לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919929,199 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'נאמר כבר הכל. קושמרו'
נאמר כבר הכל. קושמרו
<< ההודעה הנוכחית
04/07/2004 | 19:50
69
143
אני שונא לדווח על תאונות.
הרבה יותר על תאונות של אופנוענים.
שונא שמבקשים ממני "המומחה", לזהות את הריסות הפלסטיק והמתכת
כדי לעזור לכתב שמכין את הכתבה. "לא זה לא אופנוע מרוץ, זה ימאהה
מרובע צילנידרים"
" כן , הוא יכול לנסוע מהר".

אפשר להאשים את כל העולם, את התשתית, את המשטרה.
את הפסיכולוגים.
אין מושג מה בדיוק קרה שם, ליד כורסי כשהאספלט שלו רתח בשמש.
אבל - עדיף שנסתכל פנימה ונשתדל קצת יותר
כי "על המגבלות" היא מילה רעה.
המילה "להתפוצץ" לא מביאה עימה גאווה.
אני נתקל בחברים שלנו משחיזים בירכיות בכביש הציבורי ונחרד.
אנחנו לא רוסי.
הדרך לאילת היא לא מוג'לו.
זה מטופש.
אני מאמין שאפשר לנסוע מהר, אבל בקצת יותר חוכמה.
כן, אני יודע זה יכול לקרות לכל אחד.

שלום NATLA.
ד.ק.
אופנועים >>
לצפיה ב-'דברי חכמים...'
דברי חכמים...
04/07/2004 | 20:24
1
26
אני במקרה ראיתי את הדיווח שלך אתמול ובאמת היה אפשר לראות על פניך את הבעת הצער.אנשים שכחו להנות מרכיבה! הם פשוט יוצאים להתחרע!
אופנועים >>
לצפיה ב-'"המילה להתפוצץ לא מביאה איתה גאווה"'
"המילה להתפוצץ לא מביאה איתה גאווה"
05/07/2004 | 21:36
23

וכן לא המילה - להתחרע....

האווירה בפורום כרגע מאוד פגיעה,
אך למרות זאת הייתי רוצה להגיב לך - BORN 2 RIDE :

לא כל בעל כלי דו"ג עולה עליו על מנת "להתחרע".

כדבריך: "אנשים שכחו להנות מרכיבה"....
לא בדיוק.....אולי....הממממ.... בעצם.... יש בזה משהו.....

כל יום נסיעה של שעה לעבודה על הבוקר, בפקקים של קריות וחיפה,
אותו הדבר הנסיעה חזרה הביתה, פקקים, פיח, חום, עייפות, ועוד גורמים שבעצם יכולים "לשלול" ואני מדגישה בגרשיים "לשלול" את הנאת הרכיבה.
לא הייתי אומרת שנהגי הפחוניות מתנהגים בצורה שונה, אך עדיין, לנו רוכבי הדו"ג אין את היתרון. אנחנו קטנים, מי אנחנו לעומת נהגי היצורים המרובעים מפח האלה....
אנחנו כלום לעומתם. הכוח שלנו קטן פי מיליונים...
מועדון האופנועים הישראלי מנסה ללחום בזה שהקול שלנו, רוכבי הדו"ג יהיה חזק יותר. אך איך אפשר לעשות זאת אם כל רוכב שני בא בטענה כזו או אחרת למה לא להיות חבר....???
בעצם, מה שאני מנסה לומר, זה שאם נתאגד כולנו יחד, לאיזו עמותה, תחת סיסמא, או תחת שם ("מועדון האופנועים הישראלי למשל?") אחד, נהיה חזקים יותר ללחום בתופעות אלו.

ימי שבת נועדון לאלו מביננו אשר לא רוכבים על הדו"ג שלהם לעבודה כל יום, כל היום....
לאלו אשר רוצים קצת לשחרר לחצים בימי שבת...
לאלו שרוצים להנות מסגנון אחר של נהיגה,
לאלו שנהנים מהחברותא של נסיעות בקבוצות (קא"ו,מוצלחי,המועדון)...

ובכל זאת, יש את ה"מתחרעים" כמו שאתה קורא להם.
נכון, הם בגלבוע, הם בסדום ערד, הם במלכישוע,נס הרים ועוד,
אח יחד עם זאת (ואני מדברת כרגע מנקודת מבטי בתור אחת שנמצאת בברנז'ה הזו כבר 5 שנים), הרוכבים האלו אנשים, בני אדם.
ההנאה שלהם היא הרכיבה הזו.
הם לא מסכנים אפאחד מלבד את עצמם, ובטח שלא את המורכבים שלהם.
טעויות קורות... תאונות קורות.... החלקות קורות....
אך זוהי הנאתם שלהם. כמו שלכל אדם התחביב שלו,
אם זה ללכת לקאנטרי להוציא לחץ,
או לשבת במסעדה עם חברים,
או לצאת לטיול משפחתי בחיק הטבע,
או לטיול ג'יפים,
אולי צניחה חופשית,
אולירכיבה על סוסים,
אולי קריאת ספר טוב / עיתון של שבת....

כל אחד והתחביב שלו.

אני בטוחה שכל אחד ואחד ששומע על תאונת אופנוע כזו או אחרת,
נזהר ביום יומיים שלאחר מכן, ושוב, חוזר לשגרת הרכיבה.
בעצם, אין מה להוסיף מלבד -שכל אחד יאמין וישמור על עצמו!
אופנועים >>
לצפיה ב-'ברוך הבא ידידי. חבל שנסיבות אלה'
ברוך הבא ידידי. חבל שנסיבות אלה
04/07/2004 | 20:27
21
מביאות אותך אלינו.

כבר יומיים של צפייה בתקשורת. דיווחים, ראיונות, צילומים... ויש לי המון ביקורת (ולא רק לגבי האופנועים).

הרי התקשורת מכבסת והתקשורת תולה...

אשמח לשוחח על כך איתך אם עוד תהיה כאן בקרוב, לאחר שנסיים את האבל.
אופנועים >>
לצפיה ב-'חינוך - חסר חינוך. מלמדים אותנו'
חינוך - חסר חינוך. מלמדים אותנו
04/07/2004 | 20:36
38
12
לעבור טסט, מאפשרים לנו לעלות על כלים שמורים לנהיגה לא יכולים לרכב עליהם קילומטר שלם בלי ליפול, ואז שולחים אותנו לכביש ללמוד במחיר חיינו.

המהירות אינה הורגת יותר מאשר חוסר ההבנה של המהירות ומשמעותה.

אני רוצה להזכיר לכולם:
כל אידיוט יכול לתת בגז
נהג טוב הוא זה שיודע לעצור את המסה ולסובב אותה כשצריך
אופנועים >>
לצפיה ב-'ססעמק. עוד תוכנית טלויזיה של האידיו'
ססעמק. עוד תוכנית טלויזיה של האידיו
04/07/2004 | 20:49
37
14
הכט.
איך - איך הוא מתעניין כל כך הרבה ועדיין לא מבין שאכיפה אינה הפתרון.

D.ביל.

נתונים - שיביא את הנתונים החשובים.
שהאוכלוסיה המבוגרת היא הכי מסוכנת על הכביש.
שמהירות אינה הורגת.
שחינוך - הוא הפתרון האמיתי.

ושיפסיק לשתף פעולה עם חדלי האישים שאינם מוכנים להזיז את התחת לחיי מה שבאמת עוזר, ושחיים אינם מקודשים מספיק בעיניהם.

אופנועים >>
לצפיה ב-'היתה כתבה עליו לפני כמה חודשים...'
היתה כתבה עליו לפני כמה חודשים...
04/07/2004 | 21:09
7
לא נאה ובטח לא מקיים.







סליחה - אבל בחילה מכל המיץ הזה -> חום ואנשים טיפשים.
שוב סליחה.


מרכין ראש
אופנועים >>
לצפיה ב-'על איזה חינוך'
על איזה חינוך
04/07/2004 | 21:21
5
עם תלמיד יושב מול ההגה בשיעור נהיגה והמורה עסוק בטלפון וכאשר המורה מסיים את השיחה הוא מבקש מהתלמיד לעצור להחלפת תלמידים בתחנת אוטובוס והתלמיד מאחור אפילו לא חגור בחגורת הבטיחות אז מה אתה דורש מהתלמיד כאשר הוא מגיע לכביש אם המורה לנהיגה התנהג ככה אז גם לי מותר.
ותאמין לי שאני רואה את זה כמעט כל יום .
אופנועים >>
לצפיה ב-'אידיוט?- אין ספק...'
אידיוט?- אין ספק...
04/07/2004 | 21:27
15
8
פופוליסט?- בוודאי...

אבל בזמנים כאלה אני מוכן לקבל כל אחד כזה וגרועים ממנו שאולי יצליחו לזעזע מעט את האנשים כאן ואולי תאונה אחת תיחסך מאיתנו..

מהירות אינה הורגת, גם תשתית לא, גם לא אופנועים או משאיות ואוטובוסים, מי שהורג אלו אותם המשתמשים בדרך, מתוכם כאלה שלא מסוגלים לתפעל קורקינט אבל מקבלים לידיהם מערכת מאסיבית של טכנולוגיה ומתכת, עושים טעויות מתוך חוסר הבנה בכביש וחוסר התחשבות במשתמשים האחרים בדרך.

כמובן שאם התשתית הייתה מושלמת היו פחות תאונות.

אם משאיות היו מוגבלות לתנועה לצירים מסויימים הן היו מעורבות בפחות תאונות.

אם היה מסלול אז היו פחות תאונות אופנועים.

אבל כמו שאומרים - אם לסבתא היו גלגלים..סביר להניח שהיא הייתה מתנגשת בסבא...

הגורם האנושי - הגורם מספר אחת לסכנת הכחדת המין האנושי...
אופנועים >>
לצפיה ב-'ספק רב אם התוכנית שלו תציל חיים'
ספק רב אם התוכנית שלו תציל חיים
04/07/2004 | 23:36
4
בסבירות יותר גבוהה שהיא זו שתיקח אותם!

תרשה לי להזכיר לך תוכנית שהוא עשה לפני כחודש+....
שאל שאלות ונתן את תשובות ה"מומחים".
שאלה ותשובה של המומחים , ככה לדוגמא....
אתה מתקרב לצומת, מכונית צמודה אליך מאחור והרמזור מתחלף. תבלום או תיתן בגז? אה..... אולי יש לי שוליים לעבור בהם? אולי יש לי נתיב שמאלי שאני יכול להימלט אליו ולבלום?אולי בלימה מתונה ואז מכת ברקס בשביל לא להפתיע את האידיוט שמאחורה? |אולי מלכתחילה לדאוג שלא יהיה לך אידיוט צמוד לתחת????.
התשובה שלו הייתה לתת בגז ולעבור את הצומת- כדי שלא יכנסו בך מאחורה. נניח והייתי מחליט לעשות את הדבר (השטותי) הזה. מה עם לצפור? להבהב עם האורות? אולי אפילו לבחור להיכנס בגדר הבטיחות ולא בפחית אחרת חזיתית????

נו, אז אם תראה אידיוט שלוקח את האדום במקום לבלום- תתקשר לחיים הכט ותגיד לו....
זו היתה רק דוגמא. יש עוד הרבה שטויות שהיו בתוכנית.
איש אחד אמר לי פעם- אם אין לך דבר חכם להגיד- עדיף שתשתוק.
לחיים הכט כנראה לא אמרו את זה!
אופנועים >>
לצפיה ב-'תשתית לא הורגת'
תשתית לא הורגת
05/07/2004 | 02:02
13
5
זה חדש
כשיש לך מעקה בטיחות, אשר תוכנן להאט את מהירות המכונית אשר פוגעת בו,
תוך ספיגת אנרגיה, אבל בגלל התקנה רעועה ורשלנית, הוא חודר
לתוך המכונית וקוטל את יושביה, זאת תשתית הורגת
אופנועים >>
לצפיה ב-'תנסה לראות מעבר למלים הכתובות...'
תנסה לראות מעבר למלים הכתובות...
05/07/2004 | 05:59
12
3
כמובן שתשתית גרועה תורמת להרוגים אבל מה שאני אומר זה שהגדר הרעועה שציינת לא קופצת לעבר הרכב ונכנסת בו אלא היא גורם נוסף שנכנס לעניין.


התשתית גרועה - זו עובדה.

עכשיו, איך אנחנו אמורים להתמודד עם העובדה הזאת? להאשים את התשתית בכל תאונה או לנהוג בהתאם ובידיעה שהתשתית גרועה?
אופנועים >>
לצפיה ב-'כן, כן ועוד הפעם כן'
כן, כן ועוד הפעם כן
05/07/2004 | 12:44
11
5
מי שסולל כביש/בונה מעקה בטיחות/משלט בתמרורים צומת וכו' וכו' וכו',
צריך לצאת מנקודת הנחה שהנהג הכי דביל, הכי מטומטם, והכי לא מוכשר
שיכול להיות יעבור בקטע הזה, ומה הנהג הזה אמור להבין
אני יכול לומר לך, שבתור אחד שמנת המשכל שלו עומדת יפה עם הממוצע,
ישנם מקומות שאני נוהג בהם בארץ, ואין לי מושג מה רוצים ממני.
ושוב אני אחזור לגרמניה:
יש שיפוצים בכביש
מסמנים לך מה רוחב כל נתיב בכביש הולך להיות, ומה המהירות המותרת
בכל אחד ואחד מהנתיבים!|
רוצה עוד דוגמא
כביש מפותל, קו מקווקו שעומד להפוך לקו רציף, כמה עשרות אם לא מאות
מטרים לפני הקו הלבן, יש לך שני קווים מרוסקים וחץ מופנה לנתיב במקום הקו השלישי,
וכן הלאה, שני קווים וחץ.
ולמה זה
כדי שגם הדביל הגדול ביותר ידע שנגמר הקווקו, ושיסיים את העקיפה מהרררר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'וזה פוטר מאחריות את מי שמשתמש'
וזה פוטר מאחריות את מי שמשתמש
05/07/2004 | 12:54
10
22
בכבישים?

התשתית בארץ גרועה. אין ויכוח. אז מה, נרכב כאילו התשתית טובה ונקטר כשקורה משהו? זה בערך כמו להתעקש לקחת זכות קדימה שמגיעה לך על פי חוק, מאוטובוס שמגיע ממול או מהצד. אז היית צודק...

טל
אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 12:58
1
לצפיה ב-'לחלוטין לא זאת הייתה כוונתי'
לחלוטין לא זאת הייתה כוונתי
05/07/2004 | 13:43
8
2
ואני אכן מסכים איתך,
אבל ה-רואד-ראנר יצא בהצהרה מספר הודעות קודם,
שאין להאשים את השתית, ועל זה בסה"כ עניתי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מעניין שט.שביט הבין בדיוק למה'
מעניין שט.שביט הבין בדיוק למה
05/07/2004 | 15:50
7
7
התכוונתי ואתה עדיין לא...

  התשתית הגרועה קיימת ! על זה אין לנו ויכוח(אני מקווה), מה שאני אומר זה שלא צריך להאשים את התשתית הגרועה כל הזמן אלא לרכוב תמיד בידיעה שמע"צ מכינים לך הפתעה בסיבוב הבא..

ושוב אומר - אתה לא יכול להאשים רק את התשתית, עד כמה שהיא גרועה, רוכב טוב הוא רוכב שרוכב לפי תנאי השטח ותנאי השטח בארץ זה תשתית גרועה .

מקווה שהבנו אחד את השני.
אופנועים >>
לצפיה ב-'צריך כאן להבחין בין אשמה לאחריות'
צריך כאן להבחין בין אשמה לאחריות
05/07/2004 | 17:23
6
7
הרוכב תמיד אחראי למצבו בכביש גם אם אינו אשם, והכוונה היא שגם אם יצאת ברמזור ירוק מלא ומכונית עברה באדום ונכנסה בך התאונה היא באשמת המכונית אמנם אבל באחריותך למנוע אותה... צריך לשים לב ולוודא שכל התנועה עצרה כדי שלא יקרה מקרה כזה וזו האחריות שלך בתור רוכב.

כך גם בעניין התשתית, נכון שהתשתית היא מסוכנת ויתכן גם שהאשמה בתאונה הספציפית הזו נעוצה בבעיית תשתית כזו או אחרת אבל עדיין האחריות היא על הרוכב, להוריד מהירות, לבחון את הסיכון, לנקוט בפעולות שיבטיחו את שלומו, בקיצור, להיות אחראי להשאר על שני הגלגלים.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אבחנה יפה ונכונה '
אבחנה יפה ונכונה
05/07/2004 | 17:54
1
לצפיה ב-'סוף סוף מילים של טעם בים הבבל"ת'
סוף סוף מילים של טעם בים הבבל"ת
05/07/2004 | 18:37
4
3

וזה בסיס טוב לדיון אמיתי אבל אלוהים ישמור עוד לא נקברה הגופה יאאלה של האנשים פה.

אני לא מדבר על השבעה ! ! !


מחר הלוויה אנשים מה קורה לכם ?


אשכרה רוקדים פה על הדם בצורה הכי חסרת אחריות והתחשבות.



חברים יקרים תספרו בבקשה עד מאה לא עד עשר ואז, ורק אז, תחליטו אם לכתוב, מה לכתוב ואיך לכתוב .




אופנועים >>
לצפיה ב-'מה זה משנה בכלל'
מה זה משנה בכלל
05/07/2004 | 20:20
2
הרי בכל מקרה, כל המילים שנשפכו כאן ישכחו עוד חודש,
וכל אחד יחזור לסורו.

זה ישמע רע, וקר, אבל, אני שמח שעברתי לשטח
אופנועים >>
לצפיה ב-'בדוק מסר וגם:'
בדוק מסר וגם:
05/07/2004 | 23:15
1
כתב לך במסר אבל ראוי שיאמר גם פה:

כל ההודעות שלי בשרשור זה הן ביחס להודעת 45 על תוכניתו של הכט ובקשר לתוכנית בלבד !

אין כאן הסקת מסקנות מצדי לגבי התאונה המזעזעת של נתנאל ז"ל והדברים לא נאמרו בהקשרו, אולי העיתוי של הדיון לא נכון ולכן אוטומטית מקושר לתאונה.

כל מה שכתבתי נאמר בכלליות לגבי המצב בארץ ולא בהתייחס לנתנאל.
מצטער אם מישהו הבין לא נכון את דבריי ונפגע מכך - לא זאת הייתה הכוונה.

איתן.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
06/07/2004 | 02:07
1
2
הייתי מוסיף, אבל זה ממש לא הזמן !!!

אופנועים >>
לצפיה ב-' יש מה להוסיף.'
יש מה להוסיף.
06/07/2004 | 09:57
4
אבל זה לא הזמן

כרגע רק לאחל למשפחה שיהיו חזקים.
אופנועים >>
לצפיה ב-'הכט מוכר רייטינג'
הכט מוכר רייטינג
04/07/2004 | 22:41
5
לצפיה ב-'"אכיפה אינה פתרון"? וואלאק?'
"אכיפה אינה פתרון"? וואלאק?
05/07/2004 | 10:27
17
4
<סליחה על ההתפרצות אבל...>

"אכיפה אינה פתרון"? זהו? זה מה שיש לך להגיד?

צ'מע חביבי - אני, בתור רוכב (אמנם כרגע רק XT600), ובתור מתנדב במתנ"א רואה את הדברים בזוית "קצת" שונה.
אני לא יודע מה הגישה של שאר ה-"גדוילים" במשטרה אבל אני יכול להעיד שבמשמרות שלי אני עושה כמיטב יכולתי כדי להביא לכך שאכיפה כן תהיה   חלק מהפתרון. נכון, לאכוף מהירות בכביש דו מסלולי עם שדה ראייה פתוח זה לא חוכמה גדולה, אבל לעשות את זה בכביש 4, בחלק שעובר בתוך נהריה ועוד עם פור של סטייה מותרת של 40% - זה כבר משהו אחר. אם אנשים מרשים לעצמם לנסוע בשטח בנוי 120 במקום 60 ובכך הם מסכנים את עצמם וכמובן שגם אחרים - זאת כבר בעייה.
אם נהג מרשה לעצמו לנהוג מהר (110 - אבל זאת מהירות סבירה לקטע הכביש הנדון) בכביש פתוח אבל תוך כדי שיחה בשני מכשירי טלפון (בו זמנית) ללא דיבורית וכמובן שבלי חגורת בטיחות ותוך כדי כך כמובן שהוא גם לא שולט לגמרי ברכב (שמטייל לו לאיטו בין הנתיבים) וכמעט מוריד רוכב - אז פה האכיפה שלנו כן עזרה. ולמה אותו רוכב לא הרגיש צורך לקלף את המראה מהרכב באותו רגע? אני הייתי עושה את זה בלב שקט. ברברי, ונדאלי ונפשע - אבל יעיל!
מבחינתי, אמא שנוסעת בבוקר על כביש 4 במהירות של 115 קמ"ש, אבל עם 2 ילדים לא קשורים שמשתוללים באוטו (ולא רק במושב האחורי) ותוך כדי זה גם מנסה לנהל שיחה בטלפון - היא פושעת! ואני אקרע אותה עם הדו"ח! אם היא רוצה לחסל ת'ילדים שלה זאת הבעייה שלה, אבל אם היא תיקח איתה עוד רכב אחד... זה כבר בעייתי מבחינתי.
הבוקר, בצומת עכו, מערבל בטון השאיר בצומת אי אלו קילוגרמים (!) של בטון (עומס יתר?) והמשיך לתוך העיר. אז מה? אם אני אקרע אותו זה לא יעזור? הבוס שלו אשם? לא, הנהג אשם! הבוס אולי רוצה להספיק ה שיותר אבל האחריות על הרכב היא בשורה התחתונה של הנהג!
ביום חמישי, הכביש בין צומת שמרת לכיכר של עכו - רוכב על R750 חדש ומדונדש עקף מולי על קו לבן, הוריד את הרכב שלפני לשוליים ולי הוא עבר סנטימטרים מיד שמאל. אז מה? הוא לא אשם שהרכב לפני ירד לשוליים? מדובר בכביש שהמהירות המותרת בו היא 70 קמ"ש (אם אני לא טועה) אבל בוא נאמר שלדו"גים אין שום בעייה לנסוע שם גם 90 בלי לסכן את אף אחד. אבל אותו מטורף, אני מניח שנסע במהירות כפולה. אין לי שום בעייה שיהרוג את עצמו אבל אם הוא ייכנס במכונית שבאה מולו (וזה רק עניין של זמן עד שזה יקרה) - פה כבר הוא מפריע לסביבה. כן - אכיפה היתה עוזרת. אם היה שם שוטר שהיה רואה אותו ומדווח הלאה כדי שיחסמו את הכביש בהמשך (וזה בהחלט היה אפשרי במקרה הנ"ל) - זה היה עוזר לצמצם את הבעייה!

אז מה? אכיפה לא עוזרת?

אתה יותר ממוזמן לבוא לטייל בכבישי הגליל התחתון והמערבי (בעיקר כביש 70, כביש 85 והכבישים שמקושרים אליהם) ולחזות בעצמך בפירוש למינוח - "כאן אין חוקים - כאן הטבע הוא החוק!". באיזורים האלו ישנם עשרות כלי רכב ונהגים שנעים בלי רשיונות ועושים בכביש ככל העולה על רוחם - ואני מתכוון ל-"ככל העולה על רוחם!". רמזורים אדומים הם אפילו לא המלצה - הם פשוט לא קיימים. קו לבן? רק כזה שמסניפים. צומת? קיימת רק בפוליטיקה. בקיצור - כאוס. ד"א - פרט מינורי - מספר תאונות הדרכים באזורים הנ"ל הוא מהגבוהים בארץ.
אז מה? אכיפה לא תעזור?


שמע חביבי - אתה מטפס על עץ גבוה מאוד. אני במקומך הייתי נזהר מהצהרות כוללניות שכאלו.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 11:03
1
לצפיה ב-'יפה מאוד. עכשיו קח את מה שכתבת'
יפה מאוד. עכשיו קח את מה שכתבת
05/07/2004 | 11:06
5
4
וספר את זה לחברים שלך, קבלני הדו"חות שמחפשים את השקל מתחת לפנס, ודווקא כן מזיינים נהגים שנוסעים יותר מהמהירות המותרת על כבישים ישרים, פתוחים ומשובחים.

אתה צדיק בסדום, סחתיין, אבל קבלני הדו"חות מעמעמים את הזוהר שלך.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אתה יודע מה? בוא נכה על הברזל!'
אתה יודע מה? בוא נכה על הברזל!
05/07/2004 | 11:44
4
5
שמע חביבי, עכשיו הברזל חם! לוהט!
כל עניין תאונות הדרכים הגיע לכותרות ואני בטוח שאייטם כזה יחזיק בחדשות לפחות 48 שעות לפני שייעלם לגמרי מהתודעה.

אז בוא נעשה תרגיל כזה:
לא חשוב איך ולמה, אני מקורב מספיק כדי לפ]גוש באופן מאוד אישי את אבי נאור ואולי גם עוד אחד או שניים ממקימי עמותת אור ירוק. לחבר'ה האלה יש כוח (כסף...) ולא מעט השפעה (עוד הרבה כסף...).


עכשיו - מה אני אומר - בוא נכין (בשיתוף כל מי שרוצה להצטרף) מסמך אחד מרוכז שיכיל את כל ההמלצות שלנו לשיפור מדיניות העבודה של משטרת התנועה (החל באכיפה וכלה בתקיפה/שיטות עבודה) ונלך עם זה למעלה.
נכון שהרבה נאמר כבר בנושא והרבה מילים נשפכו אבל אני נוטה להאמין שאם יהיה מסמך אחד מרוכז, תכליתי ומועיל, שלא יכיל רק ביקורת אלא גם המלצות מעשיות שיוכלו להיות מיושמות בשטח באופן מידי, יהיה קשה מדי להתעלם ממנו, ובמיוחד אם נביא לידיעת מי שממונים על האכיפה את העובדה שבמידה ולא תהיה התייחסות רצינית לכתוב, מהדורות החדשות ישמחו להתייחס ברצינות הראויה לממונים על האכיפה ואולי גם אחד (או יותר) ממוספי סוף השבוע ישמחו להציג את הממונים על המדיניות במערומיהם.
תראה, להשתמש במונח "קבלני דו"חות" זה קל ונוח, אבל בוא נבדוק אם אפשר לעשות משהו עם אותם "קבלני דו"חות" כדי שגם ייצא מזה משהו.
לא מזמן בוצע מהלך במשטרה שבמסגרתו הועברו רוב הממל"זים לשיטור העירוני, מכיוון שהגרפים הראו שבשטח העירוני יש יותר תאונות שנגרמות כתוצאה ממהירות מופרזת. אז אולי יש עוד תקווה?



ועוד נקודה למחשבה - במסגרת ההתנדבות למשטרת התנועה, אני גם מעביר הרצאות והדרכות בנושאים שונים. א-ב-ל  - בניגוד למדריכים אחרים, אני מקפיד לתת בכל נושא דגשים מיוחדים שנוגעים לדו"גים. בכל פעם אני מופתע מחדש מקצינים (!) ושוטרים שניגשים אלי בסוף שיעור ואומרים "וואלאק, אף פעם עוד לא שמענו את זה על אופנועים...". אז אולי יש מקום לשנות משהו מהיסוד? אולי הם עדיין תקועים באטימות שלהם בשנות ה-40 ובמדיניות המנדטורית שלא השתנתה כבר יובלות ואם לא נספר להם את האמת - הם ימותו טיפשים...?


השורה התחתונה -
אין לי שום בעיה לקחת את ריכוז הפרוייקט על עצמי אבל - אני לא מספיק טוב! אני צריך עזרה בריכוז של החומר ובגיבוש המלצות קונקרטיות. מנסיון - ישיבות על גבי ישיבות לא מביאות לתוצאות. מה שחסר זה הת'כלס - ההמלצות לישום מיידי בשטח. רעיונות מעשיים איך לכסח ולהביא לתוצאות מעשיות.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אציין את המובן מאליו'
אציין את המובן מאליו
05/07/2004 | 12:03
2
נקודות שמופיעות בכל דיון שקשור באופן זה או אחר לחלמאות משטרת התנועה ואיך-הייתי-עושה-אחרת-אם-רק-הייתי-יכול.

* הייתי מתחיל בלגייס אנשים עם מחוייבות פנימית אמיתית למניעת תאונות, לא כאלה שמחפשים לעבור את 8 שעות המשמרת בדרך הקלה ביותר, אלא כאלה שרוצים באמת לעשות משהו לטובת המלחמה בתאונות.

* הקצאת משאבים על בסיס "מדעי" - כלומר לעבוד לפי הסטטיסטיקות של גורמי התאונות הקשות, ולא לפי מה שיותר קל לאכוף.

* פחות מצלמות מהירות ויותר מצלמות רמזור.

* מגיל מסוים חידוש הרישיון יותנה בבדיקה רפואית - כי זקנים נוהגים כמו... כמו... כמו הסבתא שלי!

* לדעתי גם כדאי לבטל את האור האדום+צהוב. למה זה טוב? בגלל זה אנשים שועטים לצומת איך שהצהוב נדלק.

* יש לי עוד רעיון מהפכני ומעולה שנוגע בין היתר, גם בתחום התאונות, אבל לצערי הוא לא כל כך ריאלי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה לא? אני אתחיל:'
למה לא? אני אתחיל:
05/07/2004 | 12:17
2
-דילול הממל"זים במקומות שאינם מועדים לסיכון.
-הצבת שוטרים למארבים בכיכרות על מנת לאכוף את קיום מתן זכות קדימה.
-חזרה לימים בהם הייתה נאכפת העבירה "אי שמירה על ימין הדרך".
-אכיפת החובה לשמירת מרחק.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ועוד משהו חשוב'
ועוד משהו חשוב
05/07/2004 | 13:27
2
חיוב מורים לנהיגה (על אופנועים) בלקיחת קורסים מתקדמים ברכיבה, הכנסת חומרים נוספים לשיעורי הנהיגה ולמבחנים : ראיית כביש, בלימות חרום,פניות,  (אולי חלק מהחומר ניתן לחייב בלימות שנה ממתן הרישיון)

כל מה שמלמדים הין\ום בשיעורי נהיגה תקף לסביבה עירונית, ומן הראוי להכניס תכנים הקשורים בנהיגה בכביש בין-עירוני.

חינוך לאדיבות וסובלנות כבר מגיל צעיר, אבל זה משהו שנכון להרבה יותר תחומים.
אופנועים >>
לצפיה ב-'קבל מסר'
קבל מסר
05/07/2004 | 21:25
3
לצפיה ב-'לא כפי שהיא מתבצעת בד"כ.'
לא כפי שהיא מתבצעת בד"כ.
05/07/2004 | 11:28
9
1
אכיפה תהיה פתרון, כאשר שוטר ממחלק סמים או קצין משטרה מהבינוי יסתובבו עם פנקס דו"חות, ולא יפזלו לצד השני כשמישהו עוקף אותם על קו לבן, או נוסע באדום מול עיניהם. כאשר לא יהיו שוטרים בשבת בבוקר בואדי ערה ובכביש הסרגל (!) נותנים לי דו"ח על נסיעה בסיוויק על 127 (נשבע לך שהייתי הכי איטי בכביש). כאשר משטרת התנועה תכלול יותר אנשים איכותיים, ולא את ברירת המחדל של הקורס בשפרעם עבור אלה שלא התקבלו ל... ולא התקבלו ל... ובעיקר כאשר היא תשולב בהסברה מעמיקה ובחינוך יסודי לתרבות אחרת.
אופנועים >>
לצפיה ב-'זהו זה! זאת הגישה!'
זהו זה! זאת הגישה!
05/07/2004 | 12:05
8
1
לגבי ה-127 בכביש הסרגל - פעם אמר פה מישהו חכם Don't do the crime if you can't do the time ותאמין לי - אני אומר את המשפט הזה כמעט לכל נהג שמקבל ממני דו"ח. למעשה, אני שוקל גם להדפיס את זה על חולצות, סטיקרים וכובעים. זה פשוט נכון.
איך שלא הופכים את זה, איך שלא מגלגלים את זה - זה תמיד נכון!


לגבי האיכות של האנשים במשטרת התנועה -
נכון, יש בהחלט בעיה רצינית עם הרמה האישית של לא מעט שוטרים. בתור מי שמכיר את המערכת מהצד השני - אני מסכים בלי ויכוח!
אבל שני מהלכים שהתחילו לפני שנה (מישהו אמר מאוחר מדי ומעט מדי?) יסייעו קצת כדי להתמודד עם הבעיה:
א. סלקציה קפדנית יותר של המועמדים וזה מתאפשר עקב גידול משמעותי במספר המועמדים לשירות במשטרה.

ב. צימצום במספר השוטרים הקבועים והגדלת מספר המתנדבים כך שבעצם נקבל על הכביש פחות שוטרים ותיקים ושחוקים ויותר שוטרים צעירים שעושים פחות משמרות מהקבועים אבל גם פחות נשחקים.
צ'מע, צחוק צחוק אבל בקורס שלי היו לא מעט אנשי מחשבים (אנשים שגם חושבים) ובקרוב עומד להיפתח בחיפה קורס ראשון למתנדבים שכולם מאחת מחברות המחשבים (במת"מ) הגדולות בישראל ובעולם וזה כבר הרבה פחות מצחיק! חבר'ה כאלה שיעלו על הכביש אולי יביאו (מספרית) פחות דוחות משוטר רגיל (קבוע) אבל אין לי ספק שהם יקרעו את כל גנבי הרמזורים והנתיבים בצמתים.


לגבי חינוך לתרבות - נו, זה כבר תלוי בכל אחד ואחד מאיתנו. כמו שאני אחנך את הילדים שלי וכמו שהחברים שלי יחנכו את הילדים שלהם - ככה ניראה. אני בטח לא אחנך אף נהג אחר על הכביש אבל אולי איזה שוטר שיקרע אותו אחרי שהוא יבצע איזו עבירה - כן יחנך אותו.
אופנועים >>
לצפיה ב-'לגבי המתנדבים ממש לא נכון '
לגבי המתנדבים ממש לא נכון
05/07/2004 | 14:13
3
2
איכות איש אכיפת חוק בכלל ובתעבורה בפרט נמדדת לא רק לפי רמת המשכל שלו.
צר לי לאכזב אותך אך אין גרועים יותר מהמתנדבים למשטרת התנועה.מדובר לרוב באנשים קטנים שרוצים להרגיש כוח אמיתי בידיים ונתינת דו"ח לאזרח תמים מהווה כמעט סיפוק מיני עבורם.מדובר לרוב באנשים צתדקנים וקטנוניים שלא רוצים לברור את המוץ מהתבן ומתיחסים לקלה קלילה כמו אל חמורה כבדה.

לפעמים המתנדב הוא אחד ששכל קרוב משפחה(בן/בת) וכל מטרתו בחיים היא "לדפוק" את האחרים ובגלל עוצמת הכאב הוא לא מסוגל לבצע את התפקיד.אנשים כאלו יתנו דוח"ות בכל מחיר גם למישהוא שעומד בצומת ברמזור אדום בפניה ימינה ושכח או לא ראה צורך להפעיל את האיתות.אנשים כאלו כל-כך מסונוורים שאינם מבצעים את תפקידם אלא רק נוקמים.

אני מעדיף שוטר מקצועי שעושה את עבודתו על אחד שבא "לתקן את העולם" ובדרך עושה הכל חוץ מזה.

רוב אם לא כל שוטרי התנועה שאני פגשתי היו אדיבים ועשו עבודה ראויה.אחד מהם אף עצר אותי על נסיעה בכביש ב"ש גדרה במהירות של 120 קמ"ש.אחרי שהראתי לו את התעודות ואמרתי לו שאני הריי אופנוען וזה לא נחשב מהר כל-כך ושאני נוסע רגוע ובטוח הוא וויתר לי.שוטר תנוע אחר הסיע אותי לתחנת דלק כאשר נגמר לי הדלק באמצע נסיעה ונעצרתי בצד הדרך.
מתנדב היה נותן לי דו"ח ולא מוותר במקרה הראשון.
אופנועים >>
לצפיה ב-'תרשה לי התייחסות לכל פיסקה לגופה?'
תרשה לי התייחסות לכל פיסקה לגופה?
05/07/2004 | 15:37
1
3
ובכן,

א. טוב שהשתמשת במילה "לרוב". למרות שאני סבור שאתה טועה ו-ב-ג-ד-ו-ל!
ב. מהיכרות שלי עם מתנדבים שהגיעו אחרי ששכלו מישהו קרוב אחרי תאונה, אלו דווקא הטובים שבטובים. הם האנשים שעושים את מלאכתם על הצד הטוב ביותר והם אלה שלעולם לא "ידפקו" מישהו סתם. אלה האנשים שיעשו הכל כדי לעזור לכל אזרח וכל נהג והם אלו שלרוב לא ייתפסו לקטנוניות!
ג. שוטר מקצועי שבא לעשות את עבודתו - דווקא זה סוג האנשים שחסר לי במשטרת התנועה. אני מכיר מעט מאוד שוטרי תנועה שעובדים כשוטרי תנועה בגלל "אידאלים" ומעניין שרובם הגיע להיות שוטרי תנועה דווקא בגלל אירוע זה או אחר שעברו.
ד. לגבי האדיבות של שוטרי תנועה - אני מניח שזה קשור למצב הרוח של אותו אדם באותו רגע (כמו אצל כולנו). דרך אגב, ישנה הוראה מאוד ברורה של מפקד מתנ"א (הקודם?) שחובה על כל סיור לעצור ליד רכב תקוע ולהגיש לו עזרה במידת האפשר. לפני כמה שבועות, עצרו זוג שוטרים (לא מתנדבים) ליד רכב שעמד תקוע לצד הכביש שעולה מצומת אבליים לכיוון משגב. נהג הרכב ביקש את עזרת השוטרים להגיע לתחנת דלק קרובה כדי שיוכל לטלפן להזעיק עזרה. התשובה שקיבל היתה "מה אנחנו נראים לך? מוניות?". אותו נהג עשה בשכל ולא התעצל לכתוב למפקד משטרת התנועה באיזור (זבולון). 24 שעות מרגע קבלת המכתב, אותם שוטרים הושעו לחודש (במבטא רוסי - "אין עבודה, אין פרנסה, קשה, קשה...").


בקיצור - יש ויש. אני לא מציע לך להיתפס להכללות.
אופנועים >>
לצפיה ב-'טוב לדעת שאני טועה.'
טוב לדעת שאני טועה.
05/07/2004 | 19:30
2
עליי לציין שאני מכיר מתנדבים במשטרה הרגילה שעושים עבודה נפלאה נגד פשיעה ופח"ע.סביר אם כך להניח שיש מתנדבים כאלו גם במתנ"ע.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ממש לא מדויק. '
ממש לא מדויק.
05/07/2004 | 15:49
2
בתור מתנדב במשטרה כבר הרבה שנים (לא בתנועה), יצא לי לעבוד לא מעט גם עם מתנדבים של התנועה.  רובם אנשים רציניים עם כוונות טובות.
התופעה שתיארת אמנם קיימת, אבל די שולית.
אופנועים >>
לצפיה ב-'אנשי מחשבים או פרופסורים לפיסיקה-'
אנשי מחשבים או פרופסורים לפיסיקה-
05/07/2004 | 16:18
3
2
זה לא ממש משנה. מה שמשנה זה שאותו מתנדב יקשיב בעבודה לנתן זהבי או יישב בערב מול הטלוויזיה ויצפה בתוכנית החירום של חיים הכט. למחרת, בזמן המשמרת  שלו, הוא יצא להילחם בבני השטן הנוסעים 120 קמ"ש באיילון ומטרתם לרצוח את בנות ישראל החסודות והתמימות הנוסעות באותו הכביש 85 קמ"ש, בנתיב השמאלי, תוך כדי איפור ו/או שיחה בטלפון ו/או עיון במסמכים ו/או טיפול בילד שמשתולל לא חגור במושב האחורי.
בנוגע ל"אור ירוק": לאחרונה יש ברחבי השרון (או לפחות שם נתקלתי בכך) מסע פרסום די נרחב, כולל מני "סלבריטאים", שעניינו תמיכה בחוק המלווה לנהג חדש (כנראה חלק מהמהלך להארכת תקופת המלווה).
אם תוכל לברר עם מר נאור והעמותה בראשה הוא עומד, האם יש מספרים המעידים על כך שבתקופה בה הופעל חוק המלווה חלה ירידה כלשהי בהיקף התאונות בקרב הנהגים הצעירים?
ברק
אופנועים >>
לצפיה ב-'זוהי שאלה שנשאלה'
זוהי שאלה שנשאלה
05/07/2004 | 17:09
2
3
ע"י ועדת הכלכלה שעסקה בנושא הארכת תקופת הליווי, בישיבתה האחרונה.

תשובתו של מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, כמו גם של יו"ר "אור ירוק" היתה שקיימים מחקרים התומכים בקשר בין חובת הליווי והפחתת התאונות.

מסמכים לא ראיתי - אבל אם יש התעניינות, אחפש.
אופנועים >>
לצפיה ב-'מחקרים מהארץ ?'
מחקרים מהארץ ?
05/07/2004 | 17:16
1
1
האם מדובר במחקרים מהארץ שבדקו את השפעת חובת הליווי בארץ?
אופנועים >>
לצפיה ב-'לא יודע בשלב זה.'
לא יודע בשלב זה.
05/07/2004 | 17:53
1
לצפיה ב-''
04/07/2004 | 21:04
2
לצפיה ב-''
04/07/2004 | 22:09
1
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 01:55
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 05:22
1
2
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 16:27
3
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 08:52
3
לצפיה ב-'הישאר עמנו.'
הישאר עמנו.
05/07/2004 | 11:03
5
ייתכן כי לאדם מוכר, הילדים יסכימו להקשיב קצת יותר מלנו, הקטנים. חבל שבנסיבות אלה, אבל טוב מאוחר וגו'.
לגבי התוכן - סבורני כי האמת באמצע - תשתיות בעייתיות בחלק מהמקומות, עומס רכב, ואכיפה לא נכונה הן רק חלק קטן מהבעיה - אותו "גורם אנושי" שמדברים עליו שנים, הוא בדיוק הנהג שחי בתרבות הישראלית, תרבות ה"לא פראייר" הכוחנית. הפתרון יהיה בטווח הארוך שיפור כל אלה, יחד עם הגברת החינוך בנושא, מגיל צעיר, בניית תכניות, ובאופן אישי הזהרת את יקירינו ומכרינו.
זה יכול לקרות לכל אחד, כדבריך - וזה יקרה בסבירות יותר גבוהה ל"מתפוצצים" למיניהם.
עצוב. עצוב. עצוב.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 11:17
2
לצפיה ב-'אני מסכים איתך דני..'
אני מסכים איתך דני..
05/07/2004 | 14:25
2
ומוקיר את פועלך..
לא משנה כמה הכבישים גרועים והתשתיות לקויות..בשורה התחתונה ההגה הוא בידיים שלנו..ואנחנו הם האחראים הסופיים..
טיולים שכל אחד דופק בגז כדי להראות ולהראות..
כולנו מכירים את ימי השבת בנס הרים ובמטע..מלכישוע ועוד, שהפכו למסלולי מרוץ בחצר האחורית של המדינה..אותם מסלולים שמשמשים כלי רכב ציבוריים ואין בהם כל הגנה או גדרות סופגות אנרגיה..גם אני הייתי נמנה עם אותם קבוצות..אני התפכחתי, נרגעתי..אבל שילמתי מחיר יקר בדרך..השבתת אופנועים..שברים בכל הגוף..ברגים לעצמות ..נזק לכיס לעין ערוך ונזק לנשמה לנצח..וכמובן חברים שהלכו ולא ישובו..
אופנועים >>
לצפיה ב-'לו מכרו את מתנ"א שהקים בזמנו טרנר'
לו מכרו את מתנ"א שהקים בזמנו טרנר
05/07/2004 | 14:58
10
3
על ניידותיה, מסוקיה ושאר מבזבזי המשאבים שלה , ובכסף היו מקימים אך ורק גדרות הפרדה.....היו נעלמות מן ההסטוריה לחלוטין תאונות החזית. לא שווה היה לו עשו כן ..???   מתנ"א קיימת לנצח ושעור התאונות נוסק. מסקנה...
אופנועים >>
לצפיה ב-'אוטר געזוקט'
אוטר געזוקט
05/07/2004 | 16:52
10
לצפיה ב-'במקום לקטול ולתת עצות מה לעשות'
במקום לקטול ולתת עצות מה לעשות
05/07/2004 | 17:56
5
3
תתחילו לעשות!
לכל מי שיש רעיון יותר טוב איך לחנך איך למנוע ת"ד ואיך לשמור על החיים
שלו ושל הסובבים אותו שיגיע לתחנת המשטרה הקרובה לביתו ויציע להתנדב .
כך אולי תצליחו לשנות משהו מבפנים,אני בכל מקרה הולך להתנדב בזמן הקרוב
(הכותב מבלה כל יום כל השנה שעתיים רכיבה ורואה ולפעמים גם מרגיש מאות נהגים שאסור שיעלו על הכביש אפילו לדקה)
ליאור
אופנועים >>
לצפיה ב-' צודק!'
צודק!
05/07/2004 | 21:18
1
לצפיה ב-'אתה יכול להתנדב עד מחרתיים ,לשאוף'
אתה יכול להתנדב עד מחרתיים ,לשאוף
05/07/2004 | 23:28
3
1
להנחלת חינוך טוב יותר ..ואולי גם לשלום עכשיו או לפחות מחר.  אין שום זיקה בין מה שהמשטרה מבצעת בתחום התעבורה לבין מניעה, חינוך או משהו שיכול לסייע להקטנת שעור התאונות.
  במקומות אחרים כבר הבינו את העיקרון : עם שהוא חסר תרבות , ניתן לסייע לו רק באמצעות  ת ש ת י ת  !    לא אכיפה , לא חינוך, לא נוכחות חוק , לא קנסות אסטרונומיים לא מסעות הסברה , לא ליצנים דוגמת חיים הכט ולא שום דבר אחר .אך ורק תשתית שלא תאפשר לבבון להרוג נהג תמים ואם הוא מתעקש אז שיצליח לחסל רק את עצמו ואת ה  שמוכן להיות איתו באותה מכונית.
  מקווה שתצליח .." לשנות משהו מבפנים"..    .
אופנועים >>
לצפיה ב-''
05/07/2004 | 23:33
2
לצפיה ב-'ת-ש-מ-ע אתה גאון!!! אינשטיין!!!'
ת-ש-מ-ע אתה גאון!!! אינשטיין!!!
06/07/2004 | 09:41
1
1
אני חייב לציין שיש לך המון דעות והמון דברי חכמה יחסית לרקורד הצעיר שלך בפורום. לא יודע מה הרקורד שלך ברכיבה.
אבל מה, בהתחשב בידע המקצועי שאתה מפגין פה, אני מוריד את הכובע.
המקצועיות שלך וההצהרות המבוססות ממש גורמות לי להחוויר. אין לי צל של ספק שאתה עובד עבור אחד מיצרני הרכב או לפחות כתב ידוע באחד מעיתוני הרכב.

יישר כוח - המשך כך !



ד"א - DT, טייפון או טרול?
אופנועים >>
לצפיה ב-'ספור נא את השטויות שלך:'
ספור נא את השטויות שלך:
06/07/2004 | 12:47
1.  חכמה ודעת ללא ספק קשורים לאורכו של הרקורד בפורום.
  2.  כנ"ל לגבי רקורד הרכיבה .
  3.  אתה מחוויר לנוכח הצהרות , מקצועיות או לא מקצועיות.
  4.  אני עובד עבור יצרן רכב .
  5.  אני כתב ידוע בעיתון-רכב.
  6.  אני רוכב על  DT  טייפון  או שאני טרול.

  מסכים איתי שכדאי לך להמנע מכתיבה בפומבי...??? יכול להיות שהשילוב של "מחשבים ורפואה" שלך מתבסס על כך שיש לך תיק רפואי במחשב של הרופא..??
אופנועים >>
לצפיה ב-'ספר לבועז פרבשטיין.'
ספר לבועז פרבשטיין.
05/07/2004 | 19:44
2
2
לצפיה ב-'חשבתי שזה שמור לזכרון חיפני'
חשבתי שזה שמור לזכרון חיפני
05/07/2004 | 21:45
לצפיה ב-'לצערי אתה הפעם צודק. הזיבלון'
לצערי אתה הפעם צודק. הזיבלון
05/07/2004 | 23:13
2
המפונק שחיסל משפחה, הוכיח שעם מכונית מספיק חזקה אפשר גם להמריא.
אופנועים >>
לצפיה ב-'קושמרו.. ובכל זאת'
קושמרו.. ובכל זאת
06/07/2004 | 00:13
5
11
את כשרונך התקשורתי הוכחת לא פעם ולא פעמיים, ועדיין העולם המוטורי
מסתפק בדביל פופוליסטי גמור ע"ע מר חיים הכט כנציגו היחיד בטלוויזיה.

אולי אני טועה אבל אני מאמין שאתה מסוגל ליותר מכתבת התרשמות על אופנוע בנסיעה מקצה לקצה של המדינה. אז למה שלא תבוא, תירתם ותציג ולו רק לפעם אחת, את זווית הראייה שלנו - האופנוענים.

תן גם לגישה שלנו במה פעם אחת, כנגד אלפי התמונות והכתבות העוינות.


אופנועים >>
לצפיה ב-'באמת הגיע הזמן שיהיה קצת איזון...'
באמת הגיע הזמן שיהיה קצת איזון...
06/07/2004 | 00:55
3
5
לצפיה ב-'עוגיה? עם? ימאהה?'
עוגיה? עם? ימאהה?
06/07/2004 | 09:47
2
6
לצפיה ב-'מה הבעיה עם זה?זה יותר אוטנטי...'
מה הבעיה עם זה?זה יותר אוטנטי...
06/07/2004 | 10:11
1
5
לצפיה ב-'את צריכה לעוות זה ל...'
את צריכה לעוות זה ל...
06/07/2004 | 11:02
6
ל"עוגיאהה על ימאהה"
אופנועים >>
לצפיה ב-'|'
|
06/07/2004 | 10:40
1
לצפיה ב-'דני,שאלה בנושא אחר...'
דני,שאלה בנושא אחר...
06/07/2004 | 11:03
12
דני תגיד...אני זוכר שהיה לך טנרה ושרצית למכור אותו...
איך אנ י יודע? -סיפור ארוך,עזוב..
אני זוכר נכון וזה עדין אקטואלי?

אני מתענין באופנוע כזה,תחזור אלי אפילו בהודעה פרטית
אלעד
אופנועים >>

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ