איך שוכנעתי בפורום לא לקנות אופנוע

איך שוכנעתי בפורום לא לקנות אופנוע

כן, כן. בסופו של דבר, מה ששכנע אותי שלא לקנות אופנוע, היה הפורום הזה. כך התגלגלו הדברים: פרק א´ בסיפורנו הסתיים בהחלטה להשאר עם סידור כלשהו של קטנוע 50 + רכבת, בעקבות מכבש הלחצים שהופעל עלי מצד דאגנים למיניהם. החלטה זו עוררה כאן בפורום גל של תגובות מרגשות, שתמציתן היתה - לכי עם החלום שלך. בעקבות התגובות הללו נשארתי לשוטט כאן מדי פעם, בעיקר כקוראת פסיבית, וטיפחתי את הפנטזיה של אופנוע. פרק ב´ הסתכם בהחלטה לקנות אופנוע, אחרי שגנבו לי את הקטנוע שהשארתי בתחנת הרכבת. ואז באתי לכאן לקבל תמיכה נפשית לקראת הרכישה של אופנוע, ויש לציין שהיו מספר אנשים שהציעו תמיכה לא רק נפשית - כלומר, ממש לבוא ולעזור לי לחפש אופנועים. אבל... המשכתי לשוטט כאן בפורום (ומאוד נהניתי), ואט אט התחוורו לי מספר דברים. התחוור לי שאני כנראה לא אופנוענית בנשמה. אני אוהבת את הרוח, את המהירות, את החופש, את התחושה הבלתי-אמצעית של הרכיבה, את האין-פקקים ואת האין-בעיות-חניה. אבל אני לא יכולה להעביר שעות (או אפילו דקות) בדיונים על פלאגים, בוכנות ושמנים (ובינינו, אני אפילו לא בטוחה שאני יכולה להגדיר מה זה פלאג בצורה משביעת רצון). אני לא מתכוונת לנסוע להשכיב בנס הרים, ולשלוח לכם תמונות משם. אני כן מסובבת את הראש אחרי אופנועים יפים, אבל אחרי שהם עוברים התיאור העיקרי שאני יכולה לתת עליהם הוא מה היה הצבע שלהם. בקיצור, החיידק הזה לא תפס אותי עד הסוף. רק עד האמצע. אז החלטתי שאין לי כוח להטלטל חודשים בחיפוש אחרי אופנוע משומש, ואחר כך לבלות ימים במוסכים כי מי שימכור לי את האופנוע ידפוק אותי בגלל שאני לא מבינה כלום בעניין הזה (ואני לא מסוג האנשים שאוהבים לבקש טובות מאנשים אחרים בכלל, ומזרים בפרט, ולכן - למרות ההצעות שקיבלתי, לא ראיתי את עצמי מרימה טלפון למישהו זר ביום שישי בצהריים ואומרת לו - "זוכר אותי? אני האוסטרלית מהפורום. בא לך לראות איתי איזה GN250 מודל 92, שמור כחדש, שמוצע למכירה בקרית אונו?" זה פשוט לא אני.) אז ויתרתי. ויתרתי על האימג´ הקוּלי של אופנוע. אבל . . . . לא ויתרתי על החופש, והרוח, והאין-פקקים והאין-בעיות-חניה והאושר הכללי הנלווה אליהם. לכן אני גאה, שמחה ומאושרת לספר שהחל מהיום אני הבעלים החוקי של B&W כסוף !! והוא יפה, והוא חדש, והוא חמוד, ולדעתי, אם לא תגלו לאף אחד - הוא אפילו די קוּלי (במיוחד עם המעיל הממוגן שהצטרף למלתחתי לרגל הרכישה). אז שאו ברכה, ו.... עוד 963 ק"מ למנייאק (סוף ההרצה)!
 

Easy_Rider

New member
../images/Emo45.gif

כל הכבוד !
בחירה מעולה !!! (וד"א ... קראתי את ההתחלה של ההודעה שלך, וכבר היה לי מה להגיב, אבל בגלל הסוף האופטימי והחיובי ... ויתרתי ...)
 

SCOOTERMAN

New member
../images/Emo45.gif ואת אופנוענית

הרבה יותר מהקרדיט שאת מעניקה לעצמך אונוענות זו הרוח בשיער, זה האנדרנלין בגוף, זה החיבור אדם מכונה ויש לך את זה בשביל להיות אופנוענית ברוח לא חייבי לדעת מהו קידום ההצתה באופנוע שלך, למען האמת לא חייבים לדעת מהו קידום הצתה.
 

indiana650

New member
../images/Emo45.gifזה בסדר לא כל האופנוענים צריכים

להיות מכונאים אחרת מי ישאל אותי פה שאלות במכונאות רהב מכונאי בדימוס סטודנט לאלקטרוניקה איש מחשבים וסו-שף
 

Be Izi

New member
מסכים_לחלוטין_עם_סקוטרמן../images/Emo45.gif

נכון_שיש_אנשים_שמלהיב_אותם_כמה_כ"ס_יש_לימהה_החדש_והם_מתפלספים על_קידום_הצתה_ועל_שאר_דברים_ואני_נמנה_איתם_אך_אפנוענות_זו_ההרגשה הרעש_של_הרוח,_ליהמצא_בתוך!_המיצאות_ולא_להיות_צופה_מתוך_קופסת_פח ואת_זה_כול_אופנוע_וקטנוע_מספק.
 
מזל טוב, רכבי בזהירות ותהני

מהרוח הטופחת על פנייך בשעת עקיפת הפקק! שאי ברכה, נועי בכבישי הארץ באלגנטיות, כקנגורו,
מיץ פטל
 

jinjit

New member
רגע רגע..../images/Emo12.gif../images/Emo35.gif../images/Emo4.gif

גם אני מהתלבטים.. מתלבטות.. וגם אני אוהבת את הרוח, המהירות, הרעש של המנוע בהתנעה, האין פקקים, הלא צריך חנייה, הטיולים בשטח, הטיולים בכלל, נס הרים לא כ"כ אבל רמת הגולן מאוד. אבל... ואולי אני חוטאת לנשים.. לא כ"כ מעניין אותי הבוכנה ואני לא ממש מבינה בפלגים או בכבל קלאצ´ או בפיירינגים. למרות זאת.. אני לא חושבת שאני אהיה אופנוענאית פחות טובה.. אולי מכונאית פחות טובה ואולי זה יעלה לי יותר כסף ויבזבז לי קצת זמן אבל לוותר? גם מכונאית מכוניות אני לא יכולה להיות.. אני יודעת להחליף גלגל, למלא שמן, מים, יודעת פעולה בסיסית של הפחנוע אך לא מעבר ולמרות זאת (ויעיד XDR) אני לא נהגת רעה כלל וכלל.. ויותר מכך אין לי אהבה לפחנוע הוא פשוט כלי שירות. אז מה?
 
../images/Emo24.gif לכולם

הפורום הזה אף פעם לא מאכזב.
ולג´ינג´ית - לא אמרתי שאני אהיה אופנוענית פחות טובה. מה שאמרתי (או ניסיתי להגיד) זה שמשום מה קיבלתי את התחושה שכדי שיהיה לך אופנוע אתה צריך להיות מחובר להיבטים הטכניים של התפעול קצת יותר ממה שצריך כדי לנהוג בפחנוע - שזה קצת יותר ממה שאני מעוניינת. וגם - שהפרוייקט של רכישת אופנוע מיד שניה היה נראה לי מעיק מדי, וקצת מסובך לביצוע בהיותי כה בלתי מבינה בעניין. בעוד שקנייה של קטנוע חדש (אגב, מישהו אמר לי היום שזה בכלל לא קטנוע, כי הוא לא קט, אלא גדנוע, כי הוא גדול, והריני מאמצת בששון את החידוש הלשוני הזה) היא קלי קלות, ודי כיף - נכנסים, עושים נסיעת מבחן, מזמינים, ואחרי יומיים מקבלים את הכלי.
 
אחלה שיהיה לך בכיף.... ולא ממש

משנה לדעתי אם הוא קט/גדל/אופ...נוע, העיקר שהוא דו"ג!!!! והוא שלך! שאי ברכה, וסעי בזהירות,
נ.ב אני בהחלט מסכים עם קביעתך כי "הפרוייקט של רכישת אופנוע מיד שניה נראה מעיק מדי, וקצת מסובך לביצוע" גם למבינים בעניין (מ.פ)
 

Little Max

New member
../images/Emo41.gifלאחותי ולכל המהרהרים האנונימים

קראתי את מה שכתבת. בהתחלה הפרצוץ שלי נראה ככה:
אח"כ ככה:
אח"כ ככה:
אח"כ ככה:
אבל למזלי הוא נגמר ככה:
בואי אני אספר לך ככה משהו בסוד, בתור "ותיק" יחסית בפורום, בלי שאף אחד ישמע, ושישאר בינינו: אני גם לא ממש יודע איך עובד פלאג. אני גם לא מבין איך עובד היגוי הפוך. ומה זה הקראנק הזה שכולם מדברים עליו. עד לפני שנה לא ידעתי מה זה נס-הרים עד לפני שלוש שנים רכבתי על GN מרוט. בימים אלה ביצעתי מעבר לקטנוע 150 סמ"ק (כן, כן, יותר קטן משלך...). האם זה הופך אותי לפחות אופנוען מכמה ממכונאי האופנועים הנהדרים שנמצאים פה? האם זה הופך אותי לפחות אופנוען מכמה מהמשחיזים הכבדים שנמצאים פה? האם זה הופך אותי לפחות אופנוען מחבר´ה שרוכבים על אופנועים ששוים 150,000 ש"ח ויותר? האם זה הופך אותי לפחות אופנוען מכמה מטוחני העפר הכבדים שנמצאים פה? מאנשים שכבר 20+ שנה על אופנועים and counting? מאנציקלופדיות מהלכות לעולם הדו-גלגלי? האם זה הופך אותי ליותר אופנוען מתיכוניסט שרוכב על 50 סמ"ק ושעדיין לא יודע מה ההבדל בין הרמת גלגל לנעילת גלגל? התשובה היא חד משמעית - לא. אופנוענות היא משהו שנמצא עמוק בלב, ולא מתמצה רק בסוג הכלי שיש לך, מידת הידע שלך או רמת הביצועים שלך. אוסטרלית, עצם זה שהבעת עניין בכלי רכב דו-גלגליים הופך אותך למספיק אופנוענית. הפורום, בשבילי, מעל הכל ולפני הכל הוא מקום מפגש של אנשים עם חיבה משותפת לתחום נהדר, מקום בו אפשר להחליף חוויות, לחלוק מידע ובעיקר ללמוד והרבה. לא נולדים עם ידע. ידע לומדים באמצעות שיחות, קריאה, לימוד, ניסוי וטעיה וכל מי שאת רואה בפורום זה התחיל מהנקודה בה את נמצאת - גירוי מוזר לאופניים האלה עם מנוע עזר רעשני במיוחד. ואגב, רוב חברי הפורום, לפחות רוב אלה שאני מכיר, ושלא מתנגדים לחשיפת דמותם הלא וירטואלית, שמחים לעזור, הן מעל האינטרנט, הן בטלפון, והן פנים אל פנים בכל נושא שהם מבינים בו (כמו שאני שמחתי לסייע לא פעם ולא פעמיים למתלבטים כמוך בתחומים בהם אני מבין יותר, וכמו שחברי פורום אחרים מסייעים לי לעיתים קרובות). אופנוענות היא לא מטרה, אופנוענות היא דרך חיים, ולעניות דעתי, את כבר מזמן נמצאת עמוק בתוכה. Little Max
 

TShavit

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

וזה מיועד לאוסטרלית - וממש לא רק בגלל שהיא מאיפה שבא גרי מקוי (תאמיני לי, בכלל לא חשוב אם את לא יודעת מי זה. חבל, אבל לא חשוב) וגם לליטל-מקס. בהחלט. מטל שחושב שליטל מקס התכוון אליו קצת, ורוצה להבהיר שכן, ליטל מקס בהחלט פחות אופנוען ממנו, הרבה פחות, ומה הוא בכלל חושב לעצמו, ושיחכה עד שיהיה לו 25 שנות נסיון כמו לטשביט לפני שהוא בכלל מדבר... סתאאאאאאאאאאאאאאאאאם. יפה דיברת, אחי הקטן.
 

Big Max

New member
תרגיע,

שלא יהיה לך עסק עם האח הגדול
Big Max, קופץ לשניה, ומזכיר ל- TShavit שהוא יודע איפה האורך גר
 

ע מ ל י ה

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם מקסון הקטנטון

ורוצה להוסיף עוד קצת, בתור בחורה (שעירה): אני על אופנוע אוטוטו שנתיים. מכירה אותו יותר טוב מאשר את כף היד שלי (אני מתמחה בקריאה בכדור בדולח, לא בכף היד). כשאני רעבה ומחמוד (חצי אנגלי- חצי לבנוני) לא מספיק להכין לי אוכל- אני שותה דלק 99 אוקטן (כמה שיותר צלול יותר טוב...) אבל את חושבת שנולדתי ככה? נראה לך שבמיטה אני צועקת Ho Plague במקום Ho god
כל הכבוד על הבחירה שלך, אבל זה שיש פה כמה משוגעים (נפלאים) לדבר, לא אומר שככה צריך לחיות. לכל אחד יש את הפן שלו באופנוענות. ו...גם את מצאת את הפן שמתאים לך באופנוענות. גם את- אופנוענית. או רבואר, מה קופין!
 

erantz

New member
תתחדשי../images/Emo45.gif

מברוק. דרך אגב הסיפור שלי מאוד דומה לשלך ,גם אני התחלתי בגלל הנוחות ,אי הפקקים ומקום חנייה "שמור" (ואפילו היה לי b&w ) אבל אחרי שנה וחצי... התמכרתי ואפילו החלפתי ל-gs500 . אז יש לך עוד סיכוי...
 
למעלה