראוי לטאגליין
אופנועים >>
לצפיה ב-''
04/04/2005 | 11:00
5
לצפיה ב-'וכמה עצות כלליות מ-RIDE'
וכמה עצות כלליות מ-RIDE
04/04/2005 | 09:42
10
במיוחד העצה השניה...
אופנועים >>
לצפיה ב-'המספרים התקדמו עם'
המספרים התקדמו עם
04/04/2005 | 09:51
7
4
השנים, BT-010 נחשב לצמיג ה"ישן יותר" וה-012 החליף אותו והיום יש גם 014 שאותו לא ניסיתי אבל אני מאמין שהוא ספורטיבי ומתקדם טכנולוגית יותר
לי היה 012 מאחורה פעמיים. הראשון החזיק 6000 ק"מ בגלל לחץ אוויר גבוה -42 שעליו המליצו במוסך. לאחר החשיפה בפורום הורדתי את הלחץ ל-36 והוא החזיק 10000. אותו צמיג אותו אופנוע לחץ אוויר שונה!!!
היום אני רוכב על 32 קדמי 36 אחורי.
יש הבדל ענק בין 010 ל-020 שני צמיגים עם אופי שונה. 020 יותר טורינג מה-010
אופנועים >>
לצפיה ב-'רגע- אז לחץ אוויר גבוהה=יותר בלאי?'
רגע- אז לחץ אוויר גבוהה=יותר בלאי?
04/04/2005 | 10:00
6
5
אני חשבתי שזה הפוך.. פחות לחץ, יותר צמיג בחיכוך עם הכביש=יותר חימום של הצמיג.. אני טועה? אני שם מה שהיצרן המליץ-42 מאחורה ו36 מקדימה.
-דוד
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא עניין פשוט...'
לא עניין פשוט...
04/04/2005 | 10:07
5
5
אם לחץ האוויר גבוה מדי, שטח קטן של הצמיג יגע בכביש והוא זה שישא בכל העומסים של תאוצה ובלימה, התוצאה היא התחממות מהירה יותר של אותה רצועת גומי רלבנטית ושחיקה מהירה שלה. את ההסבר סותר ההגיון הזה קיבלתי מטכנאי של אחד מהמתחרים בליגת קארט שתי פעימות, כך שאני סומך על ההסבר, גם אם מקורו בכלי מרובע-גלגלים. מצד שני, לחץ נמוך מדי משמעו עיוות צמיג גדול יותר, שמייצר יותר חום (עיוות הצמיג זה האלמנט העיקרי שמייצר חום בצמיג משלב מסויים. תחשוב מה קורה אם נוסעים עם תקר).
- אניגו (מה זה הפרצוף הזה בכלל? לא מתאים לך)
אופנועים >>
לצפיה ב-' אז השאלה כזאת'
אז השאלה כזאת
04/04/2005 | 10:43
4
3
איך נכון למצוא את האיזון בין לחץ גבוהה מדי שיביא לחום גבוהה באותה רצועת גומי לבין לחץ נמוך מדי שיביא לשחיקה? נניח שאני רוצה את האיזון שיביא לי אורך חיי צמיג הכי טוב (מה לעשות אנחנו בארץ ישראל). האם לא הכי טוב ללכת לפי המלצות יצרן?
-דוד
אופנועים >>
לצפיה ב-'אתה משעשע אתה...'
אתה משעשע אתה...
04/04/2005 | 11:02
1
3
אתה באמת חושב שאפשר לענות מעל דפי האתר על שאלה שכדי להגיע לתשובה לה מחזיקה כל קבוצת מירוצים רצינית לפחות מומחה אחד במשרה מלאה עם מדחומים ושאר מכשירים?
וגם אם כן, נראה לך שאני יכול לענות לך? אני יודע ככה - בכביש מנפחים עד שהצמיג נמעך רק קצת, בשבילים לוחצים על הוונטיל כמה שניות עד שה"פססס" מתחיל להחלש ורואים שהצמיג מתחיל להתיישר בחלק התחתון. בסלעים מורידים עוד קצת, עד שאפשר למעוך את הצמיג עם היד ובחול מורידים כמה שיש אומץ.



שואל רוכב שטח על לחץ אוויר נכון, בכביש, למיג סופרספורט... פחחח
אופנועים >>
לצפיה ב-'.. רק מנסה ללמוד כאן'
.. רק מנסה ללמוד כאן
04/04/2005 | 11:12
1
לצפיה ב-'לא בדקתי סטטיסטית או "מבצעית"'
לא בדקתי סטטיסטית או "מבצעית"
04/04/2005 | 15:35
1
3
מה המצב הטוב ביותר. יש לי נתונים מאותו צמיג בשני לחצים 42 ו-36. כשבלחץ הנמוך הוא האריך את חייו ב-4000 ק"מ שזה 65% יותר. וזה כמובן מאוד מאוד משמעותי, יש לציין שעם הזמן רכבתי יותר מהר ויותר חזק (R6)ועל כן ההבדל מאוד משמעותי.
כמו שכבר אמרו לפני צריך לזכור שעם התחממות הצמיג עולה הלחץ בתוך הצמיג.
ולכן, אני מאמין שכדאי לרדת בלחץ, כמובן בגבול ובהיגיון!!!
אופנועים >>
לצפיה ב-' תודה, אני אנסה.'
תודה, אני אנסה.
04/04/2005 | 17:57
3
לצפיה ב-'יש הבדל בכך שבזמנו ה-010 היה מיועד'
יש הבדל בכך שבזמנו ה-010 היה מיועד
04/04/2005 | 11:58
2
6
לספורט ומאז התקדם ל-012 ו-014 (לא חברות הטלפון),וה-020 לתיור.
אני אישית רוכב עם 020 כבר יותר משנתיים, כי הוא מתאים לצרכים שלי (אופנוע ספורט תיור עם רוכב רגוע/פחדן והרבה שוליים בדרך לעבודה).
האחורי עבר 19K ק"מ נראה כמו מסננת ועדיין במוסך אומרים שהוא תקין.
הקידמי הוחלף לאחר 17K ק"מ בערך (התייבש).
לא מכיר את ההתנהגות הספורטיבית של ה-020 חוץ מאופנוען מאומן וטיולים שקטים יחסית.

מקווה שעזרתי
WUKA
אופנועים >>
לצפיה ב-'היי כזה?'
היי כזה?
04/04/2005 | 12:13
6
לצפיה ב-'אז כזה מתאים לי'
אז כזה מתאים לי
04/04/2005 | 12:19
5
תודה רבה
אופנועים >>
לצפיה ב-'אחלה שירשור צמיגים-קישורים לאוספים'
אחלה שירשור צמיגים-קישורים לאוספים
05/04/2005 | 03:12
5
מצרף עוד קישורים מהעבר בנושא צמיגים , לחץ אויר ופאסט.

למען יצטרפו לקישור הזה.


האוסף על צמיגים הגדול.

שאלות בנושא לחץ אויר.

האם פאסט יעיל בספורט?
אופנועים >>
כתובות אינטרנט מצורפות:

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ