לזכרו של נתנאל.

  • פותח הנושא M a x
  • פורסם בתאריך

magic1an

New member
הכרתי את זו שהיתה איתו

וזה כואב. לדעת שאיבדו חיים כך,היא והוא. אני לא כותב כאן אבל יום יום קורא ורואה כמו עוד המון אנשים. היום קיבלתי טלפון מאחותה שבבכי רב סיפרה לי על מותה. לא יודע מה היה שם ולא רוצה לשפוט אותו אבל כאשר אתה מרכיב מישהו או מישהי תרכבו באחריות יש חיים נוספים איתנו במושב האחורי . כולי כמו רובכם גועשים ונרעשים מבפנים,הכיצד??? אז כדי שנמשיך לרכב לאורך שנים,אם הגעתם לכביש לא מוכר הפחיתו מהירות. אם יש מורכב/ת גם משנה זהירות. ויש עוד כללים שידועים לכולם או לרובם אבל בגלל ה- " לי זה לא יקרה " לא תמיד מיישמים. אז בבקשה זהירות,ושהשבוע לא יהיו עוד תאונות.
 

GraphX

New member
המורכבת של נתנאל

אני לא רוצה לשפוט ולהעלות ספקולציות, אני נסעתי עם נתנאל להרבה טיולים כמורכבת. מדי פעם הרגשתי שהרכיבה שלו יותר מדי בבטחון מופרז, אבל אף פעם לא הרגשתי שהוא יעשה משהו לא אחראי שיסכן אותי. אני תמיד הקפדתי על נושא המיגונים שהיה מאוד חשוב לי, עקב תאונה שעברתי לפני כשנה וחצי כרוכבת וגם דאגתי לקנות לו קסדה טובה. נתנאל היה רוכב מיומן ואחראי ולא הייתי רוצה להטיל עליו את האשמה על מותה של שקד, עד כמה שכאבה לי הידיעה שהם היו ביחד זמן כל כך קצר לאחר שנתנאל נפרד ממני. אני לא הספקתי להיפרד ממנו. אחרי שנתנאל רכש את הפייזר נסענו ביחד לטיול משותף, שבו הרגשתי שהרכיבה שלו מופרזת וחסרת התחשבות כלפיי חיי כמורכבת והודעתי לו שאני לא מתכוונת לעלות יותר איתו על האופנוע הזה, ושאני לא מוכנה שהוא יסכן גם את חיי. עצוב כל כך שבגלל שסרבתי לנסוע איתו לטיולים הוא מצא לו פארטנרית אחרת, שנאלצה לשלם את המחיר בחייה. אז נתנאל, רציתי שתדע שאני סולחת לך על הכל ואני אוהבת אותך המון נוח על משכבך בשלום. גילי
 

D the kid

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo7.gif

מדכא את החיים. עובר עליך יום שאמור להיות מושלם, וכל מה שבראש זה מקרה עצוב כזה... לפחות הגשים חלום וזה קרה כשהוא עושה את מה שאהוב עליו בעולם. כואב.
 
../images/Emo16.gif לא להאמין ..../images/Emo7.gif

אני כבר כמה שעות שואלת את עצמי .. למה
לא מצליחה להגיע לתשובה.. אני בטוחה שיהיו כאן ומסביב המון ספקולציות איך זה קרה .. אבל שום דבר לא משנה את התוצאה .. 2 הרוגים
אני גולשת בפורום אופנועים כבר כמה שנים וזהו חבר פורום הראשון שאיבדנו. אני לא מצליחה לעכל איך זה יכול להיות
וכנראה שכולנו צריכים להפנים, אין לאף אחד חסינות מפני המוות. יהי זכרם ברוך , ת.נ.צ.ב.ה. בילבי לא כלום
 

קרבונית

New member
../images/Emo16.gif לא ניתפס, ניסיתי להתקשר ולוודא

שזו סתם שמועה. שהפנים המחייכות שלך הן לא רק בדימיון שלי ישארו. קשה, לתפוס, להאמין אין מה להבין. כותבת את השורות והדמעות מתחילות לזלוג. תימצא את מקומך נתנאל.
 

Tolki

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

מי יתן ותנוח על משכבך בשלום כל כך עצוב
 
למעלה