נאמר כבר הכל. קושמרו

  • פותח הנושא dacu
  • פורסם בתאריך
זוהי שאלה שנשאלה

ע"י ועדת הכלכלה שעסקה בנושא הארכת תקופת הליווי, בישיבתה האחרונה. תשובתו של מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, כמו גם של יו"ר "אור ירוק" היתה שקיימים מחקרים התומכים בקשר בין חובת הליווי והפחתת התאונות. מסמכים לא ראיתי - אבל אם יש התעניינות, אחפש.
 

z is dead

New member
מחקרים מהארץ ?

האם מדובר במחקרים מהארץ שבדקו את השפעת חובת הליווי בארץ?
 

ixmix

New member
הישאר עמנו.

ייתכן כי לאדם מוכר, הילדים יסכימו להקשיב קצת יותר מלנו, הקטנים. חבל שבנסיבות אלה, אבל טוב מאוחר וגו'. לגבי התוכן - סבורני כי האמת באמצע - תשתיות בעייתיות בחלק מהמקומות, עומס רכב, ואכיפה לא נכונה הן רק חלק קטן מהבעיה - אותו "גורם אנושי" שמדברים עליו שנים, הוא בדיוק הנהג שחי בתרבות הישראלית, תרבות ה"לא פראייר" הכוחנית. הפתרון יהיה בטווח הארוך שיפור כל אלה, יחד עם הגברת החינוך בנושא, מגיל צעיר, בניית תכניות, ובאופן אישי הזהרת את יקירינו ומכרינו. זה יכול לקרות לכל אחד, כדבריך - וזה יקרה בסבירות יותר גבוהה ל"מתפוצצים" למיניהם. עצוב. עצוב. עצוב.
 

vmax*

New member
אני מסכים איתך דני..

ומוקיר את פועלך.. לא משנה כמה הכבישים גרועים והתשתיות לקויות..בשורה התחתונה ההגה הוא בידיים שלנו..ואנחנו הם האחראים הסופיים.. טיולים שכל אחד דופק בגז כדי להראות ולהראות.. כולנו מכירים את ימי השבת בנס הרים ובמטע..מלכישוע ועוד, שהפכו למסלולי מרוץ בחצר האחורית של המדינה..אותם מסלולים שמשמשים כלי רכב ציבוריים ואין בהם כל הגנה או גדרות סופגות אנרגיה..גם אני הייתי נמנה עם אותם קבוצות..אני התפכחתי, נרגעתי..אבל שילמתי מחיר יקר בדרך..השבתת אופנועים..שברים בכל הגוף..ברגים לעצמות ..נזק לכיס לעין ערוך ונזק לנשמה לנצח..וכמובן חברים שהלכו ולא ישובו..
 

noy fb

New member
לו מכרו את מתנ"א שהקים בזמנו טרנר

על ניידותיה, מסוקיה ושאר מבזבזי המשאבים שלה , ובכסף היו מקימים אך ורק גדרות הפרדה.....היו נעלמות מן ההסטוריה לחלוטין תאונות החזית. לא שווה היה לו עשו כן ..??? מתנ"א קיימת לנצח ושעור התאונות נוסק. מסקנה...
 

ליאורEN

New member
במקום לקטול ולתת עצות מה לעשות

תתחילו לעשות! לכל מי שיש רעיון יותר טוב איך לחנך איך למנוע ת"ד ואיך לשמור על החיים שלו ושל הסובבים אותו שיגיע לתחנת המשטרה הקרובה לביתו ויציע להתנדב . כך אולי תצליחו לשנות משהו מבפנים,אני בכל מקרה הולך להתנדב בזמן הקרוב (הכותב מבלה כל יום כל השנה שעתיים רכיבה ורואה ולפעמים גם מרגיש מאות נהגים שאסור שיעלו על הכביש אפילו לדקה) ליאור
 

noy fb

New member
אתה יכול להתנדב עד מחרתיים ,לשאוף

להנחלת חינוך טוב יותר ..ואולי גם לשלום עכשיו או לפחות מחר. אין שום זיקה בין מה שהמשטרה מבצעת בתחום התעבורה לבין מניעה, חינוך או משהו שיכול לסייע להקטנת שעור התאונות. במקומות אחרים כבר הבינו את העיקרון : עם שהוא חסר תרבות , ניתן לסייע לו רק באמצעות ת ש ת י ת ! לא אכיפה , לא חינוך, לא נוכחות חוק , לא קנסות אסטרונומיים לא מסעות הסברה , לא ליצנים דוגמת חיים הכט ולא שום דבר אחר .אך ורק תשתית שלא תאפשר לבבון להרוג נהג תמים ואם הוא מתעקש אז שיצליח לחסל רק את עצמו ואת ה
שמוכן להיות איתו באותה מכונית. מקווה שתצליח .." לשנות משהו מבפנים".. .
 

ScrollLock

New member
ת-ש-מ-ע אתה גאון!!! אינשטיין!!!

אני חייב לציין שיש לך המון דעות והמון דברי חכמה יחסית לרקורד הצעיר שלך בפורום. לא יודע מה הרקורד שלך ברכיבה. אבל מה, בהתחשב בידע המקצועי שאתה מפגין פה, אני מוריד את הכובע. המקצועיות שלך וההצהרות המבוססות ממש גורמות לי להחוויר. אין לי צל של ספק שאתה עובד עבור אחד מיצרני הרכב או לפחות כתב ידוע באחד מעיתוני הרכב. יישר כוח - המשך כך ! ד"א - DT, טייפון או טרול?
 

noy fb

New member
ספור נא את השטויות שלך:

1. חכמה ודעת ללא ספק קשורים לאורכו של הרקורד בפורום. 2. כנ"ל לגבי רקורד הרכיבה . 3. אתה מחוויר לנוכח הצהרות , מקצועיות או לא מקצועיות. 4. אני עובד עבור יצרן רכב . 5. אני כתב ידוע בעיתון-רכב. 6. אני רוכב על DT טייפון או שאני טרול. מסכים איתי שכדאי לך להמנע מכתיבה בפומבי...??? יכול להיות שהשילוב של "מחשבים ורפואה" שלך מתבסס על כך שיש לך תיק רפואי במחשב של הרופא..??
 
למעלה