איך שוכנעתי בפורום לא לקנות אופנוע

כRובי

New member
../images/Emo45.gif לאוסטרלית ! ולגבי האופנוענות..

כנראה שפיספסת את הדיון יפה שהיה לנו כאן על "אופנוענות מהי?" (אותו דיון שהשווה בין ההרגשה של משיטי יאכטות לאופנוענים..) באיזשהוא מקום הסכמנו שם שיש "שם בחוץ" אנשים בעלי נשמה ורוח אופנוענית למרות שלא היה להם מעולם אופנוע וכנראה גם לא יהיה...
 

STIVENZ 426

New member
../images/Emo45.gifלאוסטרלית לכרוב ולג´נגו

הבנתי את הראש שלך יא ג´נגו... תגיד לי- אולי תבוא עם אלפרד לסמן מסלול??? בירה עלי... סטיב
426
 

STIVENZ 426

New member
דבר עם האלפרד... אתמול היתה לנו

שיחה מעמיקה בצאט, לי ולאלפרד.. וגם NT היה עד וגם הקסטומאים.. אלפרד מגיע- מקבל 2 בירות לפי בקשתו: אחת לשתות במקום והשניה ארוזה יפה יפה לקחת.. יעני טייק אווי... מה אומר הג´נגו? שוקל? שוקל?
426
 

the jango

New member
תביא את אלפרד האורגינל

והג´נגו ישקול להגיע...עוד לא ברור??
 

TRANS ALP

New member
על תשבחו את האגו טריפ...

עם כל הכבוד לרוח ולחופש, אני מודה שבשבילי האופנוע הוא גם האגו טריפ שלי, כשאני יושב על האופנוע, כל העולם יכול לקפוץ לי, אני מסתכל על נהגי המכוניות מלמעלה, אני מושך תשומת לב בעוברי ברחוב עמוס אדם תוך כדי פתיחת מצערת אדיבה בהילוך שני, אני משתדל להבהיר לכל אחד שכרגע עברתי בתוך מנהרה, וכ"ו וכ"ו. אני מגדיר את עצמי כאופנוען על אף שאין לי מושג יותר מידי בטכנולוגיה של המכונה (אם כי אני לרוב פותר את הבעיות לבד), בשבילי ךהיות אופנוען זה עניין של תחושה, אם אתה יושב על הכלי ומרגיש כאופנוען אז אתה באמת כזה.
 

כRובי

New member
../images/Emo41.gif הנה אוסטרלית ! מצאתי ../images/Emo70.gif

את הקישור לדיון שעסק באופנוענות... וגם ציטוט : האם אנחנו זורמים במורד הזרם של הקיום או שמא בעלי יוזמה ומומנטום בחיינו כמו רוכבי אופנוע? כלשעצמי, אני מאמין שאנחנו צריכים להשפיע ככל יכולתנו על מהלך חיינו, ואני מאוד מפחד ממצב של לתת לזרם להוליך אותי. לא בגלל פריקיות של שליטה חלילה, אלא כי אני מזהה רצון מאוד אנושי להאמין שדברים קורים בגלל "שצריך", בגלל השפעות של דברים חיצוניים (כמו למשל, גורל, אלוהים) שגוברים על הרצון שלנו. אני חושב שאין לחיינו שם תכלית קוסמית, ואם לא אנחנו ננסה לעצב את מה שיש אז אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו בזמן שאנו יושבים בצד ומביטים על חיינו חולפים.
 

נתן.ל

New member
אוי איזה גיבוב של שטויות ../images/Emo3.gif

יאללה, אילו רק כל מי שיודע לספור בוכנות או לחשב זוית היגוי הפוך עם שלוש וחצי פעימות מנוע כאשר המתלים רוקדים והקרבורטור (של סובארו?) מרעיד בסעמ"ק תשע וחצי היה מוגדר אופנוען.
לא יודע כמה אופנוענים היו. אני התחלתי מסלידה לפקקים, על דרכי עד לרישיון ניתן לכתוב ספר שלם. יומיים אחרי הטסט (זה שעברתי) כבר קניתי קטנוע 50 שאחרי 4 חודשים נשבר לי מהנסיעות המוגבלות אז עברתי למפלצת (שד משחת נותן בראש לבנדיט) BMzW 250. נראה למישהו שאני יכול להחליף גלגל? הסתבכתי שעה בשביל להחליף פיוז, אז מה ? אני לא אופנוען
( ל א
)
אז שיקפצו
 

כRובי

New member
לדעתי ? הזילזול בכל מי שכן מתעניין

בבוכנות ופלגים ושות´ ,ממש כמו אלו שמזלזלים ברוכבי האופנועים היפניים או לכיוון ההפוך : אלו שמזלזלים בהארליים , פוטר אותך מהגדרת "אופנוען".. דווקא המשפט האלומותי : RIDE TO LIVE LIVE TO RIDE הוא המשפט המתאים ביותר לאופנוענים , לדעתי.. ומי שמזלזל בחבריו לשיגעון בגלל התעניינות שלהם בחלק מכאני זה או אחר או בגלל אהבתם לסוג זה או אחר של אופנוענים - לא ראוי להקרא אופנוען.
 

נתן.ל

New member
לא זילזלתי נשמה ../images/Emo24.gif

אני מת לדעת את הדברים האלה, אפילו חוש טכני יש לי (בחינות פסיכוטכני
), אבל עצם העובדה שאני לא מבין בזה - ובעקבות כך הדיונים הארוכים בנושאים אלה משעממים אותי
זאת לא הסיבה שאני לא ירכב על אופנוע
וזה הכל
נראה לך שאני יזלזל במי שגרם לי בכלל להגיע לאופנוע
כן, כן, בזכות (או באשמת) הפורום הזה (אז ביואל ז"ל) הגעתי לאופנועים.
 

mitke

New member
../images/Emo45.gif לאוסטרלית

כולם כבר אמרו הכל אולי חוץ מהמחשבה הבאה: אני רואה את האופנוענות כמין אינדבידואליות. ובתור שכזאת, אין לה בכלל הגדרה. האם היא הרגשה? תחושה? תכונה? כל אחד מאיתנו מוצא את האופנוענות בתוכו. ואם להתפלצן עד הסוף- אני חושב שהאופנוענות נמצאת בכל בן-אדם עלי אדמות, אבל רק קומץ מגלים אותה בתוכם ומשחררים אותה.
 
למעלה