נאמר כבר הכל. קושמרו

  • פותח הנושא dacu
  • פורסם בתאריך

dacu

New member
נאמר כבר הכל. קושמרו

אני שונא לדווח על תאונות. הרבה יותר על תאונות של אופנוענים. שונא שמבקשים ממני "המומחה", לזהות את הריסות הפלסטיק והמתכת כדי לעזור לכתב שמכין את הכתבה. "לא זה לא אופנוע מרוץ, זה ימאהה מרובע צילנידרים" " כן , הוא יכול לנסוע מהר". אפשר להאשים את כל העולם, את התשתית, את המשטרה. את הפסיכולוגים. אין מושג מה בדיוק קרה שם, ליד כורסי כשהאספלט שלו רתח בשמש. אבל - עדיף שנסתכל פנימה ונשתדל קצת יותר כי "על המגבלות" היא מילה רעה. המילה "להתפוצץ" לא מביאה עימה גאווה. אני נתקל בחברים שלנו משחיזים בירכיות בכביש הציבורי ונחרד. אנחנו לא רוסי. הדרך לאילת היא לא מוג'לו. זה מטופש. אני מאמין שאפשר לנסוע מהר, אבל בקצת יותר חוכמה. כן, אני יודע זה יכול לקרות לכל אחד. שלום NATLA. ד.ק.
 
דברי חכמים...

אני במקרה ראיתי את הדיווח שלך אתמול ובאמת היה אפשר לראות על פניך את הבעת הצער.אנשים שכחו להנות מרכיבה! הם פשוט יוצאים להתחרע!
 

shirshir6

New member
"המילה להתפוצץ לא מביאה איתה גאווה"

וכן לא המילה - להתחרע.... האווירה בפורום כרגע מאוד פגיעה, אך למרות זאת הייתי רוצה להגיב לך - BORN 2 RIDE : לא כל בעל כלי דו"ג עולה עליו על מנת "להתחרע". כדבריך: "אנשים שכחו להנות מרכיבה".... לא בדיוק.....אולי....הממממ.... בעצם.... יש בזה משהו..... כל יום נסיעה של שעה לעבודה על הבוקר, בפקקים של קריות וחיפה, אותו הדבר הנסיעה חזרה הביתה, פקקים, פיח, חום, עייפות, ועוד גורמים שבעצם יכולים "לשלול" ואני מדגישה בגרשיים "לשלול" את הנאת הרכיבה. לא הייתי אומרת שנהגי הפחוניות מתנהגים בצורה שונה, אך עדיין, לנו רוכבי הדו"ג אין את היתרון. אנחנו קטנים, מי אנחנו לעומת נהגי היצורים המרובעים מפח האלה.... אנחנו כלום לעומתם. הכוח שלנו קטן פי מיליונים... מועדון האופנועים הישראלי מנסה ללחום בזה שהקול שלנו, רוכבי הדו"ג יהיה חזק יותר. אך איך אפשר לעשות זאת אם כל רוכב שני בא בטענה כזו או אחרת למה לא להיות חבר....??? בעצם, מה שאני מנסה לומר, זה שאם נתאגד כולנו יחד, לאיזו עמותה, תחת סיסמא, או תחת שם ("מועדון האופנועים הישראלי למשל?") אחד, נהיה חזקים יותר ללחום בתופעות אלו. ימי שבת נועדון לאלו מביננו אשר לא רוכבים על הדו"ג שלהם לעבודה כל יום, כל היום.... לאלו אשר רוצים קצת לשחרר לחצים בימי שבת... לאלו שרוצים להנות מסגנון אחר של נהיגה, לאלו שנהנים מהחברותא של נסיעות בקבוצות (קא"ו,מוצלחי,המועדון)... ובכל זאת, יש את ה"מתחרעים" כמו שאתה קורא להם. נכון, הם בגלבוע, הם בסדום ערד, הם במלכישוע,נס הרים ועוד, אח יחד עם זאת (ואני מדברת כרגע מנקודת מבטי בתור אחת שנמצאת בברנז'ה הזו כבר 5 שנים), הרוכבים האלו אנשים, בני אדם. ההנאה שלהם היא הרכיבה הזו. הם לא מסכנים אפאחד מלבד את עצמם, ובטח שלא את המורכבים שלהם. טעויות קורות... תאונות קורות.... החלקות קורות.... אך זוהי הנאתם שלהם. כמו שלכל אדם התחביב שלו, אם זה ללכת לקאנטרי להוציא לחץ, או לשבת במסעדה עם חברים, או לצאת לטיול משפחתי בחיק הטבע, או לטיול ג'יפים, אולי צניחה חופשית, אולירכיבה על סוסים, אולי קריאת ספר טוב / עיתון של שבת.... כל אחד והתחביב שלו. אני בטוחה שכל אחד ואחד ששומע על תאונת אופנוע כזו או אחרת, נזהר ביום יומיים שלאחר מכן, ושוב, חוזר לשגרת הרכיבה. בעצם, אין מה להוסיף מלבד -שכל אחד יאמין וישמור על עצמו!
 

zelik5

New member
ברוך הבא ידידי. חבל שנסיבות אלה

מביאות אותך אלינו. כבר יומיים של צפייה בתקשורת. דיווחים, ראיונות, צילומים... ויש לי המון ביקורת (ולא רק לגבי האופנועים). הרי התקשורת מכבסת והתקשורת תולה... אשמח לשוחח על כך איתך אם עוד תהיה כאן בקרוב, לאחר שנסיים את האבל.
 

45degrees

New member
חינוך - חסר חינוך. מלמדים אותנו

לעבור טסט, מאפשרים לנו לעלות על כלים שמורים לנהיגה לא יכולים לרכב עליהם קילומטר שלם בלי ליפול, ואז שולחים אותנו לכביש ללמוד במחיר חיינו. המהירות אינה הורגת יותר מאשר חוסר ההבנה של המהירות ומשמעותה. אני רוצה להזכיר לכולם: כל אידיוט יכול לתת בגז
נהג טוב הוא זה שיודע לעצור את המסה ולסובב אותה כשצריך
 

45degrees

New member
ססעמק. עוד תוכנית טלויזיה של האידיו

הכט. איך - איך הוא מתעניין כל כך הרבה ועדיין לא מבין שאכיפה אינה הפתרון. D.ביל. נתונים - שיביא את הנתונים החשובים. שהאוכלוסיה המבוגרת היא הכי מסוכנת על הכביש. שמהירות אינה הורגת. שחינוך - הוא הפתרון האמיתי. ושיפסיק לשתף פעולה עם חדלי האישים שאינם מוכנים להזיז את התחת לחיי מה שבאמת עוזר, ושחיים אינם מקודשים מספיק בעיניהם.
 

F650

New member
היתה כתבה עליו לפני כמה חודשים...

לא נאה ובטח לא מקיים. סליחה - אבל בחילה מכל המיץ הזה -> חום ואנשים טיפשים. שוב סליחה. מרכין ראש
 

gsx750f

New member
על איזה חינוך

עם תלמיד יושב מול ההגה בשיעור נהיגה והמורה עסוק בטלפון וכאשר המורה מסיים את השיחה הוא מבקש מהתלמיד לעצור להחלפת תלמידים בתחנת אוטובוס והתלמיד מאחור אפילו לא חגור בחגורת הבטיחות אז מה אתה דורש מהתלמיד כאשר הוא מגיע לכביש אם המורה לנהיגה התנהג ככה אז גם לי מותר. ותאמין לי שאני רואה את זה כמעט כל יום .
 

® Road Runner

New member
אידיוט?- אין ספק...

פופוליסט?- בוודאי... אבל בזמנים כאלה אני מוכן לקבל כל אחד כזה וגרועים ממנו שאולי יצליחו לזעזע מעט את האנשים כאן ואולי תאונה אחת תיחסך מאיתנו.. מהירות אינה הורגת, גם תשתית לא, גם לא אופנועים או משאיות ואוטובוסים, מי שהורג אלו אותם המשתמשים בדרך, מתוכם כאלה שלא מסוגלים לתפעל קורקינט אבל מקבלים לידיהם מערכת מאסיבית של טכנולוגיה ומתכת, עושים טעויות מתוך חוסר הבנה בכביש וחוסר התחשבות במשתמשים האחרים בדרך. כמובן שאם התשתית הייתה מושלמת היו פחות תאונות. אם משאיות היו מוגבלות לתנועה לצירים מסויימים הן היו מעורבות בפחות תאונות. אם היה מסלול אז היו פחות תאונות אופנועים. אבל כמו שאומרים - אם לסבתא היו גלגלים..סביר להניח שהיא הייתה מתנגשת בסבא... הגורם האנושי - הגורם מספר אחת לסכנת הכחדת המין האנושי...
 

TomaC

New member
ספק רב אם התוכנית שלו תציל חיים

בסבירות יותר גבוהה שהיא זו שתיקח אותם! תרשה לי להזכיר לך תוכנית שהוא עשה לפני כחודש+.... שאל שאלות ונתן את תשובות ה"מומחים". שאלה ותשובה של המומחים , ככה לדוגמא.... אתה מתקרב לצומת, מכונית צמודה אליך מאחור והרמזור מתחלף. תבלום או תיתן בגז? אה..... אולי יש לי שוליים לעבור בהם? אולי יש לי נתיב שמאלי שאני יכול להימלט אליו ולבלום?אולי בלימה מתונה ואז מכת ברקס בשביל לא להפתיע את האידיוט שמאחורה? |אולי מלכתחילה לדאוג שלא יהיה לך אידיוט צמוד לתחת????. התשובה שלו הייתה לתת בגז ולעבור את הצומת- כדי שלא יכנסו בך מאחורה. נניח והייתי מחליט לעשות את הדבר (השטותי) הזה. מה עם לצפור? להבהב עם האורות? אולי אפילו לבחור להיכנס בגדר הבטיחות ולא בפחית אחרת חזיתית???? נו, אז אם תראה אידיוט שלוקח את האדום במקום לבלום- תתקשר לחיים הכט ותגיד לו.... זו היתה רק דוגמא. יש עוד הרבה שטויות שהיו בתוכנית. איש אחד אמר לי פעם- אם אין לך דבר חכם להגיד- עדיף שתשתוק. לחיים הכט כנראה לא אמרו את זה!
 

yogev klx300r

New member
../images/Emo124.gifתשתית לא הורגת../images/Emo35.gif

זה חדש
כשיש לך מעקה בטיחות, אשר תוכנן להאט את מהירות המכונית אשר פוגעת בו, תוך ספיגת אנרגיה, אבל בגלל התקנה רעועה ורשלנית, הוא חודר לתוך המכונית וקוטל את יושביה, זאת תשתית הורגת
 

® Road Runner

New member
תנסה לראות מעבר למלים הכתובות...

כמובן שתשתית גרועה תורמת להרוגים אבל מה שאני אומר זה שהגדר הרעועה שציינת לא קופצת לעבר הרכב ונכנסת בו אלא היא גורם נוסף שנכנס לעניין. התשתית גרועה - זו עובדה. עכשיו, איך אנחנו אמורים להתמודד עם העובדה הזאת? להאשים את התשתית בכל תאונה או לנהוג בהתאם ובידיעה שהתשתית גרועה?
 

yogev klx300r

New member
כן, כן ועוד הפעם כן../images/Emo70.gif

מי שסולל כביש/בונה מעקה בטיחות/משלט בתמרורים צומת וכו' וכו' וכו', צריך לצאת מנקודת הנחה שהנהג הכי דביל, הכי מטומטם, והכי לא מוכשר שיכול להיות יעבור בקטע הזה, ומה הנהג הזה אמור להבין
אני יכול לומר לך, שבתור אחד שמנת המשכל שלו עומדת יפה עם הממוצע, ישנם מקומות שאני נוהג בהם בארץ, ואין לי מושג מה רוצים ממני. ושוב אני אחזור לגרמניה: יש שיפוצים בכביש
מסמנים לך מה רוחב כל נתיב בכביש הולך להיות, ומה המהירות המותרת בכל אחד ואחד מהנתיבים!| רוצה עוד דוגמא
כביש מפותל, קו מקווקו שעומד להפוך לקו רציף, כמה עשרות אם לא מאות מטרים לפני הקו הלבן, יש לך שני קווים מרוסקים וחץ מופנה לנתיב במקום הקו השלישי, וכן הלאה, שני קווים וחץ. ולמה זה
כדי שגם הדביל הגדול ביותר ידע שנגמר הקווקו, ושיסיים את העקיפה מהרררר.
 

TShavit

New member
וזה פוטר מאחריות את מי שמשתמש

בכבישים? התשתית בארץ גרועה. אין ויכוח. אז מה, נרכב כאילו התשתית טובה ונקטר כשקורה משהו? זה בערך כמו להתעקש לקחת זכות קדימה שמגיעה לך על פי חוק, מאוטובוס שמגיע ממול או מהצד. אז היית צודק... טל
 

yogev klx300r

New member
לחלוטין לא זאת הייתה כוונתי

ואני אכן מסכים איתך, אבל ה-רואד-ראנר יצא בהצהרה מספר הודעות קודם, שאין להאשים את השתית, ועל זה בסה"כ עניתי.
 

® Road Runner

New member
מעניין שט.שביט הבין בדיוק למה

התכוונתי ואתה עדיין לא... התשתית הגרועה קיימת ! על זה אין לנו ויכוח(אני מקווה), מה שאני אומר זה שלא צריך להאשים את התשתית הגרועה כל הזמן אלא לרכוב תמיד בידיעה שמע"צ מכינים לך הפתעה בסיבוב הבא.. ושוב אומר - אתה לא יכול להאשים רק את התשתית, עד כמה שהיא גרועה, רוכב טוב הוא רוכב שרוכב לפי תנאי השטח ותנאי השטח בארץ זה תשתית גרועה . מקווה שהבנו אחד את השני.
 
צריך כאן להבחין בין אשמה לאחריות

הרוכב תמיד אחראי למצבו בכביש גם אם אינו אשם, והכוונה היא שגם אם יצאת ברמזור ירוק מלא ומכונית עברה באדום ונכנסה בך התאונה היא באשמת המכונית אמנם אבל באחריותך למנוע אותה... צריך לשים לב ולוודא שכל התנועה עצרה כדי שלא יקרה מקרה כזה וזו האחריות שלך בתור רוכב. כך גם בעניין התשתית, נכון שהתשתית היא מסוכנת ויתכן גם שהאשמה בתאונה הספציפית הזו נעוצה בבעיית תשתית כזו או אחרת אבל עדיין האחריות היא על הרוכב, להוריד מהירות, לבחון את הסיכון, לנקוט בפעולות שיבטיחו את שלומו, בקיצור, להיות אחראי להשאר על שני הגלגלים.
 

malganis

New member
סוף סוף מילים של טעם בים הבבל"ת

וזה בסיס טוב לדיון אמיתי אבל אלוהים ישמור עוד לא נקברה הגופה יאאלה של האנשים פה. אני לא מדבר על השבעה ! ! ! מחר הלוויה אנשים מה קורה לכם ? אשכרה רוקדים פה על הדם בצורה הכי חסרת אחריות והתחשבות. חברים יקרים תספרו בבקשה עד מאה לא עד עשר ואז, ורק אז, תחליטו אם לכתוב, מה לכתוב ואיך לכתוב .
 
למעלה